Hop til indhold
Guest Mette Tøsen

Mit privatliv, tak.

Recommended Posts

Trinetease skrev, for 27 minutter siden:

Intet er helligt.... Vi piger skal oplyse 100% rigtig alder, vægt osv. Vi skal vise 100% uredigerede billeder ( helst med ansigt og hvis vi kan få alle tatoveringer og andre kendetegn med så er det endnu bedre). Vi skal helst arbejde fra vores hjemmeadresse så det er ÆGTE privat/diskret. Vi skal ( endnu vigtigere) absolut helst som minimum tilbyde megafransk ( ellers kan vi jo ikke lide mænd ). Hvis vi ikke mestre sprøjteorgasmer så er vi ikke rigtigt liderlige.

Og når vi er færdige skal vi kunne give en kvittering med CVR nr på - så en gæst kan være sikker på at vi ikke snyder skat. Pjat med at vores private identitet så bliver 100% afsløret.

Alt dette mens mændene selv insistere på at bestille en tid ( som regel med navnet Peter) fra et anonymt taletidskort..... For mændene er naturligvis fredet....de har jo en familie....

Jeg ved godt at alle ikke er sådan - men nøøøøøøj der er mange herinde der er...

Fuck os!! Gør som Lysistrate - sexstrejke en måned eller to. Så kan vi lære det.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Trinetease

Nææææh Nej ikke FUCK jer - 8 uf af 10 er jo super dejlige. Men det er bare så ærgerligt med de få som skal overskride den usynlige grænse..... 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Trinetease skrev, for 1 minut siden:

Nææææh Nej ikke FUCK jer - 8 uf af 10 er jo super dejlige. Men det er bare så ærgerligt med de få som skal overskride den usynlige grænse..... 

Så fuck 2 af 10 af os. Men jeg tror du idealiserer. Skal vi sige Fuck 4 ud af 10?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Trinetease skrev, for 49 minutter siden:

Intet er helligt.... Vi piger skal oplyse 100% rigtig alder, vægt osv. Vi skal vise 100% uredigerede billeder ( helst med ansigt og hvis vi kan få alle tatoveringer og andre kendetegn med så er det endnu bedre). Vi skal helst arbejde fra vores hjemmeadresse så det er ÆGTE privat/diskret. Vi skal ( endnu vigtigere) absolut helst som minimum tilbyde megafransk ( ellers kan vi jo ikke lide mænd ). Hvis vi ikke mestre sprøjteorgasmer så er vi ikke rigtigt liderlige.

Og når vi er færdige skal vi kunne give en kvittering med CVR nr på - så en gæst kan være sikker på at vi ikke snyder skat. Pjat med at vores private identitet så bliver 100% afsløret.

Alt dette mens mændene selv insistere på at bestille en tid ( som regel med navnet Peter) fra et anonymt taletidskort..... For mændene er naturligvis fredet....de har jo en familie....

Jeg ved godt at alle ikke er sådan - men nøøøøøøj der er mange herinde der er...

Ja det fandme mange krav de kære mænd har. Helt enig i alt det du skriver. De skulle tage og vise lidt mere respekt efter min mening. Vi er jo også mennesker med et privatliv vi værner om. I min verden som GPer står jeg og de her mænd fuldstændig lige mht privat identitet :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Alkoholikeren

Jeg bliver lige nødt til at dele den her beretning fra det virkelige liv, jeg er pensionist – men jobber som frivillig i headspace for unge og deres forældre –

Jerg har et par gange tale med en ung om de udfordringer vedkommende stod i og forsøgte at coache/nudge vedkommende i vej i forhold til udfordringerne, med andre ord selv tage ansvar og handle.

Den sidste aftale ender med at vi aftaler at han med sin mor (far er helt ude af billedet)kommer til en samtale, hvor vedkommende vejledes herunder også mor ifht. de udfordringer der nu var i spil.

Tiden til mødet nærmede sig og jeg fik gjort laptop o.s.v. klar – et af vejledninger var at jeg skulle hjælpe med at skrive en henvendelse til hjemkommunen, lidt uden for rammen af opgaverne i Headspace, men i en god sags tjeneste…..

