Hop til indhold
Gæst

Bordeller

Recommended Posts

Jeg tror personligt, at der er flere problemer på de 'nye typer klinikker' i forhold til de gammeldags, hvor kan bare kunne komme i åbningstiden, fordi adressen var velkendt.

De nye 'klinikker' er kendetegnede ved at huse 2-5 udenlandske piger af gangen.

Og være en art 'privat/diskret', der trods kendt beliggenhed kræver, at man ringer eller sms'er for at få adressen. Samtidig holder bagmanden dermed tal på antallet af kunder, da der afregnes (50-50).

De steder kan fungere i måneds- eller årevis for så pludselig at lukke ned og åbne kort tid efter i en anden del af byen.

Stederne er ofte indrettet fuldstændigt som de klassiske danske klinikker (anno 1982) andre gange en del mere spartansk, men er 'Cash cows' for bagmænd.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg undrede mig over din holdning og handlinger om det med klinikkerne, men dine indlæg til Louie De Palma og jeg om det er jo også et slags sigende svar ;) ;);) 

Mon det...? Og du har stadig til gode at forklare det med at jeg "mange gange har udtrykt skepsis omkring danske klinikker". Jeg ved næppe noget overhoved omkring forhold på danske klinikker. Jeg ved kun at jeg som kunde føler mig akavet der. Det har ikke med dem at gøre, men med mig. Og hvis det er at mangle hoved eller hale så må det være sådan.

For sikkerheds skyld skal jeg tilføje at ingen skulle blive gladere end mig, hvis nogen ville skrive lidt kritiskt om de thaikliniikker der sænker priserne og alligevel tager halvdelen af pigernes indtjeninger, så de står tilbage med max 4-500 kr for en times fuld pakke. Og som du siger, måske en gæld til mama at betale. Men det gør man ikke, fordi man er glad for de lave priser. Og ingen skulle blive gladere end mig om nogen ville skrive lidt om de klinikker hvor stoffer og alkohol holder pigerne igang, så at nærige mænd kan have lidt sjovt for næsten ingen penge. 

Men det gør man ikke, man roser dem istedet for og forklarer for os andre at det er sådan det skal være og disse priser der skal gælde. Personligt har jeg taget konsekvenserne af den viden jeg har fået på vejen, og besøger kun dem hvor forholdene er nogenlunde anstændige. Og skal jeg prøve et nyt sted, så er falkeblikket påkoblet. At sige at jeg "lystigt besøger" thaiklinikker med dårlige forhold, er altså vrøvl som du selv har fundet på.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Mon det...? Og du har stadig til gode at forklare det med at jeg "mange gange har udtrykt skepsis omkring danske klinikker". Jeg ved næppe noget overhoved omkring forhold på danske klinikker. Jeg ved kun at jeg som kunde føler mig akavet der. Det har ikke med dem at gøre, men med mig. Og hvis det er at mangle hoved eller hale så må det være sådan.

For sikkerheds skyld skal jeg tilføje at ingen skulle blive gladere end mig, hvis nogen ville skrive lidt kritiskt om de thaikliniikker der sænker priserne og alligevel tager halvdelen af pigernes indtjeninger, så de står tilbage med max 4-500 kr for en times fuld pakke. Og som du siger, måske en gæld til mama at betale. Men det gør man ikke, fordi man er glad for de lave priser. Og ingen skulle blive gladere end mig om nogen ville skrive lidt om de klinikker hvor stoffer og alkohol holder pigerne igang, så at nærige mænd kan have lidt sjovt for næsten ingen penge. 

Men det gør man ikke, man roser dem istedet for og forklarer for os andre at det er sådan det skal være og disse priser der skal gælde. Personligt har jeg taget konsekvenserne af den viden jeg har fået på vejen, og besøger kun dem hvor forholdene er nogenlunde anstændige. Og skal jeg prøve et nyt sted, så er falkeblikket påkoblet. At sige at jeg "lystigt besøger" thaiklinikker med dårlige forhold, er altså vrøvl som du selv har fundet på.

