Hop til indhold
News

900 betjente ransager Artemis i Berlin

Recommended Posts

News skrev, for 13 minutter siden:

http://www.bt.dk/udland/900-tyske-betjente-ransager-stort-bordel-tilknyttet-hells-angels

Det må være et kæmpe sted. Uhyggelig historie om mishandling.

Ja sådan den tyske model!

Fri mulighed for lyssky grupperinger til at investere i sexfabrikker med stordriftsfordele.....for pimps...ikke for pigerne.

Redigeret af McQueen

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Trinetease

Gad vide hvad FKK fanskaren herinde tænker om det ;-). Artemis er jo et populært sted, og så er det sørme ejet af rockere..... 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Trinetease skrev, for 6 minutter siden:

Gad vide hvad FKK fanskaren herinde tænker om det ;-). Artemis er jo et populært sted, og så er det sørme ejet af rockere..... 

Det er alle de store sexfabrikker!

Ingen 'alm' investorer vil associeres med den branche - uanset at det ikke er ulovligt at investere i og drive klubber og megabordeller.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Trinetease
cuddler skrev, for 6 minutter siden:

Hvis du læser artiklen vil du se, at ingen påstår at klubben er ejet af rockere.

Ok - så tilknyttet...

Men er det ikke lidt det samme. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Trinetease skrev, for 38 minutter siden:

Ok - så tilknyttet...

Men er det ikke lidt det samme. 

- dansk ordsprog : - når det regner på præsten, så drypper det degnen

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nyder livet skrev, for 2 minutter siden:

- dansk ordsprog : - når det regner på præsten, så drypper det degnen

 

Haha :D også et sted hvor det gælder om at få udløsning ?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Fordi en branche er lovlig, betyder ikke af den grund at der ikke kan forekomme kriminalitet, og forekommer det skal det selvfølgelig efterforskes, og om muligt pådømmes, hvor belæg herfor.

Jeg synes egentlig at aktionen er et udtryk for at det er rigtigt, på den ene side at legalisere prostitution på lige fod med anden erhverv, men på den anden side viser samfundet, at det ikke acceptere, hvis loven overtrædes.

Artemis har haft åben i adskillige år, lovligt, legalt for piger og kunder, og med alle muligheder for at myndighederne har kunnet fokusere på om der sker noget ulovligt.

Nøjagtigt, som det også sker indenfor landbrug, restauration, hotel og byggeri, hvis produkter det er lovligt at købe og forbruge, i offentligt og åbent udbud.

Forholdene giver troværdigt indtryk, indtil det modsatte måtte vise sig at være tilfældet, delvist eller i et større omfang, og så er det en myndighedsopgave at tage affære.

Det er kun godt at Tyskland gør det, så må forholdene enten bringes i orden, Artemis lukke, eller få en ny ejer  - nøjagtigt som hvis der var tale om anden virksomhed.

At bruge det skete som et argument for en kriminalisering, kunne lige så godt bruges til at forbyde rengøringsbranchen, eller restaurationslivet, hvor grænseoverskridende kriminalitet, udnyttelse af migranter, også har ført til storstilede razziaer og efterforskning, men man forbyder hverken branchen, eller kriminaliserer udbyder elle kunderne, af den grund.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Redigeret af Rejsenetvaerk

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Rejse.

Rejsenetvaerk skrev, for 26 minutter siden:

At bruge det skete som et argument for en kriminalisering, kunne lige så godt bruges til at forbyde rengøringsbranchen, eller restaurationslivet, hvor grænseoverskridende kriminalitet, udnyttelse af migranter, også har ført til storstilede razziaer og efterforskning, men man forbyder hverken branchen, eller kriminaliserer udbyder elle kunderne, af den grund.

Jeg læser nu heller ikke i hverken.BT.dk  http://www.bt.dk/udland/900-tyske-betjente-ransager-stort-bordel-tilknyttet-hells-angels Eller her i Berliner Morgen post http://www.morgenpost.de/berlin/article207422185/Millionen-Steuern-hinterzogen-Razzia-im-Bordell-Artemis.html?service=mobile At det er det de vil. 