Ind kommer så en GP jeg har besøgt flere – faktisk mange gange og fået et godt kunde/leverandør forhold til – Jeg var lige ved at sige hej, og så ”kunstnernavnet” men nåede kun at sige hej og velkommen og jeg hedder  - men i kender ji mit navn, og goddag til den unge også med navn – Mor præsenterer sig med sit ægte navn – Hun kunne genkende mig – Og havde det rigtig skidt med situationen, men jeg ”kørte business” til ende – Og hjalp så med det brev –

Sagde farvel og tak, med mindre der var andet jeg kunne assistere med – Og om de syntes  de fik noget ud af mødet i til begge spørgsmål, intet andet og ja godt møde.

Da de var gået sendte jeg en sms til GP (tjenestetelefonen)  en og skrev at jeg håbede hun stolede på mig ifht. hendes forventning og krav om diskretion til fulde vil blive efterlevet –  Hun har også frabedt sig anmeldelser på Venuslogen – dengang den var aktiv og på Gimel, da den eksisterede, Hedomax, og Eroguide – Hvilket jeg har respekteret 100% -  Mit dillema er nu at jeg ikke ved hvordan hun vil reagere ved et besøg i hendes rolle som GP – vil hun føle sig under pres til at lade som om alt er ok – eller???     

Hun er superdejlig at besøge og jeg vil nødig undvære at besøge hende – Men omvendt hvis hun føler sig presset eller har det skidt med at jeg har navn o.s.v. Må jeg anstændigvis stoppe med at besøge hende og finde en ny lækker fast GP - det er nu to uger siden - og jeg har virkelig lyst til at besøge hende og nappe en time, men.....

Hvad mener du jeg bør gøre?

BH

Alko

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
Alkoholikeren skrev, for 16 minutter siden:

 

Jeg bliver lige nødt til at dele den her beretning fra det virkelige liv, jeg er pensionist – men jobber som frivillig i headspace for unge og deres forældre –

Jerg har et par gange tale med en ung om de udfordringer vedkommende stod i og forsøgte at coache/nudge vedkommende i vej i forhold til udfordringerne, med andre ord selv tage ansvar og handle.

Den sidste aftale ender med at vi aftaler at han med sin mor (far er helt ude af billedet)kommer til en samtale, hvor vedkommende vejledes herunder også mor ifht. de udfordringer der nu var i spil.

Tiden til mødet nærmede sig og jeg fik gjort laptop o.s.v. klar – et af vejledninger var at jeg skulle hjælpe med at skrive en henvendelse til hjemkommunen, lidt uden for rammen af opgaverne i Headspace, men i en god sags tjeneste…..

Ind kommer så en GP jeg har besøgt flere – faktisk mange gange og fået et godt kunde/leverandør forhold til – Jeg var lige ved at sige hej, og så ”kunstnernavnet” men nåede kun at sige hej og velkommen og jeg hedder  - men i kender ji mit navn, og goddag til den unge også med navn – Mor præsenterer sig med sit ægte navn – Hun kunne genkende mig – Og havde det rigtig skidt med situationen, men jeg ”kørte business” til ende – Og hjalp så med det brev –

Sagde farvel og tak, med mindre der var andet jeg kunne assistere med – Og om de syntes  de fik noget ud af mødet i til begge spørgsmål, intet andet og ja godt møde.

Da de var gået sendte jeg en sms til GP (tjenestetelefonen)  en og skrev at jeg håbede hun stolede på mig ifht. hendes forventning og krav om diskretion til fulde vil blive efterlevet –  Hun har også frabedt sig anmeldelser på Venuslogen – dengang den var aktiv og på Gimel, da den eksisterede, Hedomax, og Eroguide – Hvilket jeg har respekteret 100% -  Mit dillema er nu at jeg ikke ved hvordan hun vil reagere ved et besøg i hendes rolle som GP – vil hun føle sig under pres til at lade som om alt er ok – eller???     

