Hop til indhold
News

900 betjente ransager Artemis i Berlin

Recommended Posts

Gæst
BigDick skrev, for 7 timer siden:

Åh ja da, i så fald deler Jasmin skæbne med mange andre brugere (hyklere) herinde så.

Ja dig selv inklusive. :lol:

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jasmin skrev, den 16/4/2016 at 08:19:

Bear er meget usympatisk med den joke...  skal gerne forklare i detaljer hvorfor!!! 

Uh oh!

Jasmin skrev, den 16/4/2016 at 08:19:

Så ja - det Bear antyder er usmageligt.

Ja! Det er det, der er joken ... Alle de andre ord kunne du have sparet.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Alkoholikeren

Hmm Berar er ikke selv for sen til at tolke andres værkstedshumor til autentiske meninger og moralisere og fordømme og karaktermyrde den der skriver "værkstedshumor" Jeg posede selv en, hvor muslimske yngre kvinder skulle aflevere mødeommen til en dansk mand ved grænsen....Den blev udlagt som en alvorlig og seriøs udtalelse fra mig, af Bear, jeg har ikke taget skade, så det gør Bear nok heller ikke. Fortsat god søndag

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Liderlig-fyr

Er der egentlig nogen som ved hvad efterspillet blev af besøget???

Del dette indlæg


Link til indlæg
Liderlig-fyr skrev, den ‎25‎-‎06‎-‎2016 at 23:48:

Er der egentlig nogen som ved hvad efterspillet blev af besøget???

De 2 ejere (Betreiber) er blevet løsladt og sigtelserne er frafaldet. (Berliner Zeitung)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg kan godt lide artiklens sidste sætning:

In Wirklichkeit sei das „Artemis“ „sicher, sauber“ und ein von Prostituierten bevorzugter Arbeitsplatz. (dpa)

Det modsvarer jo noget trådstarters opfattelse af stedet som uhyggeligt :P

Men mon ikke den voldsomme fremfærd mod stedet får følger for de ansvarlige? Det er dog sikkert at der må ligge politiske/moralske grunde bag og die Staatsanwaltschaft derfor har været ekstra gesvindige i deres fremfærd. Politikerne skal såmænd hurtigt få vasket deres hænder, men mon ikke der kommer til at ske nogen forflyttelser + et dyrt retsligt efterspil og erstatning til de berørte?

Redigeret af Jernsvinet

Del dette indlæg


Link til indlæg
News skrev, den 14. april 2016 at 19:06:

http://www.bt.dk/udland/900-tyske-betjente-ransager-stort-bordel-tilknyttet-hells-angels

Det må være et kæmpe sted. Uhyggelig historie om mishandling.

Ret skal være ret. Jeg kaldte ikke stedet uhyggeligt. Det var denne historie, jeg synes var uhyggelig:

"De tyske myndigheder har handlet på oplysninger fra en prostitueret, som var flygtet fra sin ekskæreste, der angiveligt havde mishandlet hende. Ifølge kvinden var ekskæresten medlem af Hells Angels."

Og den synes du vel heller ikke er hyggelig, eller hvad?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jernsvinet skrev, for 2 timer siden:

Jeg kan godt lide artiklens sidste sætning:

In Wirklichkeit sei das „Artemis“ „sicher, sauber“ und ein von Prostituierten bevorzugter Arbeitsplatz. (dpa)

Det modsvarer jo noget trådstarters opfattelse af stedet som uhyggeligt :P

 

Bemærk dog at det er et citat fra klubbens forsvarer ☺️

Redigeret af slip
Stavefejl

Del dette indlæg


Link til indlæg
slip skrev, for 2 timer siden:

Bemærk dog at det er et citat fra klubbens forsvarer ☺️

Besøgte Harmomy for et stykke tid siden - og her udtalte en af pigerne at der var 3 mdr. ventetid til at komme på Artemis - så mon ikke klubbens forsvarer har fat i den lange ende:P

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...