Hop til indhold
Dion

Hvordan forsvares besøg hos GP'er når man er gift?

Recommended Posts

Guest stump
Mizz Skov skrev, for 8 timer siden:

... Hej Dion..., ikke at det er nogen trøst, men du er hverken den første eller den sidste, som ender i et ægteskab, hvor fruen i huset er gået i stå i ægtesengen. Jeg fatter det ikke. det er så trist, at en del kvinder får lullet sig selv i 'søvn', når de har fået den dejlige mand, x antal søde børn, villa Volvo og måske vovhund. Om det skyldes din hustrus skrøbelige mentale tilstand, eller hun blot bruger den som en undskyldning, ved jeg ikke, men uanset hvad, så driver den manglende intimitet en kile ned mellem jer. og det er ikke holdbart i længden. Kan sagtens forstå dine tanker. Andre mænd ville måske ha valgt en fast elskerinde i din situation, men det er jo noget lidt andet end at benytte sig af en skøn GPs ydelser af og til. uanset hvad, så står du med en udfordring og et uforløst behov. Er glad for at læse, hvad Bundstokken skriver. Måske det er en løsning. Måske det kan virke - måske ikke. Du kender fruen bedst. jeg ønsker dig alt muligt held og lykke... knus 

Jeg begyndte at læse dit indlæg, Mizz Skov, fordi jeg troede at du som kvinde ville se det fra kvindens side, og tjekke kønsroller, mandens involvering i de daglige familiepligter, mandens vægt, hvordan manden varmer sin kone op inden han stikker pikken ind, hvilken del han tager i opdragelse, hvem der handler ind, hvem der klarer tøjvask mindst hver anden gang, hvor de to sidst har haft en børnefri weekend med middag for to, teater, osv alene, osv osv.

Men godt at du på vegne af Dion er glad for Dions indlæg.

Nu er du jo en kvinde, Mizz Skov, går jeg nogenlunde ud fra, så jeg ville da glæde mig over, hvis du kunne give nogle gode råd. Hvordan påvirker det kvindens sexlyst altid at fise af sted kl 6 om morgenen med barn på cykl til børnehave, altid at skulle være den der henter, altid være den som handler, klarer tøjvask, mad, madpakker, osv.

Min erfaring er, at det hjælper rigtigt meget på seksuelle lyster hos kvinder, hvis de bliver båret lidt på hænder, bidt lidt i nakken, af manden, inden han klarer tøjvasken, eller aftensmaden osv osv.

Redigeret af stump

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Dion.

Lyt til et råd fra en gammel mand.

Tag det helt med ro, og lad være med at alle de moralske tanker. Dem bør du måske have, hvis du involverer dig med en anden kvinde, der ikke er professionel. Hvis du gør det kommer der næsten altid følelser ind i forholdet, og så er du ægte utro, og dit ægteskab er så mere usikkert p.g.a.dine følelser.

Hvis du derimod besøger glædespiger, får du (de fleste gange) en dejlig oplevelse, du får raset ud af din midtvejskrise, og hvis du sørger for altid at beskytte dig, og sørger for altid at gøre det på en måde, så hun ikke opdager det, så kan det blive et plus for dit ægteskab fremover. Du kan blive inspireret til at prøve nyt derhjemme, og du kan bede din kone om ydelser, du ellers ikke har fået.

Fat mod. Hvis du fortsat har moralske problemer og de vejer tungt, så er mit råd, at du bedst lader være. Du risikerer i modsat tilfælde, at din moral tilsiger dig at fortælle din kone hvad hu har lavet, og det vil være en stor fejltagelse.

Del dette indlæg


Link til indlæg
deralte skrev, for 21 minutter siden:

Hej Dion.

Lyt til et råd fra en gammel mand.

Tag det helt med ro, og lad være med at alle de moralske tanker. Dem bør du måske have, hvis du involverer dig med en anden kvinde, der ikke er professionel. Hvis du gør det kommer der næsten altid følelser ind i forholdet, og så er du ægte utro, og dit ægteskab er så mere usikkert p.g.a.dine følelser.

Hvis du derimod besøger glædespiger, får du (de fleste gange) en dejlig oplevelse, du får raset ud af din midtvejskrise, og hvis du sørger for altid at beskytte dig, og sørger for altid at gøre det på en måde, så hun ikke opdager det, så kan det blive et plus for dit ægteskab fremover. Du kan blive inspireret til at prøve nyt derhjemme, og du kan bede din kone om ydelser, du ellers ikke har fået.

