Hop til indhold
Bear

"turn-off" annonce?

Recommended Posts

JenniferRomantica skrev, for 35 minutter siden:

Nemlig.. Det er dog bare ikke altid at gæsten er enig.. Derfor må man tit tage sine forholdsregler..

Så længe at det er ens egen tilgang, så er jeg tilfreds.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bear skrev, den ‎02‎-‎05‎-‎2016 at 17:24:

Er jeg den eneste der bliver totalt "turned off" af en annonce som denne her?

https://annoncelight.dk/showad/206621

næsten 1½ side med hvordan kunden skal opføre sig i detaljer  (inkl. hvem der påfører kondomet hvornår, samt størrelsen af det leverede kondom), efterfulgt af 3 linier om hvordan kvinden ser ud.

Jeg kan godt forstå at det må være irriterende at modtage kunder der ikke kan finde ud af at opføre sig ordentligt, men det her er næsten for meget (med mindre det i virkeligheden er en del af en SM-leg der skal bringe kunden i "submissive-mode" allerede når annoncen læses ;) )

>>I dag, kl. 16:59

 

Du har forventninger til mig - og jeg har bestemt også forventninger til dig, så læs venligst hele min tekst - der får du svar på alle de spørgsmål jeg normalt får henvendelse om :) 
Jeg tilbyder som udgangspunkt følgende: Dansk, luksus dansk, fransk, gensidig fransk, svensk. (Jeg kører ikke ud for svensk eller fransk som enkeltydelse og jeg kører ikke ud for mindre end 30 minutter) 
Priserne er INCL. kondom (standard størrelse, ønskes større må dette selv indkøbes) og kørsel på Lolland/Falster. Det koster ekstra udenfor dette område.
PRISERNE ER FASTE - OG IKKE TIL FORHANDLING.
BRUG AF KONDOM KAN HELLER IKKE FORHANDLES.
Ved sex og blow SKAL kondom bruges. 
YDELSE 1: 
– Blandet – Der må kneppes , slikkes fisse, onaneres, gives finger, hand og blow. 
1000 kr. KONTANT, inden start, – Prisen er for 45 minutter. 
800 kr for 30 minutter 
1200 kr for 1 time. 
Kondom påsætter du ved blow og sex. 
Prisen er INCL. kondom (standard størrelse) samt kørsel på Falster og Lolland. 

YDELSE 2: 
– Kvinden slikkes/stimuleres med mund, finger og tunge, og der ydes kombineret Hand/blow hvor du guider imens, da hver kunde er forskellig, 700 kr. KONTANT, inden start – Prisen er for 30 minutter. Hvis du ønsker blow: Kondom påsætter du ved blow. 
Prisen er INCL. kondom (standard størrelse) samt kørsel på Falster og Lolland. 

YDELSE 3: 
– Kvinden slikkes/stimuleres med mund, finger og tunge, mens du onanere for 500 kr. KONTANT, inden start – Prisen er for 30 minutter. 
Prisen er INCL. kørsel på Falster og Lolland. 
Leg med og smag på bryster er incl. i alle priser. 

BLOWJOB UDFØRES KUN MED KONDOM – ikke “langt ned i halsen”. 
SEX UDFØRES KUN MED KONDOM. - Ryger kondom af under sex, er prisen x 2 !! Jeg medbringer standardstørrelse, det er DIT ansvar at have større på lager hvis dette skal bruges, og dit ansvar at være opmærksom på at det bliver på under sex !!

Jeg vil på ingen måde have sæd ind i min fisse, mund, og ej heller i ansigt og hår !! 
INGEN KYS, ANALSEX eller URINSEX !! 
KRAV TIL DIG !!! 
ALDER: 25+ år 
DANSK ETNICITET og taler dansk. 
PRÆVENTION: 100% indstillet på at bruge kondom, der hvor jeg kræver det (Både ved sex og ved blow). 
BYGNING: Da jeg har svært ved at tænde på svært overvægtige, kan det blive et problem at få noget ud af det for os begge hvis du er meget stor. 
Jeg forventer naturligvis at du er sygdomsfri, har god hygiejne og renlighed – som jeg !! Samt at du respektere mine grænser fuldt ud !!