Hun er superdejlig at besøge og jeg vil nødig undvære at besøge hende – Men omvendt hvis hun føler sig presset eller har det skidt med at jeg har navn o.s.v. Må jeg anstændigvis stoppe med at besøge hende og finde en ny lækker fast GP - det er nu to uger siden - og jeg har virkelig lyst til at besøge hende og nappe en time, men.....

Hvad mener du jeg bør gøre?

BH

Alko

Vente på hendes svar på din SMS. Får du intet svar, så ryk. Er der stadig tavshed, så hold dig væk. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Alko. :)

Jeg vil foreslå dig at sende hende endnu en sms, og spørge hende, om det er ok at besøge hende igen, eller om det bliver akavet for hende. Grunden til, at jeg foreslår sms, er, at hun har tid til at gennemgå situationen for sig selv og tænke over sit svar til dig. Det kan være svært at sige de samme ting ansigt til ansigt, foruden at det kan være lidt overrumplende at skulle svare her og nu.

At lade være med at kontakte hende nogensinde igen er også en dårlig løsning, da hun højst sandsynligt vil spekulere som en gal over det, og eventuelt føle ubehag ved, at identiteten er i hænderne på én, hun aldrig hørte fra igen.

Så mit råd er at sende en sms.

Mvh,

/Gina.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Alkoholikeren

Hej Gina og Aahuselsker tak for jeres ensstemmende råd, både fra en kunde og en GP gør at dette råd er værd at følge igen TAK jeg sender en sms uden at rykke men blot spørge ind til hvorledes hun opfatter situationen ved et besøg fra mig om det er kejte for hende o.s.v.

BH

Alko

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Mette Tøsen

@alko

Lidt sent svar, men jeg er enig med Gina og Aarhuselsker, bare skriv og spørg stille og roligt, at du gerne vil se hende igen og håber det er ok. Jeg synes at du håndterede situationen meget flot, og det ville jeg selv være meget glad og taknemmelig for hvis jeg var din gp.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Alkoholikeren

Tak for dine pæne ord Mette - ja jeg er selv ret glad for at det lykkedes, min omgang med GP VIL JEG HAVE og skal opfattes med pli respekt og omhu og værne om GPs integritet - ganske som jeg selv ønsker det "den anden vej" - jeg har skrevet og fået et tak for sms - det vil være for kejtet for hende at møde mig som GP - men hun er fortsat tryg ved eventuelt at møde mig i headspeace sammen med den unge så er det sådan og jeg vil ikke opsøge hende igen thats life....Men sådan må og skal det så være..

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Mette Tøsen

Ja okay, jeg kan godt forstå hende, især når hun har en søn indover, der bliver folk jo, som bekendt, ekstra forsigtige. Men tag det som et stort kompliment til din professionalitet og dén værdi at hun gerne vil beholde dig i headspace.

Og al held og lykke med at finde din næste gp. Du skriver bare. (og det er ikke flirt eller forretningsstrategi; en ærlig og redelig mand som dig er alle dage en gave) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Alkoholiker, jeg får næsten kuldegysninger ved at læse din beretning, og synes også at du håndterer situationen med alt den konduite og situationsfornemmelse, man meget pludseligt får brug for i situationen! Har selv et job, hvor jeg møder høj som lav i udsatte situationer, hvor man viser sig som yderst sårbar, og ved godt at det er meget vigtigt at bevare en professionel og ikke mindst værdig tilgang, når man (desværre) skal hjælpe en, man kender privat (og som ikke ved hvem som kommer)!

 

Det er synd for dig at hun føler at jeres "kunde/leverandør" kontakt er spoleret, men jeg kan godt forstå hende, idet jeres normale samværsramme definitivt er brudt. Vores kontakt med glædespigerne er jo ret intim og forgår jo normalt skjult, så det at bekendtskabet pludselig kommer frem i lyset kan godt blive for overvældende!

