Hop til indhold
Lia

Useriøstet!!!

Recommended Posts

Syntes ærlig talt at du bør stoppe dit skriv. 

Du kan da ikke forvente den mindste form for sympati fra nogen som helst med dit usympatiske væsen. 

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Enzo L'uri
Lia skrev, for 22 minutter siden:

Har læst samtlige råd, men beskrev at jeg allerede kender til de fleste af dem og endda er en der gider betale sin skat og rent faktisk selv arbejder ved siden af.  

Mener du at skatteindbetalingen burde være nok til seriøse mænd?

Det er jo et generelt brancheproblem og flere af dine kollegaer bidrager med fuld forståelse også med deres frustrationer over os mænd og vores dårlige formidling af en fast aftale.

Din opgave kunne så være og fremstå sympatisk,således at vi faktisk vælger dig når vi har tænkt os og tage den seriøse hat på. Husk dette er et fremragende udstillingsvindue for dem som forstår den type markedsføring :)

Enzo.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lia skrev, den 8/1/2019 at 15:40:

Har siddet en hel dag i Herning. Død by. Kun useriøse og intet andet. Dybt useriøst. Spildt penge på overnatning og købt annoncering og stadig dødt. Det er desværre denne virkelighed vi går i møde i Danmark. 

Det behøver vel ikke være kundernes skyld?

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Borge skrev, den 8/1/2019 at 21:02:

En MILF er 40+

Eller hvad ?

Det er der stor uenighed om herinde

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nikita Darling skrev, den 9/1/2019 at 11:21:

Hvor er det også bare irriterende, at mænder’ne ikke bare lægger deres penge hos miiiiig! Så kan de da også bare være nogle dumme idioter. Det er DERES skyld - eller i hvert fald alle andres end min - at jeg ikke tjener penge, nå!

Ked af at sige det Lia, men det er lidt sådan du fremstår. Du har fået en del gode råd i den her tråd. Ja, det går op og ned for alle piger - også de populære. Ja, der er masser af useiøse derude, som man skal lære at sortere fra. Og ja, der skal altså bare altid iregnes lidt spildtid hist og her, da det følger med jobbet - og nok også mange andre jobs. Men nej... Hvis éns forretning generelt går ad helvedes til, så gør man åbenlyst ikke alting rigtigt. Heller ikke pigen med 10 års erfaring på bagen. 

Jeg håber du finder lidt overskud frem til de irritationsmomenter ved jobbet, som du pinedød bare ikke kan undgå, for ellers er jeg bange for, at det kommer til at fylde for meget for dig. 

God vind til dig. 

@Nikita DarlingKlogt indlæg at blive klogere af

  • Tak 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lia skrev, for 2 timer siden:

Hvorfor er det vigtigt? Har beskrevet hvorfor jeg ikke nævner det. Meget respektløst af dig. Man tror folk støtter op om hinandens forretning og man skriver et indlæg omhandlende manglede seriøsitet i branchen, hvilket ikke er for sjovt, siden det jo ikke engang er løgn...jeg har formuleret mig godt og mener ikke rigtigt der er mere at uddybe.

Jeg fandt tidligere anmeldelser af dig, og de var da langtfra positive. Jeg gætter umiddelbart på at dine kunder aldrig besøger dig igen efter de har været der.

Du kunne måske redde forretningen lidt ved at spørge folk lidt til råds herinde om hvad der var gået galt eller få lidt hjælp, men der brillierer du lige ved at svine folk til, og give udtryk for alle mænd er useriøse idioter.

Magen til selvmål og manglende selvindsigt har jeg virkelig aldrig oplevet, men fortsæt endelig den “gode” stil, det er meget underholdende.

P.S. Vil godt have lov til at trække mit tidligere tilbud om en gratis omgang til dig tilbage.

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
MrLovaLova skrev, for 11 timer siden:

Jeg fandt tidligere anmeldelser af dig, og de var da langtfra positive. Jeg gætter umiddelbart på at dine kunder aldrig besøger dig igen efter de har været der.

Du kunne måske redde forretningen lidt ved at spørge folk lidt til råds herinde om hvad der var gået galt eller få lidt hjælp, men der brillierer du lige ved at svine folk til, og give udtryk for alle mænd er useriøse idioter.

Magen til selvmål og manglende selvindsigt har jeg virkelig aldrig oplevet, men fortsæt endelig den “gode” stil, det er meget underholdende.

P.S. Vil godt have lov til at trække mit tidligere tilbud om en gratis omgang til dig tilbage.

Hvorfor skulle jeg give dig gratis tilbud? Det da sindsygt.

  • Haha 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Trinetease
Lia skrev, for 7 minutter siden:

Hvorfor skulle jeg give dig gratis tilbud? Det da sindsygt.

Helt alvorligt - Læser du overhovedet hvad folk skriver til dig ? 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Trinetease skrev, for 5 minutter siden:

Helt alvorligt - Læser du overhovedet hvad folk skriver til dig ? 

 

Det gør jeg ja. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Enzo L'uri
Lia skrev, for 6 minutter siden:

Det gør jeg ja. 

Helt seriøst og venligt ment:)

Det er ikke lykkedes og gemme dig bag et nyt Nick.

