Hop til indhold
Bear

"turn-off" annonce?

Recommended Posts

Gæst
Cagetheelephant skrev, den 12. maj 2016 at 20:22:

Og fodbold :-D

griner. OG fodbold. Sagt af en maskulin gentleman, fornemmer jeg, som så åbenbart også besidder en sporty side. Nice to know. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Thomas Aalborg skrev, for 22 timer siden:

Den eneste der er gået i selvsving i denne tråd er da vist dig Jasmin :-) 

Det er da helt vildt som du kommer til tasterne når du først er startet op :-) 

Har lige læst næsten hele tråden igennem, og når jeg skriver næsten, så er det fordi jeg ikke kunne klare mere nonsens for denne gang. Du kan jo blive ved med at analysere og analysere indtil det hele bare er så langt ude, at intet af det længere giver mening. 

Nu håber jeg ikke at dette her ellers venlige mente indlæg får dig til at gå amok på tasterne :-) 

Alle er sgu træt af at høre på det ævl. Det samme...det samme...det samme. Har hun ingen kunder?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Legionæren skrev, for 17 minutter siden:

Alle er sgu træt af at høre på det ævl. Det samme...det samme...det samme. Har hun ingen kunder?

De er sorteret fra men pyt hun gør det jo kun for sjov nu da hun ikke er økonomisk presset som vi har fået hylet ørene fulde af hver gang chancen byder det. Gaaaaab. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bear skrev, den 11/5/2016 at 10:38:

Lige præcis, for at jeg kan tænde på en kvinde skal hun udstråle tiltro og ikke mistro til mig. Hvis hun udstråler mistro, vil jeg uværgerligt få en klar fornemmelse af at hun egentlig ikke stoler på mig, og det vil i min optik betyde at hun heller ikke har lyst til at dyrke sex med mig. Og eftersom jeg ikke vil dyrke sex med nogen der ikke har lyst til det, så er det et turn-off. Det er egentlig ret simpelt.

Jeg er faktisk glad for at høre at du er stoppet, det virker som det rigtige valg for dig. :)

 

Alle de af os der opfører os ordentligt ændrer dagligt årsagen til at nogen annoncer ser sådan ud ;)

 

Det er præcis derfor at det er et "turn-off". En GP skal ikke "bære over" med mig for at dyrke sex med mig. Ligesom jeg ikke ankommer til en GP'er med en mistro om at hun nok snyder mig for tid, ydelser eller lign. (på trods af at der er masser af eksempler på at det kan ske), så forventer jeg heller ikke at hun møder mig med emistro om at jeg ikke kan opføre mig ordentligt.

 

Man kommer rigtig langt med en GOD PORTION RESPEKT overfor GPeren. Bare lige et lille råd herfra. ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Grækeren skrev, den 12/5/2016 at 17:49:

jooooo ...med den opfatelse på det organiserede arbejdsmarked vil man helst sikkert finde andre udfordringer...er ved at være pisse træt af at høre på den kæften op af nogle få lyserøde der har helvedes travlt med at nedgøre os mænd/kunder med udokumenterede påstande men deres fantasi fejler abselut ikke noget, tror at deres problem ligger dybere :-)....har lidt svært ved at genkende den negative attitude når man gæster diverse GP'ere..heldigvis for det ;-)

Hvorfor har vi lyserøde ikke lov til at komme med vores meninger ? Jeg troede faktisk vi havde ligestilling i Danmark, men jeg har nok taget fejl. Jo mere jeg læser folks oplæg herinde jo mere bliver jeg faktisk i tvivl. God Mandag herfra ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bear skrev, den 2/5/2016 at 17:24:

Er jeg den eneste der bliver totalt "turned off" af en annonce som denne her?

