Hop til indhold
Guest Mette Tøsen

Mit privatliv, tak.

Recommended Posts

Aarhuselsker skrev, for 2 minutter siden:

Hvorfor sker det ikke for mig - suk. Der er nogle stykker jeg godt kunne tænke mig at have fotos af :mrgreen:

Har du pensionist fotos i tankerne? :D 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, for 19 timer siden:

Hvorfor sker det ikke for mig - suk. Der er nogle stykker jeg godt kunne tænke mig at have fotos af :mrgreen:

Ja jeg har lige fundet ud af at jeg vist har ret gode billeder af en pige der får MEGET gode anmeldelser her på siden, de er taget af migselv på en græsmark for 9-10 år siden, såååååå :-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Qivitoq skrev, den 21/1/2016 at 12:40:

ØHm - hvad anser du lige som småtteri?

Da du selv tidligere skriver dette:

Qivitoq skrev, den 21/1/2016 at 12:26:

det kommer an på hvor grov og bevist afsløringen er

er det da dig, Qivitoq, der skal gøre rede for, hvad du anser for groft nok og ikke Trine, der skal gøre rede for, hvad hun anser som småtteri.

Trines spørgsmål er jo afledt af, at du åbenbart sonderer mellem grader af grovhed uden at definere nærmere. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Spider skrev, 1 time siden:

uden at definere nærmere.

problemet er at så skal vi til at opsætte en hulens masse regler, for om den ene eller den anden afsløring skal medføre karantæne i så og så lang tid, men skriver du at en pige feks har været stripper, side 9 pige eller lign. så får du en påtale eller karantæne.

direkte facebook henvisninger eller direkte afsløring af navn og lign. har tit givet evig rødt kort eller lang karantæne

det er altid en subjektiv vurdering og vi har ingen faste regler som sådan,  ligesom vi også kigger på vedkommendes record og almindelige opførsel og omdømme herinde.

vh Q

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Qivitoq skrev, for 21 minutter siden:

problemet er at så skal vi til at opsætte en hulens masse regler, for om den ene eller den anden afsløring skal medføre karantæne i så og så lang tid, men skriver du at en pige feks har været stripper, side 9 pige eller lign. så får du en påtale eller karantæne.

direkte facebook henvisninger eller direkte afsløring af navn og lign. har tit givet evig rødt kort eller lang karantæne

det er altid en subjektiv vurdering og vi har ingen faste regler som sådan,  ligesom vi også kigger på vedkommendes record og almindelige opførsel og omdømme herinde.

vh Q

Det burde gå fra tit til altid.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Trinetease

Jeg fik skrevet mit private navn i en tråd som omhandlede mig. Personen fik en karantæne. Han er nu tilbage.....hvilket faktisk har chokeret mig. Pigernes OG gæsternes private Identitet må Aldrig nogensinde EVER afsløres. Jeg føler virkeligt med de piger som jævnligt bliver kompromitteret....jeg har prøvet det. Og det er et overgreb... Men jeg bliver dæleme også flov på mine kollegaers vegne når de kontakter gæster efter endt møde osv...

Mit navn blev da fjernet af en moderator....og tak for det. Men at den profil kunne sige hvad jeg hedder osv siger altså noget om at der vitterligt sidder mænd herinde som har for meget tid og åbenbart også får for lidt sex....

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Alkoholikeren

Trine, mener du ikke køber for lidt sex, for med den grænseoverskridende, og særdeles socialt krænkende adfærd kan de UMULIGT score en kvinde til et slag "sympatisex"

Kh  - Alko

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg har fornylig hørt endnu en skræmmende stalker fortælling, dog blandet med gode nyheder.

En pige fra det jyske, var i fuld gang med de sædvanlige husmorpligter med børnene hjemme, da det banker på døren i hendes eget hjem. Udenfor står en tidligere gæst som det mest naturlige i verden..??:eek: Ovenpå chokket får hun klart og bestemt afvist idioten, som tværtimod bliver frembrusende og ubehagelig i hans krav om privat samvær. Hun tøver ikke med et opkald til Politiet, som endelig får den ubudne gæst til at forsvinde.

Ordensmagten reagere omgående, og får fjolset anholdt. Det viser sig at han har fundet hendes privatadresse via nummerpladen på hendes bil. I den forbindelse må jeg også advare de piger som fast køre rundt med en P-tilladelse til deres matrikel. Disse indeholder som regel både gadenavn, nr og postnummer. Manden idømmes en bøde for krænkelse af privatlivets fred, samt et tilhold.