Fat mod. Hvis du fortsat har moralske problemer og de vejer tungt, så er mit råd, at du bedst lader være. Du risikerer i modsat tilfælde, at din moral tilsiger dig at fortælle din kone hvad hu har lavet, og det vil være en stor fejltagelse.

Kære deralte:)

Et godt skriv fra din side;)

Mange hilsner

Nyder livet

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Søren Brun
Dion skrev, for 8 timer siden:

Hvorfor bliver jeg så sammen med hende? Tjaa, der er altid hensynet til børnene og en forbandet ægtepagt :(

Betyder dette, at dine overvejelser udover familie- og egne hensyn, også er økonomisk begrundede?

Del dette indlæg


Link til indlæg

For at tage den på min egen banehalvdel - uden at mene, hvordan andre bør leve deres liv - tænker jeg der er en masse spørgsmål man bliver nødt til at stille sig selv.

Er det utroskab at besøge en Gp, når man er gift/har kæreste? Ja, i min bog. Hvorfor vil jeg gerne besøge en GP? Er det pga manglende sex, eller fordi jeg keder mig? og sidst men ike mindst; hvad vil jeg opnå? Bliver jeg mere tilfreds med mit parforhold, med mit liv og mig selv? 

Hvis man stadig har følelser for sin partner, tror jeg pengene er givet meget bedre ud ved at forkæle hende lidt. Det er svært at få at forhold til at køre. Der skal kæmpes for det!

Jeg er meget på line med en anden herinde, der citerer Steffen Brandt. Han rammer det hele ret præcist. Der er sgu meget livsklogskab gemt i de tekster?

Godt nytår!

L

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Det er simpelthen ikke utroskab, at være sammen med en luder? :) Det er fint at I forsøger at bilde jer selv det ind, så I slipper for den der irriterende nagende dårlig samvittighed, men sikke en omgang gudsjammerligt sludder, som de færreste koner ville være enige med jer i.  

Lige så snart det foregår i det skjulte, så er der altså uncool overfor ens partner, om det så er sexchat, sex med en luder eller whatever. Trådstarter, gro hellere et par nosser, tal med dine kone og bliv skilt hvis ikke det virker efter hensigten og bliv glade hver for sig.

Inden I trækker kortet "amen, du har jo ikke selv stået i den situation med barn og alt det jazz", jo jeg har! 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Søren Brun skrev, for 41 minutter siden:

Betyder dette, at dine overvejelser udover familie- og egne hensyn, også er økonomisk begrundede?

Jeg elsker mine børn over alt på jorden. Det er så som så med min kone. Engang imellem mindes jeg hvorfor jeg faldt for hende. Men det føles som evigheder siden. Nu er hun mere en hæmsko som suger min energi ud af mig. Jeg har prøvet at engagere i det hjemlige. Altså bidrage med at tage mere end halvdelen af huslige pligter. Samtidig tjener jeg meget mere end hende og arbejder måske 20 timer mere om ugen end hun gør. Virkelig tilsidesat fritid, venskaber og sport i perioder. Jeg har forkælet hende med børnefri weekendophold og gaver. Dyrket nærhed og samtaler. Foreslået parterapi eller psykologer når skænderierne bryder ud. Men det har ikke hjulpet. Hun mener ikke selv hun har et problem -- men måske er det mig? Jeg er derfor kommet til et punkt hvor jeg må have afløb for min frustration. Eller blive skilt. Men børnene betyder alt og for deres skyld vil jeg hellere prøve at lege far, mor og børn end byde dem en udmarvende skilsmisse. Samtidig betyder ægtepagten at jeg må starte fra bunden igen med at opbygge en formue. Men jeg har et stort sex-drive som jeg undertrykker men som giver mig mere energi når det sættes fri. Derfor er jeg endt her. Så er det mon rette vej? Kun jeg kan svare. Men tak for de mange kommentarer :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Iscenesat Virkelighed skrev, for 35 minutter siden:

Det er simpelthen ikke utroskab, at være sammen med en luder? :) Det er fint at I forsøger at bilde jer selv det ind, så I slipper for den der irriterende nagende dårlig samvittighed, men sikke en omgang gudsjammerligt sludder, som de færreste koner ville være enige med jer i.  