 

Håber du finder en ny og dejlig veninde!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Grækeren

mænd som besøger glædespiger er generelt nogle svin...take it or leave it, piger der modtager mænd som glædespige KAN det have store konsekvenser for hvis man ikke er bevidst om situationen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Trinetease skrev, den 16/1/2016 at 19:37:

Intet er helligt.... Vi piger skal oplyse 100% rigtig alder, vægt osv. Vi skal vise 100% uredigerede billeder ( helst med ansigt og hvis vi kan få alle tatoveringer og andre kendetegn med så er det endnu bedre). Vi skal helst arbejde fra vores hjemmeadresse så det er ÆGTE privat/diskret. Vi skal ( endnu vigtigere) absolut helst som minimum tilbyde megafransk ( ellers kan vi jo ikke lide mænd ). Hvis vi ikke mestre sprøjteorgasmer så er vi ikke rigtigt liderlige.

Og når vi er færdige skal vi kunne give en kvittering med CVR nr på - så en gæst kan være sikker på at vi ikke snyder skat. Pjat med at vores private identitet så bliver 100% afsløret.

Alt dette mens mændene selv insistere på at bestille en tid ( som regel med navnet Peter) fra et anonymt taletidskort..... For mændene er naturligvis fredet....de har jo en familie....

Jeg ved godt at alle ikke er sådan - men nøøøøøøj der er mange herinde der er...

Jeg kan godt følge dig i nogle af punkterne, men bestemt IKKE alle. 

 

Sandfærdige billeder (med skjult ansigt) er i min verden et plus, men ingen nødvendighed. Mange af mine gode besøg har været ved "billedløse" kvinder. 

Personligt bryder jeg mig ikke om "privat/diskret". Hellere en pæn og nydelig klinik, der er en "neutral bane" for begge parter. 

Kvittering med CVR?! Det er jeg som kunde ret ligeglad med. Jeg tjekker ikke om den lokale massageklinik betaler skat, ligesom jeg ikke tjekker om Silvan betaler skat, efter jeg har købt ind der. Det er et forhold imellem virksomheden og Skat, ikke kunden og Skat. 

-Ingen sammenligning mellem sex og Silvan i øvrigt ;-) 

Redigeret af Thai-fan

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Trinetease

Jeg er glad for at høre at du ser sådan på det.... Men når man læser med herinde igennem lang nok tid, så tegner det sig desværre et billed af at det jeg skrev. Det er mega ærgerligt at vi piger skal gå rundt og være SÅ bange for at gæsterne ikke at styre deres nysgerrighed. Vi er jo også alm mennesker med alm liv,familie osv. For nogen er det en sport at finde ud af så meget som muligt. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Trinetease skrev, for 1 time siden:

 For nogen er det en sport at finde ud af så meget som muligt. 

Ja, sådan er det desværre tydeligvis efterhånden blevet - og det er dybt beklageligt. Og desværre er den del af kundekredsen, der findes herinde på Eroguide, vel også kun toppen af isbjerget, eller hvad? Jeg vil da tro, at der osse er mange intimmassageklinikbrugere, der ikke findes herinde...

Grækeren skrev, for 2 timer siden:

mænd som besøger glædespiger er generelt nogle svin

Øhh... besøger du ikke osse selv glædespiger? eller er du stoppet? ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Grækeren
Spider skrev, for 35 minutter siden:

Øhh... besøger du ikke osse selv glædespiger? eller er du stoppet? ;-)

jooo, jeg er da også et kæmpe svin...men alt den mistro over en given situation som man selv har bragt sig i ....men ja, uheldigt for de involverede :-)

men at blive ved med at rakke ca 20% af de sorte her på EG langt ned under brædderne..det er temmelig langt ude...min støtte pædagog kører en moral prædiken "brug ikke kræfter på noget du ikke kan gøre noget ved, men brug kræfter på noget du kan gøre noget ved" :wink:

Redigeret af Grækeren

Del dette indlæg


Link til indlæg
Grækeren skrev, for 1 minut siden:

"brug ikke kræfter på noget du ikke kan gøre noget ved, men brug din kræfter på noget du kan gøre noget ved" :wink:

Det er kloge ord. :)

 

