Hop til indhold
Dion

Hvordan forsvares besøg hos GP'er når man er gift?

Recommended Posts

Iscenesat Virkelighed skrev, 1 time siden:

det ændre ingenting at kneppe udenom, det er bare at udskyde sin stillingtagen til det egentlige problem.

Det er jeg faktisk ikke enig i, hvis problemet er meget stor forskel i sexlyst, så vil det i den grad hjælpe at kneppe udenom, og ved at gøre det med GP'ere, er risikoen for at man pludselig befinder sig i et nyt forhold, parallelt med ægteskabet mange gange mindre.

Når så sexlysten vender tilbage, så er man stadig sammen, og man kan skrue ned for eller helt holde op med at kneppe udenom.

Redigeret af Bear

Del dette indlæg


Link til indlæg
Iscenesat Virkelighed skrev, for 7 timer siden:

Jeg forstår simpelthen ikke at det er så vigtigt at det er nogens skyld, man er fælles om at få det til at fungere og dermed også fælles om det når noget går skævt?

 

Nej, selvfølgeligt er man ikke nødvendigvis fælles om, hvis det går skævt!!! Det kan den ene part fint være hovedansvarlig for. For eksempel får en åbenbaring om en anden livsstil (som partneren ikke kan tilslutte sig), hvis den ene forelsker sig til anden side osv osv. Det er ikke fordi man skal skyde skylden på den anden/andre, men man er nødt til at forholde sig til, hvad problemet er og hvor det er opstået.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej allesammen.

På mig lyder det lidt til, at alt skal handle om skyld. Uanset om det er manden eller kvinden, så er det fejlfindingen der er det vigtigste. Mon ikke det langt bedre var at få løst de ting der genere hinanden. Uden at skulle slå om sig med jamen det var bare hendes eller hans skyld. Der skal som sagt to til at få løst en udfordring. Jeg kan ikke få det, som jeg ønsker, så jeg må gå på kompromis med mig selv og mine behov.Hvis bare han eller hun ville ændre sig, ville alt blive bedre. Se det hjælper ikke en dyt at have den holdning. Man skal måske kigge indad og ændre væremåde overfor sin partner?

i et forhold, længes man efter det bedste (forelskelse) et forhold eller er ved at slikke sårene efter et brud, så er der kun ét sted at tage udgangspunkt en selv.. Hvis man ønsker at løfte sit kærlighedsliv til et nyt niveau, må man starte med at kigge på en selv. Måske synes man, at ens bedre/måske bortløbne halvdel har fejl, mangler, utilstrækkeligheder, sære vaner eller andet, men lur mig, om det ikke også er tilfældet med en selv. Det er bare så meget nemmere at få øje på fejl og mangler ved andre mennesker. 

Ha en god aften 

KK

Del dette indlæg


Link til indlæg
kanonkongen skrev, den 13/1/2016 at 23:01:

Måske synes man, at ens bedre/måske bortløbne halvdel har fejl, mangler, utilstrækkeligheder, sære vaner eller andet, men lur mig, om det ikke også er tilfældet med en selv. Det er bare så meget nemmere at få øje på fejl og mangler ved andre mennesker. 

Enig, man tiltrækker det man er.
Er man glad og positiv, så tiltrækker man glade og positive mennesker.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...