https://annoncelight.dk/showad/206621

Du har forventninger til mig - og jeg har bestemt også forventninger til dig, så læs venligst hele min tekst - der får du svar på alle de spørgsmål jeg normalt får henvendelse om :) 
Jeg tilbyder som udgangspunkt følgende: Dansk, luksus dansk, fransk, gensidig fransk, svensk. (Jeg kører ikke ud for svensk eller fransk som enkeltydelse og jeg kører ikke ud for mindre end 30 minutter) 
Priserne er INCL. kondom (standard størrelse, ønskes større må dette selv indkøbes) og kørsel på Lolland/Falster. Det koster ekstra udenfor dette område.
PRISERNE ER FASTE - OG IKKE TIL FORHANDLING.
BRUG AF KONDOM KAN HELLER IKKE FORHANDLES.nip)

Jeps, enig - jeg har læst IKEA-samleinstruktioner, der er mere sexede.... ;-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Filosoffen skrev, den 2/5/2016 at 18:40:

 

Seductiongirls også en længere beskrivelse af hvad forventninger til et besøg hos dem er.

En noget mere elegant og ikke nær så "trættekær" beskrivelse.

I øvrigt et fint sted :-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Grækeren
StudineMILF skrev, for 4 timer siden:

Hvorfor har vi lyserøde ikke lov til at komme med vores meninger ? Jeg troede faktisk vi havde ligestilling i Danmark, men jeg har nok taget fejl. Jo mere jeg læser folks oplæg herinde jo mere bliver jeg faktisk i tvivl. God Mandag herfra ;-)

hvem siger i ikke har lov til det ????....du kan da skrive lige det du har lyst til, no probs. ;-)

Bryske Brian der færdes i trafikken kørende i firmaets fine bil med reklamer, og hele svineriet ....en rigtig se mig type der kan det hele, og syntes det er vældigt at chikanere sine medtrafikanter...så kan man jo diskutere om det er god markedsføring :shock:

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Grækeren
StudineMILF skrev, for 4 timer siden:

Man kommer rigtig langt med en GOD PORTION RESPEKT overfor GPeren. Bare lige et lille råd herfra. ;-)

foretrækker nu at der er en naturlig gensidig respekt...så ligesom øges chancen for en god oplevelse for begge parter :-P

Del dette indlæg


Link til indlæg
Grækeren skrev, for 14 minutter siden:

foretrækker nu at der er en naturlig gensidig respekt...så ligesom øges chancen for en god oplevelse for begge parter :-P

Enig :-P

Del dette indlæg


Link til indlæg
StudineMILF skrev, for 7 timer siden:

Man kommer rigtig langt med en GOD PORTION RESPEKT overfor GPeren. Bare lige et lille råd herfra. ;-)

Mener du dermed at det som jeg har skrevet skulle vise at jeg ikke har respekt for GP'eren?

Del dette indlæg


Link til indlæg

For meget og for lidt... Når nu en GP som Jasmin skriver som hun gør, så synes jeg da vi mænd skal lytte lidt efter. Hvis nu vi alle går og tror vi er dydsmønstre, men alligevel får generet en GP hist og her, så kan vi da godt overveje egen adfærd - lidt ligesom at de fleste billister mener de kører bedre end gennemsnittet. 

Jasmins indlæg har jeg altid læst som seriøse og velovervejede, så skal den troværdighed ikke tælle lidt med her. Nu har jeg aldrig mødt Jasmin selv, men ærgrer mig da over, hvis kunders adfærd afskærer mig fra muligheden, når nu du/hun lyder så spændende og fræk...

Måske skulle GPerne gøre alvor af forslaget fra GFE-milf om at anmelde kunder? Nok for bøvlet og bureaukratisk, men så kunne vi/i jo se, hvordan GPerne egentlig oplever besøget... 

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Grækeren
sydjyden skrev, for 43 minutter siden:

Måske skulle GPerne gøre alvor af forslaget fra GFE-milf om at anmelde kunder? Nok for bøvlet og bureaukratisk, men så kunne vi/i jo se, hvordan GPerne egentlig oplever besøget... 

joooo...er nok temmelig urealistisk da anmeldelsen vil komme til at stå alene, der er nok ikke andre GP'ere der vil gå ind og kommentere på den, da vi kunder er et unavngiven individ i dette sammenhæng ;-)....

