Hop til indhold
Tinah

Jeg er konen

Recommended Posts

Alkoholikeren skrev, for 4 minutter siden:

Tror mere det er 90% af den objektive sandhed tak for hjertet :)

Jeg er ud fra egen erfaring nok tilbøjelig til at give dig ret

Del dette indlæg


Link til indlæg
Alkoholikeren skrev, 1 time siden:

nemlig !!!! 

 

Mange kvinder burde tænke over hvordan de prioriterer i hverdagen.

Det kan godt være at job og karriere, hus og hjem og børn er vigtige, men hvis det altid sætter de ting før manden og sex betragtes som et onde, der blot skal overstås for husfredens skyld eller som noget, hvor at det kun er mandens pligt at være opfindsom og initiativrig, så søger manden andre græsgange.

Så til jer kvinder, som er sure over at jeres mand har haft en affære eller besøgt en GP vil jeg bare sige at i skal sgu være glade og taknemmelige for at han overhovedet gider at komme hjem til jer igen, for efter et måneder års samvær med en sexdoven kvinde har kvinden jo de facto valgt manden fra som sexpartner og han er reduceret til et simpelt skaffedyr, der altid høre på brok. 

(tak til Toddy for en stærk inspiration)

 

Alko

Tja.... nu tager jeg lige en kjole på.    Sådan

Mange mænd burde måske også tænke over, at deres seksuelle behov rent faktisk godt kan dækkes uden at vælge at træde ind i et parforhold.  Når de så vælger parforholdet, skulle de måske også tænke lidt over, at tingene hænger sammen, så fungere forholdet ikke, "surprice " så fungere sexlivet ej heller.

Nå af med kjolen igen.  

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

hvis alle kvinder gav deres mand et fem minutters blowjob et par gange om ugen ville de have meget mere ægtemand resten af af ugen 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
aaisha skrev, for 3 minutter siden:

hvis alle kvinder gav deres mand et fem minutters blowjob et par gange om ugen ville de have meget mere ægtemand resten af af ugen 

 

Jeg er decideret bedøvende ligeglad med bj ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
aaisha skrev, for 8 minutter siden:

hvis alle kvinder gav deres mand et fem minutters blowjob et par gange om ugen ville de have meget mere ægtemand resten af af ugen 

 

Så sandt som det er sagt. Til gengæld ville der være betydeligt mindre at lave for de kære gp’ere!

Del dette indlæg


Link til indlæg
NoBS skrev, for 4 minutter siden:

Jeg er decideret bedøvende ligeglad med bj ;)

av :D

så kunne det være et hurtigt handjob mens du står under bruseren

pointen var bare at hvis hun ikke er oplagt til samleje så kan hun stadig give manden sexuel opmærksom på anden vis

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
aaisha skrev, for 10 minutter siden:

hvis alle kvinder gav deres mand et fem minutters blowjob et par gange om ugen ville de have meget mere ægtemand resten af af ugen 

 

Lige præcis

Jeg har længe tænkt at man burde være homoseksuel

Jeg har en naiv forestilling om at en anden mand ville forstå mig bedre

Man kommer træt hjem fra arbejde, ens kæreste ser det og bliver ved med at spørge ind til det. Ikke i en ond mening, men blot fordi at hun gerne vil mig det godt og for hende er det vigtigt at snakke om den slags ting

Problemet er bare at jeg gider ikke snakke om at jeg har haft en lortedag

Havde man nu haft en mand som kæreste, så ville han sikkert vide at det eneste der skulle til, for at jeg ville få det godt igen, var at han rækker mig remoten til tv, siger at han har optaget formel 1 og så give mig et blow

10 min senere er alt bare godt igen :D

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
aaisha skrev, for 4 minutter siden:

av :D

så kunne det være et hurtigt handjob mens du står under bruseren

pointen var bare at hvis hun ikke er oplagt til samleje så kan hun stadig give manden sexuel opmærksom på anden vis

 

Jeg var godt klar over, hvad du mente - kunne bare ikke dy mig.

Vi er alle forskellige - og min tilfredsstillelse findes i 2 elementer. 

