Hop til indhold
Dion

Hvordan forsvares besøg hos GP'er når man er gift?

Recommended Posts

Jernsvinet skrev, for 41 minutter siden:

Du gør det altså heller ikke nemt for dig selv - og jeg begynder at forstå din kone.

Jeg tænker det samme. Men måske er værdinormer anderledes i den øvre middelklasse end hos os.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Pite skrev, den 2/1/2016 at 14:52:

Man skal ikke forsvarer sine GP besøg.

Jeg har gennem efterhånden mange år, levet i et ægteskab hvor det seksuelle ikke er det bærende. Vi har så mange andre ting sammen, som gør, at vi har lyst til, at blive sammen.

Og jeg vælger så, at besøge en GP når lysten til lidt afveksling melder sig, så jeg ikke bliver en fustreret ægtemand.

 

Pite

Det kan jeg kun skrive under på. 

"Sex" og "kærlighed" er nogle gange overlappende og andre gange ikke. 

Det kan endda svinge i det samme parforhold. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Dion skrev, den 2. januar 2016 at 12:48:

Hej!

Jeg er ny i dette forum og jeg er en gift mand. Jeg har ikke været min kone utro, men jeg er kommet til et punkt hvor jeg virkelig længes efter sex med yngre piger.

Sex med min kone finder jeg kedeligt og monotomt når det endelig sker, og hun har mange humørsvingninger. Men det er mig der altid skal tage initiativ og hun har aldrig været specielt udfarende og eksperimenterende. Meget passiv faktisk.

Pga de føromtalte humørsvingninger føler jeg at min kærlighed til hende smuldrer. Hun orker ikke ret meget, og det er ikke fordi hun arbejder 50 timer om ugen og er presset jobmæssigt.  Faktisk meget meget mindre. Men de fleste små forhindringer er store udfordringer for hende og hun besidder en evne til at få alt til at lyde negativt. 

Hvorfor bliver jeg så sammen med hende? Tjaa, der er altid hensynet til børnene og en forbandet ægtepagt :(

Jeg kigger derfor ofte efter andre kvinder, flirter osv. Men har endnu ikke taget skridtet fuldt ud, for kan jeg være mig selv bekendt efter en besøg hos en GP? Jeg har sporadisk erfaring med dem, men det var før jeg blev gift.

Jeg er derfor meget nysgerrig efter at høre nogen erfaringer fra andre ægtemænd, hvad var jeres bevæggrunde for at kaste jer ud i disse erotiske eskapader, hvordan forsvarer I det overfor jer selv, har I ændret syn på jeres kone til det bedre/værre efterfølgende, kan I se jer selv i spejlet efterfølgende?

Jeg er selv mellemleder i en mellemstor virksomhed, er 39 år og har 2 børn på 6 og 4 år, været gift i 9 år. Er det en 40-årskrise der nærmer sig?

mvh Dion

 

Små børn dræner parforholdet. I er to, der skal dele ansvaret om børn og pligter i hjemmet. Tag en snak i en hyggelig stemning om, hvordan I kan få genoprettet det gode (sex)liv. Hvad var det I/du tændte på, da I gik fra forelskelse til et langtidsforhold? Jeg var selv tæt på at sætte mit (første) ægteskab overstyr ved at gå til andre for at prøve andre sider af min seksualitet. Måske var det alligevel det, der gjorde, at vi endte med at blive skilt. 

Jeg siger ikke, at der ikke er idé i at gå til en GP, men prøv først at blive afklaret om dit familieliv. Måske handler det om at få bedsteforældrene til at tage børnene en weekend og tag en forkælelsestur, hvor I spiller op til hinanden og leger frække lege...  

