Hop til indhold
Bear

"turn-off" annonce?

Recommended Posts

Cagetheelephant skrev, for 7 minutter siden:

Jeg kan godt se hvad du mener @Jasmin... 

Er alle idioterne efterhånden ikke bare så mange, at det slet ikke er værd at være gp?

'Jo - det er også derfor jeg er stoppet med vagter og udelukkende tager en sexferie i ny og næ til efteråret.... de fede oplevelser på vagterne opvejer ikke alle idioterne og mit liv er for kort til det.... og jeg skal ikke bruge pengene så jeg er ligeglad

Citat

Hvorfor dog finde sig i så meget pis - måske en tilbagetrækning burde overvejes?

Jeg overvejede lige siden Esbjerg... det var MAX koncentration af idioter.... Ålborg var et hit og der kommer jeg stensikkert på ferie igen for der var der næææææææsten ikke noget BS:.. men da jeg så kom retur til sjælland og alting var som det plejede - så fik jeg nok 

Livet er for kort til SÅ mange klaphatte i håbet om at få et godt knald ind i mellem... 

Citat

Eller man kan overveje, at acceptere vilkårene for at fiske kunder. Ingen tvinger dig jo til at kommunikere med idioter.

Uha nej - jeg kommunikerer skam heller ikke med dem.... men jeg modtager jo indledende smser fra dem....  og det er RIGELIGT til at vide at her er "endnu en der ikke er værd at spilde tid på" 

jeg har aldrig gjort i at spilde min tid, men at blive konfronteret med så mange narumper på så kort tid..... bare det at blive kontaktet selv om jeg ikke svarer.... nej tak.... nok er nok 

Citat

Du kan i disse moderne tider endda ret hurtigt spærre dem på din mobil og mail.

Ja - og eftersom at min liste over frasorterede er over 5 gange så lang som listen med gæster jeg gerne vil se igen.... så er mit liv for kort til at være GP

Det sjove opvejer overhovedet ikke det dårlige mere.... så fra nu af.... sexferier i den del af DK der primært befolkes af mænd der har pli og takt og humor... Nordjylland er og bliver et hit... 

Citat

Der vil altid være spader og dårlige kunder - men det er dig, der bestemmer hvem du vil svare/kommunikere med.

Ja - og nu har jeg så taget konsekvensen.... for jeg orker ikke det negative.... 

Mit liv er for kort, sexen for middelmådig og når jeg ikke har noget økonomisk incitament....så er almindelige vagter en saga blot... 

Redigeret af Jasmin

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvordan unfollower man, når link ikke virker??

Ønsker ikke mails fra lige netop denne total uintressante tråd!

Håber mændene begynder at opføre sig bedre overfor ludere, så alt forgår nemmere i fremtiden. Det er trods alt tæt kontakt med lud fremmede der er tale om. 

image.jpeg

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jasmin skrev, for 40 minutter siden:

træls??  hvorfor egentlig??? og hvorfor er det et turnoff???

 

Jeg kan godt forklare dig hvorfor jeg finder en sådan annonce træls og et "turn off", det er fordi at den signalerer at hun som udgangspunkt er gennemsyret af en mistro til om hvorvidt jeg kan finde ud af at opføre mig ordentligt, og det er simpelthen ikke et udgangspunkt som jeg har lyst til at dyrke sex ud fra.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bear skrev, for 15 minutter siden:

Jeg kan godt forklare dig hvorfor jeg finder en sådan annonce træls og et "turn off", det er fordi at den signalerer at hun som udgangspunkt er gennemsyret af en mistro til om hvorvidt jeg kan finde ud af at opføre mig ordentligt, og det er simpelthen ikke et udgangspunkt som jeg har lyst til at dyrke sex ud fra.

Jamen det har vi RIGTIG god grund til at have...  mistro til om i kan opføre jer....  for det er der RIGTIG mange der ikke kan... 

For at tænde forlanger du altså at vi skal udstråle tiltro og ikke mistro selv om al erfaring egentlig fortæller os noget andet... og du synes tilmed at dit krav er rimeligt.... 

At de fleste for at tilgodese dette urimelige krav alligevel sugarcoater deres annoncer langt ind i helvede.... det er så hvad det er... men den slags tiltrækker de nasty typer som møl til lys... 

Så det branchen gør os til må vi reelt ikke udtrykke - for så tænder du ikke....   det er lidt paradoksalt ikk?? 

Cagetheelephant skrev, for 5 minutter siden:

Jeg er med på, at du har stærke holdninger og meninger, og du kan styrke dine perspektiver endnu mere ved at rumme, at andres argumenter faktisk kan holde vand 

Bebobs argumenter og Bears også holder sikkert vand for dem.... og det er jo en af grundene til at jeg er stoppet.... fordi deres argumenter ligepræcis holder vand ... for dem... 

Dvs - ingen ser nogen grund til at ændre på ÅRSAGEN til at nogen annoncer ser sådan ud :)  

Det at det er træls at vise hvad man tænker i den her branche er endnu en af grundene til at jeg ikke gider den på samme måde mere.... for det er hele tiden GPen der skal "bære over med"....  og deet er det ikke værd... 

Det vi skal bære over med burde INGEN in their right mind nogensinde "bære over med" i det omfang... 

Redigeret af Jasmin

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jasmin skrev, for 36 minutter siden:

For at tænde forlanger du altså at vi skal udstråle tiltro og ikke mistro

Lige præcis, for at jeg kan tænde på en kvinde skal hun udstråle tiltro og ikke mistro til mig. Hvis hun udstråler mistro, vil jeg uværgerligt få en klar fornemmelse af at hun egentlig ikke stoler på mig, og det vil i min optik betyde at hun heller ikke har lyst til at dyrke sex med mig. Og eftersom jeg ikke vil dyrke sex med nogen der ikke har lyst til det, så er det et turn-off. Det er egentlig ret simpelt.