Jeg modtager ikke opkald – kun sms eller mail.
Jeg svarer beskeder når vi nærmer os datoen (2 dage før den ønskede dato). Skriv hvad du ønsker, hvornår og hvor henne i verden.
Du har stedet, eller ved hvor vi kan mødes – inden du skriver. 
Stedet er ikke så vigtigt – det vigtige er at det er super diskret – af hensyn til os begge. 
Jeg skal bruge lidt mere end 7 minutters varsel, til at rykke ud, da jeg har kørsel - og jeg skal også lige i bad inden jeg kører, da jeg godt kan lide at være så ren som muligt når jeg møder mine kunder. 
Jeg kan en gang imellem have tider i formiddagstimerne i hverdagene ml. kl. 9.30 og 12. 
Jeg modtager ikke folk herhjemme ! 
Jeg sender ikke billeder til folk – jeg ved heller ikke hvordan i ser ud, før vi mødes – i har trods alt set min krop – som jo er den der er til rådighed. 
Hvem er jeg ?
Jeg er en ganske alm. kvinde i slutningen af 30erne. Jeg er ikke fotomodel og jeg kan da godt have en enkelt bums i ny og næ, og har vist da også et par enkelte kilo for meget og et par grå hår, når det ikke er farvet :) men er vist ganske gennemsnitlig, med b75-80 i bryst størrelse, og store nedre saftige læber, jeg er ca. 159 cm og 62 kg. Bruger str. medium eller 40. 

Jeg vil ankomme i tøj som er diskret og ikke vækker unødig opmærksomhed. 
Dog kan jeg være mere udfordrende hvis det er efter mørkes frembrud, hvis vi skal mødes ude et sted, tager jeg naturligvis “praktisk tøj på”, f.eks en kjole, så det er nemt :) – Jeg ønsker 210% diskretion af hensyn til mit “privat liv”, og mine børn. 
Nogen gange har jeg en chauffør/ven/vagt med mig – betalingen kan foregå til ham.
Jeg ønsker ingen “pik-billeder”,– sådanne billedbesked, slettes uden svar, hvis du endelig brænder for at sende et billede, så send hellere et af din overkrop
SMS: Tlf:  52779491
MAIL:  [email protected]
Sugardad aftale har også interesse.<<

Jeg er fuldstændig enig Bear - totalt turn-off - det er bestemt ikke lysten der driver fra understellet der. Annoncen er nærmere afskrækning end tillokning ;-) - uhhhhadada  

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Playful
Grækeren skrev, den ‎23‎-‎05‎-‎2016 at 12:31:

foretrækker nu at der er en naturlig gensidig respekt...så ligesom øges chancen for en god oplevelse for begge parter :-P

Tro mig. Der er enkelte GPere der ikke viser denne gensidig respekt. Jeg har eksempler, hvor man bliver mistænkeliggjort fra første ord. Jeg har ellers lært at læse hele annoncen, stå ret med hænderne langs siden og kigge lige ned, og så åbne kommunikationen neutralt. Alligevel ryger den lige i grøften :D Det er så min screening for, at det ikke vil gå godt, og at jeg skal bare søge videre. Jeg tror det er manglende selvværd og dårlige kommunikative evner. Fred være med det. Når det er sagt, synes jeg, det er helt ok, at pigen stiller nogle kritiske spørgsmål efter en venlig åbning. Som andre også skriver, så skal der søges mod en fælles god oplevelse. Mange dejlige piger gør det, men enkelte kan bare ikke finde ud af det :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Grækeren
Playful skrev, for 14 timer siden:

