Hop til indhold
Tinah

Jeg er konen

Recommended Posts

Guest Kamilla K
Jolly Roger skrev, for 18 timer siden:

Det er almindelig kendt at mænd har mest sexappetit som ganske unge, kvinder noget senere. Så efter at have løbet med tungen ud af munden i alt for mange år, nyder jeg at det endeligt er blevet min tur til at blive eftertragtet, endda kunne sige:” ikke i aften skat, jeg har hovedpine”:D

Sikke noget vås :) De fleste unge kvinder er lige så liderlige 

Grundet vores allesammens  kære "moral og etik " , så taler man måske bare ikke om det   :rolleyes:

 

Men sikke en god humor I har :lol: 

Hihi hvor er I altså sjove :P:lol::lol::lol::wub::wub:

 

Det varmer altid så dejligt at le 

- især på sådan en kølig dag , som i dag <3<3:wub:

 

 

 

 

Redigeret af Kamilla K

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Alkoholikeren

Kære Kamilla

den korte version er, kvinder i parforhold er sexdovne, hvorfor tror du ellers mange mænd besøger dejlige dig og dine dejlige kolleger, mere svært er det ikke...

kh

Alko

Del dette indlæg


Link til indlæg
Alkoholikeren skrev, for 5 minutter siden:

den korte version er, kvinder i parforhold er sexdovne

Synes måske du er en anelse generaliserende - og går ud fra, at du kun kan udtale dig udfra egne forhold og erfaringer og ikke for samtlige kvinder i forhold :huh:

Mænd køber sex af mange årsager. Ikke alle er seksuelt underernæret. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Alkoholikeren
Nikita Darling skrev, for 3 minutter siden:

Mænd køber sex af mange årsager. Ikke alle er seksuelt underernæret. 

Jeg hører ikke andet i mandklubben, vi er alle over fyrre, og konerne har “lukket ned for sex for mere end en gang hver anden uge” og ingen leg, intet nyt blot “det er også hyggeligt at ligge arm i arm”  Derfor min oplysninger.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Delphi
Alkoholikeren skrev, for 11 minutter siden:

den korte version er, kvinder i parforhold er sexdovne,

Hej Øllert B)

Det var da noget værre bavl du lige fik lukket ud, i hvert fald hvis jeg ser på mit eget parforhold. Hér er det nok mig, der er den “sexdovne” :rolleyes:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Alkoholikeren
Delphi skrev, Lige nu:

Hej Øllert B)

Det var da noget værre bavl du lige fik lukket ud, i hvert fald hvis jeg ser på mit eget parforhold. Hér er det nok mig, der er den “sexdovne” :rolleyes:

Tillykke med det gode sexliv 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Alkoholikeren skrev, Lige nu:

Jeg hører ikke andet i mandklubben, vi er alle over fyrre, og konerne har “lukket ned for sex for mere end en gang hver anden uge” og ingen leg, intet nyt blot “det er også hyggeligt at ligge arm i arm”  Derfor min oplysninger.

Ja okay... I mandeklubben hører du jo også kun én side af sagen ;) 

Uden at gå ind i en større debat om dovenskab osv, så fandt jeg bare din kommentar om, at alle kvinder i parforhold er sexdovne, som temmelig generaliserende. :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Alkoholikeren

Ok Nikita, og er enig i dine betragtninger om kunden ene side,håber at TS ikke lige blir sur over min afsporing..

knuz

Alko

Del dette indlæg


Link til indlæg

Noget af det der er sværest at snakke om, tænker jeg, er at der ofte opstår en vis 'metaltræthed' i parforhold.
Man kan have lyst til at opleve nye mennesker - også erotisk - ikke fordi man ikke holder af sin partner, men snarere nysgerrighed og lyst til at opleve.
Måske er det dét der er sket i TS's parforhold.
For nogle - måske de fleste - er den erotiske nysgerrighed ikke så vigtig, eller man vælger at lade seksualiteten køle ned .. det gælder både mænd og kvinder.
Men måske især kvinder, blandt andet fordi de er pressede ... det moderne middelklasseliv er ikke for tøsedrenge ... ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Kamilla K
Alkoholikeren skrev, for 16 timer siden:

Kære Kamilla

den korte version er, kvinder i parforhold er sexdovne, hvorfor tror du ellers mange mænd besøger dejlige dig og dine dejlige kolleger, mere svært er det ikke...

kh

Alko

Du skriver til mig ,som om jeg ikke aner noget om kvinder i parforhold ?

To sekunder...tjek! Ingen pik “Down there” ,så jeg er stadigvæk en kvinde.