Citat

At de fleste for at tilgodese dette urimelige krav alligevel sugarcoater deres annoncer langt ind i helvede.... det er så hvad det er... men den slags tiltrækker de nasty typer som møl til lys... 

Så det branchen gør os til må vi reelt ikke udtrykke - for så tænder du ikke....   det er lidt paradoksalt ikk?? 

Bebobs argumenter og Bears også holder sikkert vand for dem.... og det er jo en af grundene til at jeg er stoppet.... fordi deres argumenter ligepræcis holder vand ... for dem... 

Jeg er faktisk glad for at høre at du er stoppet, det virker som det rigtige valg for dig. :)

 

Citat

Dvs - ingen ser nogen grund til at ændre på ÅRSAGEN til at nogen annoncer ser sådan ud :)  

Alle de af os der opfører os ordentligt ændrer dagligt årsagen til at nogen annoncer ser sådan ud ;)

 

Citat

Det at det er træls at vise hvad man tænker i den her branche er endnu en af grundene til at jeg ikke gider den på samme måde mere.... for det er hele tiden GPen der skal "bære over med"....  og deet er det ikke værd... 

Det er præcis derfor at det er et "turn-off". En GP skal ikke "bære over" med mig for at dyrke sex med mig. Ligesom jeg ikke ankommer til en GP'er med en mistro om at hun nok snyder mig for tid, ydelser eller lign. (på trods af at der er masser af eksempler på at det kan ske), så forventer jeg heller ikke at hun møder mig med emistro om at jeg ikke kan opføre mig ordentligt.

 

Redigeret af Bear

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bear skrev, for 9 minutter siden:

Lige præcis, for at jeg kan tænde på en kvinde skal hun udstråle tiltro og ikke mistro til mig.

Ja - så skal du da endelig vælge de sugarcoatede annoncer.... så pyt med om de passer med virkeligheden

Bear skrev, for 9 minutter siden:

Hvis hun udstråler mistro, vil jeg uværgerligt få en klar fornemmelse af at hun egentlig ikke stoler på mig, og det vil i min optik betyde at hun heller ikke har lyst til at dyrke sex med mig. Og eftersom jeg ikke vil dyrke sex med nogen der ikke har lyst til det, så er det et turn-off. Det er egentlig ret simpelt.

Du kan jo også sige... OK - jeg giver lige pigen en chance for at stole på mig.... fx ved at henvende dig høfligt...  du vil blive overrasket over hvor mange pluspoint det giver hos dem der forventer det værste og pludselig får det bedste.....  

Men nej... hun skal - ud over alt det andet - SAMTIDIG smøre dig med tiltro for at du kan tænde....  

I betragtning af hvad den her branche byder GPerne - kan du så selv se at du forlanger meget uden at du har gjort noget som helst selv? 

Bear skrev, for 9 minutter siden:

Jeg er faktisk glad for at høre at du er stoppet, det virker som det rigtige valg for dig. :)

I den grad... jeg er træt af flertallets "din fisse skal bare som jeg vil - fuck resten af dig" attitude.....  

Bear skrev, for 9 minutter siden:

Alle de af os der opfører os ordentligt ændrer dagligt årsagen til at nogen annoncer ser sådan ud ;)

Du gør da ikke... du forlanger bare derud af at pigen skal tro på dig inden hun har nogen som helst grund til det.... at tro på at du hører til mindretallet INDEN du på nogen måde har vist at du gør.... 

Hvis du rent faktisk er det der strålende lys af en kunde... så kan det da ikke genere dig at vise det vel??? i stedet for at blive "turned off" ... eller er det alligevel for meget indsats at gøre??? 

Bear skrev, for 9 minutter siden:

Det er præcis derfor at det er et "turn-off". En GP skal ikke "bære over" med mig for at dyrke sex med mig.

Så vis hende at du ikke er "en af dem" ... giv lidt i stedet for bare at forlange up front.. 

Bear skrev, for 9 minutter siden:

Ligesom jeg ikke ankommer til en GP'er med en mistro om at hun nok snyder mig for tid, ydelser eller lign. (på trods af at der er masser af eksempler på at det kan ske), så forventer jeg heller ikke at hun møder mig med emistro om at jeg ikke kan opføre mig ordentligt.

Det gør hun heller ikke hvis du har henvendt dig høfligt....  

Pigerne bag annoncer der er lidt krævende belønner mænd der viser at de har respekt... pluspointene vælter ind på kontoen... 

Du kunne jo prøve at se det som en "udfordring" i stedet for bare at tænke "turn off" ..... og tænk hvis du med en positiv adfærd kunne være med til at hendes syn blev lidt... "blødere" ??? 

Al den polemik om hendes krav bestyrker da blot at det desværre er dårlig PR at definere almindelig pli.... respekt for hinanden er ikke sexet nok 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jasmin skrev, for 10 minutter siden:

Ja - så skal du da endelig vælge de sugarcoatede annoncer.... så pyt med om de passer med virkeligheden

Du kan jo også sige... OK - jeg giver lige pigen en chance for at stole på mig.... fx ved at henvende dig høfligt...  du vil blive overrasket over hvor mange pluspoint det giver hos dem der forventer det værste og pludselig får det bedste.....

En pige der forventer det værste fra sine kunder bør nok kraftigt overveje at gøre det samme som du har gjort, nemlig at stoppe. 

Jasmin skrev, for 10 minutter siden:

Men nej... hun skal - ud over alt det andet - SAMTIDIG smøre dig med tiltro for at du kan tænde....

Hun skal ikke "smøre" mig, hun skal udvise tiltro, ligesom jeg udviser tiltro til at hun ikke ruller mig, snyder mig, misbruger sin viden om mig osv... osv...

Ville du bryde dig om at dyrke sex med en person der udviste mistro til dig?

Jasmin skrev, for 10 minutter siden:

I betragtning af hvad den her branche byder GPerne - kan du så selv se at du forlanger meget uden at du har gjort noget som helst selv? 