Lige så snart det foregår i det skjulte, så er der altså uncool overfor ens partner, om det så er sexchat, sex med en luder eller whatever. Trådstarter, gro hellere et par nosser, tal med dine kone og bliv skilt hvis ikke det virker efter hensigten og bliv glade hver for sig.

Inden I trækker kortet "amen, du har jo ikke selv stået i den situation med barn og alt det jazz", jo jeg har! 

Jeg er enig --- Hvis jeg besøger en GP uden min kones viden velvidende at jeg sårer hende hvis hun vidste det så er jeg utro! Men alligevel kan jeg personligt mene det kun er er en form for udvidet onani da jeg aldrig har engageret følelser i mine tidligere besøg før jeg blev gift. Derfor er jeg nysgerrig over om der findes en løsning på det. Det mener Iscenesat virkelighed ikke der gør. Det respekterer jeg :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mizz Skov skrev, for 9 timer siden:

... Hej Dion..., ikke at det er nogen trøst, men du er hverken den første eller den sidste, som ender i et ægteskab, hvor fruen i huset er gået i stå i ægtesengen. Jeg fatter det ikke. det er så trist, at en del kvinder får lullet sig selv i 'søvn', når de har fået den dejlige mand, x antal søde børn, villa Volvo og måske vovhund. Om det skyldes din hustrus skrøbelige mentale tilstand, eller hun blot bruger den som en undskyldning, ved jeg ikke, men uanset hvad, så driver den manglende intimitet en kile ned mellem jer. og det er ikke holdbart i længden. Kan sagtens forstå dine tanker. Andre mænd ville måske ha valgt en fast elskerinde i din situation, men det er jo noget lidt andet end at benytte sig af en skøn GPs ydelser af og til. uanset hvad, så står du med en udfordring og et uforløst behov. Er glad for at læse, hvad Bundstokken skriver. Måske det er en løsning. Måske det kan virke - måske ikke. Du kender fruen bedst. jeg ønsker dig alt muligt held og lykke... knus 

Tak for dine tanker :)

jeg havde engang en kæreste som gav mig et blowjob hver morgen. Ingen forventninger til modydelser. Bare en måde at sende mig godt afsted på. Desværre holdt forholdet ikke af andre grunde. Men det er noget jeg savner ved min kone. At hun gør en indsats for at imødekomme mine behov frem for at gøre alt for at fremstille det som "nu igen den sure pligt med sex--- er det virkelig allerede et halvt år siden" :( og det er ikke fordi jeg så lader igen med at lade hende nyde uden at skulle yde. Det er når det omvendte er tilfældet. Det er vel 8 år siden det skete. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Dion skrev, for 11 minutter siden:

Jeg elsker mine børn over alt på jorden. Det er så som så med min kone. Engang imellem mindes jeg hvorfor jeg faldt for hende. Men det føles som evigheder siden. Nu er hun mere en hæmsko som suger min energi ud af mig. Jeg har prøvet at engagere i det hjemlige. Altså bidrage med at tage mere end halvdelen af huslige pligter. Samtidig tjener jeg meget mere end hende og arbejder måske 20 timer mere om ugen end hun gør. Virkelig tilsidesat fritid, venskaber og sport i perioder. Jeg har forkælet hende med børnefri weekendophold og gaver. Dyrket nærhed og samtaler. Foreslået parterapi eller psykologer når skænderierne bryder ud. Men det har ikke hjulpet. Hun mener ikke selv hun har et problem -- men måske er det mig? Jeg er derfor kommet til et punkt hvor jeg må have afløb for min frustration. Eller blive skilt. Men børnene betyder alt og for deres skyld vil jeg hellere prøve at lege far, mor og børn end byde dem en udmarvende skilsmisse. Samtidig betyder ægtepagten at jeg må starte fra bunden igen med at opbygge en formue. Men jeg har et stort sex-drive som jeg undertrykker men som giver mig mere energi når det sættes fri. Derfor er jeg endt her. Så er det mon rette vej? Kun jeg kan svare. Men tak for de mange kommentarer :)

Men er det virkelig dét I ønsker at lære jeres børn er en god og sund relation? 