Tænke...tænke...parforhold? Jeps,det kender jeg også til.Jeg har haft utal af kærester .Rigtigt mange ,endda.

så jeg kender udmærket til være kvinde i ert parforhold. Og det var faktisk ikke i sjov. Jeg mener alvorligt at mænd er nogle slatne prinsesser på det seksuelle plan .Jeg har ikke været i et parforhold ,hvor jeg ikke var nødt til at tigge og bede min kæreste om sex.

(til alle mine ex’er og tidligere bollevenner

https://nyheder.tv2.dk/nytomtv/article.php/id-11755923%3Afra-regnorm-til-anakonda.html/blog%26amp

“kniber” det mon stadigvæk for jer,prinsesser)  ? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kamilla K skrev, for 8 minutter siden:

Jeg mener alvorligt at mænd er nogle slatne prinsesser på det seksuelle plan .Jeg har ikke været i et parforhold ,hvor jeg ikke var nødt til at tigge og bede min kæreste om sex.

Lyder mærkeligt. Hvis vi var sammen, så ville det ikke være et issue, det er helt sikkert.:razz:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Jolly Roger
Kamilla K skrev, for 6 minutter siden:

Du skriver til mig ,som om jeg ikke aner noget om kvinder i parforhold ?

To sekunder...tjek! Ingen pik “Down there” ,så jeg er stadigvæk en kvinde.

Tænke...tænke...parforhold? Jeps,det kender jeg også til.Jeg har haft utal af kærester .Rigtigt mange ,endda.

så jeg kender udmærket til være kvinde i ert parforhold. Og det var faktisk ikke i sjov. Jeg mener alvorligt at mænd er nogle slatne prinsesser på det seksuelle plan .Jeg har ikke været i et parforhold ,hvor jeg ikke var nødt til at tigge og bede min kæreste om sex.

(til alle mine ex’er og tidligere bollevenner

https://nyheder.tv2.dk/nytomtv/article.php/id-11755923%3Afra-regnorm-til-anakonda.html/blog%26amp

“kniber” det mon stadigvæk for jer,prinsesser)  ? 

Knibeøvelser er da sikkert ganske udmærket hvis potens/rejsningsproblemer har en fysiologisk årsag. Jeg tror nu de fleste af de problemer skyldes psykologiske årsager, og her hjælper det vel næppe. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Kamilla K
Jolly Roger skrev, for 4 minutter siden:

Knibeøvelser er da sikkert ganske udmærket hvis potens/rejsningsproblemer har en fysiologisk årsag. Jeg tror nu de fleste af de problemer skyldes psykologiske årsager, og her hjælper det vel næppe. 

jeg tror faktisk at mine forhold havde noget med det psykologiske at gøre .

Som @Butch skrev

Argh, vi kan da også godt overtales til et hurtigt put onsdag aften..... men så skal der sgu også serveres frikadeller til aftensmad. B)

I må også huske på, at vi jo har travlt med at besøge GP’ere ugen igennem, og dét kræver altså også en del...... nok derfor vi kommer trætte hjem fra arbejde. :ph34r:

For jeg serverede sjældent frikadeller :D 

 

Jeg laver også bare  sjov

- Fordi jeg godt kan lide at være flabet :P 

 Jeg er ikke så slem , som jeg får det til at lyde til :) 

 

 

 

ku

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kamilla K skrev, for 5 minutter siden:

jeg tror faktisk at mine forhold havde noget med det psykologiske at gøre .

Som @Butch skrev

Argh, vi kan da også godt overtales til et hurtigt put onsdag aften..... men så skal der sgu også serveres frikadeller til aftensmad. B)

I må også huske på, at vi jo har travlt med at besøge GP’ere ugen igennem, og dét kræver altså også en del...... nok derfor vi kommer trætte hjem fra arbejde. :ph34r:

For jeg serverede sjældent frikadeller :D 

 

Jeg laver også bare  sjov

- Fordi jeg godt kan lide at være flabet :P 

 Jeg er ikke så slem , som jeg får det til at lyde til :) 

 

 

 

ku

Du ved godt at vejen til en mands diller går gennem maven ikk’? ........eller noget B)

For vi er jo ikke så simple at vi smider tøjet, står med tungen ude af munden og stiv dolk bare fordi I vifter med herlighederne......eller noget B)

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Kamilla K
People Pleaseren skrev, for 11 minutter siden:

Lyder mærkeligt. Hvis vi var sammen, så ville det ikke være et issue, det er helt sikkert.:razz:

tror jeg altså ikke på :lol: :P 

Så din  påstand må stå hen i det uvisse :) 

 

Jeg har droppet det med kærester/parforhold  for mange  år siden . Jeg gider det ikke mere 

 Jeg vil have pik så ofte,  det behager mig . 

og det får man altså ikke i et parforhold .

