Hop til indhold
Guest Mette Tøsen

Mit privatliv, tak.

Recommended Posts

gerog skrev, for 5 timer siden:

Det er trist, at folk ikke kan passe deres eget liv. :(

Har du fået hjælp til hvordan du bedst muligt skal håndtere situationer som dem du nævner?

 

De har for det meste kørt et lille stykke efter mig i min bil. Jeg bor så langt væk at de fleste nok ville give op på halvvejen :) men jeg er så heldig at jeg kender en der kan finde ud af hvem folk er via deres nummerplader. I min verden vil jeg heller være et skridt foran end at komme ud i en grim situation hvor jeg ikke ved hvem personen er. Jeg hader at skulle derud hvor jeg er utryg og måtte bryde diskretionen, men de tvinger mig desværre til det. Af den årsag har jeg heller ikke min bil i mit eget navn. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Angelina Angel skrev, for 9 minutter siden:

De har for det meste kørt et lille stykke efter mig i min bil. Jeg bor så langt væk at de fleste nok ville give op på halvvejen :) men jeg er så heldig at jeg kender en der kan finde ud af hvem folk er via deres nummerplader. I min verden vil jeg heller være et skridt foran end at komme ud i en grim situation hvor jeg ikke ved hvem personen er. Jeg hader at skulle derud hvor jeg er utryg og måtte bryde diskretionen, men de tvinger mig desværre til det. Af den årsag har jeg heller ikke min bil i mit eget navn. 

Godt nok langt ude og trist at det er en nødvendighed...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Plaskeren skrev, Lige nu:

Godt nok langt ude og trist at det er en nødvendighed...

Utrolig meget! Jeg hader det som pesten for det er ubehageligt at det skal komme derud. Hvad sker der næste gang, hvis en beslutter sig for at køre efter mig? Jeg har hørt en masse skræk historier, og det gør også man er lidt mere på vagt. Det er et anderledes erhverv og nogle kan måske godt blive hypnotiseret af fantasien om mig, men jeg er altså lige så normal som alle andre piger :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Angelina Angel skrev, for 9 minutter siden:

Hvad sker der næste gang, hvis en beslutter sig for at køre efter mig?

Så kører du ind på en P-plads og venter til vedkommende er kørt forbi - så kører du efter ham :cool:

Eller en gang rundt om blokken, hvorefter du bakker din jydekrog ind i hans forkofanger - bare ærgerligt at han kom til at køre ind i dig :roll:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Den her debat  ligner noget med vi mænd har for små sko på og for små hjerner til at klare de Glædespiger som så Frodigt også glædeligt her på denne site stiller så store krav til " er der nogle der kender dit og dat og hvordan var det " Det  får mig til at tænke på en ting at vores Glædespiger får  for lidt for deres ydelser eller det de udføre for os  drengerøve og gentlemen som så lykkelidt modtager,  for mit vedkommede kunne pigerne godt sætte priser lidt op, bage for at give en lille smule  værdighed tilbage

For de fortjener det rent faktisk...

En god ven af Glædespiger.    

Del dette indlæg


Link til indlæg
Dangro skrev, for 4 timer siden:

 for mit vedkommede kunne pigerne godt sætte priser lidt op, bage for at give en lille smule  værdighed tilbage

For de fortjener det rent faktisk...

En god ven af Glædespiger.    

Ja, du må da rigtig være pigernes ven, sådan som jeg forestiller mig, du strør om dig med drikkepenge :roll:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Enig med Dangro - det er ved at blive alt for billigt, og det fremmer nok ikke standarden blandt gæsterne. Og heller ikke synen på GP-erhvervet. Det er en ting at sælge sex, men at desuden gøre det for små penge trækker ned respekten og lokker de misogyne frem.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg oplever flere og flere piger får problemer fordi de afsløres, og har de børn, går det oftest ud over dem. Og det kan ikke pointeres for tit, pigerne får altid problemer, ingen undskyldning er det værd.

