Hop til indhold
Gæst

Bordeller

Recommended Posts

Bananas

1. At henvise til vidende aktører er ikke "magtsprog". Det er rationalitet.

2. Jasmins slutning er en vild generalisering, idet hun undlader analysen, der begrunder, at bordelsex  efter sine særlige karakteristika bør behandles anderledes end andre former for salgssex. Og hun overhører alle saglige opfordringer til at begrunde sin sondring, der - hvis hun fik held med sit forehavende - alvorligt ville mindske konkurrencen og forbedre hendes egen forretning.

GF

1. At flere end du synes noget, gør ikke synspunktet rigtigt. Når du peger på at i er flere, bruger du klassiskt magtsprog. Hvis du henviser til eksperter i evnet, så er det rationalitet. Så hvilke er disse eksperter du henviser til?

2. At Jasmin ev. er ude på at forbedre sin forretning - hvilket jeg betvivler - gør ikke hendes udsagn til generaliseringer. At undlade analyser er heller ikke generaliseringer. Hun MENER at bordelsex bør behandles anderledes, men har aldrig benægtet at der findes ordentlige bordeller hvor pigerne godt kan finde ud af det. Hun MENER stadig at bordelsex bør behandles anderledes, men det er ikke at GENERALISERE.

Nu er den her subdebatten om hvad generalisering egentlig er, ikke særligt interessant i sammenhænget. Ikke heller bruget af magtsprog, som kedeligt nok er legio her inde. Så nu kan vi måske bare lade den ligge. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

For ingen ved da bedre end mig at det ikke er alle ....

Prisværdigt, at du nu modererer dig på det punkt - ingen tvivl om det. :) 

For mit vedkommende har det overhovedet intet at gøre med at have noget på det tørre. Respektér dog, at der er nogle som mig, der bare ikke tror på, at et forbud vil gøre noget godt for de svage, istedet for at manipulere og vende alting på hovedet!

Der hvor det for alvor går galt for dig og dine argumentationer er, at du fokuserer på alle andre områder end "dit eget" - privat/diskret. Enten tror du helt seriøst på, at de svage piger kun forvilder sig ind på klinikkerne, eller også vælger du simpelthen at overse det. 

Brug din logik hele vejen rundt, spring dog ud i det som den forbudstilhænger du er, og tag det hele med! Forbyd hele lortet! For de svage piger findes i alle afskygninger, og det skal jo ikke være dig (som har dit på det tørre) der skal sætte dagsordenen for de svage privatpiger.

Redigeret af Nikita Darling
Fik trykket send før jeg var færdig...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu er den her subdebatten om hvad generalisering egentlig er, ikke særligt interessant i sammenhænget. Ikke heller bruget af magtsprog, som kedeligt nok er legio her inde. Så nu kan vi måske bare lade den ligge. 

Bananas

Enig.

GF

Del dette indlæg


Link til indlæg

Prisværdigt, at du nu modererer dig på det punkt - ingen tvivl om det. :) 

jo tak... en skam det først er nu det er gået op for dig at jeg har ment det hele tiden.... 

men lad være med at sige jeg manipulere og vender tingene på hovedet når du selv er tanden værre i det jeg har markeret nedenfor

Brug din logik hele vejen rundt, spring dog ud i det som den forbudstilhænger du er, og tag det hele med! Forbyd hele lortet!

Det er muligt at købesexkunder vil takke dig for at blive fortaler for ukritisk at forbyde alting... jeg er virkelig ikke fan...  ikke hvis der er andre alternativer. 

Uanset hvor mange usandheder jeg kommer til at markere fra dit keyboard... 

Jeg arbejder - og har hele tiden gjort det - for alternativer..... nu mangler vi så bare at du også får øje på det ligesom du har fået øje på at jeg aldrig på noget tidpunkt har ment alle

For de svage piger findes i alle afskygninger, og det skal jo ikke være dig (som har dit på det tørre) der skal sætte dagsordenen for de svage privatpiger.

Det gør de muligvis... men i PD regi... der er muligheden for at få disse piger der reelt ikke burde være der (hverken alene eller i kollektiv) til at stoppe langt langt bedre fordi det ganske enkelt ikke er en skid let at være rigtig selvstændig...  n

De er der ja.... ingen tvivl om det.... men dem der ikke kan finde ud af at være selvstændige - de holder ikke længe i det segment for det evner de ganske enkelt ikke... kravene er for høje... de vil ikke kunne få det til at hænge samme

Nogle vil trives i kollektiv hvor hjælpen fra andre kanter gør en forskel.... super fint... men ingen vil på samme måde kunne udnytte dem hvis der både er krav til dem som selvstændige OG hvis køberne samtidig pålægges at sørge for at sikre sig at pigerne opfylder kravene... 

På den måde får alle der kan klare branchen en fair chance... og dem der aldrig skulle have været igang - de får det så uendelig meget sværere og det samme gør potentielle bagmænd... 

og de mænd der ikke vil købe sex af piger der har det godt.... de straffes... nøjagtig som det burde være! 

Det er i hvert fald det der er tanken ...  og tanken fejler jo ikke noget

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

.Hej SandraDee har besøgt dit sted og det er et fint sted:D. Måtte der være flere som dig ude i landet som gjorde en forskel;). De piger som jeg har besøgt på dit sted er glade og tilfredse:D. Modsat 24/7 steder :sad:

Redigeret af hoghunter

Del dette indlæg


Link til indlæg

jo tak... en skam det først er nu det er gået op for dig at jeg har ment det hele tiden.... 

Jasmin skriv langsommere og kortere indlæg - så vil dine argumenter fremstå mere klart :)

Jo længere dine indlæg bliver, jo mere pløret bliver det hvad du egentlig mener - just saying

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg vil ikke forbyde alting? Det har jeg da lige skrevet? Jeg går netop ikke ind for forbud. 