Ja, det stinker at have delebørn og man er ved at af savn! Ja, det stinker at starte fra scratch, men med den alder jeres børn nu har kan de altså sagtens mærke at mor og far ikke er glade, de kan ikke forstå hvorfor og det vil skabe utryghed i en lille krop, uanset hvor meget I forsøger at lade som om. 

Gør noget, et eller andet, din kone er naturligvis nødt til også at være samarbejdsvillig. Ellers må I videre, hver for sig. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Søren Brun

Jeg er helt enig med IV, det er at stikke sig selv blår i øjnene, det er en flugt fra virkeligheden og fører ingen steder hen.. Hvis du ikke elsker din kone længere er det jo håbløst for både jer og især børnene at fortsætte som om intet er hændt. De kan helt sikkert mærke det allerede i hverdagen.

Og efter det, du skriver, er alle forsøg på en løsning forsøgt, så det bedste er nok at finde en ny vej frem for jer begge og børnene. Du kan du prøve at få en aftale med hende, måske ved hjælp fra Statsforvaltningen omkring det rent økonomiske selvom det bliver svært, når der er en ægtepagt.

Om det så er vejen frem at besøge GP'er er nok svært at sige, men måske en midlertidig løsning. Og flere af de 'voksne' GP'er, forstår uden tvivl din situation, men det er selvfølgelig svært at vide på forhånd, hvem der har haft (lignende) familieproblemer.

Del dette indlæg


Link til indlæg

SB - så på baggrund af et par indlæg herinde kan du konkludere at det bedste er en skilsmisse ?  Wow...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Dion skrev, for 48 minutter siden:

Samtidig betyder ægtepagten at jeg må starte fra bunden igen med at opbygge en formue.

Ægtepagt? - mener du særeje? og at alle jeres værdier står i din kones navn, fordi du evt. har en stor gæld?

Normalt har man fælleseje - så deler I 50/50 af både gæld og aktiver - og du har aldrig haft mere end 50% af jeres formue - så du kan ikke snakke om at du igen skal til at starte fra bunden - men det koster at blive skilt - især hvis man ikke kan ordne det i mindelighed og absolut skal have advokater og deslige rodet ind i det og de ender med at koste mere, end at give den anden part lidt ekstra og få en lykkelig skilsmisse - ikke mindst til glæde for jeres børn.

Men start da med at besøge en glædespige, der også har lidt mellem ørerne, kan give dig en god oplevelse og lidt selvtillid, så du stråler, når du kommer hjem og er ligeglad med om konen, ligger op til konflikter, som du med dit nye overskud, nemt kan afbøje og kringle dig udenom :)

Redigeret af Jernsvinet

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Søren Brun
Heine skrev, for 5 minutter siden:

SB - så på baggrund af et par indlæg herinde kan du konkludere at det bedste er en skilsmisse ?  Wow...

Du har sikkert et bedre forslag, du er jo altvidende, de er så åbenbart bare en hemmelighed. I øvrigt er der +35 indlæg i tråden pt, hvis du ikke skulle have lagt mærke til det.

Dion beder jo om kommentarer/forslag, og der er jeg da mere konstruktiv end dig. Om min kommentar så er brugbar, er vel op til ham at afgøre, ikke dig.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Dion skrev, for 11 timer siden:

Hej!

Jeg er ny i dette forum og jeg er en gift mand. Jeg har ikke været min kone utro, men jeg er kommet til et punkt hvor jeg virkelig længes efter sex med yngre piger.

Sex med min kone finder jeg kedeligt og monotomt når det endelig sker, og hun har mange humørsvingninger. Men det er mig der altid skal tage initiativ og hun har aldrig været specielt udfarende og eksperimenterende. Meget passiv faktisk.

Pga de føromtalte humørsvingninger føler jeg at min kærlighed til hende smuldrer. Hun orker ikke ret meget, og det er ikke fordi hun arbejder 50 timer om ugen og er presset jobmæssigt.  Faktisk meget meget mindre. Men de fleste små forhindringer er store udfordringer for hende og hun besidder en evne til at få alt til at lyde negativt. 

Hvorfor bliver jeg så sammen med hende? Tjaa, der er altid hensynet til børnene og en forbandet ægtepagt :(

Jeg kigger derfor ofte efter andre kvinder, flirter osv. Men har endnu ikke taget skridtet fuldt ud, for kan jeg være mig selv bekendt efter en besøg hos en GP? Jeg har sporadisk erfaring med dem, men det var før jeg blev gift.