I den grad... jeg er træt af flertallets "din fisse skal bare som jeg vil - fuck resten af dig" attitude.....  

Du gør da ikke... du forlanger bare derud af at pigen skal tro på dig inden hun har nogen som helst grund til det.... at tro på at du hører til mindretallet INDEN du på nogen måde har vist at du gør.... 

Hvis du rent faktisk er det der strålende lys af en kunde... så kan det da ikke genere dig at vise det vel??? i stedet for at blive "turned off" ... eller er det alligevel for meget indsats at gøre??? 

Jeg bliver "turned off" inden jeg overhovedet ringer på annoncen, og vælger en pige der ikke "turner mig off" i sin annonce. Der var f.eks. en GP for nogen år siden der i sin annonce havde en udførlig beskrivelse af hvordan hun forventede at man havde vasket sig inden et besøg (helt ned i detaljerne), det var også et "turn off" for mig, og gjorde at jeg ikke kunne finde på at besøge hende. Jeg skal ikke have at vide hvordan man vasker sig det har jeg kunnet siden jeg var barn.

Men nu er det ikke kun GP'ere som jeg forventer møder mig med tiltro og ikke mistro, det er faktisk den måde jeg lever hele mit liv, jeg har som udgangspunkt helt generelt tiltro til de mennesker som jeg møder på min vej, indtil noget tyder på noget andet, og jeg har en klar forventning om at det er gensidigt. Det er en filosofi som jeg har besluttet mig at leve efter for mange år siden, og den har indtil videre givet mig mange flere positive end negative oplevelser. 

Iøvrigt finder jeg det egentlig ret bemærkelsesværdigt at du, med de meget udførlige annoncer om hvad du forventede og ikke forventede af dine kunder, tilsyneladende er mere udsat for "svinene" end mange af de andre GP'ere herinde. Gad vide om de udførlige annoncer i virkeligheden har en tiltrækkende virkning på dem der ikke kan opføre sig ordentligt?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Men iøvrigt, bare for at gøre det klart, så er man da velkommen til at lave sine annoncer præcis som man vil, jeg fortæller bare hvordan jeg reagerer på dem. Kald det bare omvendt forbruger oplysning ;)

Iøvrigt kan det sagtens lade sig gøre at skrive en udførlig annonce uden at udstråle mistillid (i min optik) Bly/Iscenesat Uvirkelighed/Camilla er et glimrende eksempel på det.

https://annoncelight.dk/showad/199131

 

Redigeret af Bear

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bear skrev, for 20 minutter siden:

Iøvrigt finder jeg det egentlig ret bemærkelsesværdigt at du, med de meget udførlige annoncer om hvad du forventede og ikke forventede af dine kunder, tilsyneladende er mere udsat for "svinene" end mange af de andre GP'ere herinde. Gad vide om de udførlige annoncer i virkeligheden har en tiltrækkende virkning på dem der ikke kan opføre sig ordentligt?

Jeg er vist den eneste der ikke har noget som helst økonomisk i klemme og  derfor kan være fuldkommen ligeglad med konsekvensen af at fortælle hvad jeg ser og oplever i den her branche

Når jeg har snakket med mine "kolleger" face to face... så er der da bred enighed om det jeg siger højt her... enkelte lidt mere positive - mange en del mindre positive... nogle af dem er herinde - andre er ikke

Men fælles er... jeg er da en af de få - hvis ikke den eneste der er 120% procent ligeglad med konsekvenserne af om mænd synes det er forfærdeligt at høre om og derfor rask væk fortæller hvad jeg oplever..... for mig er det nemlig konsekvensfrit hvis nogen bliver "turned off".... i dont care... 

Selvfølgelig får piger der lever af eller på anden måde har brug for indtægten da noget i klemme hvis de ikke holder mund eller ligefrem kommer med dementier...  men hvis alle sagde højt bare nooooooooogenlunde det de siger når man har dem på 2-mandshånd.... så ville det pynte gevaldigt på debatten... 

men hykleriet er  nødvendig for god PR i denne branche.... desværre

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis det nu havde været en restaurant ville annoncen vel tilsvarende have lydt som følger:

Vi serverer 3 retter: biksemad, frikadeller og hakkebøffer - hvis I vil have andet, så lad være med at ulejlige os.

Vi er kun mennesker, så I skal være forberedt på at maden måske har fået lidt for lidt eller lidt for meget. Til gengæld gør vi ikke noget for at det skal se lækkert ud.

Prismæssigt ligger vi som alle andre restauranter.

Hvis I ikke kan finde ud af at klæde jer pænt på, sidde pænt ved bordet og tale høfligt til tjeneren skal I blive væk.

Vi modtager kun gæster med rettidig reservation - vi kan jo ikke sidde der og vente på, at I skulle behage at dukke op

Velbekomme

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jasmin skrev, for 3 minutter siden:

Men fælles er... jeg er da en af de få - hvis ikke den eneste der er 120% procent ligeglad med konsekvenserne af om mænd synes det er forfærdeligt at høre om og derfor rask væk fortæller hvad jeg oplever..... for mig er det nemlig konsekvensfrit hvis nogen bliver "turned off".... i dont care... 

Jeg har da intet imod at du fortæller om dine oplevelser, det er annoncerne som jeg diskuterer her, ikke hvad du og andre skriver på EG.

Del dette indlæg


Link til indlæg
lidenskabogvarme skrev, for 1 minut siden:

Hvis det nu havde været en restaurant ville annoncen vel tilsvarende have lydt som følger:

Vi serverer 3 retter: biksemad, frikadeller og hakkebøffer - hvis I vil have andet, så lad være med at ulejlige os.

Vi er kun mennesker, så I skal være forberedt på at maden måske har fået lidt for lidt eller lidt for meget. Til gengæld gør vi ikke noget for at det skal se lækkert ud.