Grækeren skrev, for 2 minutter siden:

en given situation som man selv har bragt sig i

Og da pigen så "selv har bragt sig i" situationen, mener du altså, at enhver anden er fritaget for at skulle opføre sig ordentligt?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Grækeren
Spider skrev, for 11 minutter siden:

 Og da pigen så "selv har bragt sig i" situationen, mener du altså, at enhver anden er fritaget for at skulle opføre sig ordentligt?

der er absolut ingen der er fritaget, og alm god høflighed er en selvfølge i min verden...men vi lever i et velfærdssamfund hvor alle har en menneske ret til at sige fra, og har ligeledes muligheden for at kunne vælge...sagt mere direkte alle har muligheden for at vælge, og sige fra :-)

Redigeret af Grækeren

Del dette indlæg


Link til indlæg
Grækeren skrev, for 13 minutter siden:

der er absolut ingen der er fritaget, og alm god høflighed er en selvfølge i min verden...men vi lever i et velfærdssamfund hvor alle har en menneske ret til at sige fra, og har ligeledes muligheden for at kunne vælge...sagt mere direkte alle har muligheden for at vælge, og sige fra :-)

Ja, da - det ser bare ud, som om, du synes, at når pigen så ikke har valgt branchen fra (hvilket hun jo er fri til at gøre), så er hun lidt selv ude om den dårlige behandling, hun så risikerer at få?

Men måske jeg bare overfortolker...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Grækeren
Spider skrev, for 17 minutter siden:

Ja, da - det ser bare ud, som om, du synes, at når pigen så ikke har valgt branchen fra (hvilket hun jo er fri til at gøre), så er hun lidt selv ude om den dårlige behandling, hun så risikerer at få?

Men måske jeg bare overfortolker...

et besøg hos en GP starter når man går ind af døren, og slutter når man går ud af døren igen....basta bum, alt form for efter chikaneri fra kundens side af er direkte sygeligt...

skrev tidligere: piger der modtager mænd som glædespige KAN det have store konsekvenser for hvis man ikke er bevidst om situationen....det jeg mener er at pigen må være klar over at der KAN opstå konflikter på nogle områder der bliver svære at løse, og det er kun ment i en god mening :wink:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Øv hvor er det dog trist at du har været ude for at blive stalket på den måde. Det er desværre ikke et enestående tilfælde og jeg forstår godt du laver dette opslag i håb om at det bare hjælper lidt. Jeg har desværre også oplevet at gæster enten har fundet mig på Facebook eller fulgt mig når jeg er kommet ud fra bordellet. Og jeg må ærligt indrømme at jeg ryster lige meget hver gang. :(

Del dette indlæg


Link til indlæg
Angelina Angel skrev, for 16 minutter siden:

Øv hvor er det dog trist at du har været ude for at blive stalket på den måde. Det er desværre ikke et enestående tilfælde og jeg forstår godt du laver dette opslag i håb om at det bare hjælper lidt. Jeg har desværre også oplevet at gæster enten har fundet mig på Facebook eller fulgt mig når jeg er kommet ud fra bordellet. Og jeg må ærligt indrømme at jeg ryster lige meget hver gang. :(

Det er trist, at folk ikke kan passe deres eget liv. :(

Har du fået hjælp til hvordan du bedst muligt skal håndtere situationer som dem du nævner?

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Alkoholikeren

Hmm de der stalking mænd forstår kun et eneste budskab, desværre er det ikke lovlige værktøjer jeg kan opfordre til at bringe i spil - men med ondt skal ondt fordrives, mere kan jeg ikke sige om det - Ja rigtigt dumt at at nogle ikke er livsdygtige nok til at passe deres eget liv og passe på at de ikke dummer sig ...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Mette Tøsen

Indtil videre har jeg dog været heldig at en reprimande har været nok til at få dem til at holde op. Opslaget her var ligeså meget for at minde andre om ikke at stå stiltiende til når de ser sådan noget, og ikke at svare på spørgsmål og således...

Hvis jeg nogensinde oplever nogen der decideret følger efter mig på gaden når jeg forlader stedet... Ja, så håber jeg fandeme at han er klar til en konfrontation på åben gade.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...