Efter den grimme oplevelse, har pigen delt store roser ud til Politiet. De har vist empati, handlekraft og effektivitet..:-)

betryggende når pigernes stalking problemer tages seriøst.. Man høre som regel kun det modsatte.

VH Ludvig.

Redigeret af Ludvig
Stavningen..

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Ludvig skrev, for 6 timer siden:

Jeg har fornylig hørt endnu en skræmmende stalker fortælling, dog blandet med gode nyheder.

En pige fra det jyske, var i fuld gang med de sædvanlige husmorpligter med børnene hjemme, da det banker på døren i hendes eget hjem. Udenfor står en tidligere gæst som det mest naturlige i verden..??:eek: Ovenpå chokket får hun klart og bestemt afvist idioten, som tværtimod bliver frembrusende og ubehagelig i hans krav om privat samvær. Hun tøver ikke med et opkald til Politiet, som endelig får den ubudne gæst til at forsvinde.

Ordensmagten reagere omgående, og får fjolset anholdt. Det viser sig at han har fundet hendes privatadresse via nummerpladen på hendes bil. I den forbindelse må jeg også advare de piger som fast køre rundt med en P-tilladelse til deres matrikel. Disse indeholder som regel både gadenavn, nr og postnummer. Manden idømmes en bøde for krænkelse af privatlivets fred, samt et tilhold.

Efter den grimme oplevelse, har pigen delt store roser ud til Politiet. De har vist empati, handlekraft og effektivitet..:-)

betryggende når pigernes stalking problemer tages seriøst.. Man høre som regel kun det modsatte.

VH Ludvig.

Tænker der vil komme flere og flere af de historier desværre, men lad os håbe det giver lidt stof til eftertanke.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg besøgte en pige privat/diskret fornylig, som fortalte at hun for et par år siden havde arbejdet et sted i Kolding, hvor hun nægtede at betjene div. indvandrertyper, selvom mutter klart og tydeligt forlangte at hun skulle gøre det - så hun stoppede med at arbejde der - senere blev hun så opsøgt privat af 2 kvinder i en bil, der ville tale med hende, fordi de mente hun skyldte dem penge fordi hun var stoppet - sådan noget er jo slet ikke i orden og hører ingen steder hjemme :sad:

Den oplevelse var grunden til at hun nu arbejdede priv./disk., så hun selv kunne bestemme, hvem hun vil modtage og modtager slet ikke nogen, hvor hun ikke kan se adressen - men hun var stadig tydeligt påvirket af oplevelsen og meget obs. på, om der var nogen, der overvågede eller holdt øje med hende og fortalte om en mand, der havde holdt i en bil udenfor hendes vindue og kigget ind i lang tid, før han endelig kørte sin vej igen. Det var måske en gammel kunde, en der havde fået adressen af en ven eller en hun havde afvist - men sådant noget kan man absolut heller ikke tillade sig :-(

Redigeret af Jernsvinet

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
Jernsvinet skrev, for 2 minutter siden:

senere blev hun så opsøgt privat af 2 kvinder i en bil

Den synes jeg at have hørt før - også med relationer til Kolding

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, for 8 minutter siden:

Den synes jeg at have hørt før - også med relationer til Kolding

Det skulle vist have været omtalt herinde før, men jeg har ikke lige kunnet finde tråden - måske 2013?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Jernsvinet skrev, for 8 timer siden:

Det skulle vist have været omtalt herinde før, men jeg har ikke lige kunnet finde tråden - måske 2013?

Jeg tror ikke det kan betale sig at lede videre.

På mærkværdigvis har indlæg eller tråde, omhandlende den meget usympatiske kvinde, haft relativ nemt ved at blive slettet eller lukket..?

Med typiske branchemaner, er mange blevet truet til tavshed, når man har gjort indsigelser mod manipulation og falske forudsætninger.

VH Ludvig.

Redigeret af Ludvig

Del dette indlæg


Link til indlæg
Trinetease skrev, den 23/1/2016 at 13:43:

Jeg fik skrevet mit private navn i en tråd som omhandlede mig. Personen fik en karantæne. Han er nu tilbage.....hvilket faktisk har chokeret mig. Pigernes OG gæsternes private Identitet må Aldrig nogensinde EVER afsløres. Jeg føler virkeligt med de piger som jævnligt bliver kompromitteret....jeg har prøvet det. Og det er et overgreb... Men jeg bliver dæleme også flov på mine kollegaers vegne når de kontakter gæster efter endt møde osv...