Prismæssigt ligger vi som alle andre restauranter.

Hvis I ikke kan finde ud af at klæde jer pænt på, sidde pænt ved bordet og tale høfligt til tjeneren skal I blive væk.

Vi modtager kun gæster med rettidig reservation - vi kan jo ikke sidde der og vente på, at I skulle behage at dukke op

Velbekomme

i wish - tænk hvis alle restauranter gjorde det...

så slap man for at lytte til hende den besværlige speltmor der ikke kan håndtere syre/base forholdet i hovedretten og højlydt skændes med tjeneren når restauranten ikke kan imødekomme hendes behov for special-ingredienserne

så slap man for alle de håbløse forældre par der ikke har en skid styr på deres forfærdelige afkom og som forstyrrer alle de andre gæster og vælter ting og spurter rundt mellem bordene

Så slap man for kø som man fx gør på restaurant Flammen.... elsker deres bestillingskoncept

kort sagt... man fik rent faktisk den hyggelige oplevelse på selve restauranten som man havde håbet på (men IKKE FORVENTET) fordi restauranten havde sorteret alle dem fra der kan ædelægge stemningen... 

det ville sgu være et hit på mange måder..... en skam det ikke kan lade sig gøre i praksis :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jasmin skrev, for 3 minutter siden:

det ville sgu være et hit på mange måder..... en skam det ikke kan lade sig gøre i praksis :)

Hvis det virkelig ville være et hit, ville alle så ikke gøre det?

Eller ligger der implicit i den formulering som L&V bruger at kunderne er til for restaurantens skyld istedet for omvendt, og de fleste kunder derfor vil vælge en anden restaurant?

Jeg tror iøvrigt aldrig jeg har oplevet speltmoderen der højlydt diskuterer med tjeneren, og langt de fleste børn på de restauranter som jeg kommer på opfører sig fint. (De er oftest parkeret med en Ipad eller lignende).

Du virker som om at du som udgangspunkt møder din omverden med mistro, er generelt irriteret over den måde dine medmennesker er på og faktisk ville have det bedst på en ø hvor der kun var dig selv og måske din mand. Er det virkelig sådan du er, eller kommer du til at virke mere bombastisk når du skriver herinde?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Cagetheelephant skrev, for 2 timer siden:

Arhhhh Jasmin - det er at gå for langt. Annoncer tjener jo det formål at få kunder til sig - hverken mere eller mindre.

Bingo... og som det tydeligt viser sig med denne tråd - så er ærlighed ikke en god ting.... så er man et "turnoff" og det der er værre... 

Tråden her alene beviser jo den pointe

Cagetheelephant skrev, for 2 timer siden:

De er din profil til kunderne. Blot fordi man sælger sig selv godt på markedets præmisser, er man ikke en hykler - og det er man heller ikke, hvis man bliver stolt af gode anmeldelser på eksempelvis EG - så tager man faktisk bare sin metier alvorligt og professionelt.

Andres mening giver jeg meget mere for end for annoncerne.... inkl min egen!!! Jeg vil da 1000 gange hellere have andre til at skrive deres ærlige mening end noget som mange vil gå ud fra er løgn og latin alligevel... 

jeg har aldrig snydt med billederne - ej heller med sex-drivet... men alligevel kommer den der "er du s vil med anal-sex som du skriver" da i en uendelighed... som om det er løgn og et salgsargument

Markedets præmisser er at man først og fremmest er en fisse, så en person... og dem der lader personen skinne igennem først og fremmest... det er så tydeligvis dem der fremhæves herinde som "turn-offs" 

Cagetheelephant skrev, for 2 timer siden:

Og jeg kan garantere dig, at jeg har mødt GP'ere, som bærer titlen med stolthed, liderlighed og fri vilje.

Selvfølgelig - dem er der da mange af - det ene har intet at gøre med det andet.... jeg er såmen selv en af dem. Det ændrer ikke på at jeg i den grad er blevet disillusioneret over det jeg har set og hørt mænd gøre i den her branche... 

Det er så uærligt som det overhovedet kommer.... 

Cagetheelephant skrev, for 2 timer siden:

At du har set dig sur på en masse mennesker, som måske ikke lige ser tingene som dig - på både den ene og anden side af pengene - det kan du altså ikke projicere på alle andre.

Det er ikke menneskene jeg har fået nok af... det er menneskenes løgne...  

Hele den her branche er gennemsyret af løgn og latin... og det er det aspekt jeg er ved at kaste op over... 

Mændenes løgne overfor deres koner/kærester, pigernes løgne i deres annoncer.... al falskheden, uægt-heden.... det faktum at der så godt som intet ærligt og reelt er i den her verden.... 

Mennskene hver for sig er uden tvivl søde nok - men det alle modsætningerne til alt det jeg tror på og alle de værdier jeg lever efter... såsom fx at "SIGE SANDHEDEN"  - det eksisterer nærmest ikke

 

Bear skrev, for 2 timer siden:

Hvis det virkelig ville være et hit, ville alle så ikke gøre det?

Eller ligger der implicit i den formulering som L&V bruger at kunderne er til for restaurantens skyld istedet for omvendt, og de fleste kunder derfor vil vælge en anden restaurant?

Har du selv regnet ud at det nok er det der ligger i det.... :):):)  det  er nok derfor jeg næppe tror det er ladsiggørligt i praksis

men synes nu stadig det ville være et hit... 

Bear skrev, for 2 timer siden:

Jeg tror iøvrigt aldrig jeg har oplevet speltmoderen der højlydt diskuterer med tjeneren, og langt de fleste børn på de restauranter som jeg kommer på opfører sig fint. (De er oftest parkeret med en Ipad eller lignende).

jeg oplevede det på sushi-rrestauranten i Hillerød i sidste uge - det er derfor mit eksempel er så specifikt.... for den er helt frisk... 