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg kan se jeg begynder at gå i cirkler :)

Med udangspunkt i jeres konstruktive kommentarer mener jeg der er følgende muligheder:

1. At blive og lade stå til

2. Forløse det seksuelle behov i byen uden min kones viden 

3. Skabe dialog og skabe rum til at opfylde de seksuelle behov

4. Skilsmisse

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Dion skrev, for 1 minut siden:

Jeg kan se jeg begynder at gå i cirkler :)

Med udangspunkt i jeres konstruktive kommentarer mener jeg der er følgende muligheder:

1. At blive og lade stå til

2. Forløse det seksuelle behov i byen uden min kones viden 

3. Skabe dialog og skabe rum til at opfylde de seksuelle behov

4. Skilsmisse

 

Iøvrigt skal du ikke udelukke at gnisten kan blive genantændt på et senere tidspunkt, det ER hårdt med små børn, og i mit tilfælde fandt vi vores "anden ungdom" også rent seksuelt, da ungerne blev ældre og krævede mindre af os. Vores sexliv er blomstret op, og det samme er vores kærlighedsliv, jeg føler mig faktisk "ny"forelsket i min kone med jævne mellemrum. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Dion,

Du kom mig lidt i forkøbet, jeg overvejede et tilsvarende indlæg, da min situation minder en smule om din. Og så måske alligevel ikke;

Min kone har haft en slags depression siden fødsel af vores barn to. Hun oplevede det som svært, og projicerede skylden på mig og har så bevist/ubevist skubbet mig væk. Psykisk kørt lidt på mig og fysisk ved at blive overvægtig (og det frastøder mig meget). Vi har ikke rørt hinanden seksuelt i 3 år. Her i juleferien talte vi igen om det, og hun erkender det beskrevne, og kan omvendt heller ikke se, hvornår hun vil kunne dele seng med mig igen.

Før jul fik jeg så tanken, kedsomhed? 40 års krise? kedeligt tøsedrengliv?, at prøve noget GP. At lægge sig i graven uden at have prøvet det, vil ikke være fedt! og jeg vill have mulighed for, at være sammen med en kvinde af den type jeg dybest set tænder på. Jeg er ikke specielt sex-fixeret, nok mere på nærhed/berøring/GF/intimmasage..i hvertfald til start. Jeg planlægger i øjeblikket hvor og hos hvem jeg skal debutere. I øjeblikket tegner det sig til en stille og rolig thai/oliemassage måske b2b - blot for at komme i gang med overhovedet at have fysisk kontakt med en kvinde. Aner ikke om jeg overhovedet kan præstere..

Jeg tænker ikke meget i om jeg på den måde er utro, for min kone har intet til mig, og er sådan set også ligeglad med, hvad jeg går og foretager mig. Børnene har jeg ikke overvejet, men når de bliver store tænker jeg, at jeg med en vis stolthed hellere vil sige at jeg gik i byen og var en mand, end at jeg var hjemme som en grønsag, fordi mor ikke var frisk. Lige nu er følelsen, at hvis jeg gør det, vil jeg bedre klare tingenes tilstand + være MEGA stolt af mig selv for at turde gøre det!

Ved ikke om du kan bruge dette til noget, evt. PB mig, hvis du har lyst.

D

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis jeg vælger den samme løsning vil jeg sikkert også være nervøs. Men ellers nævner du jo noget interessant. At du ikke vil få dårlig samvittighed og føle du er utro. Det er her jeg stadig er usikker på hvad jeg vil føle efterfølgende. Men forstår dig --- 3 år er virkelig lang tid :(

Del dette indlæg


Link til indlæg

Dion, hov jeg sagde vist ikke så skråsikkert, at jeg ikke vil få dårlig samvittighed eller føle mig utro! Det fylder blot ikke meget lige nu, men kan godt tænkes at dukke op, når jeg rent faktisk tager kontakt til en GP.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Dion skrev, for 18 timer siden:

Jeg kan se jeg begynder at gå i cirkler :)

Med udgangspunkt i jeres konstruktive kommentarer mener jeg der er følgende muligheder:

1. At blive og lade stå til

2. Forløse det seksuelle behov i byen uden min kones viden 

3. Skabe dialog og skabe rum til at opfylde de seksuelle behov

4. Skilsmisse

 

Jeg ville kæmpe for ægteskabet, nu når dine børn er første prioritet.
Start en dialog med din kone, selvom det er nemmere sagt end gjort. Det kan jo også være hun selv tumler med nogle udfordringer som du ikke er klar over?

Jeg er sikker på, at du vil være glad, når du har fået lettet dit hjerte og fået snakket med hende.