Så for din egen og forretningens skyld burde du nok vælge og få lukket ned for denne tråd. Jeg tror ikke den tjener dig godt længere:rolleyes:

Husk på dit gode forhold til skat og moms;)

Enzo.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Enzo L'uri skrev, for 52 minutter siden:

Helt seriøst og venligt ment:)

Det er ikke lykkedes og gemme dig bag et nyt Nick.

Så for din egen og forretningens skyld burde du nok vælge og få lukket ned for denne tråd. Jeg tror ikke den tjener dig godt længere:rolleyes:

Husk på dit gode forhold til skat og moms;)

Enzo.

Hvorfor skriver du det? Fordi du selv arbejder for dem måske og går undercover? Eller en bruger har afsløret mig? 

Indlægget har desværre slet ikke gjort noget godt. Det blev som forventet. En omgang mudderkast. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Enzo L'uri
Lia skrev, for 9 minutter siden:

Hvorfor skriver du det? Fordi du selv arbejder for dem måske og går undercover? Eller en bruger har afsløret mig? 

Indlægget har desværre slet ikke gjort noget godt. Det blev som forventet. En omgang mudderkast. 

Nej der tager du fejl. Jeg ku ikke drømme om og ofre dig mere tid end jeg gør i forvejen under denne tråd.

jamen så fortsæt da endelig. Hvad man ikke har i hænderne kan man ikke holde på.

Afsløringen klare du fint selv:P

Enzo.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lia skrev, for 14 minutter siden:

Indlægget har desværre slet ikke gjort noget godt. Det blev som forventet. En omgang mudderkast. 

 

If you expected a shitload of negative comments. Why in gods name did you write in the first place.

If you can’t stand the heat, you better get out of the kitchen.

Redigeret af Buddha

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lady C

.

Redigeret af Lady C

Del dette indlæg


Link til indlæg
Buddha skrev, for 51 minutter siden:

 

If you expected a shitload of negative comments. Why in gods name did you write in the first place.

If you can’t stand the heat, you better get out of the kitchen.

Navnet buddha siger sig selv. Behøver ik svare. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Enzo L'uri skrev, for 52 minutter siden:

Nej der tager du fejl. Jeg ku ikke drømme om og ofre dig mere tid end jeg gør i forvejen under denne tråd.

jamen så fortsæt da endelig. Hvad man ikke har i hænderne kan man ikke holde på.

Afsløringen klare du fint selv:P

Enzo.

Nogen må jo have afsløret mig hvilket ikke er ok.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tråden må gerne lukkes tak. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lia skrev, for 36 minutter siden:

Tråden må gerne lukkes tak. 

Kan man det?

Du fremsætter nogle ret langt ude generelle postulater om mænd/ dine kunder. Der kommer modsvar på det hvilket du totalt ignorerer, og ber så om at få tråden lukket?

Et lidt langt ude eksempel vil være at jeg lavede et indlæg med "Alle piger er ludere" og så bad om at få tråden lukket bagefter så andre ikke kunne komme til orde. Det er ikke derfor vi har dette fora, det er nemlig for at alles mening kan blive hørt, ikke kun din egen hvis det ikke er gået op for dig endnu.

  • Synes godt om 2

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lia skrev, for 56 minutter siden:

Navnet buddha siger sig selv. Behøver ik svare. 

And yet you did answer. Please allow me to crack myself up on your behalf:D

Del dette indlæg


Link til indlæg
MrLovaLova skrev, for 1 minut siden:

Kan man det?

Du fremsætter nogle ret langt ude generelle postulater om mænd/ dine kunder. Der kommer modsvar på det hvilket du totalt ignorerer, og ber så om at få tråden lukket?

Et lidt langt ude eksempel vil være at jeg lavede et indlæg med "Alle piger er ludere" og så bad om at få tråden lukket bagefter så andre ikke kunne komme til orde. Det er ikke derfor vi har dette fora, det er nemlig for at alles mening kan blive hørt, ikke kun din egen hvis det ikke er gået op for dig endnu.

Well spoken MrLovaLova

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lia skrev, 1 time siden:

Tråden må gerne lukkes tak. 

Hvorfor?

Du er den bedste underholdning herinde i mands minde:D.

Jeg syntes det er super vigtig at dit skriv bliver læst af flest mulige. 

  • Haha 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lia skrev, for 1 time siden:

Nogen må jo have afsløret mig hvilket ikke er ok.

Du har afsløret dig selv.

Del dette indlæg


Link til indlæg
malle1980 skrev, for 4 minutter siden:

Tror ikke at hullet kan graves meget dybere nu......

maybe one can widen the hole?:rolleyes:

Del dette indlæg


Link til indlæg
MrLovaLova skrev, 1 time siden:

Kan man det?

Du fremsætter nogle ret langt ude generelle postulater om mænd/ dine kunder. Der kommer modsvar på det hvilket du totalt ignorerer, og ber så om at få tråden lukket?

Et lidt langt ude eksempel vil være at jeg lavede et indlæg med "Alle piger er ludere" og så bad om at få tråden lukket bagefter så andre ikke kunne komme til orde. Det er ikke derfor vi har dette fora, det er nemlig for at alles mening kan blive hørt, ikke kun din egen hvis det ikke er gået op for dig endnu.

Er du igen dum? Du skriver til en voksen person. Altså aldrig har jeg selv oplevet mere umodne mandfolk nogen steder end dette forum. Folk gør kun nar af ens forretning når man tydeligvis mener dette indlæg seriøst. Bliv dog voksen...

  • Haha 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

×
×
  • Create New...