Men man må gå udfra, at når politiet, det tyske skat, og told bruger så mange ressourcer på denne sag. At der er noget om det. Og det er jo ikke kun skatte unddragelsen det handler om. De har fået en anmeldelse de reagere ud fra. At det tyder på der er omfangsrigt, menneskehandel, vold, trusler og Måske en kobling til Hells Angel. Ja er sikker på vi er enige om, det er alvorlige anklager. Og som selvfølgelig skal stoppes og straffes hårdt. Men er ret sikker på de her ting ikke i Tyskland bliver brugt som argumentation for at forbyde og kriminalisere branchen. Men det har da sat tingene i perspektiv. Nu har jeg ikke besøgt Artemis, Men mon det er enkeltstående tilfælde det tror jeg personligt ikke, at det er. I alle brancher sker der ulovligheder det er ganske vist. Men når det handler om mennesker, der er handlet eller vold. Er bare uacceptabelt Og det tror jeg ikke vi er uenige om Rejse. Men i denne sag, vil jeg nu sige det er de stakkels piger man først og fremmest skal, tænke på. Og ikke kunderne. 

Ha en god torsdag aften Rejse.

KK

Del dette indlæg


Link til indlæg

lidt mere i dybden artikel... 

http://jyllands-posten.dk/international/europa/ECE8585486/900-tyske-betjente-har-ransaget-bordel-tilknyttet-hells-angels/

 

Men det er sådan set hverken nyt eller overraskende - I Hamborg slås grupperinegren bag hhv Babylon og Atmos om hvem der bestemmer - I DK er det da også stadigt således at der betales 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Lad os nu slå koldt vand i blodet og vente og se om der kommer nogle domfældelser. Disse ting kan være svære at bevise, men man må da sige at myndighederne har sat store ting i bevægelse, når der indsættes hen ved 1000 myndigheds personer.

Personligt har jeg da tænkt den tanke at der er lidt spøjst at der næsten udelukkende arbejder østeuropæiske/ikke europæiske piger på klubberne, men igen lad os se om det ender med domfældelser ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aros

At der er lyssky og kedelige elementer i branchen og at de på den ene eller anden måde for en del af kagen er intet nyt, heller ikke at det foregår i Danmark eller andre lande. Det er ønskværdigt at det ikke var sådan. Det er selvfølgelig vigtigt at pigerne har det godt der hvor de arbejder, har deres frihed, har mulighed for at tjene en god skilling til dem selv på en måde og under forhold de er tilfredse med og glade for. Jeg har ikke selv besøgt Artemis eller en FKK-klub i det hele taget så det er bare min principielle holdning uanset om vi taler Danmark, Tyskland eller et andet sted. Skulle der være sket nogle ubehagelig ting i Artemis og skulle pigerne have det dårligt der og ligefrem arbejde under tvang eller lign så er det kun godt at der bliver ryddet op i det.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Liderlig-fyr
Trinetease skrev, for 3 timer siden:

Gad vide hvad FKK fanskaren herinde tænker om det ;-). Artemis er jo et populært sted, og så er det sørme ejet af rockere..... 

Er der ikke også problemer med ejerforholdet på nogle/ mangedanske klinikker? Lyder sådan når i fortæller.. Vist en sidegevinst ved branchens som der da meget gerne skulle ryddes op i. Bliver der så på ARTEMIS kan man håbe. Aktionen vidner om pigernes forhold bliver taget seriøs i Tyskland. Over 900 folk bliver sat på sagen i en enkelt klub.

Har aldrig været på ARTEMIS. Eneste FKK i Berlin hvor der er monopol lignende tilstande har aldrig trukket i mig. Pigerne skulle da også være mere sharky der. ( snydere, svindlere) men kun hvad jeg har hørt. 

Redigeret af Liderlig-fyr

Del dette indlæg


Link til indlæg
Prinz skrev, for 45 minutter siden:

Personligt har jeg da tænkt den tanke at der er lidt spøjst at der næsten udelukkende arbejder østeuropæiske/ikke europæiske piger på klubberne

På FKK og flattrates træffer du nu også mange latinoer og en del tyske piger - men sjovt nok næsten ingen thailandske eller asiatiske piger (medmindre det er som massører) - jeg traf dog på netop Artemis en lettere moden pige fra Phillipinerne:

 

Redigeret af Jernsvinet

Del dette indlæg


Link til indlæg
Trinetease skrev, for 3 timer siden:

Gad vide hvad FKK fanskaren herinde tænker om det ;-). Artemis er jo et populært sted, og så er det sørme ejet af rockere..... 

