Hop til indhold
Tinah

Jeg er konen

Recommended Posts

Taylormade skrev, for 44 minutter siden:

Darling Tina prøv lige at høre her !

Er din mand en dårlig far hvis han boller uden om ? Er hende han boller en dårlig mor/søster/datter hvad hun nu er ??

genetisk er vi dyr der vil overleve ! 

Hanner skal sprede sæden og sikre artens overlevelse !

Hunner vil avle og fører artens overlevelse bum! 

Er Du er blevet kone kedelig og ansigtsmaske og Sudoku hver aften istedet for en hurtig quickie eller et blæs eller noget ! “Spændingen Darling”

mænd kan sku sagtens være fede fædre med fodboldtræning eller mand og kone badminton og samtidig være kærlige og kanon hvis de ind imellem får lidt fremmed !

koner lige så ! 

Vild og våd god sex betyder ikke han “elsker andre”

 mådentlig tur på en gigolo eller  pryglet ballerne gule og blå på et kors og sæd bukkake ind imellem gør hende ikke til en dårlig mor eller hustru ! 

Næææ tilfredse mænd og kvinder er ret Nice ! 

ellers havde 2/3 af tøserne her på siden sku været i andet arbejde ;-) 

så tør øjenene og kom igang !

årstallet 2018 og ikke indremissionsk 1864...... til døden jer skiller kunne hedde til kedsomheden jer skiller ;-) 

sex er fedt vild vådt og godt ;-) 

PS “ja jeg er sexist liberal og køber købesex Big time ! 

Gift yes ! På 7år med hende den lækre jeg mødte i gymnasiet ! 

Taylor 

Tayler har vi røget et eller andet spændene?

Der er ingen der forventer der kommer noget begavet ud af dig, men alligevel......der sidder et menneske der er ked af det, så i det mindste, så forsøg for engang skyld?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Jolly Roger

Nu må det nonsens snart høre op. Historien har ingen hold i virkeligheden:D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Taylormade skrev, for 1 time siden:

 

Hanner skal sprede sæden og sikre artens overlevelse !

Hunner vil avle og fører artens overlevelse bum! 

 

Mon ikke det civiliserede menneske har udviklet sig en del væk fra dette urgamle postulat. ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lady Cherie skrev, for 9 timer siden:

Tayler har vi røget et eller andet spændene?

 

Det er jo svampetid, så mon ikke der er blevet guffet et par stykker der nok burde være blevet i skovbunden?  :ph34r:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jernsvinet skrev, den 22/10/2018 at 12:48:

Hvis du udelader krydderiet på jeres samvær i ligeså høj grad, som du udelader brugen af komma og punktum - så forstår jeg godt, din mand har valgt at besøge nogen søde glædespiger ;-)

Den retoriske svar på en knockout i 1. runde.... :-D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Thai-fan skrev, for 1 time siden:

Den retoriske svar på en knockout i 1. runde.... :-D

Det kan også være at hvis hun taler, som hun skriver - at manden er træt af aldrig at få et ord indført ;-)

PS. kan man ikke finde ud af at sætte komma og punktum, så kan man bare springe til en ny linje, når man begynder på en ny sætning.

Man kan også sætte tankestreger ( - ) mellem hver sætning ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Misjo1
Lady Cherie skrev, den 23/10/2018 at 10:42:

Kære Tinah

Jamen hvordan har du så fundet denne her side?

Vi har nu fundet ud af din mand er skyldig...dine børn er ikke, så hvorfor skal det gå ud over dem?...nej vel? dine venner syntes nok det er synd for dig i starten men ellers så er det så som så med tiden at hører på det i længden...så glem det.

Nu har du kaldet os piger L***** og ellers været sure på os...og brugt mund overfor os...det er jo ikke smart vel? vi sidder jo ikke just med klørende fremme for at "løbe" med ham vel? vi tager bare lidt af dit husholdningsburget, eller lidt af hans lommepenge.

Nu siger du du er ååååh så åben overfor sex, og du også vil have noget og tilliden er brudt, har du tænkt på at de lyster han han evt har kan være af en art som han mener du ikke kan klare?