Mit navn blev da fjernet af en moderator....og tak for det. Men at den profil kunne sige hvad jeg hedder osv siger altså noget om at der vitterligt sidder mænd herinde som har for meget tid og åbenbart også får for lidt sex....

Det er så bare lidt mærkeligt at mange af jer har så travlt med at fortælle at i skal respekteres og at prostitution ikke er noget fy og noget at skamme sig over og samtidig gemmer i jer langt væk............. af skam???

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Alkoholikeren

nææ Jingle - jeg tror dhamerne ønsker deres job og privat adskilt - da jeg havde et job i autobranchen og som lærer senere fik kunder og elever ikke min adresse - Pigerne beskytter sig mod stalking hvilket jeg forstå helt udemærket - 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Alkoholikeren skrev, for 41 minutter siden:

nææ Jingle - jeg tror dhamerne ønsker deres job og privat adskilt - da jeg havde et job i autobranchen og som lærer senere fik kunder og elever ikke min adresse - Pigerne beskytter sig mod stalking hvilket jeg forstå helt udemærket - 

Men dine kunder vidste hvad du hed og i dag har de fleste skoler og autoværksteder hjemmesider med navne og billeder af deres ansatte - Så den holder sgu ikke lige du!

Jeg tror ikke på den med at det er stalking!!! Det er fordi de inderst inde godt ved at prostitution er noget fyfy som mange ser ned på og så har de ikke "nosserne" til at stå ved det. Det kan jeg sådan set godt acceptere, men kan ikke acceptere dem der skriger på anderkendelse og så ikke tør stå frem!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Jingle Balls skrev, 1 time siden:

Det er så bare lidt mærkeligt at mange af jer har så travlt med at fortælle at i skal respekteres og at prostitution ikke er noget fy og noget at skamme sig over og samtidig gemmer i jer langt væk............. af skam???

 

Jingle Balls skrev, for 1 minut siden:

Men dine kunder vidste hvad du hed og i dag har de fleste skoler og autoværksteder hjemmesider med navne og billeder af deres ansatte - Så den holder sgu ikke lige du!

Jeg tror ikke på den med at det er stalking!!! Det er fordi de inderst inde godt ved at prostitution er noget fyfy som mange ser ned på og så har de ikke "nosserne" til at stå ved det. Det kan jeg sådan set godt acceptere, men kan ikke acceptere dem der skriger på anderkendelse og så ikke tør stå frem!

Seriøst, har du overhovedet læst startindlægget i denne tråd og om de efterhånden mange piger der har skrevet om stalking, i større eller mindre grad? Mig selv inkl. Naturligvis passer vi på os selv, selvom du ikke tror på det, så er der simpelthen SÅ mange mænd der ikke forstår at når tiden er gået, så stopper det ligesom der og at det er vores arbejde at være søde og opmærksomme, det betyder ikke at vi vil giftes eller whatever. 

Af skam? Nej, måske vil vi bare rigtig gerne også holde fri af og til, ligesom dig. Det er svært hvis en eller anden bøv synes at det er okay at komme og banke på, på ens privat adresse eller opsøge en på ens civile arbejde, så er man nødt til konstant at være på vagt overfor mænd der ikke forstår den grænse, forstil dig lige hvad det gør ved et menneske hele tiden at være det.

Skulle det være pga. skam, så er det vel også en lødig grund? Fordommene om os og vores erhverv lever her i år 2016 stadig i bedste velgående.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jingle Balls skrev, for 17 minutter siden:

Men dine kunder vidste hvad du hed og i dag har de fleste skoler og autoværksteder hjemmesider med navne og billeder af deres ansatte - Så den holder sgu ikke lige du!

Jeg tror ikke på den med at det er stalking!!! Det er fordi de inderst inde godt ved at prostitution er noget fyfy som mange ser ned på og så har de ikke "nosserne" til at stå ved det. Det kan jeg sådan set godt acceptere, men kan ikke acceptere dem der skriger på anderkendelse og så ikke tør stå frem!

Jeg vil ikke sige, at din tro skal du dyrke i kirken søndag formiddag, men......

Hvis verden bare var så ideel, at stalking ikke foregik, så var alt jo fryd og gammen, men det er der faktisk rigtigt mange, der har oplevet - ikke kun piger skal jeg hilse og sige.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Mette Tøsen

Jingle balls:

Ja gu er det sgu da fordi jeg godt ved at det er noget fyfy at jeg ikke vil stå frem! Hvem fanden tror du vil ansætte mig i et normalt job hvis der står "luder" på mit cv? Eller hvis jeg har været omtalt i pressen? (Hvilket jeg nok højst sandsynligt ville blive ret hurtigt af en eller anden sensationslysten ung journalist) jeg kan godt lide at være luder, men jeg vil også have lov til at være andet og mere. Punktum.