Internettet har været en velsignelse og en forbandelse, særligt med de sociale medier.  Jeg har siddet med flere piger, der ligefrem kan se "den sædvanlige" stalker sidde og vente udenfor klinikken. Piger må lukke deres facebook og instagram profiler ned, og problemet er stærkt stigende. Da jeg startede var det yderst sjældent den slags skete. Grænsen er mere eller mindre væk. Venulogen, gimel og eroguide mv, hjælper nu heller ikke på det. Når man kan læse pigernes private navne eller der udveksles facebook billeder imellem mændene, så er det altså et problem.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Esglædespige skrev, 1 time siden:

Jeg oplever flere og flere piger får problemer fordi de afsløres, og har de børn, går det oftest ud over dem. Og det kan ikke pointeres for tit, pigerne får altid problemer, ingen undskyldning er det værd.

Internettet har været en velsignelse og en forbandelse, særligt med de sociale medier.  Jeg har siddet med flere piger, der ligefrem kan se "den sædvanlige" stalker sidde og vente udenfor klinikken. Piger må lukke deres facebook og instagram profiler ned, og problemet er stærkt stigende. Da jeg startede var det yderst sjældent den slags skete. Grænsen er mere eller mindre væk. Venulogen, gimel og eroguide mv, hjælper nu heller ikke på det. Når man kan læse pigernes private navne eller der udveksles facebook billeder imellem mændene, så er det altså et problem.

Hvis i ved hvem de er, hvorfor føre i så ikke en tilsvarende linje over for dem?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Esglædespige skrev, 1 time siden:

Grænsen er mere eller mindre væk. Venulogen, gimel og eroguide mv, hjælper nu heller ikke på det. Når man kan læse pigernes private navne eller der udveksles facebook billeder imellem mændene, så er det altså et problem.

det kan desværre ikke afvises at det også forekommer på Eroguide, men kun indtil vi i moderationen bliver gjort opmærksomme på det - og her har vi heldigvis en stribe opmærksomme brugere, der er flinke og hurtige til at indrapportere, når der forekommer private oplysninger, så de straks kan fjernes og de  formastelige sat i længerevarende karantæne.

vh Qivitoq

Redigeret af Qivitoq

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Trinetease
Qivitoq skrev, for 1 time siden:

det kan desværre ikke afvises at det også forekommer på Eroguide, men kun indtil vi i moderationen bliver gjort opmærksomme på det - og her har vi heldigvis en stribe opmærksomme brugere, der er flinke og hurtige til at indrapportere, når der forekommer private oplysninger, så de straks kan fjernes og de  formastelige sat i længerevarende karantæne.

vh Qivitoq

Men burde de ikke udelukkes herfra for altid? Bare en eneste afsløring af en piges private identitet burde betyde en ekskludering....

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
Trinetease skrev, for 2 minutter siden:

Men burde de ikke udelukkes herfra for altid? Bare en eneste afsløring af en piges private identitet burde betyde en ekskludering....

Enig.

Desværre opretter de sig bare med nyt navn via et ikke sporbart IP nummer. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Trinetease skrev, for 18 minutter siden:

Men burde de ikke udelukkes herfra for altid? Bare en eneste afsløring af en piges private identitet burde betyde en ekskludering....

det kommer an på hvor grov og bevist afsløringen er  og enkelte ryger desværre i livsvarig karantæne

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Qivitoq skrev, for 2 minutter siden:

det kommer an på hvor grov og bevist afsløringen er  og enkelte ryger desværre i livsvarig karantæne

Så der er fripas hvis det bare er i småtteri afdelingen? Det er ret tarveligt overfor hende det nu går udover, at andre skal bestemme hvornår det er groft nok.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Iscenesat Virkelighed skrev, for 7 minutter siden:

Så der er fripas hvis det bare er i småtteri afdelingen? Det er ret tarveligt overfor hende det nu går udover, at andre skal bestemme hvornår det er groft nok.