Del dette indlæg


Link til indlæg
delgadodk skrev, for 14 timer siden:

Hej Dion,

Du kom mig lidt i forkøbet, jeg overvejede et tilsvarende indlæg, da min situation minder en smule om din. Og så måske alligevel ikke;

Min kone har haft en slags depression siden fødsel af vores barn to. Hun oplevede det som svært, og projicerede skylden på mig og har så bevist/ubevist skubbet mig væk. Psykisk kørt lidt på mig og fysisk ved at blive overvægtig (og det frastøder mig meget). Vi har ikke rørt hinanden seksuelt i 3 år. Her i juleferien talte vi igen om det, og hun erkender det beskrevne, og kan omvendt heller ikke se, hvornår hun vil kunne dele seng med mig igen.

Før jul fik jeg så tanken, kedsomhed? 40 års krise? kedeligt tøsedrengliv?, at prøve noget GP. At lægge sig i graven uden at have prøvet det, vil ikke være fedt! og jeg vill have mulighed for, at være sammen med en kvinde af den type jeg dybest set tænder på. Jeg er ikke specielt sex-fixeret, nok mere på nærhed/berøring/GF/intimmasage..i hvertfald til start. Jeg planlægger i øjeblikket hvor og hos hvem jeg skal debutere. I øjeblikket tegner det sig til en stille og rolig thai/oliemassage måske b2b - blot for at komme i gang med overhovedet at have fysisk kontakt med en kvinde. Aner ikke om jeg overhovedet kan præstere..

Jeg tænker ikke meget i om jeg på den måde er utro, for min kone har intet til mig, og er sådan set også ligeglad med, hvad jeg går og foretager mig. Børnene har jeg ikke overvejet, men når de bliver store tænker jeg, at jeg med en vis stolthed hellere vil sige at jeg gik i byen og var en mand, end at jeg var hjemme som en grønsag, fordi mor ikke var frisk. Lige nu er følelsen, at hvis jeg gør det, vil jeg bedre klare tingenes tilstand + være MEGA stolt af mig selv for at turde gøre det!

Ved ikke om du kan bruge dette til noget, evt. PB mig, hvis du har lyst.

D

 

Er din kone i behandling for sin depression?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

... det kan jo godt være, at Dion efter en evt. snak med sin kone ender samme sted, som han er nu. Det kommer jo helt an på hendes indspark og engagement. Men så er han måske rolig og afklaret, når han træffer sit endelige valg, tænker jeg.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

.. til delgadodk...

på nær et små detaljer, så kender jeg en mand, hvis historie stort set er copy paste af din. med det vil jeg blot sige, at du ikke er alene derude med deprimerede, overvægtige og lassez faire koner, som er pænt ligeglade med deres mænd. trist, men sandt...

Del dette indlæg


Link til indlæg

@Bear: hun var til psykolog i sommer, det gav ikke meget, og hendes egen læge på det tidspunkt (kvinde) sagde, at hun bare skulle tage hjem og hvile sig lidt.. Hun har lige været til samtale med ny læge, så måske der er bedre hjælp at hente.

@Mizz Skov: en ringe trøst, men ok tak.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Havnebumsen

En Mand skal sgu have noget Fisse!!!! Man bliver  tosset i hovedet uden :? mister fuldstændig balancen i livet 

Hvis Konen ikke synes det er så skidesjovt har hun dermed sendt dig i armene på andre Kvinder. Hun kan så være heldig du stadig finder hende dejlig og ønsker hende  trods de seksuelle mangler.

Når du besøger andre Kvinder går der alligevel ikke lang tid inden hun kan mærke det, så snu er Kvinder. Så kan hun jo tage stilling til om hun synes det er i orden eller ej. Ellers ryger du ud på røv og albuer og må man selvfølgelig leve med.

Men en Mand skal have Fisse og skal man selvfølgelig gå efter at få. Det jo ikke din fejl hun ikke lyster

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

@Havnebumsen: Tak for kommentaren, ok pointe - og ja, kvinder har en 6.sans for den slags. Men altså, hvis kvinden ikke vil noget, er der jo ikke noget at komme efter - så skal hun bare være glad for, hvis en GP kan være en løsning så hun ikke ryger ud.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Havnebumsen
delgadodk skrev, for 3 minutter siden:

@Havnebumsen: Tak for kommentaren, ok pointe - og ja, kvinder har en 6.sans for den slags. Men altså, hvis kvinden ikke vil noget, er der jo ikke noget at komme efter - så skal hun bare være glad for, hvis en GP kan være en løsning så hun ikke ryger ud.

og den gælder naturligvis også den anden vej….

