Hop til indhold
Tinah

Jeg er konen

Recommended Posts

Jeg er konen der opdagede det min mand gik til luder i min verden det eneste ord for det

jeg kan godt lide sex er med på at afprøv ting siger sjældent nej. Jagten på ny fisse jagten på unge piger  jagten på hvad 

så hvorfor aner det ikke

Jeg er fuld af had til min mand og til de kvinder han har kneppet

til de ludere der råber om om respekt i samfundet så stå ved dit erhverv stå ved du kneppede min man ellers ingen respekt.

til dem der bruger ludere min famile skal splittes ad skal mine børn skal hans børn vide det skal forældre vide det skal venner vide det

vil i havde jeres famile skal vide jeg skylder ham ingenting så er ligeglad tænker andre ville blive lige sådan 

 

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis du udelader krydderiet på jeres samvær i ligeså høj grad, som du udelader brugen af komma og punktum - så forstår jeg godt, din mand har valgt at besøge nogen søde glædespiger ;-)

  • Synes godt om 4
  • Tak 2
  • Haha 17
  • Sørgelig 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Halsø
Tinah skrev, Lige nu:

Sjov kommentar 

Hvad forventer du ift. hvor du skriver dit indslag. Jeg er egentlig på mange måde enig i en del hvad du skriver, men måden at skrive på er helt forkert ift. at starte en god debat.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tænker debatten må være opstil jer 

ved godt hvor jeg skriver netop derfor

kunne være der var nogen der fik lidt dårlig samvittighed og tænkte sig om en næste gang 

kunne sagtens havde været skrevet på en mere saglig måde med kommaer og punktum men lige som pikken tænker tænker jeg nok mest med vrede 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej @Tinah

Du er vred, såret, opdaget utroskab og ikke mindst er din tillid svækket. Men der er vist kun en person du, her kan være sur på.DIN MAND. At, han vælger at gøre som, han har gjort.Skal, jeg ikke dømme. Men der er jo en konsekvens for, den handling, han har lavet. 

At du, er oprørt. Kan mange sikkert godt,sætte sig ind i. Men burde du ikke sætte den vrede overfor din mand.Og ikke andre.Hvad, hans bevæggrunde for at opsøge andre kvinder.Er vist kun ham der kan svare på det. 

Hvad din, familie, venner, børn og bekendte skal, have at vide. Ja det bestemmer i jo. Vil du være offer i denne sag. Eller vil du løse den udfordring. Din mand, har sat dig i? Gavner det dine børn, at få det at vide? ja din familie? Eller handler det i bund og grund om. At du lige nu er i det røde felt. Og har mere brug for at. Komme af med vreden. Ja det kan jeg godt forstå. Men lad være, at lade det gå ud over børn og familie. Eller dem, han har besøgt. De er ikke en del af hans handling  Det er han selv. Og nu kommer konsekvensen. 

God dag 

KK

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det må være ualmindeligt træls og jeg forstår godt din vrede over bedraget. Det er ikke hverken acceptabelt eller undskyldeligt. Der hvor du  - med fordel - kan overveje konsekvenserne er i forhold til børn og familie. Uagtet at din mand er "idioten" så er det i mindst lige så høj grad jeres fælles børn der betaler prisen ved en skilsmsisse.

Kan en sådan ikke undgåes (hvis tilliden imellem jer ikke kan genoprettes) så find en bedre årsag - rent forklaringsmæssigt - end utroskab. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvad med at prøve at kikke ind ad ? Du kan tydeligvis ikke opfylde hans ønsker.  Og ud fra dit skriv, lyder du meget primitiv at kommunikere med. 

Og hvorfor hade hende der aldrig har lovet dig noget?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det var måske forkert skrevet at hade ludere, men i forbindelse med program i tv om hvor i ønsker respekt handler det om at respekt gerne kommer i forbindelse med at stå ved handlinger dette gør de færreste af jer i gemmer jer bag billeder der er fake og falske navne så derfor ingen respekt

Del dette indlæg


Link til indlæg
Tinah skrev, for 37 minutter siden:

Jeg er konen der opdagede det min mand gik til luder i min verden det eneste ord for det

jeg kan godt lide sex er med på at afprøv ting siger sjældent nej. Jagten på ny fisse jagten på unge piger  jagten på hvad 

så hvorfor aner det ikke

Jeg er fuld af had til min mand og til de kvinder han har kneppet

til de ludere der råber om om respekt i samfundet så stå ved dit erhverv stå ved du kneppede min man ellers ingen respekt.