1. Jeg lever for den kvindelige orgasme. Jeg føler mig som en fiasko, hvis jeg ikke lykkes med det.

2. Jeg elsker at se min pik glide ind i en fisse .

Del dette indlæg


Link til indlæg
NoobGPexplorer skrev, for 8 minutter siden:

Så sandt som det er sagt. Til gengæld ville der være betydeligt mindre at lave for de kære gp’ere!

hvilket konerne i denne tråd sikkert ville hilse velkomment 

nu er fiffet så givet videre til dem ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Trinetease
Toddy skrev, for 8 minutter siden:

Lige præcis

Jeg har længe tænkt at man burde være homoseksuel

Jeg har en naiv forestilling om at en anden mand ville forstå mig bedre

Man kommer træt hjem fra arbejde, ens kæreste ser det og bliver ved med at spørge ind til det. Ikke i en ond mening, men blot fordi at hun gerne vil mig det godt og for hende er det vigtigt at snakke om den slags ting

Problemet er bare at jeg gider ikke snakke om at jeg har haft en lortedag

Havde man nu haft en mand som kæreste, så ville han sikkert vide at det eneste der skulle til, for at jeg ville få det godt igen, var at han rækker mig remoten til tv, siger at han har optaget formel 1 og så give mig et blow

10 min senere er alt bare godt igen :D

 

Så er du bare lidt på skideren, når han kommer træt hjem og vil se Formel 1 og have et BJ. Så er i 2 trætte mænd, som gerne vil nyde og ikke yde :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Trinetease skrev, for 1 minut siden:

Så er du bare lidt på skideren, når han kommer træt hjem og vil se Formel 1 og have et BJ. Så er i 2 trætte mænd, som gerne vil nyde og ikke yde :D

Haha nå ja, den havde jeg sgu ikke lige tænkt over :huh:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Trinetease skrev, for 8 minutter siden:

Så er du bare lidt på skideren, når han kommer træt hjem og vil se Formel 1 og have et BJ. Så er i 2 trætte mænd, som gerne vil nyde og ikke yde :D

Måske jeg så bare kunne ringe til DK fyr 34, så kunne han komme og gøre os begge to glade :P

Del dette indlæg


Link til indlæg
Alkoholikeren skrev, for 4 timer siden:

Det kan godt være at job og karriere, hus og hjem og børn er vigtige, men hvis det altid sætter de ting før manden og sex betragtes som et onde, der blot skal overstås...

Ja, utroskab går begge veje - utro, som i ikke-tro.

Man kan sagtens være utro, uden at have knaldet med et andet menneske, man kan have knaldet med karrieren, med liggyldigheden eller sin egen bagage... Der er mange (gode og dårlige) årsager til utroskab - men det er ikke altid, at den mand, som besøger en GP er den første i parforholdet, der er utro - han kan, meget vel, være den sidste...

Redigeret af MickeyM

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Carsten Jensen
aaisha skrev, for 4 timer siden:

hvis alle kvinder gav deres mand et fem minutters blowjob et par gange om ugen ville de have meget mere ægtemand resten af af ugen 

 

Hørt :P

Del dette indlæg


Link til indlæg
aaisha skrev, for 4 timer siden:

hvis alle kvinder gav deres mand et fem minutters blowjob et par gange om ugen ville de have meget mere ægtemand resten af af ugen 

 

Keep his stomach full and his balls empty... Mænd kræver ikke så meget, utroligt at så mange kvinder endnu ikke har lært det. B)

Del dette indlæg


Link til indlæg
TheVoice skrev, for 4 timer siden:

Tja.... nu tager jeg lige en kjole på.    Sådan

Mange mænd burde måske også tænke over, at deres seksuelle behov rent faktisk godt kan dækkes uden at vælge at træde ind i et parforhold.  Når de så vælger parforholdet, skulle de måske også tænke lidt over, at tingene hænger sammen, så fungere forholdet ikke, "surprice " så fungere sexlivet ej heller.

Nå af med kjolen igen.  

 

Den klædte dig nu meget godt. Fint at kunne se tingene fra flere perspektiver.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Som jeg allerede skrev for nu flere år siden:

Hvad er konen bedst tjent med: En glad mand i dagligdagen, der bl.a er blevet glad af et besøg hos en glædespige i ny og næ, eller en mand, der går evigt sur og forknydt rundt derhjemme?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lauersen skrev, for 9 timer siden:

Og du har sikkert også bjælder på.

Ah ha ha, jeg er så glad for jeg ikke er den eneste der har haft den sætning i hovedet hver gang jeg har læst overskriften

Del dette indlæg


Link til indlæg
KONEN1 skrev, for 21 timer siden:

Jeg er også konen og kan fuldkommen tilslutte mig konen, jeg forstår ikke de mænd som vil sætte deres familie overstyr bare for et knald, tænk jer dog om er det virklig det værd. Hvis jeres konen opdager det og tilgiver, så kan jeg fortælle jer at det svigt i har fortaget aldrig bliver glemt. Det er et kæmpe svigt i laver overfor jeres familie. Det er ikke jeres utroskab som er det værste det er det at I lyver og bedrager. Tænk jer dog om, er det virkelig det værd?

