Hop til indhold
Guest Mette Tøsen

Mit privatliv, tak.

Recommended Posts

Guest Mette Tøsen

På det seneste har jeg haft nogle bekymrende oplevelser med gæster og brugere herinde. Én gæst fandt mig på min private facebook, en anden kom tilfældigt vadende ind på mit dagjob og begyndte at spørge mig ud, om end lidt stille i et hjørne, men alligevel, en bruger herinde går åbenbart og skriver til folk han ved har besøgt mig hvor han prøver at finde ud af hvem jeg er og sender ansigtsbilleder som han spørger til om er mig. Det er ikke mig på det billede jeg har set, men jeg synes alligevel at det er meget, MEGET bekymrende.

Og til sidst er der lige en bruger der har skrevet og spurgt om jeg er hende med den og den specifikke tatovering.

Jeg ved selvfølgelig godt at I snakker sammen om os, og det er jo fair nok hvis man gerne vil høre om en pige er den rette til at udleve den og den fantasi med, eller hvor stram hendes fisse egentlig er, om hun er naturligt blond eller what not.

Men den type opførsel jeg har nævnt her, er ikke i orden. 

Jeg kan godt forstå I er nysgerrige, jeg kan godt forstå I kan drømme om at kende mig privat, men jeg tror også godt I udmærket kan forstå hvorfor det ikke kan være sådan, hvorfor jeg, og så mange andre piger, har behov for at skille vores luderliv og normale liv skarpt ad.

Det her er alt sammen ting der er sket indenfor et par uger, og jeg begynder helt ærligt at føle mig ret presset og nervøs over det.

Så en bøn, drenge: Vær lige søde at respektere mit privatliv, og at holde hinanden op på det. Hvis nogen skriver til jer med spørgsmål om min identitet, så vær søde at skælde dem ud fremfor at svare dem. Og til jer der allerede gør det, tak skal I have. For uden mit privatliv intakt og uforstyrret, kan jeg ærligt talt ikke se hvordan jeg skal fortsætte i denne branche.

Kærlig hilsen Mette

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Alkoholikeren

Fanden hakke mig ikke ok at opsøge dig uden for dine tider/steder som GP - Vedkommende skulle klynges op Basta og Bum

Del dette indlæg


Link til indlæg
Alkoholikeren skrev, for 1 minut siden:

Fanden hakke mig ikke ok at opsøge dig uden for dine tider/steder som GP - Vedkommende skulle klynges op Basta og Bum

Kan kun være helt enig..... 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mette Tøsen skrev, for 20 minutter siden:

..en bruger herinde går åbenbart og skriver til folk han ved har besøgt mig hvor han prøver at finde ud af hvem jeg er og sender ansigtsbilleder som han spørger til om er mig. Det er ikke mig på det billede jeg har set, men jeg synes alligevel at det er meget, MEGET bekymrende.

Det er forhåbentlig "gik rundt og skrev" - hvis ikke du har gjort det, skal du anmelde ham, og han skal ud fra EG. Det er simpelthen ikke en acceptabel opførsel

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er det ikke lidt for ofte vi hører den slags for tiden? Hvis EG bruges som platform for stalkingnetværk og andet, skulle måske ledelsen begynde at tage det lidt mere alvorligt?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Findus skrev, for 40 minutter siden:

Det er forhåbentlig "gik rundt og skrev" - hvis ikke du har gjort det, skal du anmelde ham, og han skal ud fra EG. Det er simpelthen ikke en acceptabel opførsel

Vi tager ganske rigtig den slags seriøst.

-Ledvogter

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er helt enig med Mette. Det hører ingen steder hjemme at opsøge pigerne udenfor "forretningen". Hvis vi vil diskutere pigerne er stedet her og INGEN andre steder. Et lille tanke eksperiment  Hvad ville der ske hvis i som kunder bliver opsøgt af en af pigerne på jeres arbejde eller hjemme pr telefon. personligt fremmøde, mail eller sms. Hvordan ville i så reagere, hvad ville der står på spil for jer, specielt hvis i er i et parforhold. Tanken vil for de fleste være absurd. Men det er jo det der sker for pigerne. Pigerne og vi har ret til et privatliv uden for vores arbejde/interesser. Det kan da ikke være så svært at forstå.