Bliver hun ikke lige taget på røven, kigget efter hvis beklædningen lægger op til det. Jamen så har Manden sendt hende afsted mod andre Mænds begær og skal ikke hyle op om hvis hun gør det.

Det dovne sofadyr skvatmikkel skal da bare være glad for hvis hun gider hun for nogle af hans andre kvaliteter

Del dette indlæg


Link til indlæg

@Havnebumsen: ret bramfri formulering, men jeg er med. I mit tilfælde kunne jeg sagtens unde min kone at forlyste sig i byen, hvis det kunne bringe hende tilbage i balance med sig selv og sin krop.

Del dette indlæg


Link til indlæg

DION :

Beklager  - men nu får du af grovfilen. Jeg forstår godt du er mellemleder ...... Du ville aldrig have nået et lederskab i mit firma.

Du fremtræder - undskyld mig igen - snotforvirret.

Jeg ynder at sige at alle historier har mindst 3 versioner uden at nogen af dem er sande. Vi smykker os med glansbilleder og det er altid sejrherren som skriver historien. 

I mine øjne er du et skvat som skal tørre alvorlige ( og ikke altid succesfulde) beslutninger af på andre,  uden selv at tage ansvaret.

Kyndige Mizz Skov har rigtig mange gode hints som du kunne drage nytte af --- hvis du tør !

Din indgangsbøn var ret ( lovlig meget ) enkel. Men prøv lige at læse efter, og se hvordan du i egen optik senere får snavset fruen mere og mere til, men alligevel gerne vil stå som faderen med den Braso  polerede glorie  overfor børnene, mens det smerter at få muldvarpen op af baglommen.

Gå ud og knep, det letter måske, men det løser ikke problemet. De 5-6-7-8 tusser du hælder i en GP  efter op til 4 timers stakåndet oplevelse, tror du selv det vil ændre noget radikalt ? Nej vel !

Igen find guldkornene i Mizz Skov's indlæg.

Vh

powerpoint 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Angath

Hej Dion

Tja, min kommentar er måske ikke særlig nyttig for dig, dels fordi jeg ikke er eller har været gift. Så jeg kender ikke det med, at sexlivet går fuldstændig i stå. Dog syntes jeg som single og køber af sex, har en snert af det. Det er f.eks. når jeg har besøgt nogle GP'er gennem tid, hvor det er den samme. I nogle tilfælde kan jeg godt syntes at det er ensformigt og gjort med rutine. Min pointe er, at jeg som sex køber syntes at købesex er ensformigt til tider og faktisk ikke altid er det hele værd. Forstå mig ret, sex er underfuldt dejligt, men tit er det som om man skal have en ny udfordring ved at prøve en ny GP'er og boltre sig med.

Som er lille side note vil jeg gerne sige, at det nok også har noget at gøre med, at der desværre ikke er ÆGTE kærlighed involveret. Ret tit tænker jeg over mine gerninger, og undskyld jeg går hudløst til sandheden, men når der ikke er kærlighed ... Ja, så syntes jeg det er ret TOMT.

Sex kan i mit tilfælde godt blive tomt, for det er ikke andet end kød kød og kød ... forstå mig ret ;)

Med hensyn til din hustru, ja jeg ved godt hvad jeg kunne "tænke" mig at gøre, måske lettere sagt end gjort. Jeg ville tale med hende om det, sandhed plejer ret tit at være det bedste. Men om du får noget ud af det, aner jeg ikke. Jeg er bare den type menneske der har det bedst med sandhed. Men du er jo en voksen mand, så du må selv beslutte dig hvad du vil gøre.