Hvordan ved du med  rimelig sikkerhed at de thaiklinikker du besøger er anstændige og at du ikke bare selv vælger at tro det fordi det på overfladen virker sådan ? ? ? Det er vist en stråmand det der. ;)  ;)  ;) 

Vi alle har falkeblikket ude, men der er et blåøjet blik hvis man tror det kan gennemskue klinikkens og pigernes forhold, specielt når vi ved at thaipigerne er ret gode skuespillere ;) ;) ;) 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvordan ved du med  rimelig sikkerhed at de thaiklinikker du besøger er anstændige og at du ikke bare selv vælger at tro det fordi det på overfladen virker sådan ? ? ? Det er vist en stråmand det der. ;)  ;)  ;) 

Vi alle har falkeblikket ude, men der er et blåøjet blik hvis man tror det kan gennemskue klinikkens og pigernes forhold, specielt når vi ved at thaipigerne er ret gode skuespillere ;) ;) ;) 

 

Jeg ved det fordi jeg har fakta. Anstændighet er vist ikke en eksakt størrelse, men anstændigt nok for mig. Hvordan ved du noget om de piger eller steder du besøger? Er det kun thaipiger der er ret gode skuesplillere, eller er du ligeglad?

Og apropos stråmænd: hvor er alle de eksempler hvor jeg kritiserer de danske klinikker?

Men det har åbenbart ingen betydning at du ikke kan belægge hverken at jeg kritiserer danske klinikker eller lystigt besøger thaiklinikker med usle forhold. Du siger det, altså er det sådan. Og mener jeg at jeg har nogenlunde tjek på hvad jeg laver, så er jeg bare blåøjet. 

Du er simpelthen omnipotent.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg ved det fordi jeg har fakta. Anstændighet er vist ikke en eksakt størrelse, men anstændigt nok for mig.

Hvad er der for fakta og dokumentation du påstår du får når du besøger thaikinikker som gør at du med sikkerhed kan sige  at klinikken er anstændig ? ? 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvad er der for fakta og dokumentation du påstår du får når du besøger thaikinikker som gør at du med sikkerhed kan sige  at klinikken er anstændig ? ? 

1.Mange år på stierne har lært mig en del. Men det er mellem mig og dem, ikke mellem dig og mig. 

2. Jeg har aldrig sagt "med sikkerhed". Jeg har sagt "nogenlunde".

 

Og nu gider jeg nok ikke den her afsporing mer. Jeg ved hvad jeg laver og synes om tingen, og det ved de facto ikke du. Selv om du er omnipotent.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

1.Mange år på stierne har lært mig en del. Men det er mellem mig og dem, ikke mellem dig og mig. 

2. Jeg har aldrig sagt "med sikkerhed". Jeg har sagt "nogenlunde".

 

Og nu gider jeg nok ikke den her afsporing mer. Jeg ved hvad jeg laver og synes om tingen, og det ved de facto ikke du. Selv om du er omnipotent.

Det kan man vi altid sige. Jeg besøger kun piger der er glade for deres arbejde og arbejder på anstændige klinikker, og min erfaring og hvad pigerne fortæller mig gør at jeg ved det som et faktum at klinikken er anstændig, og der kan ikke stilles spørgsmål ved det. Arghhh det lyder godt og selvrosende for ens personlighed, men men ;) ;);)

De fleste thaipiger fortæller kunderne de pæne søde historier vi gerne vil høre og ens mavefornemmelse eller erfaring tror jeg ikke giver en fakta nok til at man seriøst kan fastslå om klinikken er anstændig men måske jeg opfatter anstændighed anderledes end du gør. ;) ;);)

 

Redigeret af Gæst

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det kan man vi altid sige. Jeg besøger kun piger der er glade for deres arbejde og arbejder på anstændige klinikker, og min erfaring og hvad pigerne fortæller mig gør at jeg ved det som et faktum, der ikke kan stilles spørgsmål ved. Arghhh. ;) ;);)

De fleste thaipiger fortæller kunderne de pæne søde historier vi gerne vil høre og ens mavefornemmelse eller erfaring tror jeg ikke giver en fakta nok til at man seriøst kan fastslå om klinikken er anstændig men måske jeg opfatter anstændighed anderledes end du gør. ;) ;);)

 

Ja, og måske aner du overhoved ikke hvad anstændighed betyder? Anstændigt er f.eks. at belægge sine påstande om andre mennesker, ellers er det bare bagvaskelse. Du siger at jeg lystigt besøger thaipiger der arbejder under usle forhold. Du siger at jeg tit kritiserer danske klinikker. Disse to påstande har en forbindelse der fremstiller mig som et uanstændigt og blåøjet menneske. Men det er mærkeligt nok ikke dig som skal belægge dine påstande om mig; det er mig der skal bevise at du fabulerer.

