Hop til indhold
Guest Retfærdighed

Skal prostitution gøres fuldt lovligt, så de får adgang til pension, A-kasse, dagpenge etc.?

Recommended Posts

ZEUS skrev, for 14 minutter siden:

Ja man betaler for mad, hus/lejlighed, tv og jeg kunne nævne så godt som alt muligt.. Er det også sygeligt ?

Nej. Du skal ikke have sex/være intim med din mad, hus osv. Og selvom du skulle have en eller anden mærkelig fetish hermed, så er der tale om ting... ikke levende mennesker med personlighed, følelser og drømme.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Filosoffen skrev, for 1 minut siden:

Nej. Du skal ikke have sex/være intim med din mad, hus osv. Og selvom du skulle have en eller anden mærkelig fetish hermed, så er der tale om ting... ikke levende mennesker med personlighed, følelser og drømme.

Så hvis du går ud og spiser et sted, så en forbrydelse hvis dem der serverer den er kundevenlige for så må de være syge.

Ligesom psykologer og pykiatikere er syge fordi de tager penge for at udvise andet end robot handlinger ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

 

kanonkongen skrev, for 4 timer siden:

Kunne du ikke, være venlig. At finde den rapport. Der siger at stortset alle kunder og glædespiger. (tæt på 100 procent) Er psykisk syge.

 

Filosoffen skrev, for 36 minutter siden:

Det ligger en simpel logisk deduktion bag. Det er ikke nødvendigt med rapporter osv.

 

:ph34r:    @Filosoffen    Ingen dokumentation, ingen argumentation og ingen logisk tænkning.

Din troværdighed er ikke tillidsvækkende, nærmest ikke eksisterende. Filosof eller videnskabsmand er du  :mrgreen:  ikke!

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Filosoffen skrev, for 6 minutter siden:

 og drømme.

...jeg har en drøm...en våd én af slagsen!

Den her i munden på dig. :mrgreen:

B9AC681A-2595-4FAB-8406-2F049500A531.jpeg

Del dette indlæg


Link til indlæg
Connoisseur skrev, for 3 minutter siden:

:ph34r:    @Filosoffen    Ingen dokumentation, ingen argumentation og ingen logisk tænkning.

Argumentation og logisk tænkning er der massere af. Du besidder bare en anden verdensanskuelse og kan derfor ikke forstå den.

Dokumentation er lidt besværligt med et område der kræve fuld diskretion og anonymitet...

Connoisseur skrev, for 3 minutter siden:

Din troværdighed er ikke tillidsvækkende, nærmest ikke eksisterende. Filosof eller videnskabsmand er du  :mrgreen:  ikke!

Selvfølgelig synes du ikke det. Det går jo imod din verdensanskuelse, og du kan derfor slet ikke forstå det. :rolleyes:

Del dette indlæg


Link til indlæg
ZEUS skrev, for 7 minutter siden:

Så hvis du går ud og spiser et sted, så en forbrydelse hvis dem der serverer den er kundevenlige for så må de være syge.

Ligesom psykologer og pykiatikere er syge fordi de tager penge for at udvise andet end robot handlinger ;-)

Nope. Dem har du heller ikke sex med...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Montezi skrev, for 14 minutter siden:

JA! er du gal mand... det kan næsten ikke blive mere sygt - når du betaler for mad, lader du dig styre af din sult... søg hjælp NU! :lol: 

Vi kan så håbe at det ikke udvikler sig til en spiseforstyrrelse, for så er det netop.... sygeligt... ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nikita Darling skrev, for 11 minutter siden:

...jeg har en drøm...en våd én af slagsen!

Den her i munden på dig. :mrgreen:

B9AC681A-2595-4FAB-8406-2F049500A531.jpeg

Der er ikke meget voksent over det indlæg.

Del dette indlæg


Link til indlæg
News skrev, for 4 minutter siden:

Der er ikke meget voksent over det indlæg.