Ud over at damen var komplet urimelig i sine krav til den arme tjener - så havde hun en stemme som et tandlægebor... hvorfor i alverden gå på en sushi-restaurant hvis det eneste orientalske man vil have er tofu og det ikke er på kortet ?   Det er det jeg mener medd decideret dumhed hos fremmede.... det der er DUMT!! 

Jeg har en indbygget modvilje mod det med at "parkere" sine unger når man er ude med dem.... de er vel med for at deltage.... hvorfor tage dem med hvis man ikke vil ofre dem den opmærksomhed normale velopdragne børn nu engang kræver og hvorfor overhovedet tage dem med hvis de er for unge til at forstå hvordan man opfører sig på en restaurant... 

Bear skrev, for 2 timer siden:

Du virker som om at du som udgangspunkt møder din omverden med mistro, er generelt irriteret over den måde dine medmennesker er på og faktisk ville have det bedst på en ø hvor der kun var dig selv og måske din mand.

Jeg er ikke generelt irriteret per se... men min tolerance for decideret dumhed hos fremmede er ikke eksisterende...  mit liv er for kort til det...  folk gider ofte ikke bruge hovedet og hopper over hvor gærdet er lavest og det finder jeg.... enerverende... hvorfor ikke gøre en indsats

Jeg ville aldrig være landet hvor jeg er hvis jeg mødte verden med mistro - men jeg ved bedre end at forvente noget særligt af folk jeg ikke kender. De får alle chancer for at vise om der er nogen hjemme og jeg bliver glædeligt overrasket ind i mellem.... men jeg bliver omvendt aldrig skuffet for jeg har lært at sætte barren lavt indtil det modsatte er bevist.... det er en fail safe metode. 

Min irritation over branchen her er bare at forholdet mellem de glædelige overraskelser kontra "nå en til af dem" oplevelsen er for meget... off 

Bear skrev, for 2 timer siden:

Er det virkelig sådan du er, eller kommer du til at virke mere bombastisk når du skriver herinde?

Se du har jo altid valgt ikke at besøge mig - så det finder du aldrig ud af... og jeg er den sidste det giver mening at spørge

Men når du læser mine anmeldelser.... så er de fleste jo enige om at jeg er ret sød.... og jeg blev gift med en kunde... så mon ikke jeg er rimelig meget til at være i nærheden af hvis man er almindeligt sød, og høflig :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jasmin skrev, for 10 minutter siden:

Har du selv regnet ud at det nok er det der ligger i det.... :):):)  det  er nok derfor jeg næppe tror det er ladsiggørligt i praksis

men synes nu stadig det ville være et hit... 

jeg oplevede det på sushi-rrestauranten i Hillerød i sidste uge - det er derfor mit eksempel er så specifikt.... for den er helt frisk... 

Ud over at damen var komplet urimelig i sine krav til den arme tjener - så havde hun en stemme som et tandlægebor... hvorfor i alverden gå på en sushi-restaurant hvis det eneste orientalske man vil have er tofu og det ikke er på kortet ?   Det er det jeg mener medd decideret dumhed hos fremmede.... det der er DUMT!! 

Jeg har en indbygget modvilje mod det med at "parkere" sine unger når man er ude med dem.... de er vel med for at deltage.... hvorfor tage dem med hvis man ikke vil ofre dem den opmærksomhed normale velopdragne børn nu engang kræver og hvorfor overhovedet tage dem med hvis de er for unge til at forstå hvordan man opfører sig på en restaurant... 

Jeg er ikke generelt irriteret per se... men min tolerance for decideret dumhed hos fremmede er ikke eksisterende...  mit liv er for kort til det...  folk gider ofte ikke bruge hovedet og hopper over hvor gærdet er lavest og det finder jeg.... enerverende... hvorfor ikke gøre en indsats

Jeg ville aldrig være landet hvor jeg er hvis jeg mødte verden med mistro - men jeg ved bedre end at forvente noget særligt af folk jeg ikke kender. De får alle chancer for at vise om der er nogen hjemme og jeg bliver glædeligt overrasket ind i mellem.... men jeg bliver omvendt aldrig skuffet for jeg har lært at sætte barren lavt indtil det modsatte er bevist.... det er en fail safe metode. 

Min irritation over branchen her er bare at forholdet mellem de glædelige overraskelser kontra "nå en til af dem" oplevelsen er for meget... off 

Se du har jo altid valgt ikke at besøge mig - så det finder du aldrig ud af... og jeg er den sidste det giver mening at spørge

Men når du læser mine anmeldelser.... så er de fleste jo enige om at jeg er ret sød.... og jeg blev gift med en kunde... så mon ikke jeg er rimelig meget til at være i nærheden af hvis man er almindeligt sød, og høflig :)

Det hele kan nok i virkeligheden koges ned til hvad vi vælger at fokusere på, du vælger at lade dig irritere af en kvinde på en restaurant der interagerer med en tjener inden for din hørevidde, og lader det på et eller andet plan være den måde du opfatter flertallet af dine med restaurantgæster (eller er det blot en enkeltstående episode?). Jeg skal da ikke udelukke at jeg har været på en restaurant hvor noget lignende er forekommet, jeg har bare ikke forkuseret på det og på ingen måde ladet det influere på min oplevelse, (og kan derfor heller ikke erindre at det er sket).

Iøvrigt hjælper det ikke at være irriteret over dumhed hos andre, hvis de er decideret dumme kan de jo strengt taget ikke gøre for det og er at anse som handikappede. Hvis dumhed skal defineres som "at opføre sig på en måde som du ikke bryder dig om", er det en anden sag, så må man bare håbe at du ikke støder på for mange der har samme tilgang til emnet og som mener at du opfører dig forkert.