Fuck off til Østerbro!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Ja, og måske aner du overhoved ikke hvad anstændighed betyder? Anstændigt er f.eks. at belægge sine påstande om andre mennesker, ellers er det bare bagvaskelse. Du siger at jeg lystigt besøger thaipiger der arbejder under usle forhold. Du siger at jeg tit kritiserer danske klinikker. Disse to påstande har en forbindelse der fremstiller mig som et uanstændigt og blåøjet menneske. Men det er mærkeligt nok ikke dig som skal belægge dine påstande om mig; det er mig der skal bevise at du fabulerer.

Fuck off til Østerbro!

 Dine tolkninger og dit ordvalg står for din egen regning. Du ville stoppe afsporingen, okay jeg gør det så ;) ;) ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

 Dine tolkninger og dit ordvalg står for din egen regning. Du ville stoppe afsporingen, okay jeg gør det så ;) ;) ;)

Godt så!. Det er jo betimeligt at den der starter toget også stopper det.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Det er ikke alle mutter som man skal stole på:twisted:. De krænker gp privatliv og har en adfærd som ingen steder høre hjemme:twisted:. Det er en jammerlig måde at køre sin forretning med sådanne metode:twisted:. Men er det ikke som save den gren over man selv sidder på;). Nej for fusk er der en anden pg som tager  over;).

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er ikke alle mutter som man skal stole på:twisted:. De krænker gp privatliv og har en adfærd som ingen steder høre hjemme:twisted:. Det er en jammerlig måde at køre sin forretning med sådanne metode:twisted:. Men er det ikke som save den gren over man selv sidder på;). Nej for fusk er der en anden pg som tager  over;).

Det giver altså en lidt skæv debat, at man smider den slag, uden noget mere fakta.
Hvis der er tale om et dansk bordel hvor den slags foregår, så sker det altså hurtigt at mutter sidder alene tilbage med en tom vagtplan.
Dernæst er man udsat for den slags, så politi anmeld det.
Mon ikke det også vil kunne ske p/d.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

En om vagtplan nej da :eek:der er sågar en lyserøde som finder de  steder  gode nok. Det lader til at de lyserøde efter egen mening arbejde kun hvor forholdene er gode;). Det lader også at de forsvarer en husleje som er dyre i forhold til hvad prisen er andre steder ;)

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

En om vagtplan nej da :eek:der er sågar en lyserøde som finder de  steder  gode nok. Det lader til at de lyserøde efter egen mening arbejde kun hvor forholdene er gode;). Det lader også at de forsvarer en husleje som er dyre i forhold til hvad prisen er andre steder ;)

 

 

 

Nu er det sådan, at vi som GP selv bestemmer hvor vi arbejder. Så jeg kan virkelig ikke bruge det du kommer med til ret meget. Det lyder mere som sladder end fakta i mine øre.
Og jeg finder det lidt mystisk at en gæst pludselig stiller spørgsmål ved vores valg. Hvis en GPer vælger at arbejde et sted er det hendes valg og det må så betyde at stedet er det rigtige for hende og de kollegaer hun har på stedet. Længere er den vist ikke.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Åbenbart ikke hos alle:twisted: men sådan er det at arbejde under forhold som ikke er styret som resten af arbejdsmarkedet;). At mutter fik en nærmest en hjerneblødning over at en gp stopper:twisted:. Det var en stor del af mutters indtægt som forsvandt der. Beretter Ingen til at truende og det der er være:twisted:. Har set beviserne som ved enhver anden lejlighed ville blive fører til doms;).  Retssager er alt andet en diskette og det vel årsagen til at mutter slipper:twisted:.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Åbenbart ikke hos alle:twisted: men sådan er det at arbejde under forhold som ikke er styret som resten af arbejdsmarkedet;). At mutter fik en nærmest en hjerneblødning over at en gp stopper:twisted:. Det var en stor del af mutters indtægt som forsvandt der. Beretter Ingen til at truende og det der er være:twisted:. Har set beviserne som ved enhver anden lejlighed ville blive fører til doms;).  Retssager er alt andet en diskette og det vel årsagen til at mutter slipper:twisted:.

