Hop til indhold
Tinah

Jeg er konen

Recommended Posts

KONEN1 skrev, den 22.10.2019 at 10:55:

Jeg er også konen og kan fuldkommen tilslutte mig konen, jeg forstår ikke de mænd som vil sætte deres familie overstyr bare for et knald, tænk jer dog om er det virklig det værd. Hvis jeres konen opdager det og tilgiver, så kan jeg fortælle jer at det svigt i har fortaget aldrig bliver glemt. Det er et kæmpe svigt i laver overfor jeres familie. Det er ikke jeres utroskab som er det værste det er det at I lyver og bedrager. Tænk jer dog om, er det virkelig det værd?

I’d like to give everyone the benefit of doubt, so if this ”person” behind this account is real. I know many of the guys in here are doubtful about post like this..... so if you are in anyways for real, I’d like to give you a second opinion. 
 

You end your statement with:

”Think twice, is it really worth it”?
 The simple answer to that is: Yes, Hell Yes. And maybe you should use a simple Root Cause Analysis on the subject and ask the 5 why’s? You have this opinion and I respect that and you should respect our opinion regarding this subject. Yes some of us puts the family at risk, but hey, ain’t that what life is about? Taking risks. Some of us in here ain’t that bright about these calculated risks but I would like to think that most of us are. It’s funny how you generalise all of us and place us under the category Cheaters. I would like to add another aspect to you..... then there is the wifes who knows about it, like mine. 
 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Misjo1
Buddha skrev, for 1 time siden:

I’d like to give everyone the benefit of doubt, so if this ”person” behind this account is real. I know many of the guys in here are doubtful about post like this..... so if you are in anyways for real, I’d like to give you a second opinion. 
 

You end your statement with:

”Think twice, is it really worth it”?
 The simple answer to that is: Yes, Hell Yes. And maybe you should use a simple Root Cause Analysis on the subject and ask the 5 why’s? You have this opinion and I respect that and you should respect our opinion regarding this subject. Yes some of us puts the family at risk, but hey, ain’t that what life is about? Taking risks. Some of us in here ain’t that bright about these calculated risks but I would like to think that most of us are. It’s funny how you generalise all of us and place us under the category Cheaters. I would like to add another aspect to you..... then there is the wifes who knows about it, like mine. 
 

Why Limit yourself to one Root Cause Analylysis? Maybe we should roll out a full LEAN projekt  beyond this matter? With a SIX Sigma Risk Analysis? :lol: (Sorry, I couldn`t stop myself.)

Well back to the thread, why? maybe because we are bored and when men are bored, we do not always think rationally.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Misjo1 skrev, for 9 timer siden:

Why Limit yourself to one Root Cause Analylysis? Maybe we should roll out a full LEAN projekt  beyond this matter? With a SIX Sigma Risk Analysis? :lol: (Sorry, I couldn`t stop myself.)

Well back to the thread, why? maybe because we are bored and when men are bored, we do not always think rationally.

I fully agree.... let’s find the Genba:D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Tinah skrev, den 22/10/2018 at 12:37:

Jeg er konen der opdagede det min mand gik til luder i min verden det eneste ord for det

jeg kan godt lide sex er med på at afprøv ting siger sjældent nej. Jagten på ny fisse jagten på unge piger  jagten på hvad 

så hvorfor aner det ikke

Jeg er fuld af had til min mand og til de kvinder han har kneppet

til de ludere der råber om om respekt i samfundet så stå ved dit erhverv stå ved du kneppede min man ellers ingen respekt.

til dem der bruger ludere min famile skal splittes ad skal mine børn skal hans børn vide det skal forældre vide det skal venner vide det

vil i havde jeres famile skal vide jeg skylder ham ingenting så er ligeglad tænker andre ville blive lige sådan 

 

 

 

 

Man kan ikke komme imellem 2 mennesker som elsker hinanden.

Måske skulle du tænke over dette, inden du angriber andre.

Måske skulle du også overveje din andel i at vælge en mand hvis moral tillader ham at være dig utro. 

Man har den mand som man fortjener:)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Trinetease
Liverpool skrev, for 41 minutter siden:

Man kan ikke komme imellem 2 mennesker som elsker hinanden.

Måske skulle du tænke over dette, inden du angriber andre.

Måske skulle du også overveje din andel i at vælge en mand hvis moral tillader ham at være dig utro. 

Man har den mand som man fortjener:)

Nej det har man altså ikke altid. Har den utro mand så også altid den kone han fortjener ? 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Trinetease skrev, for 11 minutter siden:

Nej det har man altså ikke altid. Har den utro mand så også altid den kone han fortjener ? 

 

Jeg er naturligvis lidt provokerende og generel. 

Man ser jeg på min kammerater da de var 20 år og nu mange år senere, så vidste jeg allerede dengang hvem der var nogle "banditter". Men en enkelt undtagelse. Som regel kan man sku godt vurdere folk

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...