Jeg har en fornemmelse af at du ikke ville være specielt sød og høflig overfor mig, hvis vi mødtes IRL, du virker ihvertfald som om at du ikke bryder dig om hverken mig eller mine holdninger hvis jeg skal lægge dine skriverier herinde til grund.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bear skrev, for 18 minutter siden:

Det hele kan nok i virkeligheden koges ned til hvad vi vælger at fokusere på, du vælger at lade dig irritere af en kvinde på en restaurant der interagerer med en tjener inden for din hørevidde, og lader det på et eller andet plan være den måde du opfatter flertallet af dine med restaurantgæster (eller er det blot en enkeltstående episode?).

Ja hun sad ved bordet ved siden af - jeg kunne ikke have undgået det om jeg så havde høreværn på...  men lige hende er enkeltstående... men da vi var ude med min mands firma var der en af hans kolleger der - ud over at tiltale tjeneren "den dame der" - ville have cæsar salat selv om de ikke havde det.... hun fortalte tjeneren at "det havde alle burger-restauranter da på menuen så det måtte de også have".... 

Det er ikke flertallet - selvfølgelig er det ikke flertallet... men de er der tit... og ofte...  og den slags gæster skulle efter min bedste overbevisning spise hjemme... det ville da være bedre for deres blodtryk...  

og ærlig talt - hvis man er i selskab med sådan en restaurant-gæst - så er det altså pinligt med pinligt på.... det er mangel på opdragelse at tale sådan til folk 

Citat

Jeg skal da ikke udelukke at jeg har været på en restaurant hvor noget lignende er forekommet, jeg har bare ikke forkuseret på det og på ingen måde ladet det influere på min oplevelse, (og kan derfor heller ikke erindre at det er sket).

Det kommer du til næste gang... bare fordi vi har snakket om det... :):):) 

Citat

Iøvrigt hjælper det ikke at være irriteret over dumhed hos andre, hvis de er decideret dumme kan de jo strengt taget ikke gøre for det og er at anse som handikappede.

Den køber jeg ikke.... de fleste folk i DK har bestået 9 kl... altså er de ikke mentalt handikappede.... 

Citat

Jeg har en fornemmelse af at du ikke ville være specielt sød og høflig overfor mig, hvis vi mødtes IRL, du virker ihvertfald som om at du ikke bryder dig om hverken mig eller mine holdninger hvis jeg skal lægge dine skriverier herinde til grund.

Der er mange af dine holdninger jeg ikke deler... det betyder ikke at jeg ikke bryder mig om dig. Jeg har jo aldrig mødt dig. Mine bedste venner er jeg rasende uenige med om mange ting - derfor knus-elsker jeg dem da alligevel.... 

Jeg bliver nasty hvis man bliver personlig - og det gør du ofte i samme sekund folk er uenige med dig...  og hvis det handler om flygtninger ect så trækker du nazi-kortet hvilket i min optik er det samme som at være løbet tør for saglige argumenter.  Men det er seriøst da ikke nok til at sige jeg ikke bryder mig om dig..... det ville være for tyndt. 

Jeg har aldrig set dig argumentere dumt uanset hvor uenig jeg så ender med dig - så hvorfor i alverden skulle jeg ikke være sød og høflig overfor dig. Du er åbenlyst voldsomt godt begavet .... det vil da have min respekt uanset om jeg så ikke kunne finde en eneste ting at være enig med dig om... og det alene er basis for at jeg vil have lyst til at samtale med dig og formodentlig også ville finde det stimulerende at blive sagt imod :)

 

Folk herinde har altid så travlt med at man ikke skal være "bombastisk" og at man skal "rumme andres meninger" aka - at man skal fravige sine egne holdninger.....  nej... ikke på vilkår

At rumme andres meninger betyder ikke at man skal ændre sin egen... det betyder at man accepterer at der er andre holdninger end ens egen men derfor skal man da ikke skifte mening bare fordi..  og det betyder absolut ikke at man skal respektere den anden holdning...  kun debattøren

Accept af andre meninger - fair nok... respekt... da ikke hvis man mener det modsatte.... det ville være hykleri...   i min verden er der mega forskel på accept og respekt. 

Men derfor kan man da snildt være lige gode venner af den grund.... i hvert fald i min verden :)

Redigeret af Jasmin

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jasmin skrev, for 2 minutter siden:

Ja hun sad ved bordet ved siden af - jeg kunne ikke have undgået det om jeg så havde høreværn på...  men lige hende er enkeltstående... men da vi var ude med min mands firma var der en af hans kolleger der - ud over at tiltale tjeneren "den dame der" - ville have cæsar salat selv om de ikke havde det.... hun fortalte tjeneren at "det havde alle burger-restauranter da på menuen så det måtte de også have".... 

Det er ikke flertallet - selvfølgelig er det ikke flertallet... men de er der tit... og ofte...  og den slags gæster skulle efter min bedste overbevisning spise hjemme... det ville da være bedre for deres blodtryk...  

Og dit blodtryk kunne man have fornemmelsen af ;) 

Jasmin skrev, for 2 minutter siden:

og ærlig talt - hvis man er i selskab med sådan en restaurant-gæst - så er det altså pinligt med pinligt på.... det er mangel på opdragelse at tale sådan til folk 

Ja, men det er jo på ingen måde noget der angår dig. Man oplever vel pinlige ting mange gange i løbet af en dag, tricket er at lade vær med at bemærke dem.

Jasmin skrev, for 2 minutter siden:

Det kommer du til næste gang... bare fordi vi har snakket om det... :):):) 

Det håber jeg ikke.

Jasmin skrev, for 2 minutter siden:

Der er mange af dine holdninger jeg ikke deler... det betyder ikke at jeg ikke bryder mig om dig. Jeg har jo aldrig mødt dig. Mine bedste venner er jeg rasende uenige med om mange ting - derfor knus-elsker jeg dem da alligevel.... 

Jeg bliver nasty hvis man bliver personlig - og det gør du ofte i samme sekund folk er uenige med dig...  og hvis det handler om flygtninger ect så trækker du nazi-kortet hvilket i min optik er det samme som at være løbet tør for saglige argumenter.  Men det er seriøst da ikke nok til at sige jeg ikke bryder mig om dig..... det ville være for tyndt.