Næeh... Debatten er bare blevet så useriøs og væk fra vinduet, at jeg slet ikke kan være voksen og alvorlig.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nikita Darling skrev, Lige nu:

Næeh... Debatten er bare blevet så useriøs og væk fra vinduet, at jeg slet ikke kan være voksen og alvorlig.

Er det så ikke der, hvor man netop optræder voksent og lader være med at deltage, hvis man ikke har noget seriøst at komme med?

Del dette indlæg


Link til indlæg
News skrev, Lige nu:

Er det så ikke der, hvor man netop optræder voksent og lader være med at deltage, hvis man ikke har noget seriøst at komme med?

Neeeiij, hvad sjovt er der ved det? :D 

Jeg havde bare brug for at grine lidt efter dagens storm af sygelighed.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Enzo L'uri
News skrev, for 1 minut siden:

Er det så ikke der, hvor man netop optræder voksent og lader være med at deltage, hvis man ikke har noget seriøst at komme med?

Er det noget man kan lære gennem det politiske forum?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu bliver man jo ikke automatisk en stor tænker af at kalde sig selv for filosoffen. Det er der i denne tråd rigelig dokumentation for.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Anilingus

De der ikke er tvunget ud i prostitution her i DK har selv truffet et frit valg.

Omvendt  gider jeg så heller ikke, at skulle høre og tro på historier om prostituerede der er blevet "klogere og frelste" efter de er stoppet o.s.v.

Prostitution er en forretning, ligesom alt andet her i livet -  så for mig hjertens gerne falde, hvad ikke har styrke til at stå distancen - livslangt...;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

For at opsummere så er alle gp'er og mænd der køber sex, altså psykisk syge jvf Filosoffen postulat, som han ikke kan dokumentere på nogen måde.

Og dette er så en side på internettet, for disse syge mennesker, som iøvrigt alle er i dyb fornægtelse overfor de udokumenterede postulater. 

Og Filosoffen er det eneste rationelle, intelligente væsen der vil "redde" os fra vores sygdom.

Det lyder for mig som om Filosoffen er i en religiøs sekt.......og skal frelse nogle psykisk syge eller er han selv psykisk syg?????

Jeg synes egentlig at du skylder alle her en undskyldning......

Del dette indlæg


Link til indlæg

Spørgsmål: Skal prostitution gøres fuldt lovligt, så de får adgang til pension, A-kasse, dagpenge etc.?

Svar: Ja på samme vilkår som en selvstændig erhvervsdrivende, ikke som en lønmodtager.

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Rocksolid skrev, for 1 time siden:

Nu bliver man jo ikke automatisk en stor tænker af at kalde sig selv for filosoffen. Det er der i denne tråd rigelig dokumentation for.

Mange tænkere er først blevet anerkendt posthum, så jeg har god tid :D

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Filosoffen skrev, for 13 timer siden:

Mange tænkere er først blevet anerkendt posthum, så jeg har god tid :D

 

 

Jeg anerkender at du måske har ret mht. til at udstede sygdomsdiagnoser til sexkunder i dit eget isolerede tilfælde (da du jo burde vide om du har en diagnose). 

Men at konkludere at alle GP-ere og sexkunder er syge generelt, rækker dit statistiske materiale slet ikke til.

Redigeret af Rocksolid

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Herhid
Filosoffen skrev, den 1/3/2018 at 13:26:

Har du prøvet at gå til lægen med dit problem?

Der findes faktisk medicinsk behandling der vil kunne kurere dig for dit misbrug af sex.

Og hvis du ikke er til medicin, så er det alment kendt, at man kan nedsætte en sygelig overdreven sex-trang ved at have en masse fysisk aktivitet/sport i sin hverdag.

Nej jeg har ikke tænkt mig at gå til lægen med mit misbrug af sex. Jeg opfatter det ikke som et misbrug af sex som du kalder det. Jeg er selvstændig erhvervsdrivende og min sparsomme fritid bliver brugt til andet end at rende til prostituerede, det er faktisk to måneder siden jeg sidst gjorde det. Så hvis det er et misbrug der kræver lægebehandling bliver der godt nok travlhed hos lægerne

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...