Hop til indhold
Guest Mette Tøsen

Mit privatliv, tak.

Recommended Posts

Jeg syntes det er en total mangel på situations fornemmelse at negligere/underkende pigernes behov for at tage deres forbehold overfor kunder uden gensidig respekt for diskretion i almindelighed og i særdeleshed overfor stalkere!!!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Alkoholikeren

Jingle Balls du skriver således:

 

Det er så bare lidt mærkeligt at mange af jer har så travlt med at fortælle at i skal respekteres og at prostitution ikke er noget fy og noget at skamme sig over og samtidig gemmer i jer langt væk............. af skam???

 

Jeg mener nu ikke at damerne (GP) har noget at skamme sig over - lige så lidt som kunderne har noget at skamme sig over - så hvis du lige offentliggør din linkedin eller facebook profil, og lægger dine anmeldelser på de "åbne" sociale medier og her på guiden - så respekterer jeg fandme dit udsagn, som det - for mig - står nu vil du have fuld adgang til damerne navn adresse (privat) foto o.s.v. mend du kan beholde din anonymitet - taletidskort telefon gætter jeg, nickname og kontant betaling ikke mobilepay ikke dankort o.s.v.....Det er lidt pjaltet af dig - hard and sorry 2say - tænker om du er en af stalkerne ? Håber og er ikke overbevist, men fik tanken...

BigDJeg mener 

Del dette indlæg


Link til indlæg
holstebronx skrev, den 30/1/2016 at 23:34:

Er årsagen til den ønskede anonymitet / værne om privatlivet ikke underordnet ?  - Bare respekter den !

Der er desværre mange der har svært ved det.... især dem med en skrue løs i øverste etage

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Lidt mere info på fronten; der er " nogen" som er opdaget fidusen i at " besøge" privat diskrete steder og mener de skal have en bid af kagen, så pas på jer piger.. :?

Ja der er jo snart ikke flere klinikker tilbage, så " turen" skulle vel komme til de private steder også.. :sad:

Bekymret hilsen og Knus Line

Del dette indlæg


Link til indlæg
Line skrev, for 8 timer siden:

Lidt mere info på fronten; der er " nogen" som er opdaget fidusen i at " besøge" privat diskrete steder og mener de skal have en bid af kagen, så pas på jer piger.. :?

Ja der er jo snart ikke flere klinikker tilbage, så " turen" skulle vel komme til de private steder også.. :sad:

Bekymret hilsen og Knus Line

Det skal satme blive løgn skal det. De får ikke en rød reje men en politianmeldelse hvis de banker på min dør.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Line skrev, for 8 timer siden:

Lidt mere info på fronten; der er " nogen" som er opdaget fidusen i at " besøge" privat diskrete steder og mener de skal have en bid af kagen, så pas på jer piger.. :?

Ja der er jo snart ikke flere klinikker tilbage, så " turen" skulle vel komme til de private steder også.. :sad:

Bekymret hilsen og Knus Line

Hvis de kigger forbi, kan de komme på vagtplanen og smide sig på lagenet :D 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Frodige Ida skrev, for 8 timer siden:

Det skal satme blive løgn skal det. De får ikke en rød reje men en politianmeldelse hvis de banker på min dør.

Endelig en pige med ben i næsen - respekt

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
BigDick skrev, for 5 timer siden:

Endelig en pige med ben i næsen - respekt

Hjælper jo desværre ikke meget med ben i næsen , hvis de bliver tævet ud.. Jeg er da bestemt også af den holdning, at vi lukker heller end at give nogen noget de ikke skal være en del af, men deres metoder er ikke for sarte sjæle.. En ung alene pige i et hus på landet, hvad skal hun stille op? 

Vi har ingen problemer i Randers , det er heldigvis en god og fredelig "affære " vi har, baseret på sex for penge.. Ikke alle skal skæres over en kam.. Håber bare , at ved at det siges højt, at der kommer fornuft og mindre vold i branchen.. 

Knus Line

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tænker at opsøge en glædespige privat på facebook mm er squ ikke smart prøv at vende den om at hvis han begyndte at få 

en masse glædespiger ind på hans facebook som lige sagde tak for sidst kigger du snart forbi igen skat hvad havde han så af familie live tilbage 

jeg er helt ny her og har også min føste oplevelse til gode ved en glædespige så nogle vil nok sige hvad ved han om noget jeg ved bare når noget er rigtigt og forkert 

ha en god aften ;-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Alkoholikeren

Tja jeg tror det var Helene der blev opsøgt flere gange af "gangsta" typer på hendes klinik og de brugte hende som deres dankortmaskine - det blev optaget og filmet og anmeldt og de fik fængsel, senere måtte Helene lukke butikken i København - Der er kun visse handlemuligheder tilbage 

1 passe godt på sig selv i situationen

2 anmelde alt til polit

3 digital dokumentation på forholdet

4 fortælle om det i rette fora 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...