Og jo, så er det sgu også for min egen sikkerhed. Jeg ved godt at jeg så ofte himler op om hvor søde mine gæster er, fordi jeg oprigtigt er positivt overrasket over hvor stor en procentdel af dem der er det. Men tag ikke fejl, jeg kommer, i denne branche, i tæt kontakt med langt flere svin, psykopater og ubehagelige typer end jeg har gjort i noget andet job jeg har haft. Og de skal sgu hverken kende mit navn eller adresse så de kan stå og banke på en aften jeg er alene hjemme. Eller fortælle alle mine naboer, bekendte og kolleger hvad jeg render rundt og laver.

Og hvis folk vidste hvad jeg hed og hvor jeg boede, så ville hele pointen med at jeg screener mine gæster jo ryge fløjten, for så kunne dem jeg afviste jo så nemt som ingenting finde mig på gaden, på arbejde eller derhjemme og enten tvinge "den lille fucking møgluder" til det, eller afpresse mig til det. Og jo, virkelig mange afviste mænd reagerer med vrede, afsky og trusler.

Så hele din anerkendelse af dem der ikke vil stå frem kan du så pænt tage og stikke et vidst sted hen! 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Trinetease

Jingle - Hvis du ikke syntes at det er noget fy at være prostitueret OG besøge dem, hvorfor hedder du så Jingle herinde? Jeg har prøvet den rigtigt grimme bagside af at være åben og stå så meget frem jeg har kunnet, uden at smaske min seksualitet op i hovedet på min Familie. Jeg har kæmpet for rettigheder og mod stigmatisering.....men der er nogle rigtigt stærke kræfter som desværre hader denne her branche og som gjorde temmeligt meget for at fortælle mig hvor synd det ville være for bla min familie at de fandt ud af hvad og hvem jeg OGSÅ er...

For vi piger er jo altså SÅ meget andet end Prostitueret. Og at blive antastet af mænd på gaden som liiiige syntes at de godt kunne bruge et blow job her og nu, er bare så ufedt at det vel ikke behøver yderligere forklaring. Jeg beskytter Dig -og du beskytter Mig.....ik?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Trinetease skrev, 1 time siden:

Jingle - Hvis du ikke syntes at det er noget fy at være prostitueret OG besøge dem, hvorfor hedder du så Jingle herinde?

Forklar mig lige den der?!?!? Desuden hedder jeg Jingle Balls!!!!!!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Trinetease

Forklaringen er : Hvis vi skal være åbne og stå frem med Navn - privat identitet osv.....skal i så ikke også? Åbenhed er jo godt ik? Og intet ville vel egentligt hjælpe branchen, stigmatiseringen osv bedre end at jer alm mænd/gæster kom ud af busken og så sagde 'Hey her er jeg Jingle Balls en helt alm normal mand som besøger glædespiger'.... Eller er det helt utænkeligt fordi at du har en familie, job osv at tage hensyn til ? 

Iøvrigt skrev jeg ikke Jingle for at fornærme dig.....

Del dette indlæg


Link til indlæg
Trinetease skrev, for 1 time siden:

Jingle - Hvis du ikke syntes at det er noget fy at være prostitueret OG besøge dem, hvorfor hedder du så Jingle herinde? Jeg har prøvet den rigtigt grimme bagside af at være åben og stå så meget frem jeg har kunnet, uden at smaske min seksualitet op i hovedet på min Familie. Jeg har kæmpet for rettigheder og mod stigmatisering.....men der er nogle rigtigt stærke kræfter som desværre hader denne her branche og som gjorde temmeligt meget for at fortælle mig hvor synd det ville være for bla min familie at de fandt ud af hvad og hvem jeg OGSÅ er...

For vi piger er jo altså SÅ meget andet end Prostitueret. Og at blive antastet af mænd på gaden som liiiige syntes at de godt kunne bruge et blow job her og nu, er bare så ufedt at det vel ikke behøver yderligere forklaring. Jeg beskytter Dig -og du beskytter Mig.....ik?

:):):)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er årsagen til den ønskede anonymitet / værne om privatlivet ikke underordnet ?  - Bare respekter den !

Jeg ved ikke om det bare er min hjerne som akkumulerer antallet af historierne som jeg har læst igennem min tid på EG...men jeg synes at der er foruroligende mange som er nysgerrige på højt som lavt plan herinde !

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...