Nu er jeg lidt i tvivl om du er min kone :wacko:, det ved man aldrig hvem er hvem på EG 

Ja, undskyld at jeg er provokerende, men hvad tror du hvordan og hvorfor jeg/vi ende med GP og EG

Jeg faktisk var (tror jeg) verdens mest tålmodig mand i verden, cca 9 år siden begyndte min hver mands mareridt, konen langsomt begynder at afvise mig om aftenens hygge gang på gang,  jeg troede "ok, det er lille overgangsalderen krisen" meeeeen det gik måned efter måned uden sex, og hun var hele tiden travlt med at læse sin noteret fra arbejde osv osv, hun bare fokusere på sin karriere, jeg har været tålmodig 3-4 år :(, ja du læser rigtig 3-4 år, behøver ikke siger hvor mange gange har snakket om vores problem og hun har lovet mig at snart vil bliver normalt, men........ 

Efter mødet jeg en sød pige ( ja, hun var meget unger end mig) som også haft problemer hjem, voldig mand og åbenbart uden interesse for hende som kvinde, og lidt efter lidt skete det som skulle ikke sket, vi var sammen næste hver dag, og kan lover dig at det var bedst både sex og samvær i mit liv, vi var enige om at det er kun middeltidlig løsning for os, det går ind til går, vi var sammen 3 år og haft virkelig fantastisk tiden sammen, både i seng både uden sengen, ja hun var min elskerinde og det har jeg ikke dårligt samvittighed, hun var skilt i starten af vores affæren så det var nemt at få tid til os. 

Efter en lang og dejligt tid vi var BEGGE enige om at vi skal videre med vores liv, hun var 25 år yngre end mig, og jeg er over 50 år, det siger sig selv alt. 

Selve i dag vi har kontak, kun skriver med hinanden, og hun blev aldrig glemte, for hver hendes fødselsdag hun får gave fra mig

Men min kone har optaget hele, og det var helved, hun vil ikke skilles og vi har snakket om hele, og hvor er vi i dag? 

Vi bor stadigvæk sammen (uden sex) rejse sammen og har fælles økonomi, hun klager ikke, købere nye taske, sko, stovle og tøjet og jeg har min fred og ro. Jeg har mit liv og min GP, hun har sin karriere 

Ja livet er fuldstændig uforsigtig, men jeg har det godt 

Så konklusion, kære @KONEN1, det er ikke altid simpelthen som du har skrevet, ja du har ret, det bliver aldrig glemt, det kan jeg mærker selv i dag, men jeg glemmer heller ikke min søde elskerinder, og ja det var værd, det hele, og vil gjorde sammen med hende igen , har aldrig fortrudt, som nogen her sagt, for tango det skal være 2

Mkh 

Måske :P din mand 

Sebmus

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg glemte at skrive 

Jeg er såååååååå taknemmelig for GP, faktisk det er jeres fortjeste at vi har det godt og vi, i hvert fald jeg er glad mand, gudskelov at I eksisterer, vil gerne i det mindste sende hver enkelt en rose og kys fra mig, faktisk i er vores psykologer, vi deler med jer alle vores frustrationer og daglige problemer 

Virkelig varme hilsner fra min side, konerne må findes i det eller finde andet som passer til dem, ved godt at det lyder chauvinistic men sådan er livet 

Håber at jeg har ikke såret noget med min indlæg 

Husk at elske hinanden her på EG også i virkelig verden 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sebmus skrev, for 7 timer siden:

Nu er jeg lidt i tvivl om du er min kone :wacko:, det ved man aldrig hvem er hvem på EG 

Ja, undskyld at jeg er provokerende, men hvad tror du hvordan og hvorfor jeg/vi ende med GP og EG

Jeg faktisk var (tror jeg) verdens mest tålmodig mand i verden, cca 9 år siden begyndte min hver mands mareridt, konen langsomt begynder at afvise mig om aftenens hygge gang på gang,  jeg troede "ok, det er lille overgangsalderen krisen" meeeeen det gik måned efter måned uden sex, og hun var hele tiden travlt med at læse sin noteret fra arbejde osv osv, hun bare fokusere på sin karriere, jeg har været tålmodig 3-4 år :(, ja du læser rigtig 3-4 år, behøver ikke siger hvor mange gange har snakket om vores problem og hun har lovet mig at snart vil bliver normalt, men........ 

Efter mødet jeg en sød pige ( ja, hun var meget unger end mig) som også haft problemer hjem, voldig mand og åbenbart uden interesse for hende som kvinde, og lidt efter lidt skete det som skulle ikke sket, vi var sammen næste hver dag, og kan lover dig at det var bedst både sex og samvær i mit liv, vi var enige om at det er kun middeltidlig løsning for os, det går ind til går, vi var sammen 3 år og haft virkelig fantastisk tiden sammen, både i seng både uden sengen, ja hun var min elskerinde og det har jeg ikke dårligt samvittighed, hun var skilt i starten af vores affæren så det var nemt at få tid til os. 