Jeg er derfor meget nysgerrig efter at høre nogen erfaringer fra andre ægtemænd, hvad var jeres bevæggrunde for at kaste jer ud i disse erotiske eskapader, hvordan forsvarer I det overfor jer selv, har I ændret syn på jeres kone til det bedre/værre efterfølgende, kan I se jer selv i spejlet efterfølgende?

Jeg er selv mellemleder i en mellemstor virksomhed, er 39 år og har 2 børn på 6 og 4 år, været gift i 9 år. Er det en 40-årskrise der nærmer sig?

mvh Dion

 

Hej Dion

Respekt for at smide den her ind i forummet, det er et dilemma som mange af os oplever på et tidspunkt i livet. Men der mangler en ting: Definer Utroskab

Alle de svar du får (og de har været gode) tager udgangspunkt i, hvad den enkelte forstår som utroskab.. med hvad mener du er utroskab?

Nogle vil mene, at du allerede nu hvor du flirter med andre kvinder, er utro. Andre vil mene at grænsen overskrides ved kys, andre ved oralsex, andre igen vil mene at det er ved fuldbyrdet samleje. Så vil nogle mene, at det først er utroskab hvis man indleder et følelsesmæssigt forhold til en elskerinde osv.

Alle har deres egen definition af utroskab og nej det er ikke sikkert at ens definition er = med ens kones. Men det vigtigste er, at du er tro mod det du selv tænker og derfra træffe de valg der er nødvendige. Jeg ved ikke om du skal gå fra konen, eller prøve at genvinde hende, eller finde en model hvor du får det ude i byen... det kan du bedst selv mærke.

Men inden du kaster det hele på gulvet, så husk på at parforholdet altid, på den ene eller anden måde sættes på standby når man har små børn. Så hvis du stadig kan se lidt af den kvinde du valgte engang, så er hun stadig derinde og skal nok komme frem igen når børnene bliver større.. Ja og så må du holde ud lidt endnu og finde en model som du også kan leve i..

Jeg selv personligt forbinder slet ikke troskab eller utroskab med sex... Troskab meget større end det. Troskab er at jeg aldrig svigter hende, at jeg vil stå op for hende hver dag, at jeg altid gå forrest og tager det hårde slid, at jeg beskytter hende og passer på hende for evigt, at jeg uanset hvad der ellers sker, vil sidde der til det sidste og gøre alt for at dulme min elskedes smerte og påtage mig den, hvis jeg kunne... det er troskab.

Nu bliver jeg, for at det giver mening også nød til at definere sex. Sex er for mig et basalt menneskeligt behov, på linje med søvn og indtagelsen af mad og drikke. Sex kan derfor i min verden ikke deponeres hos andre mennesker, end en selv. Du ejer altså din egen seksualitet uanset om du er gift eller ej. Hvis nu du ikke fik mad nok, hvad ville du så gøre?.. ville du afstå fra at spise? jeg ville ikke. Jeg er den bedste udgave af mig selv, når jeg får mad nok, søvn nok og sex nok. Den bedste udgave af mig selv er til stor gavn for min omgivelser... herunder selvfølgelig kone og børn.

Dion du skal mærke efter, hvad der føles rigtigt for dig og det er ikke noget du gør på et øjeblik, dit dilemma kan have store konsekvenser, så tag dig tid.

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Heine skrev, for 1 time siden:

SB - så på baggrund af et par indlæg herinde kan du konkludere at det bedste er en skilsmisse ?  Wow...

Han konkluderede ikke noget, men kom med et forslag til en løsning og så er det vel trådstarters ansvar at sortere i de svar han kan bruge og ikke bruge. 

Heine skrev, for 1 time siden:

hav en fin og afslappet aften Søren Brun... 

Var det ikke en arrogant måde at trække sig ud af debatten på? Kan du ikke klare lidt modstand? :P

Redigeret af troldmanden

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jernsvinet skrev, for 5 timer siden:

Men start da med at besøge en glædespige, der også har lidt mellem ørerne, kan give dig en god oplevelse og lidt selvtillid, så du stråler, når du kommer hjem og er ligeglad med om konen, ligger op til konflikter, som du med dit nye overskud, nemt kan afbøje og kringle dig udenom

Hej Jernsvinet.