 

At fyre der gør den slags ikke straks bliver politianmeldt fatter jeg ikke. jeg kunne godt forestille mig hvad der ville ske hvis en lokalbetjent dukkede op til fyren og fortalte der "var blevet klaget over ham"

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Man kunne jo godt blive lidt i tvivl snart , om hvordan det hele efterhånden hænger sammen..? Der snakkes så meget om private pm ryger rundt omkring også fra ledelsen til andre ??? stalker, FB udleveringerne og "jeg sender nogen efter dig sure muttere" osv .. 

Jamen for fanden altså ,hvor er det sørgeligt ! Det flyver rundt med pædagoiske uopnåelige utilpasset " voksne" mennesker, der narda fatter af , hvad det handler om- nemlig hygge og penge for et skrald fisse og INTET andet!!! Hvor svært kan det være? Betal, knald og gå!!! 

Jeg og mange andre oplever det selvfølgelig også, men det ændre ikke på din følelse lige nu Mette . Stol KUN på dig selv hvis du fortsætter..( dette gælder i høj grad også " kollegaer " i branchen, taler af mange års erfaring desværre)  Ønsker dig alt godt. 

Personligt er jeg på sidste år i branchen ,men tænker at mange nok må forberede sig på ,at være på " forsiden",  som dagens (sexarbejder, ludder, GB , gudinde, og hvad vi efterhånden snart hedder) ansigt i div blade og netsider i nær fremtid, med hele cv'et.. 

Fucking sørgeligt. 

Bekymrende hilsen Line. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Mette Tøsen

Lige en lille misforståelse der skal rettes op på: ham der kom ind på mit dagjob gjorde det ved et rent og skært tilfælde, er jeg ret overbevist om. Men den korrekte reaktion i en sådan situation vil til enhver tid være at lade som ingenting, og ikke "hej Mette! Hvornår kan du træffes ude på Frederiksberg igen?" 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Skalde
Mette Tøsen skrev, for 2 timer siden:

Lige en lille misforståelse der skal rettes op på: ham der kom ind på mit dagjob gjorde det ved et rent og skært tilfælde, er jeg ret overbevist om. Men den korrekte reaktion i en sådan situation vil til enhver tid være at lade som ingenting, og ikke "hej Mette! Hvornår kan du træffes ude på Frederiksberg igen?" 

Ja så har man da godt nok ikke ret meget situationsfornemmelse. :(

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det ryger da helt af sporet på den måde. Er de dumme eller hvad? Man bliver nogen gange rystet af hvad folk kan finde på at gøre og sige og tror ikke det er muligt, før det så faktisk sker alligevel. Trist trist trist!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest flensborgeren

Jeg har et forslag som måske er for langt ude.

Hvis en fyr er i gang med at finde ud af hvem du er privat, vil det være hurtigt at finde ud af hvem han er.

Ring ham op, eller bedre, få en bekendt til at ringe ham op.

Få ham forklaret at det han er i gang med ikke er i orden. Der er også en chance for, at det er et meget dårligt tidspunkt for ham at blive ringet op, hvis han f.eks er hjemme med familien omkring sig.

Dum eller uden situationsfornemmelse, Der er nogle der skal have tingene meget grundigt forklaret for at forstå dem.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Mette Tøsen
flensborgeren skrev, 1 time siden:

Jeg har et forslag som måske er for langt ude.

Hvis en fyr er i gang med at finde ud af hvem du er privat, vil det være hurtigt at finde ud af hvem han er.

Ring ham op, eller bedre, få en bekendt til at ringe ham op.

Få ham forklaret at det han er i gang med ikke er i orden. Der er også en chance for, at det er et meget dårligt tidspunkt for ham at blive ringet op, hvis han f.eks er hjemme med familien omkring sig.

Dum eller uden situationsfornemmelse, Der er nogle der skal have tingene meget grundigt forklaret for at forstå dem.

 

Nu var det jo ikke en der faktisk havde taget kontakt til mig der gik og delte billeder, så det ville være lidt svært...

Men udover det, så er jeg ikke sikker på at det er en god idé at slække på mine professionelle standarder bare fordi en anden er en idiot. Pludselig ville der jo så bare være et rygte om at jeg går og ringer mine kunder op i tide og utide...