Dog en advarsel ... hvis du endnu ikke har prøvet at besøge en GP'er, vil jeg godt sige dette til dig. Hav pengene i orden eller vær tilbageholdende når du køber. FORDI !!! - Man bliver afhængig af købesex. Jeg taler af egen erfaring. Det er ligesom nikotin, man skal hele tiden bare have det kick det giver - desværre. Så tænk dig godt om :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

... kommentar til PowerPoints indlæg...

om man tør gå eller bliver i et problematisk, utilfredsstillende ægteskab er altid en svær beslutning. Og den tages med udgangspunkt i ens erfaringsgrundlag, hvor man er i livet, hvilken personligheds type man er, hvor meget drive man har, hvad man vil og ikke vil finde sig i, hvor stærk man er dybt inden i og især også udfra hvad man ellers er blevet budt af udfordringer i livet. Modstand gør stærk. At turde leve gør stærk. At få verbale tæsk af sine omgivelser og stå fast og være tro mod sig selv gør stærk.

Så hvis man - med al respekt - har skøjtet gennem livet og aldrig har mødt den store modstand, altid er lykkedes og aldrig har oplevet fiasko, så er det sværere at tage så radikal en beslutning, som en skilsmisse er.

Men for fanden da, hvor har jeg bare mødt Så mange mænd i mit voksne liv, som lever i skod ægteskaber, men som går rundt i cirkler og får lullet sig i søvn og hellere må blive 'for børnenes skyld' osv. undskyld, men hvor er jeres styrke? i store, stærke, lækre mænd, som i den grad spilder jeres tid, jeres liv... alle de spildte år, som i aldrig får tilbage. Jeres koner har frarøvet jer jeres handlekraft. Bryd nu ud. Tag jer nu sammen og få det liv, som i ønsker og ikke bare en sølle hverdag uden gnist og gejst. Synes at det er så meget spild af 'liv'.

Ved selvfølgelig godt, at alting ikke er så enkelt, meeeen dødsyge undskyldninger og overskringshandlinger har jeg bare hørt og set rigeligt af... come on...

Som Søren Kierkegaard skrev for længe længe siden;

At vove er at tabe fodfæste en kort stund. Ikke at vove er at tabe sig selv.

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Bliver lidt træt af at læse indlæg der får det til at lyde som om det er særlig mandigt at skride. Det kunne jo også tænkes at nogle mænd faktisk elsker deres børn så meget og nyder at se dem vokse op, så de ikke ønsker at misse et sekund af det. . I det tilfælde er man mere tro mod sig selv, ved at blive og kæmpe. Og læg mærke til ordet kæmpe det er da mandigt ikke at give op, selvom det kan se ud som om man har tabt. Og konen kan også vindes tilbage på et tidspunkt. . Måske er det det hele værd. 

Det er ikke særlig mandigt at stikke halen mellem benene og styrte ud og realisere sig selv, fordi man løber ind i nogle hårde år.. kunne man modargumenterer.

Og det skiver jeg ikke for at dømme nogen den anden vej. . Men alle har vel prøvet at stå ved en skillevej som Dion og skulle vælge. Det er hårdt så lad værd med at døm. 

Fordømmelse og afstandtagen kan ingen af os bruge til noget i vores fortvivelse.. Og hvis ikke i har været der i nu, så skal i nok møde fortvivelsen en dag og så må vi håbe at der ikke er nogen der dømmer jer.

Det gøre Ingen større at sparke en der ligger ned. . Tværtimod! 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
powerpoint skrev, for 12 timer siden:

DION :

Beklager  - men nu får du af grovfilen. Jeg forstår godt du er mellemleder ...... Du ville aldrig have nået et lederskab i mit firma.

Du fremtræder - undskyld mig igen - snotforvirret.

Jeg ynder at sige at alle historier har mindst 3 versioner uden at nogen af dem er sande. Vi smykker os med glansbilleder og det er altid sejrherren som skriver historien. 

I mine øjne er du et skvat som skal tørre alvorlige ( og ikke altid succesfulde) beslutninger af på andre,  uden selv at tage ansvaret.

Kyndige Mizz Skov har rigtig mange gode hints som du kunne drage nytte af --- hvis du tør !

Din indgangsbøn var ret ( lovlig meget ) enkel. Men prøv lige at læse efter, og se hvordan du i egen optik senere får snavset fruen mere og mere til, men alligevel gerne vil stå som faderen med den Braso  polerede glorie  overfor børnene, mens det smerter at få muldvarpen op af baglommen.