Basta :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Kamilla K
Butch skrev, for 5 minutter siden:

Du ved godt at vejen til en mands diller går gennem maven ikk’? ........eller noget B)

For vi er jo ikke så simple at vi smider tøjet, står med tungen ude af munden og stiv dolk bare fordi I vifter med herlighederne......eller noget B)

 

 

jo , men jeg er altså ikke så dum,  manden får lov at spise  FØR sex. Så virker han jo ikke ?

Og nu er det jo ikke et barn vi taler om. Det er en mand .Så han kan selv lave hans frikadeller . Jeg er jo ikke  mor . Jeg er kæresten.  

Den kønsrollefordeling som du giver udtryk for , er jo fra forrige århundred ? 

Eller er du bare  jyde , Hr @Butch ? :P :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Kamilla K
Butch skrev, for 19 minutter siden:

Du ved godt at vejen til en mands diller går gennem maven ikk’? ........eller noget B)

For vi er jo ikke så simple at vi smider tøjet, står med tungen ude af munden og stiv dolk bare fordi I vifter med herlighederne......eller noget B)

 

 

Hvad så, hvis man skifter ordet "herlighederne " ud med "frikadellerne "  i dit skriv ? 

- går det så an ? :D 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kamilla K skrev, for 3 minutter siden:

jo , men jeg er altså ikke så dum,  manden får lov at spise  FØR sex. Så virker han jo ikke ?

Og nu er det jo ikke et barn vi taler om. Det er en mand .Så han kan selv lave hans frikadeller . Jeg er jo ikke  mor . Jeg er kæresten.  

Den kønsrollefordeling som du giver udtryk for , er jo fra forrige århundred ? 

Eller er du bare  jyde , Hr @Butch ? :P :) 

Bare og bare..... så ringe er det da heller ikke at være jyde :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kamilla K skrev, for 2 minutter siden:

Hvad så, hvis man skifter ordet "herlighederne " ud med "frikadellerne "  i dit skriv ? 

- går det så an ? :D 

Altså,....... jeg er ret vild med frikadeller, og de rangerer ret højt på min “nam nam” liste........ men jeg har endnu første gang til gode at få stiv diller af dem :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Thaimig
Tinah skrev, den ‎22‎-‎10‎-‎2018 at 12:37:

Jeg er konen der opdagede det min mand gik til luder i min verden det eneste ord for det

jeg kan godt lide sex er med på at afprøv ting siger sjældent nej. Jagten på ny fisse jagten på unge piger  jagten på hvad 

så hvorfor aner det ikke

Jeg er fuld af had til min mand og til de kvinder han har kneppet

til de ludere der råber om om respekt i samfundet så stå ved dit erhverv stå ved du kneppede min man ellers ingen respekt.

til dem der bruger ludere min famile skal splittes ad skal mine børn skal hans børn vide det skal forældre vide det skal venner vide det

vil i havde jeres famile skal vide jeg skylder ham ingenting så er ligeglad tænker andre ville blive lige sådan 

 

 

 

 

Respekt for dit skriv, uanset om der mangler, men tror de fleste forstår dit Budskab ( ja jeg har ej læst hele tråden)

Så går ud fra den er ægte?

Grunden til jeg reflekterer, er fordi jeg selv er som manden i dit liv, ja uanset hva vi får, er det åbenbart aldrig Nok :huh:

Et gl sprog, siger, mere vil ha mere, ja, sådan er vi mennesker nu engang, sorry, men det er jo ej hverken din eller Gpér

skyld, nej vi mænd vil mere, og kan ikk få nok af jer Kvinder :wub: ja det er ikk konen dig som er gal med, men nok nærmere

den Verden vi lever i, ja sorry vi ska vel ta varer for os selv, ja hver især om hvem vi er, konen eller Gpér :rolleyes:

Ja igen, jeg håber ej denne er en fake

ja for mig personligt, handler det om, at vise respekt for andre, uanset, X eller børn, ja og helst, dem vi holder af :wub:

Go aften, Konen og jer :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Alkoholikeren skrev, den 27/10/2018 at 21:34:

Kære Kamilla

den korte version er, kvinder i parforhold er sexdovne,

Det kommer vel an på om man er istand til at give sin kone noget sex der holder hende "tændt" eller ej ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Alkoholikeren
Bear skrev, 1 time siden:

Det kommer vel an på om man er istand til at give sin kone noget sex der holder hende "tændt" eller ej ;) 

Ja det er da en af flere forudsætninger Bear. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mand34Horsens skrev, for 26 minutter siden:

Hvordan fanden er den tøs familie problemer vores problem.

Hvem tænker du specielt på når du skriver "vores" ?  

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...