Men kan godt forstå at du tænker det, hævnen ville være sød 8-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Frække Ida
Line skrev, den 13/1/2016 at 23:05:

Man kunne jo godt blive lidt i tvivl snart , om hvordan det hele efterhånden hænger sammen..? Der snakkes så meget om private pm ryger rundt omkring også fra ledelsen til andre ??? stalker, FB udleveringerne og "jeg sender nogen efter dig sure muttere" osv .. 

Jamen for fanden altså ,hvor er det sørgeligt ! Det flyver rundt med pædagoiske uopnåelige utilpasset " voksne" mennesker, der narda fatter af , hvad det handler om- nemlig hygge og penge for et skrald fisse og INTET andet!!! Hvor svært kan det være? Betal, knald og gå!!! 

Jeg og mange andre oplever det selvfølgelig også, men det ændre ikke på din følelse lige nu Mette . Stol KUN på dig selv hvis du fortsætter..( dette gælder i høj grad også " kollegaer " i branchen, taler af mange års erfaring desværre)  Ønsker dig alt godt. 

Personligt er jeg på sidste år i branchen ,men tænker at mange nok må forberede sig på ,at være på " forsiden",  som dagens (sexarbejder, ludder, GB , gudinde, og hvad vi efterhånden snart hedder) ansigt i div blade og netsider i nær fremtid, med hele cv'et.. 

Fucking sørgeligt. 

Bekymrende hilsen Line. 

 

Du genial, Line! ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mette Tøsen skrev, den 13/1/2016 at 19:21:

På det seneste har jeg haft nogle bekymrende oplevelser med gæster og brugere herinde. Én gæst fandt mig på min private facebook, en anden kom tilfældigt vadende ind på mit dagjob og begyndte at spørge mig ud, om end lidt stille i et hjørne, men alligevel, en bruger herinde går åbenbart og skriver til folk han ved har besøgt mig hvor han prøver at finde ud af hvem jeg er og sender ansigtsbilleder som han spørger til om er mig. Det er ikke mig på det billede jeg har set, men jeg synes alligevel at det er meget, MEGET bekymrende.

Og til sidst er der lige en bruger der har skrevet og spurgt om jeg er hende med den og den specifikke tatovering.

Jeg ved selvfølgelig godt at I snakker sammen om os, og det er jo fair nok hvis man gerne vil høre om en pige er den rette til at udleve den og den fantasi med, eller hvor stram hendes fisse egentlig er, om hun er naturligt blond eller what not.

Men den type opførsel jeg har nævnt her, er ikke i orden. 

Jeg kan godt forstå I er nysgerrige, jeg kan godt forstå I kan drømme om at kende mig privat, men jeg tror også godt I udmærket kan forstå hvorfor det ikke kan være sådan, hvorfor jeg, og så mange andre piger, har behov for at skille vores luderliv og normale liv skarpt ad.

Det her er alt sammen ting der er sket indenfor et par uger, og jeg begynder helt ærligt at føle mig ret presset og nervøs over det.

Så en bøn, drenge: Vær lige søde at respektere mit privatliv, og at holde hinanden op på det. Hvis nogen skriver til jer med spørgsmål om min identitet, så vær søde at skælde dem ud fremfor at svare dem. Og til jer der allerede gør det, tak skal I have. For uden mit privatliv intakt og uforstyrret, kan jeg ærligt talt ikke se hvordan jeg skal fortsætte i denne branche.

Kærlig hilsen Mette

Hej Mette

Trist og læse men desværre er dette sådan nogle mænd, som selvfølgelig må være psykisk syge er. Jeg har haft givet min private adresse ud og dette har også resulteret i at nogen pludselig er dukket op og har ringet på min dør selvom de ved jeg ikke har en aftale med dem. Jeg er helt enig med dig og du får min fulde støtte.

Kh

AMILF

Del dette indlæg


Link til indlæg
Line skrev, den 13. jan. 2016 at 23:05:

Man kunne jo godt blive lidt i tvivl snart , om hvordan det hele efterhånden hænger sammen..? Der snakkes så meget om private pm ryger rundt omkring også fra ledelsen til andre ??? stalker, FB udleveringerne og "jeg sender nogen efter dig sure muttere" osv .. 

Jamen for fanden altså ,hvor er det sørgeligt ! Det flyver rundt med pædagoiske uopnåelige utilpasset " voksne" mennesker, der narda fatter af , hvad det handler om- nemlig hygge og penge for et skrald fisse og INTET andet!!! Hvor svært kan det være? Betal, knald og gå!!! 