Gå ud og knep, det letter måske, men det løser ikke problemet. De 5-6-7-8 tusser du hælder i en GP  efter op til 4 timers stakåndet oplevelse, tror du selv det vil ændre noget radikalt ? Nej vel !

Igen find guldkornene i Mizz Skov's indlæg.

Vh

powerpoint 

 

 

Tak for opsangen men nu er det jo heldigvis ikke et job jeg leder efter :)

Du har ret, der er altid mange sider af samme sag.

Jeg bruger ikke følelser i mit job på samme måde som hjemme, der er der andre forhold der spiller ind. På jobbet træffer jeg beslutninger på et simpelt grundlag af faktuelle forhold. Jeg kan behandle mennesker med empati og anstændighed og forvente det samme retur. Jeg mener faktisk der er en kæmpe forskel --- det der gør dig til en dygtig leder gør dig ikke nødvendigvis til en god far og ægtemand. Derhjemme er der også andre følelser og kompetencer i spil og der kan jeg sagtens mangle noget. Og jeg ser altså mange dygtige ledere på niveauer over mig selv som heller ikke kan styre deres eget privatliv --- og som måske, måske ikke bruger GP'ere. 

Men dit indlæg bidrager med en ny vinkel og det er det jeg har eftersøgt. Det kan være svært at bevare en rød tråd gennem 4-5 sider og debatten lever på sin vis sit eget liv. Så måske jeg har malet et forvrænget billede af både min kone og jeg selv --- og måske udstiller jeg hende og mig. Men det er ikke uanstændigt med mindre I ved hvem vi er mener jeg. Samtidig er det ikke noget jeg har diskuteret med mine tætteste venner. Det kunne jo give dem et forudindtaget billede af min kone og vores forhold --- hvilket ikke er ønskværdigt hvis jeg ender med at bevare status quo. 

Men essensen i debatten er ikke at der er én af jer skal finde en løsning for mig. Formålet er at få så mange sider som muligt frem ved det at overskride grænsen og besøge en GP når man er gift eller i et forhold. Hvordan fungerer det i andre forhold og hvilke konsekvenser har det haft --- både for forholdet og personligt. Det findes der ikke mange beskrivelser af derude synes jeg, og for at fyre op under debatten har jeg i høj grad brugt min egen situation. 

Hvordan det ender for mig må tiden vise. Men igen takker jeg for de mange indlæg.

Redigeret af Dion

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kære DION

Mit indlæg var ment realistisk og ikke  hadsk - og jeg er glad for, og faktisk positivt overrasket over, at du  heller ikke opfatter det sådant. Der scorerede du virkelig nogle points  og thumps up for det..

Når det så er sagt ( som PK fra DF ville sige )  så er det her hverken en Damebrevkasse eller Mads og monopolet.

Og uanset om vi var en hob  af mere eller mindre kompetente psykologer, psykiatere og diplomuddannede parterapeuter eller for den sags skyld taxachauffører eller frisører, så er det dig og kun dig som kan træffe en beslutning - som du kan leve med. Men pynt ikke for meget på historien, hold den så tæt på mellemproportionalen ellers giver det bagslag.

I min pure ungdom havde jeg en meget viril studiekammerat som sagde til mig : Har du aldrig knaldet udenom ???  Prøv det - 1. gang er bare en hutle som skal overstås , derefter kan du ikke gøre noget mere galt end det du har gjort  - forstået i forhold til din samvittighed. Og for fanden - hvor havde han dog ret.

Men tilbage til sporet. Jeg har som Mizz Skov været gift flere gange. Jeg ved at "  wonder fisse "     kan være tryllebindende for nogle, men for andre  bare  normal sex. Det kan også tappe dig for adskillige tusser som brugt på den rigtige måde på din hustru, kunne åbne en ny verden for jer.

Så hvis ikke du søger noget emotionelt hos en GP  ( og gud forbyde det )  så knep løs og lad tusserne flyde, mens alt det andet sejler derhjemme.

På et eller andet tidspunkt finder du ud af at et hul er et hul - uanset om det så sidder i røven på en murerarbejdsmand.

Salige Simon Spies sagde engang : Det er svært at lave variationer omkring 2 kønsorganer ramler sammen.

Good luck

P

 

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...