Hvorfor er det, at du ikke skriver så udenforstående faktisk kan forstå, hvad der bliver skrevet om? :)   

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Det lød til at når der blev sat navn dem og hvad de gjorde. Så blev det slettet igen . En af dem kender Bly og andre er fra støre østtyske byer.

 

Redigeret af hoghunter

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Det lød til at når der blev sat navn dem og hvad de gjorde. Så blev det slettet igen . En af dem kender Bly og andre er fra støre østtyske byer.

 

Stadig bare kryptisk, og dumt. ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Bly skal du ikke over besøge et sted som har været indblanding i krænkelse af gp privatliv. Du har læst denne tråd fra oktober sidste år?

De andre steder i Aarhus ,Kolding og Horsens

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Åbenbart ikke hos alle:twisted: men sådan er det at arbejde under forhold som ikke er styret som resten af arbejdsmarkedet;). At mutter fik en nærmest en hjerneblødning over at en gp stopper:twisted:. Det var en stor del af mutters indtægt som forsvandt der. Beretter Ingen til at truende og det der er være:twisted:. Har set beviserne som ved enhver anden lejlighed ville blive fører til doms;).  Retssager er alt andet en diskette og det vel årsagen til at mutter slipper:twisted:.

Hej Hoghunter.

Det kan virkelig undre mig. Hvad du egentlig vil med dit indlæg. Du kommer med rygter, postulater, og sladder. Som du har hørt. Ja du ser beviser der muligvis kan fører til en retssag. Burde du så ikke anmelde det du ved. Ja dit skriv, er der ingen, der kan forholde sig til. At Bly evt ved noget. Burde du jo heller ikke skrive. Ej heller hvem hvad, hvor hun skal hen. Det klær dig faktisk ikke. Men du skriver vel bare en masse rygter. Rygter kommer man sjældent langt med. Var du egentlig med da alt det her skete. Eller er det bare en fjer der er blevet til en masse høns. 

Ha en god mandag.

KK

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Bly skal du ikke over besøge et sted som har været indblanding i krænkelse af gp privatliv. Du har læst denne tråd fra oktober sidste år?

De andre steder i Aarhus ,Kolding og Horsens

 

Enten så må du vælge at fortælle hvori krænkelsen består og hvilken klinik vi taler om. Herefter kan klinikken komme på banen med deres forklaring. Hvilken pige der er blevet krænket er egentligt sekundært.  Til gengæld kan jeg ikke bruge de insinationer til noget, som du måske har hørt på chatten ude i tredieled, eller fra din farvoritpige.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Bly skal du ikke over besøge et sted som har været indblanding i krænkelse af gp privatliv. Du har læst denne tråd fra oktober sidste år?

De andre steder i Aarhus ,Kolding og Horsens

 

Jo da, jeg har endda været i Esbjerg før! Endda helt uden at mit privatliv er blevet krænket. ;)

Jeg ved med sikkerhed ikke, mere om sagen mellem Sandra og Daniella, end du gør, i virkeligheden er jeg også umådelig ligeglad. Mén hvis du endelig skal male et skræmmebillede, om hvor frygteligt der er, så få lige fortalt det hele, i stedet for de der små stikpiller. 

Redigeret af Bly

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Det du hentyder til Bly er vel en sag som vi kun har hørt brudstykker om. Hvis det overhovedet er en sag? Jeg ved at der var en sag oktober sidste år. Hvor du  er på job er vel din egen sag ikke?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det du hentyder til Bly er vel en sag som vi kun har hørt brudstykker om. Hvis det overhovedet er en sag? Jeg ved at der var en sag oktober sidste år. Hvor du  er på job er vel din egen sag ikke?

Kan du ikke droppe din person fnidder overfor Bly?

Redigeret af gerog

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Hej Gerog at nogle er ikke særlige kritiske med hvad de bygger faktum på eks Bly i denne gang. Det er ikke særlig smart ikk? 

Redigeret af hoghunter

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...