Jeg og mange andre oplever det selvfølgelig også, men det ændre ikke på din følelse lige nu Mette . Stol KUN på dig selv hvis du fortsætter..( dette gælder i høj grad også " kollegaer " i branchen, taler af mange års erfaring desværre)  Ønsker dig alt godt. 

Personligt er jeg på sidste år i branchen ,men tænker at mange nok må forberede sig på ,at være på " forsiden",  som dagens (sexarbejder, ludder, GB , gudinde, og hvad vi efterhånden snart hedder) ansigt i div blade og netsider i nær fremtid, med hele cv'et.. 

Fucking sørgeligt. 

Bekymrende hilsen Line. 

 

Jeg oplever ofte der refereres til en pige herinde som ikke annoncerer og folk giver til kende de ligger inde med privat mail og/eller tlf # mv. Der spørges til disse private oplysninger og efterfølgende skrives der på mail. 

Umiddelbart bør dette ikke ske idet man ikke kan sikre sig pigen ønsker disse oplysninger offentliggjort og da slet ikke blot fordi en bruger herinde siger det er ok.

Der bør kun refereres fra piger der annoncerer og kun udfra de kontaktoplysninger hun selv oplyser.

Alt andet bør være en sag for moderator og der bør ikke gives advarsler da det klart er et brud på privatlivets fred, som alle burde være bekendt med er en alvorlig sag.

Føler med de berørte piger...

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Fortysomething skrev, for 1 time siden:

Jeg oplever ofte der refereres til en pige herinde som ikke annoncerer og folk giver til kende de ligger inde med privat mail og/eller tlf # mv. Der spørges til disse private oplysninger og efterfølgende skrives der på mail. 

Umiddelbart bør dette ikke ske idet man ikke kan sikre sig pigen ønsker disse oplysninger offentliggjort og da slet ikke blot fordi en bruger herinde siger det er ok.

Der bør kun refereres fra piger der annoncerer og kun udfra de kontaktoplysninger hun selv oplyser.

Evt. kan man bede pigen selv om at kontakte vedkommende - men man skal passe på, for jeg har oplevet at vedkommende viste sig at være en idiot - og jeg også kom i bad standing hos pigen, som jeg bare ville hjælpe :sad:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Liderlig-fyr

Man skal bare tænke på modsatte eksempel. Tænk sig hvis vi Mænd pludselig blev hængt ud i fuld offentlighed. Holy shit :?

Så naturligvis skal Pigen ligeså have beskyttet sin identitet 100 %!!!! og ingen kommunikation såsom facebook udover de muligheder hun giver i sine annoncer. Skulle man ønske et tættere mere privat forhold til hende må man besøge hende hvor hun "luderarbejder" og liste en lille forespørgsel ud. Og tage et nej som et nej og glædes over hvis det bliver et ja. 

Desuden skal man altid have i baghovedet at pigen er sød og kærlig grundet det er hendes arbejde…. og noget vi forventer af hende… og som de fleste piger gladelig leverer, men naturligvis med en forventning om manden er klar over det kun er i den betalte tid

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mette Tøsen skrev, den 13/1/2016 at 19:21:

På det seneste har jeg haft nogle bekymrende oplevelser med gæster og brugere herinde. Én gæst fandt mig på min private facebook, en anden kom tilfældigt vadende ind på mit dagjob og begyndte at spørge mig ud, om end lidt stille i et hjørne, men alligevel, en bruger herinde går åbenbart og skriver til folk han ved har besøgt mig hvor han prøver at finde ud af hvem jeg er og sender ansigtsbilleder som han spørger til om er mig. Det er ikke mig på det billede jeg har set, men jeg synes alligevel at det er meget, MEGET bekymrende.

Og til sidst er der lige en bruger der har skrevet og spurgt om jeg er hende med den og den specifikke tatovering.

Jeg ved selvfølgelig godt at I snakker sammen om os, og det er jo fair nok hvis man gerne vil høre om en pige er den rette til at udleve den og den fantasi med, eller hvor stram hendes fisse egentlig er, om hun er naturligt blond eller what not.

Men den type opførsel jeg har nævnt her, er ikke i orden. 

Jeg kan godt forstå I er nysgerrige, jeg kan godt forstå I kan drømme om at kende mig privat, men jeg tror også godt I udmærket kan forstå hvorfor det ikke kan være sådan, hvorfor jeg, og så mange andre piger, har behov for at skille vores luderliv og normale liv skarpt ad.