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det kan der være noget om. Og jeg tænker også, at det kan skabe en masse misundelse, når sådan en som mig får ene roser med på vejen :-)

Arj, det var jo egentlig bare for at understrege min pointe. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Den annonce som trådstarter henviste til gør det nu heller ikke for mig. Kvinden har jo nok desværre sine grunde til den ser ud som den gør dog.


Nej, noget der virkeligt rykker for mig personligt er når ordet pik nævnes. Altså, for hunde da, jeg kommer lige der, i mine bukser. Okay jeg vasker ofte bukser, men det er så frækt! Og alle de måder det herlige, ophidsende ord kan varieres, med den ypperste kreativitet og finurlighed i en sætning. Ja, man kan endog vedhæfte ordet "voldtage" - din pik. Damn så er jeg solgt. Hvis det ikke lige var fordi jeg jo allerede var kommet......i mine bukser......penge sparet der.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jasmin skrev, den 3/5/2016 at 16:53:

Det er IKKE!! gæster hvor 4 ud af 5 ikke er på niveau.... for gæster er mænd der er kommet igennem filteret og er blevet screenet og fundet både søde, velopdragne og er nogle man glæder sig  til at træffe.. 

det er 4 ud af 5 henvendelser hvor det lyser langt væk at det er en person man med al magt skal sørge for at undgå....   folk der aldrig nogensinde kommer i nærheden af at konvertere til gæster :)

-

Trist. Og jeg bliver derfor nødt til at sige, at hvis jeg sad overfor dig ved mødebordet - med marketingskasketten på - så ville jeg nok fortælle dig, at din nuværende marketingsafdeling havde svigtet dig.

4 forgæves henvendelser ud af 5 er ikke i orden, uanset hvilken branche du tilbyder din tjeneste i, og uanset hvilken form for virksomhed/selskab du repræsenterer. Jeg ville råde dig til en alvorlig snak med din afdeling, eller alternativt at få nogle nye på opgaven.

Når der er så stor uoverensstemmelse mellem virksomhedens profil og den meget lidt potentielle kundetilblivelse, så skal der - set med mine marketingsøjne - straks gøres noget, der ændrer retning på annonceringen, så den henvender sig til de rette. Ingen virksomhed har tid eller råd til 80% ingenting, og det er også fuldstændigt meningsløst.

Bare et personligt råd baseret på professionel erfaring.

 

Mvh,

/Gina.

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Master Bator

 

Hun sælger jo ikke sig selv ( og her mener jeg ikke fysisk, men rent annonceringsmæssigt). Hvorfor skal lige netop jeg vælge at læse denne annonce? Hvor er det der skal få mig til at fortsætte læsningen? 

Efter 50 liniers læsning, hvis man ellers hænger på så længe, så kommer der et par linier omkring hvem hun er. Man finder så hér ud af at hun er gennemsnitlig og har måske bumser........ 

Hav regler eller en drejebog for et eventuelt besøg, men start dog med at fange opmærksomheden på en positiv måde.

Del dette indlæg


Link til indlæg
GFE MILF skrev, den 5/12/2016 at 20:26:

griner. OG fodbold. Sagt af en maskulin gentleman, fornemmer jeg, som så åbenbart også besidder en sporty side. Nice to know. 