Jeg tror at hvis du går tilbage i trådene og læser vores diskussioner, så vil du opdage at det vist for det meste er dig der bliver personlig, ikke mig.

Jasmin skrev, for 2 minutter siden:

Jeg har aldrig set dig argumentere dumt uanset hvor uenig jeg så ender med dig - så hvorfor i alverden skulle jeg ikke være sød og høflig overfor dig. Du er åbenlyst voldsomt godt begavet .... det vil da have min respekt uanset om jeg så ikke kunne finde en eneste ting at være enig med dig om... og det alene er basis for at jeg vil have lyst til at samtale med dig og formodentlig også ville finde det stimulerende at blive sagt imod :)

Det er så ikke det indtryk du efterlader når du behæfter mig med termer som "kujon", "naiv" og hvad du ellers har kaldt i løbet af debatterne.

Jasmin skrev, for 2 minutter siden:

Folk herinde har altid så travlt med at man ikke skal være "bombastisk" og at man skal "rumme andres meninger" aka - at man skal fravige sine egne holdninger.....  nej... ikke på vilkår

Man kan sagtens argumentere mod andres meninger, uden at blive '"bombastisk" og uden at fravige sine egne holdninger.

Jasmin skrev, for 2 minutter siden:

At rumme andres meninger betyder ikke at man skal ændre sin egen... det betyder at man accepterer at der er andre holdninger end ens egen men derfor skal man da ikke skifte mening bare fordi..  og det betyder absolut ikke at man skal respektere den anden holdning... 

Det er altså ikke det samme at respektere (rumme) andres meninger og fravige sine egen holdninger. Jeg respekterer (og rummer) dine holdninger, men det får mig da ikke til at fravige mine egne.

Jasmin skrev, for 2 minutter siden:

Accept - fair nok... respekt... da ikke hvis man mener det modsatte. 

Men derfor kan man da snildt være lige gode venner af den grund.... 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jasmin skrev, for 6 timer siden:

træls??  hvorfor egentlig??? og hvorfor er det et turnoff???

fordi hun ikke er sød lyserødt pussenusset "jeg finder mig i alt jeres bullshit fordi det betyder at i så MÅSKE vil komme og knalde" agtig... og fordi hun lægger vægt på at manden tænker selv ???  

Nej. Jeg er vild med stærke kvinder generelt og det gælder også GP'er. Næ, jeg føler mig bare talt ned til, såmænd.

Og som Cage/Bear er inde på: Det er ikke et turn off at læse om det i et debatforum, for der er det jo altid tydeligt at det handler om at der er nogen, der erfaringsmæssigt er idioter. Men i annoncen bliver det til en generalisering af alle potentielle kunder - og det tiltaler mig ikke.

Som eksempel har jeg også haft det sløjt med "Iscenesat Karinas" annonce der starter(startede?) med " Brug gerne de ganske få minutter, det tager at læse min profil ordentligt igennem, så ikke vi spilder hinandens tid ..." Jeg tror der stod "nu" i stedet for "gerne" før. Så får jeg indtryk af at hun er træt af mig, før jeg tager kontakt.

Jeg kan sagtens analysere det rationelt og sætte mig i annoncørens sted - men lyst og attraktion er sjældent underlagt rationel analyse. Var de det købte jeg næppe sex overhovedet. :-)

 

Redigeret af Bebop

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bear skrev, for 20 minutter siden:

Og dit blodtryk kunne man have fornemmelsen af ;) 

det er fordi du vælger at tolke det sådan...  blot fordi jeg synes nogen er en klaphat giver det mig ikke akut behov for kalium-tilskud... så var jeg da død af stress for længst :) 

Citat

Ja, men det er jo på ingen måde noget der angår dig. Man oplever vel pinlige ting mange gange i løbet af en dag, tricket er at lade vær med at bemærke dem.

Det er det jo når man er i samme selskab og sidder lige overfor kvindemennesket... 

Omvendt får du det til at lyde som om du går rundt med skyklapper på... og slet ikke ser folk.  Folk i ens nærhed angår da en selv...  pinlige eller ej

Citat

Jeg tror at hvis du går tilbage i trådene og læser vores diskussioner, så vil du opdage at det vist for det meste er dig der bliver personlig, ikke mig.

Det er så ikke det indtryk du efterlader når du behæfter mig med termer som "kujon", "naiv" og hvad du ellers har kaldt i løbet af debatterne.

Ikke helt... du har  en enestående evne til at gøre noget generelt til noget personligt i debattere...  Der er stor forskel på at komme med en generel betragtning om "folk" og så på at henvende sig direkte til dig og sige "du er sådan og sådan" ... det er først når du spørger direkte på et eller andet generelt jeg har skrevet (som du har for vane) om det så betyder at jeg mener det om dig..

og når du spørger på den måde du gør - så vil du da få en bekræftelse.... hvad havde du forventet?  Og jeg synes stadig det er kujon-agtigt at løbe fra en kamp... både en verbal og en fysisk :)  Men du er lige så ude af stand til ikke at tage alting personligt som jeg er ude af stand til at ignorere alt hvad der foregår ved bordet ved siden af... 

Når vi så først er oppe at toppes - så har den ene intet at lade den anden høre... men hvorfor spørge konkret hvis du blot har tænkt dig at bære nag over svaret ? 

Tror du seriøst jeg husker noget af alt det du har kaldt mig  for ikke at sige alle de dybt fornærmende og groteske ting du insinuerer om mig ??? - nope... hvorfor skulle jeg huske på den slags...  

Citat

Man kan sagtens argumentere mod andres meninger, uden at blive '"bombastisk" og uden at fravige sine egne holdninger.

I teorien ja.... i praksis ???  ikke hvis det er en debat med kød på.... så er det ren teori... hverken du eller jeg mestrer den kunst overhovedet.. 