Det er seriøst det mest geniale råd, du længe er kommet med. NOT, Jeg vil vove den påstand at alle GPÉR til hver en tid giver en god oplevelse. Men at, du mener at, dine udfordringer på hjemmefronten kan løse andres. Det er at stramme skruen. I mine øjne er det vist ham selv, der skal løse de udfordringer han har. 

Ha en skøn sødag

KK

Del dette indlæg


Link til indlæg

Min egen definition på utroskab er langt fra konens. Jeg ser ingen problem med at få et blowjob i byen eller knalde en anden pige. Så længe jeg ikke lægger følelser i det udover min egen seksuelle drift. Sådan set er jeg enig med Blue man om at sex er et behov. Om jeg får muskelmassage eller prostatamassage eller masserer en vagina med pikken er det samme i min verden. Med fare for at fornærme nogen tror jeg mænd har en bedre evne til at adskille tingene. Men jeg har jo ikke været sammen med andre end min kone fordi hun anser det for utroskab. Mit dilemma er derfor at jeg ikke ser et problem som hun gør det eller ville gøre. Kan jeg derfor knalde andre uden jeg vil forfalde i min ærlighed, mest overfor mine børn? Kan jeg se dem i øjnene uden anger? Her efterlyser jeg andres erfaringer når de krydser grænsen :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Dion skrev, for 7 minutter siden:

Min egen definition på utroskab er langt fra konens. Jeg ser ingen problem med at få et blowjob i byen eller knalde en anden pige. Så længe jeg ikke lægger følelser i det udover min egen seksuelle drift. Sådan set er jeg enig med Blue man om at sex er et behov. Om jeg får muskelmassage eller prostatamassage eller masserer en vagina med pikken er det samme i min verden. Med fare for at fornærme nogen tror jeg mænd har en bedre evne til at adskille tingene. Men jeg har jo ikke været sammen med andre end min kone fordi hun anser det for utroskab. Mit dilemma er derfor at jeg ikke ser et problem som hun gør det eller ville gøre. Kan jeg derfor knalde andre uden jeg vil forfalde i min ærlighed, mest overfor mine børn? Kan jeg se dem i øjnene uden anger? Her efterlyser jeg andres erfaringer når de krydser grænsen :)

Som min sædvanlige -og gifte- købesexleverandør engang sagde: "herregud, det er jo bare sex - det er jo ikke en kærlighedserklæring" .

At din kone anser det for utroskab burde mest være hendes problem, og hendes manglende sex-lyst bør ikke medføre at hun fornægter dig sex. Hvis det nu var den omvendte verden, hvor du ikke gad og hun manglede sex, så skulle du bare se hvordan alle  stod på nakken af hinanden for at råde hende til at "gå i byen" - og ingen - heller ikke Iscenesat Virkelighed ville drømme om at kalde det utroskab.

Jeg kan ihvertfald både se min hustru og børn og svigerbørn i øjnene, de ved, og er indforståede med at det er en del af vores forhold .

Del dette indlæg


Link til indlæg
Dion skrev, for 10 timer siden:

Men det er noget jeg savner ved min kone. At hun gør en indsats for at imødekomme mine behov frem for at gøre alt for at fremstille det som "nu igen den sure pligt med sex--- er det virkelig allerede et halvt år siden"

Hvad gør du selv for at tænde hende? Det er ikke nok bare at tage opvasken, og så derefter sætte sig ind foran fjernsynet.

Husker du at give dine kone komplimenter? Husker du at give hende blomster i ny og næ? Du ved alle de ting man gør når man er nyforelsket.

Og ang. det med dine børn - så har jeg en god ven som var i samme situation som dig. Han begyndte at sætte tid af i kalenderen til, hvor det var tid til kun ham og hans kone.
Børnene sørget han for blev passet den ene dag. Og de gjorde det 2-3 gange om måneden.
Resultatet er, at han har mere glæde i hverdagen, og ikke vil skilles fra hende.

Måske du skulle prøve at lade svigerforældrene passe børnene en weekend, så du kan invitere din kone på et weekend ophold med spa og det hele.

Del dette indlæg


Link til indlæg
gerog skrev, 1 time siden:

Hvad gør du selv for at tænde hende? Det er ikke nok bare at tage opvasken, og så derefter sætte sig ind foran fjernsynet.