til dem der bruger ludere min famile skal splittes ad skal mine børn skal hans børn vide det skal forældre vide det skal venner vide det

vil i havde jeres famile skal vide jeg skylder ham ingenting så er ligeglad tænker andre ville blive lige sådan 

 

 

 

 

Det er da din mand og ikke luderne der har skidt i nælderne her.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest LunaStaar

Jeg forstår ærligt godt din frustration, men nu er det ikke fordi vi som gp’er blander os i om mændende der kommer her, har en kone derhjemme - jeg gør ikke i hvert fald! 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, Lige nu:

Nogen der vil købe et par dåser trolde foder :D

 

 

Aarhuselsker skrev, for 1 minut siden:

Nogen der vil købe et par dåser trolde foder :D

 

Har du ovevervejet der kan være følelser bag 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
Tinah skrev, for 3 minutter siden:

 

Har du ovevervejet der kan være følelser bag 

Jeg tror ikke et splitsekund at en forsmået, frustreret og ulykkelig ægtefælle ville bruge blot 5 sekunder på at skrive på EG, og slet ikke i et sprog der til forveksling ligner en mands - velkendt mands? :rolleyes:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, for 1 minut siden:

Jeg tror ikke et splitsekund at en forsmået, frustreret og ulykkelig ægtefælle ville bruge blot 5 sekunder på at skrive på EG, og slet ikke i et sprog der til forveksling ligner en mands - velkendt mands? :rolleyes:

Enig.....makes you wonder.......

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, for 7 minutter siden:

Jeg tror ikke et splitsekund at en forsmået, frustreret og ulykkelig ægtefælle ville bruge blot 5 sekunder på at skrive på EG

Det er jeg så ikke enig i! 

Del dette indlæg


Link til indlæg
malle1980 skrev, for 10 minutter siden:

Enig.....makes you wonder.......

Beklager jeg ikke skriver i velformuleret sprog med kommaer og punktform.

kan sagtens debuterer i sagligt sprog. 

Kunne jeg har brugt min tid herinde på at læse kigge se om jeg kunn finde ham.

hans søge historik på google viser klart han har brugt tid her også.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Tinah skrev, for 38 minutter siden:

Tænker debatten må være opstil jer 

ved godt hvor jeg skriver netop derfor

kunne være der var nogen der fik lidt dårlig samvittighed og tænkte sig om en næste gang 

kunne sagtens havde været skrevet på en mere saglig måde med kommaer og punktum men lige som pikken tænker tænker jeg nok mest med vrede 

Jeg kunne egentlig godt tænke mig at vide hvordan du havde reageret hvis han havde haft en affære med f.eks. en kollega/veninde eller lign.? Ville det være værre eller bedre, og ville du tilsvarende være lige så sur på hende som du tilsyneladende er på "luderne"?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Tinah skrev, for 8 minutter siden:

Beklager jeg ikke skriver i velformuleret sprog med kommaer og punktform.

kan sagtens debuterer i sagligt sprog. 

Kunne jeg har brugt min tid herinde på at læse kigge se om jeg kunn finde ham.

hans søge historik på google viser klart han har brugt tid her også.

Har du overvejet hvad det faktum at du tjekker hans søgehistorik på Google siger om tillidsniveauet i jeres ægteskab?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Tinah skrev, for 3 minutter siden:

Det viste sig jo her tilliden var brudt

Og hvis du ikke havde fundet noget? Hvem havde så brudt tilliden?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bear skrev, for 6 minutter siden:

Jeg kunne egentlig godt tænke mig at vide hvordan du havde reageret hvis han havde haft en affære med f.eks. en kollega/veninde eller lign.? Ville det være værre eller bedre, og ville du tilsvarende være lige så sur på hende som du tilsyneladende er på "luderne"?

Rigtigt! En affære eller elskerinde indebærer risikoen for, at de bliver seriøst forelskede, at hun begynder at stille krav til ham om at vælge hende fem for konen. En prostitueret forlanger kun, at hun får betaling for sine ydelser. Det er et professionelt forhold, så risikoen for følelsesmæssige forviklinger er begrænset.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvad er værst? At han boller 2 forskellige glædespiger? Eller den samme kollega 2 gange? 

Chancen for at det er andet end fysisk er nok størst i 2. tilfælde. Og hvis/når du konfronterer ham, kan det jo godt tænkes at dét er rationalet for at se en glædespige. At han ikke vil forvikle sig ind i noget følelsesmæssigt, netop fordi det er dig han elsker. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...