Nu ved jeg ikke hvad du er for en kvinde med lad os feks sige du er en tynd kvinde og til tider vil han være sammen med en stor matrone på 150 kg eller omvendt?

eller han vil meget gerne have scat eller/tisses i munden? slikke et toilet? ting han ikke tør sige for at ikke flytte ligevægten i jeres forhold? ting der er sm-realeteret?være sammen med en anden mand? (den kan du ikke klare) være sammen med flere piger? gangbangs? klædes ud som får?

Du har hans kærlighed, den skal du holde fast i....vi tager den sku ikke fra dig, vi er ikke som alle de andre kvinder, du kan møde ude i byen, som kan være farlige for din kærlighed.

Nej du kan være bekymret når du sender ham på job!...ikke når du sender ham på bordel....så bliver han sku smidt ud når han er færdig...det er stensikkert!:)

Tror sku du virkelig ramte plet her lille Kirse :-) Super svar..

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Kamilla K
Alkoholikeren skrev, den 22/10/2018 at 21:32:

Egentligt burde koner lade mande have en elskerinde de kunne besøge inden han kommer hjem fra  job. Han holder længere når han har konen, og en tømt mand er en glad mand..

Og mænd burde lade deres koner have (mindst to )forskellige elskere -  HVER dag :P 

Jeg er eksempelvis mest fredelig  og medgørlig, når jeg har fået sex nok .

Mon ikke de fleste har det sådan . uanset deres køn ? :) 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kamilla K skrev, for 46 minutter siden:

Og mænd burde lade deres koner have (mindst to )forskellige elskere -  HVER dag :P 

Jeg er eksempelvis mest fredelig  og medgørlig, når jeg har fået sex nok .

Mon ikke de fleste har det sådan . uanset deres køn ? :) 

 

 

Min ex som jeg har børn med, var vist mest glad når jeg tog ansvar, hvilket typisk betød ting som

  • Hente unger
  • Handle ind
  • Lave aftensmad
  • Gøre rent
  • Ordne have
  • Putte ungerne
  • M.v

Det kunne så nogen gange udløse en spontan lyst at dyrke sex med mig.  Jeg sagde for det meste "Skat jeg er træt efter alle mine gøremål, så jeg har ikke overskud i aften"

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Agetha
d'Artagnan skrev, den 23/10/2018 at 10:36:

Et af de menneskelige urinstinkter er, at hvis konen har været utro, så reagerer manden med at få lyst til at banke hendes elsker. I bund og grund oplever vi det samme her, hvor en såret kvinde går efter glædespigerne over en bred kam. 

Men som en anden bruger skrev herinde: "En mæt hanløve går ikke på jagt." Derfor er det i jeres ægteskab, at udfordringen ligger. Held og lykke med forsøget på at reparere det - og måtte det gå jer godt. :)

Det faktisk meget klogt skrevet. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Tinah skrev, den 22/10/2018 at 12:37:

Jeg er konen der opdagede det min mand gik til luder i min verden det eneste ord for det

jeg kan godt lide sex er med på at afprøv ting siger sjældent nej. Jagten på ny fisse jagten på unge piger  jagten på hvad 

så hvorfor aner det ikke

Jeg er fuld af had til min mand og til de kvinder han har kneppet

til de ludere der råber om om respekt i samfundet så stå ved dit erhverv stå ved du kneppede min man ellers ingen respekt.

til dem der bruger ludere min famile skal splittes ad skal mine børn skal hans børn vide det skal forældre vide det skal venner vide det

vil i havde jeres famile skal vide jeg skylder ham ingenting så er ligeglad tænker andre ville blive lige sådan 

 

 

 

 

Det er jo dit valg at jeres familie er blevet splittet... Han har knaldet med andre, ja og?  Det er jo bare sex... 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Alkoholikeren
Kamilla K skrev, for 21 timer siden:

Og mænd burde lade deres koner have (mindst to )forskellige elskere -  HVER dag :P 

Jeg er eksempelvis mest fredelig  og medgørlig, når jeg har fået sex nok .

Mon ikke de fleste har det sådan . uanset deres køn ? :) 

 

 

Nej kvinder blir sexdovne når de er i faste forhold, mange mænd der går på bordel, er i fast forhold. Mænd derimod er altid virile og brunstige..