De fleste fodboldtilhængere er nu alt andet end sporty. Just saying.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg vil sige at der er pænere måder at udtrykke sig på end dem hun benytter.. Og så er der mange at tingene man kan tage privat istedet for at mistænkeliggøre alle potentiale gæster.. Men hvis man ikke har ordet i sin magt og ikke forstår at formulerer sig kan det være svært.. Men jeg har så heller ikke været udsat for noget ubehageligt endnu.. Og regner heller ikke med det kommer til at ske.. Men jeg er også bare så dejlig naiv at jeg tænker at alle mine gæster ønsker det skal være en dejlig oplevelse for alle indblandet parter.. Hahaha.. Selvfølgelig er jeg da gået ud af værelset med en følelse af at jeg lige så godt kunne have været gæstens "gokkesok" men fred være med det.. Det gik jeg jo ikke i stykker af.. Det er ikke hvad jeg vil kalde en dårlig oplevelse.. Ingen har endnu formået at gøre noget jeg fandt direkte modbydeligt selvom der har været et par gæster der bare er kommet for at "kneppe en luder" og troet de kunne behandle mig som de ville fordi de havde betalt men der må man jo selv står til ansvar for at vise at man er mere end det.. Jeg har fundet ud af at en kvik bemærkning (vise gæsten at der er lys på øverste etage) tit kan fjerne den dårligste stemning og faktisk få gæsten til at behandle en ordentligt men ellers er gensidig respekt bare nøgleordet.. Er du som gæst i tvivl om det du gør er okay jamen så spørg.. Og ellers så må man jo sige fra.. Nogen vil måske mene det ikke burde være nødvendigt men det er det faktisk.. Fordi ingen anden end dig ved hvor dine grænser gå.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 1 time siden:

Jeg har fundet ud af at en kvik bemærkning (vise gæsten at der er lys på øverste etage) tit kan fjerne den dårligste stemning og faktisk få gæsten til at behandle en ordentligt men ellers er gensidig respekt bare nøgleordet.. 

Se deri har du en væsentlig pointe, Jennifer.

Med den rette portion kommunikative og pædagogiske evner samt humor kan man, som glædespige, undgå rigtig mange potentielle konflikter og kontroverser med visse udfordrende gæster og i stedet vende det til noget positivt.  

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nikita Darling skrev, for 1 time siden:

Se deri har du en væsentlig pointe, Jennifer.

Med den rette portion kommunikative og pædagogiske evner samt humor kan man, som glædespige, undgå rigtig mange potentielle konflikter og kontroverser med visse udfordrende gæster og i stedet vende det til noget positivt.  

Redigeret af JenniferRomantica
Mange tak.. Hehe..

Del dette indlæg


Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, den 28/5/2016 at 14:36:

..... jeg tænker at alle mine gæster ønsker det skal være en dejlig oplevelse for alle indblandet parter.. 

Lige præcis!! Det bør være tilgangen, både for GP'en og for gæsten.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gina Faith skrev, den ‎25‎-‎05‎-‎2016 at 08:05:

-

Trist. Og jeg bliver derfor nødt til at sige, at hvis jeg sad overfor dig ved mødebordet - med marketingskasketten på - så ville jeg nok fortælle dig, at din nuværende marketingsafdeling havde svigtet dig.

4 forgæves henvendelser ud af 5 er ikke i orden, uanset hvilken branche du tilbyder din tjeneste i, og uanset hvilken form for virksomhed/selskab du repræsenterer. Jeg ville råde dig til en alvorlig snak med din afdeling, eller alternativt at få nogle nye på opgaven.

Når der er så stor uoverensstemmelse mellem virksomhedens profil og den meget lidt potentielle kundetilblivelse, så skal der - set med mine marketingsøjne - straks gøres noget, der ændrer retning på annonceringen, så den henvender sig til de rette. Ingen virksomhed har tid eller råd til 80% ingenting, og det er også fuldstændigt meningsløst.

Bare et personligt råd baseret på professionel erfaring.

 

Mvh,

/Gina.

 

 

Fantastisk skrevet :-)

Jasmin var desværre kun en 'papirtiger'.....

Havde styr på alt...hun var en vinder....stærk pige i branchen.

Nu lyder hun bitter, generaliserende (har hun dog altid været)....og er da heldigvis stoppet.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
McQueen skrev, 1 time siden:

Fantastisk skrevet :-)

Jasmin var desværre kun en 'papirtiger'.....

Havde styr på alt...hun var en vinder....stærk pige i branchen.

Nu lyder hun bitter, generaliserende (har hun dog altid været)....og er da heldigvis stoppet.

 

Det er sørgeligt at en tilsyndeladende stærk pige ryger helt over i den anden grøft, uanset om man var enig eller ej med hende i hendes første eller seneste udtalelser. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...