Husker du at give dine kone komplimenter? Husker du at give hende blomster i ny og næ? Du ved alle de ting man gør når man er nyforelsket.

Og ang. det med dine børn - så har jeg en god ven som var i samme situation som dig. Han begyndte at sætte tid af i kalenderen til, hvor det var tid til kun ham og hans kone.
Børnene sørget han for blev passet den ene dag. Og de gjorde det 2-3 gange om måneden.
Resultatet er, at han har mere glæde i hverdagen, og ikke vil skilles fra hende.

Måske du skulle prøve at lade svigerforældrene passe børnene en weekend, så du kan invitere din kone på et weekend ophold med spa og det hele.

Gerog jeg har været der. Prøvet hvad du foreslår. Faktisk brugte jeg mange år i starten på det. Men det er som om det bare bliver opslugt uden der kommer noget retur. Jeg kan blive ved med at give af mig selv uden at føle der kommer noget retur. Det er temmelig frustrerende og utiltalende. Derfor begynder jeg at miste lyste til at give hende mere.

Hvis det blot havde været en medarbejder jeg skulle fyre var der ingen problem. Det er udfordrende at gøre det på en ordentlig måde men kan lade sig gøre uden jeg lægger for mange følelser i det. Modsat en skilsmisse. Deri er der mange følelser involveret. Jeg er stadig ikke kommet til det punkt hvor det føles som eneste udvej. Måske køber jeg bare noget tid ved at udskyde det? Måske. Men hvis jeg skal leve må jeg have seksuelt afløb nu. Jeg har trods alt været gift med hende i mange år efterhånden så det er mit indtryk hun ikke vil eller kan indfri det. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bundstokken skrev, for 1 time siden:

Som min sædvanlige -og gifte- købesexleverandør engang sagde: "herregud, det er jo bare sex - det er jo ikke en kærlighedserklæring" .

At din kone anser det for utroskab burde mest være hendes problem, og hendes manglende sex-lyst bør ikke medføre at hun fornægter dig sex. Hvis det nu var den omvendte verden, hvor du ikke gad og hun manglede sex, så skulle du bare se hvordan alle  stod på nakken af hinanden for at råde hende til at "gå i byen" - og ingen - heller ikke Iscenesat Virkelighed ville drømme om at kalde det utroskab.

Jeg kan ihvertfald både se min hustru og børn og svigerbørn i øjnene, de ved, og er indforståede med at det er en del af vores forhold .

Hvordan er du kommet dertil? Har du åbent fortalt dem om dine eskapader og lyster eller hvordan ved du at de ved det? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Dion skrev, for 5 minutter siden:

Hvordan er du kommet dertil? Har du åbent fortalt dem om dine eskapader og lyster eller hvordan ved du at de ved det? 

Jeg sendte dig en PB med et link ;) 

Mine købesex begyndte jeg først på efter opfordringer fra min hustru, på et ret tidligt tidspunkt involverede vi vores voksne børn i det og en søn, som ellers er et meget retskaffent og ordentligt menneske, havde tidligere sagt at inden han kom i fast forhold, VILLE han prøve at købe sex for at opleve hvad god og ordenlig sex var. Svigerbørnene fik det at vide af børnene, men igen - det er ikke et samtaleemne som sådan - bare en lille del af vores samlede liv. Holdningen hos alle er altså at det bare er sex - ikke et kærlighedsforhold med en elskerinde.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Dion skrev, for 39 minutter siden:

Gerog jeg har været der. Prøvet hvad du foreslår. Faktisk brugte jeg mange år i starten på det. Men det er som om det bare bliver opslugt uden der kommer noget retur. Jeg kan blive ved med at give af mig selv uden at føle der kommer noget retur. Det er temmelig frustrerende og utiltalende. Derfor begynder jeg at miste lyste til at give hende mere.

Hvad har du givet hende? Ting og blomster?
Det er også vigtigt at du siger oprigtige komplimenter, og at hun føler sig elsket.
Hvis du f.eks. ikke får hende til at føle sig elsket, så kan det være ligemeget med gaver og spaophold.

Derudover har du prøvet at tænke tilbage på da i var nyforelsket? Måske der noget særligt du gjorde som du ikke gør længere - det oftest de små ting man nemt overser men som er vigtige for ens bedre halvdel.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...