Tro mig. Der er enkelte GPere der ikke viser denne gensidig respekt. Jeg har eksempler, hvor man bliver mistænkeliggjort fra første ord. Jeg har ellers lært at læse hele annoncen, stå ret med hænderne langs siden og kigge lige ned, og så åbne kommunikationen neutralt. Alligevel ryger den lige i grøften :D Det er så min screening for, at det ikke vil gå godt, og at jeg skal bare søge videre. Jeg tror det er manglende selvværd og dårlige kommunikative evner. Fred være med det. Når det er sagt, synes jeg, det er helt ok, at pigen stiller nogle kritiske spørgsmål efter en venlig åbning. Som andre også skriver, så skal der søges mod en fælles god oplevelse. Mange dejlige piger gør det, men enkelte kan bare ikke finde ud af det :) 

jamen, kan da kun være enig med dig, der er nogle piger der burde overveje deres situation, og ja.. heldigvis er de i fåtal. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Selvfølgelig er annoncen henvist til af trådstarter et totalt turn-off. Den lyser langt væk af, at den pågældende GP synes, at hendes kunder er ækle. En sådan GP ville jeg ALDRIG kontakte. Og jeg er forundret over, hvis hun får henvendelser på sådan en annonce, når det nu er så mange af vælge imellem. Naturligvis skal der være respekt for enhver GP - hendes grænser skal aldrig overskrides - det er en leveregel, man bør følge i al kontakt til andre mennesker.
Men respekt skal gå begge veje. Den pågældende GP viser med sin måde at formulere sig på, at hun ikke respekterer sine kunder. Overhovedet. Hun irettesætter og skærer alle over én kam. Jeg bryder mig på ingen måde om det.

I øvrigt må jeg sige, at alle Jasmins indspark i denne tråd har gjort mig tung om hjertet. Hun virker på mig som en pige, der har taget skade af at være i branchen. Det gør mig ondt, og jeg både hører og forstår, at der er mange mænd, der ikke opfører sig ordentligt. Det er naturligvis på ingen måde i orden. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst skrev, den Monday, May 02, 2016 at 19:45:

"Ryger kondom af under sex er prisen x 2". 

Husk at medbringe gaffatape, så gummi kan tapes fast til pikroden :-) 

Tror i øvrigt det er de færreste,der lige har det dobbelte, af den aftalte pris med i tegnebogen, men det er måske bare mig :-) 

Annoncen er sgu et totalt turnoff for mig. Kan ikke forestille mig andet, end at det er en meget snerpet kvinde jeg ville møde op til - desværre for det er ikke sikkert, men det er klart den opfattelse jeg får når jeg læser en annonce som den her. 

GRINER ;-) det var nok den fedeste humor jeg længe har læst.... " husk at medbringe gaffatape, så gummi kan tapes fast til pikroden" 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det sker også for mange i andre "almindelige" brancher med kundekontakt at man starter med at være venlig og nysgerrig til sidst "brænder ud" og bare er sur på alle kunder på forhånd. 

Formuleringer som fx. "Husk at læse hele annoncen" eller bare "Hemmeligt nummer besvares ikke" vidner om at dette er ved at ske.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
allan48 skrev, for 7 timer siden:

Det sker også for mange i andre "almindelige" brancher med kundekontakt at man starter med at være venlig og nysgerrig til sidst "brænder ud" og bare er sur på alle kunder på forhånd. 

Formuleringer som fx. "Husk at læse hele annoncen" eller bare "Hemmeligt nummer besvares ikke" vidner om at dette er ved at ske.

 

Der er rigtig mange gode grunde, der ikke handler om udbrændthed, til ikke at besvare hemmeligt nummer. Brug evt søgefunktionen ;-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Anilingus

:P

Redigeret af Anilingus
gammel tråd, sorry

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Anilingus

:D

Redigeret af Anilingus
Gammel tråd sorry

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er da ikke sikkert at hun er en sur kælling der hader mænd og kunder.. Måske har hun bare haft et par dårlige oplevelser i branchen og lige vil skære det ud i pap for at undgå gentagelser? 

Jeg har da selv smidt en kunde ud før tid for at hive kondomet af og ville knalde uden. Jeg tog ikke ekstra for det, men jeg holdt da fri resten af dagen fordi jeg blev påvirket af den behandling han gav mig.