Det her er alt sammen ting der er sket indenfor et par uger, og jeg begynder helt ærligt at føle mig ret presset og nervøs over det.

Så en bøn, drenge: Vær lige søde at respektere mit privatliv, og at holde hinanden op på det. Hvis nogen skriver til jer med spørgsmål om min identitet, så vær søde at skælde dem ud fremfor at svare dem. Og til jer der allerede gør det, tak skal I have. For uden mit privatliv intakt og uforstyrret, kan jeg ærligt talt ikke se hvordan jeg skal fortsætte i denne branche.

Kærlig hilsen Mette

Alt det ovenstående burde jo være en selvfølge. Utroligt, at folk ikke kan respektere privatlivets fred. 

 

Allcaps: GENSIDIG DISKRETION, for pokker!!

Redigeret af Thai-fan

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det må ha' været nemmere i 80'erne. Sociale medier og viral persondata gør det så nemt for idioterne, at vi kun har et moral-kodeks at stole på. Jeg tror størstedelen af kunderne har en udemærket sans for diskretion og respekt, men det kræver kun én tosse at ødelægge det for alle andre. De skal blokeres og sendes til eksil i alle de sammenhæng man kan komme i tanke om. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Mette Tøsen skrev, for 22 timer siden:

Nu var det jo ikke en der faktisk havde taget kontakt til mig der gik og delte billeder, så det ville være lidt svært...

Men udover det, så er jeg ikke sikker på at det er en god idé at slække på mine professionelle standarder bare fordi en anden er en idiot. Pludselig ville der jo så bare være et rygte om at jeg går og ringer mine kunder op i tide og utide...

Men kan godt forstå at du tænker det, hævnen ville være sød 8-)

 

Fortysomething skrev, for 10 timer siden:

Jeg oplever ofte der refereres til en pige herinde som ikke annoncerer og folk giver til kende de ligger inde med privat mail og/eller tlf # mv. Der spørges til disse private oplysninger og efterfølgende skrives der på mail. 

Umiddelbart bør dette ikke ske idet man ikke kan sikre sig pigen ønsker disse oplysninger offentliggjort og da slet ikke blot fordi en bruger herinde siger det er ok.

Der bør kun refereres fra piger der annoncerer og kun udfra de kontaktoplysninger hun selv oplyser.

Alt andet bør være en sag for moderator og der bør ikke gives advarsler da det klart er et brud på privatlivets fred, som alle burde være bekendt med er en alvorlig sag.

Føler med de berørte piger...

 

Kommer desværre slet ikke bag på mig.. Så man kan vel sige, at de mænd - her dig, skulle være med til,  at stoppe det ved at gå videre med det jo..? Men igen hvad nu hvis ledelsen ikke selv kan overholde diskretionen ? Altså helt ærligt vi ved jo ikke en fløjtende hattefis om rygter osv er rigtige , om det er en lille gruppe, stor gruppe, eller hvem hvad osv osv vel? 

Jeg ved bare, at det gør glæden ved glædespige jobbet surt.. 

Knus line 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Altså når selv populære mænd herinde snakker mere om pigerne og deres ting end de burde, hvor meget info flyver der så ikke rundt mellem de brodne kar ?! :shock:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Trinetease

Intet er helligt.... Vi piger skal oplyse 100% rigtig alder, vægt osv. Vi skal vise 100% uredigerede billeder ( helst med ansigt og hvis vi kan få alle tatoveringer og andre kendetegn med så er det endnu bedre). Vi skal helst arbejde fra vores hjemmeadresse så det er ÆGTE privat/diskret. Vi skal ( endnu vigtigere) absolut helst som minimum tilbyde megafransk ( ellers kan vi jo ikke lide mænd ). Hvis vi ikke mestre sprøjteorgasmer så er vi ikke rigtigt liderlige.

Og når vi er færdige skal vi kunne give en kvittering med CVR nr på - så en gæst kan være sikker på at vi ikke snyder skat. Pjat med at vores private identitet så bliver 100% afsløret.

Alt dette mens mændene selv insistere på at bestille en tid ( som regel med navnet Peter) fra et anonymt taletidskort..... For mændene er naturligvis fredet....de har jo en familie....

Jeg ved godt at alle ikke er sådan - men nøøøøøøj der er mange herinde der er...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...