Hop til indhold
Gæst

Hvad er din livret?

Recommended Posts

Gæst

... glemte lige at nævne min ynglingspizza fra 'Grappa' eller en anden ynglings fra 'Mackies' eller også bare en hot dog m pølse i svøb... og en varm Cocio på en kold vinterdag hvor det pivblæser - ja tak...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Stort set alt, bare der er nok af det :lol: men stegt flæsk, æggekage, hakkebøf, stegt kalvelever, boller i karry, alle mulige retter med hjortevildt og vildsvin (det er det jeg oftest spiser) flæskesteg, oksesteg, bøffer, suppe, koteletter, spagetti og kødsovs, pasta retter. MEN JEG SPISER IKKE KØDRAND :D 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Professoren

Hvis jeg nødtvunget skal se bort fra Amy's fristelser, sværger jeg til min hjemmelavede marine bouillabaisse med en frisk, syrlig portugisisk Vinho Verde til.

Del dette indlæg


Link til indlæg

1: En god marmoreret bøf, skåret ud af ryggen på en okse

2: Stegt and

3: Stegt vildsvin 

Del dette indlæg


Link til indlæg

... glemte lige at nævne min ynglingspizza fra 'Grappa' eller en anden ynglings fra 'Mackies' eller også bare en hot dog m pølse i svøb... og en varm Cocio på en kold vinterdag hvor det pivblæser - ja tak...

Ja Mackies pizzaer i Århus er gode... mums

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg spiser alt, undtaget tomatsuppe ;-)

Stegt flæsk må gerne være med løgsovs, BX ;-) 

Løgsovs - det serverede min far til bidesild med hvide kartofler - jeg siger jer - man tørstede bagefter :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aros

Ja Mackies pizzaer i Århus er gode... mums

2 mio fluer tager ikke fejl, noget i den retning står på regningen, men ja de er gode. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Et godt MC-attack af og til er også et hit, selvom det er lidt dyrt, når man skal have sideburgere oven i en stor menu og en shake at gå hjem på!

Del dette indlæg


Link til indlæg

2 mio fluer tager ikke fejl, noget i den retning står på regningen, men ja de er gode. 

og: kærlighed og bestik kan ikke købes. 

Der stod også engang: Posin et sød. 

Men dengang byens bedste pizzaer. 

Redigeret af Aarhuselsker

Del dette indlæg


Link til indlæg

2 mio fluer tager ikke fejl, noget i den retning står på regningen, men ja de er gode. 

I øvrigt trist, at ejeren døde af en hjerneblødning her i starten af året.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aros

I øvrigt trist, at ejeren døde af en hjerneblødning her i starten af året.

Jeg skulle lige til at skrive det, Micky Lee er en savnet personlighed.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Huaa Laan

... Huaa Laan ; er det så forret, hovedret eller dessert? i wunder...

Mizz Skov, forretten er kælen med masser af kys i nakken på kvinden og kys på  kroppen ned mod missen, hvor forretten slutter med gensidig kys i en 69'er. Hovedretten er en god gang kvindegymnastik i forskellige stillinger - gerne med kys undervejs. Desserten er at ligge tæt efter forret og hovedret og kysse alle mulige og umulige steder :-) 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aros

og: kærlighed og bestik kan ikke købes. 

Der stod også engang: Posin et sød. 

Men dengang byens bedste pizzaer. 

Den med kærlighed og bestik kan jeg ikke huske, men meget rammende, også fordi man jo spiser pizzaer med hænderne der. 

Dengang byens bedset pizzaer - hvor handler du bedre pizzaer nu da som er bedre ? Det flyvende tæppe i Federiks Alle lavede engang gode pizzaer men det er gået ned af bakke synes jeg.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Den med kærlighed og bestik kan jeg ikke huske, men meget rammende, også fordi man jo spiser pizzaer med hænderne der. 

Dengang byens bedset pizzaer - hvor handler du bedre pizzaer nu da som er bedre ? Det flyvende tæppe i Federiks Alle lavede engang gode pizzaer men det er gået ned af bakke synes jeg.

jeg har ikke rigtig købt pizzaer i mange år. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

I øvrigt trist, at ejeren døde af en hjerneblødning her i starten af året.... skriver flere...

... jeg var derinde og spise dagen inden, han gik bort. Meget underligt. og også lidt specielt de første gange, man kom derind efterfølgende... han var en stor personlighed... - han og undertegnede delte fødselsdag, og min ex og jeg kendte ham lidt privat... han er virkelig savnet...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Men hver søndag fik vi stegte sild, med mos og smørsovs, jeg har på fornemmelsen det mest var fordi det var billigt, ved du om det kan være rigtigt?

Det kan godt være, hvis du har boet i eller nær en fiskerihavn. Her kunne man – dengang vi havde en betragtelig fiskeriflåde – gå ned på molen og købe fisk direkte af skipper for næsten ingen penge.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

... til Aros... må jeg ubetinget sige 'grappa', men det er jo blot min favorit - andre har sikkert en anden...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Elskov i urtehaven - ELLER Boller i selleri er en favoritret i denne tid . . . :P:P

Læste for nogle år siden, at mænd ikke vidste, hvad selleri var for en grønsag/skulle bruges til . . . :sad:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Elskov i urtehaven - ELLER Boller i selleri er en favoritret i denne tid . . . :P:P

Læste for nogle år siden, at mænd ikke vidste, hvad selleri var for en grønsag/skulle bruges til . . . :sad:

Selleri/kartoffelmos med hasselnøddder til ølkogt okse klump. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg elsker bålmad. Det kan fx være kronhjort steaks eller en hel lakseside stegt på en sten, kartofler og brød bagt i gløderne, lidt primører og hjemmelavet sauce.
Hertil serveres iskoldt vand og måltidet indtages under stjernerne. Mere fantastisk bliver det ikke :)
 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest sydfyr43

Hmm .. en god bøf m det hele, en sovs der kan spises med en gaffel..  dessert er kropsvarm filet sat direkte ned på munden og tungen der får lov at komme ind, gerne med sprøjt til sidst.. så er min middag komplet.  Jeg serverer så kaffe og giver fløden til hendes... 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg elsker bålmad. Det kan fx være kronhjort steaks eller en hel lakseside stegt på en sten, kartofler og brød bagt i gløderne, lidt primører og hjemmelavet sauce.
Hertil serveres iskoldt vand og måltidet indtages under stjernerne. Mere fantastisk bliver det ikke :)
 

Ja, hvis det så også er en kronhjort, man har fået i kikkertsigtet og selv plaffet ned ......

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...