2x pris hvis gummi springer er dog ikke helt fair. Måske hvis hun selv satte det på med et fair udvalg af kondomer ved siden af kunne hjælpe på problemet :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Anilingus
Sofiala skrev, 1 time siden:

2x pris hvis gummi springer er dog ikke helt fair. Måske hvis hun selv satte det på med et fair udvalg af kondomer ved siden af kunne hjælpe på problemet :) 

Hej Sofiala.

Selvom jeg opdagede at det er en halvgammel tråd, så svarer jeg lige alligevel.

Hun forlanger altså ikke dobbelt pris hvis huen springer, men alene hvis den ryger(glider) af !

Det synes jeg er fair nok i og for sig.

Manden er den nærmeste til at se og mærke om kondomet skulle være ved at glide af, specielt f.eks. hvor der knaldes doggy, hvor kvinden intet kan se, medmindre hun har et "bakkamera" siddende. ;-)

Hvorvidt hun så i praksis vil forlange et risikotillæg hvis det sker er hendes sag. Ligesom det jo langt fra er sikkert, at manden har de ekstra penge med. Men det er måske mest signalværdien i det hun skriver der betyder noget. Kan du styre det, så er du OK. Kan du ikke så holder du dig måske nok væk, fordi det koster dobbelt op at "dumme" dig hos mig.

Kører man stangstiv med en taxi, så ved man også når der er noget der skal ud. Kan man ikke mærke det, ja så må man punge ud med min kr. 1.000 til rengøring af vognen.  ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

- Kom så piger - er der virkelig så mange " Bullshit'er "  blandt Jeres beundrere..

Kan kun tilslutte mig dem der bliver "turned off" af truntens annonce - måske hun skulle søge over i et mere liberalt erhverv 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Anilingus skrev, den 22/3/2017 at 20:53:

Hej Sofiala.

Selvom jeg opdagede at det er en halvgammel tråd, så svarer jeg lige alligevel.

Hun forlanger altså ikke dobbelt pris hvis huen springer, men alene hvis den ryger(glider) af !

Det synes jeg er fair nok i og for sig.

Manden er den nærmeste til at se og mærke om kondomet skulle være ved at glide af, specielt f.eks. hvor der knaldes doggy, hvor kvinden intet kan se, medmindre hun har et "bakkamera" siddende. ;-)

Hvorvidt hun så i praksis vil forlange et risikotillæg hvis det sker er hendes sag. Ligesom det jo langt fra er sikkert, at manden har de ekstra penge med. Men det er måske mest signalværdien i det hun skriver der betyder noget. Kan du styre det, så er du OK. Kan du ikke så holder du dig måske nok væk, fordi det koster dobbelt op at "dumme" dig hos mig.

Kører man stangstiv med en taxi, så ved man også når der er noget der skal ud. Kan man ikke mærke det, ja så må man punge ud med min kr. 1.000 til rengøring af vognen.  ;)

Du har helt ret i det du skriver her :) 

Jeg mener bare ikke man skal holde sig væk fra hende, bare fordi hun skriver sine grænser på en lidt mere ligefrem måde i annoncen. Måske er hun ikke så velformuleret, men hun kan da sagtens være en dejlig pige, der giver en god service :wub: 

Og nej jeg kender hende ikke, så det er ikke reklame for hende på nogen måde!

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Anilingus
Sofiala skrev, Lige nu:

Du har helt ret i det du skriver her :) 

Jeg mener bare ikke man skal holde sig væk fra hende, bare fordi hun skriver sine grænser på en lidt mere ligefrem måde i annoncen. Måske er hun ikke så velformuleret, men hun kan da sagtens være en dejlig pige, der giver en god service :wub: 

Og nej jeg kender hende ikke, så det er ikke reklame for hende på nogen måde!

 

Hun er bare en pige der gerne vil passe godt på sig selv - og det kan jeg godt li. ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...