Del dette indlæg


Link til indlæg
Tinah skrev, den 22/10/2018 at 13:11:

Det var måske forkert skrevet at hade ludere, men i forbindelse med program i tv om hvor i ønsker respekt handler det om at respekt gerne kommer i forbindelse med at stå ved handlinger dette gør de færreste af jer i gemmer jer bag billeder der er fake og falske navne så derfor ingen respekt

Mener du at din bedømmelse af dem du kalder ludere, gør det nemmere for dem at stå frem med ansigt? Står du frem med dit rigtige navn med ægte billeder af dit ansigt? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jernsvinet skrev, den 24/10/2018 at 10:11:

Det kan også være at hvis hun taler, som hun skriver - at manden er træt af aldrig at få et ord indført ;-)

PS. kan man ikke finde ud af at sætte komma og punktum, så kan man bare springe til en ny linje, når man begynder på en ny sætning.

Man kan også sætte tankestreger ( - ) mellem hver sætning ;-)

Punktum ( punktum & komma $ streg 

-

Det er altsammen lijemaj' 

Læs det der står, og forstå det der menes. Krøller eller ej. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kamilla K skrev, den 24/10/2018 at 22:28:

Og mænd burde lade deres koner have (mindst to )forskellige elskere -  HVER dag :P 

Jeg er eksempelvis mest fredelig  og medgørlig, når jeg har fået sex nok .

Mon ikke de fleste har det sådan . uanset deres køn ? :) 

 

 

Jo flere jo bedre, som man siger. 

Jeg er enig. Min kæreste må naturligvis gerne hygge sig med Peter eller Poul, eller Kamilla K. Jeg vil også gerne være med, hvis jeg må! 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Kamilla K
Alkoholikeren skrev, den 25/10/2018 at 20:24:

Nej kvinder blir sexdovne når de er i faste forhold, mange mænd der går på bordel, er i fast forhold. Mænd derimod er altid virile og brunstige..

Det er jeg overhovedet ikke enig i .

For det er da omvendt ? 

 

Kvinder skal altid tigge og bede mændene om sex , bare fordi det ikke er lørdag :( 

Mænd er de værste prinsesser på det område  ( synes jeg ).  :P 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kamilla K skrev, for 36 minutter siden:

Det er jeg overhovedet ikke enig i .

For det er da omvendt ? 

 

Kvinder skal altid tigge og bede mændene om sex , bare fordi det ikke er lørdag :( 

Mænd er de værste prinsesser på det område  ( synes jeg ).  :P 

 

Hvilken planet var det du sagde du bor på?:-o:P

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kamilla K skrev, for 40 minutter siden:

Det er jeg overhovedet ikke enig i .

For det er da omvendt ? 

 

Kvinder skal altid tigge og bede mændene om sex , bare fordi det ikke er lørdag :( 

Mænd er de værste prinsesser på det område  ( synes jeg ).  :P 

 

Argh, vi kan da også godt overtales til et hurtigt put onsdag aften..... men så skal der sgu også serveres frikadeller til aftensmad. B)

I må også huske på, at vi jo har travlt med at besøge GP’ere ugen igennem, og dét kræver altså også en del...... nok derfor vi kommer trætte hjem fra arbejde. :ph34r:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Jolly Roger
Kamilla K skrev, for 38 minutter siden:

Det er jeg overhovedet ikke enig i .

For det er da omvendt ? 

 

Kvinder skal altid tigge og bede mændene om sex , bare fordi det ikke er lørdag :( 

Mænd er de værste prinsesser på det område  ( synes jeg ).  :P 

 

Det er almindelig kendt at mænd har mest sexappetit som ganske unge, kvinder noget senere. Så efter at have løbet med tungen ud af munden i alt for mange år, nyder jeg at det endeligt er blevet min tur til at blive eftertragtet, endda kunne sige:” ikke i aften skat, jeg har hovedpine”:D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er nok ikke her en ulykkelig menneske, hvis liv og familie ligger i ruiner kan hente lidt menneskelighed. Hun har nok ikke brug for at i håner, mistænkeliggør og tramper på hendes sorg. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Kamilla K
People Pleaseren skrev, for 18 timer siden:

Hvilken planet var det du sagde du bor på?:-o:P

Det har jeg aldrig sagt noget om

- måske derfor, at  du ikke kan huske det ? :P :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...