ØHm - hvad anser du lige som småtteri?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Kinky Camilla

Min holdning er at såvel mænd vil respekteres mht privatliv så ønsker vi piger det samme. Så det op til den enkelte pige hvorvidt hun vil udleverer noget privat og omvendt. Men respekt og opfører sig ordentlig gensidigt er et must. Jeg har selv nogle gange måtte hæve stemmen da nogle mænd er meget grænseoverskridende og så ber de selv om at man blir vred... Der ka så blive skrevet mange urigtige ting om os piger når vi ikke bare gør og står model til alt så det altid vigtig at være nuanceret på hinanden... Og hvad hvordan hvornår hvorfor hvilket hvorledes hvad.......:-) faktum er jo at hvis pigen er sød og giver sine ydelser ordentlig og mænd er fair venlige så det jo en win win... 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Trinetease
Qivitoq skrev, for 50 minutter siden:

ØHm - hvad anser du lige som småtteri?

Er det småt eller stort at få skrevet sit alm navn i et åbent forum? Jeg fik plasket mit alm navn ud herinde....det udløste en karantæne.... Det burde gælde for både mændene OG pigerne herinde at enhver afsløring af privat identitet skulle udløse et Farvel.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Kinky Camilla
Aarhuselsker skrev, for 2 timer siden:

Enig.

Desværre opretter de sig bare med nyt navn via et ikke sporbart IP nummer. 

 

Ja det sørgeligt nogle er så respektløse og de må have et fattigt liv når de opfører sig så uetisk

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
Kinky Camilla skrev, for 4 minutter siden:

Ja det sørgeligt nogle er så respektløse og de må have et fattigt liv når de opfører sig så uetisk

Jeg tror ikke det er det fattige liv der gør det, de er nok nærmere psykopater, i en eller anden grad - manglende forståelse for hvor meget ondt de gør, ved deres handling. Eller også er de blot ligeglade, men det er jo også psykopatisk. En barndom uden omsorg og kærlighed, sikkert. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Kinky Camilla
Aarhuselsker skrev, for 1 minut siden:

Jeg tror ikke det er det fattige liv der gør det, de er nok nærmere psykopater, i en eller anden grad - manglende forståelse for hvor meget ondt de gør, ved deres handling. Eller også er de blot ligeglade, men det er jo også psykopatisk. En barndom uden omsorg og kærlighed, sikkert. 

 

Ja de må have en noget broget personlighed og blottet for etik, respekt og go opførsel

Del dette indlæg


Link til indlæg
Esglædespige skrev, for 5 timer siden:

Prinz

Hvordan skal det kunne lade sig gøre?

Hvis i ved der er en der gentagene gange holder og venter for at følge efter pigerne, så skriv herinde at i er trætte af den >blå metallic Toledo< der bare holder og venter på at følge efter en pige..... mon pågældende, som sikkert læser med herinde, fremover ville risikere at en af de andre kunder banker på ruden og konfrontere ham med hvad han har gang i, mens han holder og venter???

Hvis det sker i Jylland, så giv mig besked. Jeg kender en lang mørk vej, som ender blindt. Den kan blokeres og når så pigen er sluppet ud, så ringer jeg til politiet og siger jeg holder en tilbage som jeg mistænker for at ville begå tyveri..... så kan han jo forklare politiet hvad han egentlig laver lige der ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jernsvinet skrev, for 19 timer siden:

Ja, du må da rigtig være pigernes ven, sådan som jeg forestiller mig, du strør om dig med drikkepenge :roll:

Tja  alt forladt 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der er altså også piger der ikke respekterer kundernes privatliv.

Der er en i Viborg som vist kalder sig Sandra. Har man skrevet til hende én gang, så får man nogle gange pludselig tilsendt 5-6 frække billeder på MMS!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
Jingle Balls skrev, for 3 minutter siden:

Der er altså også piger der ikke respekterer kundernes privatliv.

Der er en i Viborg som vist kalder sig Sandra. Har man skrevet til hende én gang, så får man nogle gange pludselig tilsendt 5-6 frække billeder på MMS!

Hvorfor sker det ikke for mig - suk. Der er nogle stykker jeg godt kunne tænke mig at have fotos af :mrgreen:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...