Citat

Det er altså ikke det samme at respektere (rumme) andres meninger og fravige sine egen holdninger.

Nej - men med den "rette-på-hinanden" mentalitet der er herinde - så bliver det i praksis det samme.... hvilket jeg finder belastende... 

Citat

Jeg respekterer (og rummer) dine holdninger, men det får mig da ikke til at fravige mine egne.

Nej forhåbentlig ikke ..... men jeg føler mig ikke kaldet til at rette på din debat-form bare fordi der ryger en finke eller 9 af panden frra din hånd.....  hvorfor kan den respekt kun sjældent gå begge veje ? 

Redigeret af Jasmin

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har aldrig haft grund til at mistro mine besøgende på den måde. Jeg har ikke oplevet, at der var RIGTIG mange, der ikke kunne opføre sig ordentligt. Dem der ikke kunne, hørte heldigvis til fåtallet. Det er hvad al erfaring fortæller mig... Og det er erfaring, der er indsamlet igennem 10 aktive år.

Derfor har jeg heller aldrig følt behovet for at forklare, i mine annoncer, hvordan potentielle gæster skulle opføre sig.

Det er virkelig vildt så forskelligt man kan opleve jobbet som glædespige, men det må vel have noget med både held og indstilling at gøre, ellers kan jeg ikke forklare det. Jeg var åbenbart bare en heldig kartoffel.

Det ville jeg bare lige nævne - som én der absolut intet økonomisk har i klemme, da jeg forlod branchen for 1,5 år siden - når der nu bliver skrevet "vi" og "os" om glædespigerne generelt i denne tråd.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Jasmin skrev, for 15 timer siden:

Nej det synes jeg faktisk ikke... det lyder bare som en pige der er ualmindelig træt af alt det bullshit man skal opleve fra mænd - hvilket er fuldt forståeligt!!!  ... men det er der desværre bare ikke plads til i denne branche før mændene går totalt i selvsving... 

Den eneste der er gået i selvsving i denne tråd er da vist dig Jasmin :-) 

Det er da helt vildt som du kommer til tasterne når du først er startet op :-) 

Har lige læst næsten hele tråden igennem, og når jeg skriver næsten, så er det fordi jeg ikke kunne klare mere nonsens for denne gang. Du kan jo blive ved med at analysere og analysere indtil det hele bare er så langt ude, at intet af det længere giver mening. 

Nu håber jeg ikke at dette her ellers venlige mente indlæg får dig til at gå amok på tasterne :-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Thomas Aalborg skrev, for 8 timer siden:

Den eneste der er gået i selvsving i denne tråd er da vist dig Jasmin :-) 

Det er da helt vildt som du kommer til tasterne når du først er startet op :-) 

Har lige læst næsten hele tråden igennem, og når jeg skriver næsten, så er det fordi jeg ikke kunne klare mere nonsens for denne gang. Du kan jo blive ved med at analysere og analysere indtil det hele bare er så langt ude, at intet af det længere giver mening. 

Nu håber jeg ikke at dette her ellers venlige mente indlæg får dig til at gå amok på tasterne :-) 

hahaha nej :) det er jo ikke et oplæg til debat. Det er jo bare en af de sædvanlige nedsættende kommentarer om mig som debattør og person som går direkte efter manden fremfor bolden uden nogen anden tilknytning til trådens indhold i øvrigt.

At påstå det er "venligt" - det er hykleri. Der er intet venligt over det - dit indlæg er på samtlige linier designet med det singulære formål at forsøge at nedgøre mig som debattør... det er ikke venligt - det er småligt og det er ondsindet! ...så det inspirerer ikke til fyldestgørende respons

At tråden er blevet lang... tjo... det gør den jo altid når Bear og jeg er uenige om noget *gg* .... det er nærmest blevet en naturlov :) 

Redigeret af Jasmin

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jasmin skrev, den Wednesday, May 11, 2016 at 06:39:

Nej det synes jeg faktisk ikke... det lyder bare som en pige der er ualmindelig træt af alt det bullshit man skal opleve fra mænd - hvilket er fuldt forståeligt!!!  ... men det er der desværre bare ikke plads til i denne branche før mændene går totalt i selvsving... 

Kan godt følge mentaliteten.. Og synes også det er ærgerligt det skal derud. Men måske kunne hun formulere sig på en mere flatterende og indbydende måde :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Grækeren
Cagetheelephant skrev, den ‎11‎-‎05‎-‎2016 at 09:20:

Er alle idioterne efterhånden ikke bare så mange, at det slet ikke er værd at være gp?

Hvorfor dog finde sig i så meget pis - måske en tilbagetrækning burde overvejes?

Eller man kan overveje, at acceptere vilkårene for at fiske kunder. Ingen tvinger dig jo til at kommunikere med idioter. Du kan i disse moderne tider endda ret hurtigt spærre dem på din mobil og mail.

Der vil altid være spader og dårlige kunder - men det er dig, der bestemmer hvem du vil svare/kommunikere med.

jooooo ...med den opfatelse på det organiserede arbejdsmarked vil man helst sikkert finde andre udfordringer...er ved at være pisse træt af at høre på den kæften op af nogle få lyserøde der har helvedes travlt med at nedgøre os mænd/kunder med udokumenterede påstande men deres fantasi fejler abselut ikke noget, tror at deres problem ligger dybere :-)....har lidt svært ved at genkende den negative attitude når man gæster diverse GP'ere..heldigvis for det ;-)

Redigeret af Grækeren

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
HeresJohnny skrev, den 2. maj 2016 at 19:28:

control-freak-ecard-3.jpg

Ellers tak.

Livet ville da være hamrende kedeligt, hvis alt var planlagt ned i mindste detalje. Det er da overraskende momenter og skæve meninger og småskøre ting, frække oplevelser, lækre gæster, som gør hverdagen sjov.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...