Efter en lang og dejligt tid vi var BEGGE enige om at vi skal videre med vores liv, hun var 25 år yngre end mig, og jeg er over 50 år, det siger sig selv alt. 

Selve i dag vi har kontak, kun skriver med hinanden, og hun blev aldrig glemte, for hver hendes fødselsdag hun får gave fra mig

Men min kone har optaget hele, og det var helved, hun vil ikke skilles og vi har snakket om hele, og hvor er vi i dag? 

Vi bor stadigvæk sammen (uden sex) rejse sammen og har fælles økonomi, hun klager ikke, købere nye taske, sko, stovle og tøjet og jeg har min fred og ro. Jeg har mit liv og min GP, hun har sin karriere 

Ja livet er fuldstændig uforsigtig, men jeg har det godt 

Så konklusion, kære @KONEN1, det er ikke altid simpelthen som du har skrevet, ja du har ret, det bliver aldrig glemt, det kan jeg mærker selv i dag, men jeg glemmer heller ikke min søde elskerinder, og ja det var værd, det hele, og vil gjorde sammen med hende igen , har aldrig fortrudt, som nogen her sagt, for tango det skal være 2

Mkh 

Måske :P din mand 

Sebmus

Kære Sebmus 

Jeg kan garantere jeg ikke er din kone. Din historie passer slet ikke på os, men det virker dog til din kone har tillid til dig. Vi har ikke længere fælles økonomi, jeg har sponseret nok besøg hos GP uden min viden, for hos os er det mig som er den største bidragyder til økonomien, derfor er det nu særeje. Så hvis det ender med skilsmisse så er alt det praktiske klaret mens vi endnu er på talefod. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
aaisha skrev, den 22.10.2019 at 18:49:

hvis alle kvinder gav deres mand et fem minutters blowjob et par gange om ugen ville de have meget mere ægtemand resten af af ugen 

 

Pragtfuldt @aaisha.

Du er selvskreven som Chefforhandler, formand og talsperson for Ægtemændenes fagforening. Ja faktisk burde du stifte et nyt parti, der er helt sikkert mange stemmer og underskrifter her på forummet, potentielt kunne du blive Statsminister, da når dit nye parti får over 50% af stemmerne. 

Derfor skal du lige have et par ekstra gode råd og slogan til valgkampen:

1. Frikort til enkelt gratis bordel besøg for socialt dårligt stillede ægtemænd, selvfølgelig med behørig kontrolkupon, der afrives af tissemanden. 

2: Bedre værnemidler, så antallet af ægtemænd med tinitus mindskes. 

3. Afskaffelse af konens ret til at misbruge ægtemandens dankort, som betaling for et middelmådigt knald. 

4. Genindførsel af Jyske lovs § om husbonds revselsesret. 

5. Genindførsel af nøgne side 9 piger. 

6. Tvungen BB dag første søndag i måneden. 

Ja der er nok at tage fat på, så tag endelig @Nemtøsog @Liv med i stiftelsen, jeg lover jer alt mulig opbakning. 

BR

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
KONEN1 skrev, den 22.10.2019 at 11:59:

Du har måske ret, men det kræver måske og mændene er ærlige overfor deres koner hvis de synes der mangler noget, og selvfølgelig går der hverdag i den engang imellem når logistikken skal op, men det er for mig ingen undskyldning.

Det er pokkerme bare ikke så ligetil, tænker jeg.
Hvordan sætter man ord på, hvis man har lyst til andre .. er 'erotisk nysgerrig' ... hvis det nu er på dét punkt man mangler noget?
jeg tror mange af os - både mænd og kvinder - ikke er specielt monogame af natur ... 
Og hvordan får man en ærlig snak omkring det?
Man behøver ikke en gang praktisere det .. bare det at sige det, tror jeg ville skabe rigtig meget røg i køkkenet på Villa Lykkevej.
Og når dét er sagt, så er jeg ud-e-mærket med på hvilke problemer det kan give, hvis partneren har en affære ... jeg har selv oplevet det ...
Økonomi, som du nævner, er bare eet af problemerne ... 

Men trods mine dårlige erfaringer, så må jeg erkende, jeg oplever mig selv som ikke monogam ... 
Man kan så sige, da jeg ikke kan finde ud af det med kvinder, er det jo ikke noget problem - så jeg er nok sluppet for en masse problemer hen ad vejen - for andre, og for mig selv ... ;)

Så hvad stiller man op med dét at man har lyst til andre ... et ægteskab kan godt være noget klaustrofobisk, tænker jeg - især fordi man skal skjule den side af sig selv fuldstændig ... ?
Jeg forstår fuldt ud @KONEN1

Men hvad pokker gør man, hvis man er ikke-monogam, erotisk nysgerrig og gerne vil se sig selv som et ordentligt menneske ... ??

Redigeret af sneræven

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...