World ejes af rockere, det er ikke nogen hemmelighed, alle pigerne ved det, jeg kender en del af pigerne privat, og de er kloge nok til at arbejde selvstændigt. Oceans ejes af albanske mafia... Jeg kan blive ved. Det er pigerne som har min interesse.

Artemis var ejet og åbnet af en tyrker, en velhavende forretningsmand, jeg har mødt ham tidligere. Rockerne må været kommet til senere.

Redigeret af Nille

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nille skrev, for 7 minutter siden:

Artemis var ejet og åbnet af en tyrker, en velhavende forretningsmand,

Embedsmanden mente vist ellers det var Al Capone himself han havde fået fat i nosserne på :roll:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

"Flere end 900 tyske politibetjente, efterforskere og toldere har ransaget Berlins største bordel"
Sakset fra BTs artikel.

Nu har jeg ikke været der, så jeg ved ikke, hvor stort stedet er, men 900 myndighedspersoner i ét single raid.
Virker det ikke lidt overkill? Eller er tyskerne bare meget grundige?

Del dette indlæg


Link til indlæg
PrinceCharming skrev, for 7 timer siden:

"Flere end 900 tyske politibetjente, efterforskere og toldere har ransaget Berlins største bordel"
Sakset fra BTs artikel.

Nu har jeg ikke været der, så jeg ved ikke, hvor stort stedet er, men 900 myndighedspersoner i ét single raid.
Virker det ikke lidt overkill? Eller er tyskerne bare meget grundige?

Der har nok bare været mange betjente der meldte sig frivilligt til at deltage i aktionen (med kropsvisiteringer osv..) :)

 

Redigeret af Bear

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bear skrev, for 1 time siden:

Der har nok bare været mange betjente der meldte sig frivilligt til at deltage i aktionen (med kropsvisiteringer osv..) :)

 

Du får tyske politiMÆND til at lyde som europas klammeste svin Bear.... det var dog en usmagelig hentydning du lavede der... øv... 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jasmin skrev, for 5 minutter siden:

Du får tyske politiMÆND til at lyde som europas klammeste svin Bear.... det var dog en usmagelig hentydning du lavede der... øv... 

Mennesker uden humoristisk sans burde have invalidepension. :)

Selvfølgelig tror jeg ikke at det var fordi en masse betjente havde meldt sig frivilligt til at kropsvisitere prostituerede, derfor smiley'en :) 

 

Redigeret af Bear

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bear skrev, for 43 minutter siden:

Mennesker uden humoristisk sans burde have invalidepension. :)

Selvfølgelig tror jeg ikke at det var fordi en masse betjente havde meldt sig frivilligt til at kropsvisitere prostituerede, derfor smiley'en :) 

 

nogen ting er bare ikke morsomme uanset hvor mange smileyer man så putter bag på...  herunder sexuelle overgreb og ISÆR begået af autoriteter!!! .... 

det kan godt være du synes det at politimænd forgriber sig på prostituerede i embeds medfør er skidesjovt....... men det håber jeg godt nok du er ene om at synes ...  

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jasmin skrev, for 9 minutter siden:

nogen ting er bare ikke morsomme uanset hvor mange smileyer man så putter bag på...  herunder sexuelle overgreb og ISÆR begået af autoriteter!!! .... 

det kan godt være du synes det at politimænd forgriber sig på prostituerede i embeds medfør er skidesjovt....... men det håber jeg godt nok du er ene om at synes ...  

Jeg antager som udgangspunkt at politifolk i Tyskland (og i Danmark for den sags skyld) generelt IKKE forgriber sig på prostituerede. Derfor kan jeg ikke se problemet.

Men sådan er vi så forskellige. Men jeg er da ked af at du åbenbart er blevet såret af det, det var ikke meningen. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...