Rigtig selvstændig? De behøver da ikke være rigtig selvstændige for at sælge sex. De svage piger er desperate og finder måder at sælge på alligevel. Også selvom klinikker ikke findes. På klinikker kan de i det mindste få støtte og råd fra kollegaer, istedet for at være helt alene om alle deres problemer. De piger der sælger sex, selvom de ikke kan lide det, stopper altså ikke bare sådan lige... Ellers havde de nok allerede gjort det. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jasmin skriv langsommere og kortere indlæg - så vil dine argumenter fremstå mere klart :)

Jo længere dine indlæg bliver, jo mere pløret bliver det hvad du egentlig mener - just saying

jeg skal prøve - men alle skriver jo til mig og vil have svar af mig...  og så er multicitat desværre min bedste ven... 

Del dette indlæg


Link til indlæg

De svage piger er desperate og finder måder at sælge på alligevel. Også selvom klinikker ikke findes. På klinikker kan de i det mindste få støtte og råd fra kollegaer, istedet for at være helt alene om alle deres problemer. De piger der sælger sex, selvom de ikke kan lide det, stopper altså ikke bare sådan lige... Ellers havde de nok allerede gjort det. 

Dette er jo en paradoks. I er åbenbart enige om at der findes svage og desperate piger på klinikker. Jasmin mener at det er ad helvede at de skal findes der og nogen skal fortjene penge på dem og dermed udnytte dem. Temmelig ofte kriminelle element desuden.

Men Nikita mener altså at det er godt at klinikker findes så de desperate og svage kvinderne har noget sted at være?

Som sexkøbere begynder jeg nu at forstå hvorfor jeg aldrig har kunnet lide klinikker

Del dette indlæg


Link til indlæg

For mit vedkommende kører det ikke for dig, at koge mine holdninger ned på den måde, Bananas. :huh:

Jeg mener, at der findes svage piger alle steder, så hvis klinikker på det grundlag burde forbydes, burde al sexsalg i princippet forbydes. Så egentlig er det hele sexbranchen, du ikke burde kunne lide... Men det kan du måske heller ikke? 

Redigeret af Nikita Darling

Del dette indlæg


Link til indlæg

For mit vedkommende kører det ikke for dig, at koge mine holdninger ned på den måde, Bananas. :huh:

Jeg mener, at der findes svage piger alle steder, så hvis klinikker på det grundlag burde forbydes, burde al sexsalg i princippet forbydes. Så egentlig er det hele sexbranchen, du ikke burde kunne lide... Men det kan du måske heller ikke? 

Det er ikke min hensigt at koge ned dine holdninger. Jeg ser bare paradokset. Og det gør vel også du. 

Der findes i øvrigt flere grunder til at jeg aldrig har kunnet lide klinikker. Det har også med min egen rolle at gøre. Møde en artig telefondame, som var jeg der for at diskutere et businesskontrakt og ikke for at dyppe min rådne gamle pik i en ung pige.... sidde der og vente, lytte til lyden, vælge mellem piger, menukort..... Det fungerer bare dårligt for mig. 

Så at jeg ikke kan lide klinikker er ikke ensbetydende med at jeg ikke kan lide sexbranchen. På den anden side kan jeg ikke heller lide den til 100 procent. Jeg mener den skal diskuteres, og at det er kedeligt hvis vi ikke kan det herinde.

I øvrigt mener jeg ikke at sexbranchen skal forbydes grundet at der findes svage piger. Der findes svage mennesker alle steder. Jeg mener at et evt forbud skal diskuteres - observere DISKUTERES - på grundlag at mænd så langt som muligt skal forhindres at begå overgreb og udnytte kvinder; svage som stærke.

Del dette indlæg


Link til indlæg

ps. Hvad blev der af det godegamle ordsprog, hvis du passer dit....så passer jeg mit?

siden hvornår skal man fucking sidde og forsvare sit firma fordi der sidder en emsig kælling og blæser ting ud af proportioner??

Hej SandraDee

 

Jeg holdt hurtig op med at læse det vås damen skriver, hun kom for ca. halvanden år ind i branche og gjorde sig straks til talskvinde for branchen, selvom hun var helt grøn. Og typisk i det jeg har læst fra hende, bliver der altid generaliseret og set utrolig snæversynet på alt, der ikke lige passer damen...

 

Vuf Vuf

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Og typisk i det jeg har læst fra hende, bliver der altid generaliseret og set utrolig snæversynet på alt, der ikke lige passer damen...

 

Vuf Vuf

 

Sådan er det ofte. Hvilket jo ikke forhindrer at der også kommer interessante ting fra hendes pen. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kan Sandra og Jas ikke bare aftale at mødes på en cafe, snakke om det to-og-to, og få vendt frustationerne...?

Måske få begravet stridsøksen, blive venner ... og tage hjem, snave lidt sammen og poste billeder af det.... ? Pis, nu løb min fantasi afsted med mig igen. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Kan Sandra og Jas ikke bare aftale at mødes på en cafe, snakke om det to-og-to, og få vendt frustationerne...?

Måske få begravet stridsøksen, blive venner ... og tage hjem, snave lidt sammen og poste billeder af det.... ? Pis, nu løb min fantasi afsted med mig igen. :)

nu er det jo ligesom ikke en sag mellem Jasmin og jeg.

men når man er så snæversynet bliver jeg nød til at forsvare de af os som ikke passer ind i hendes forestillingsevne.

 

- og lad bare fantasien løbe, jeg er ikke pige mere og har aldrig i mit liv snavet en anden pige, så det kommer nok heller ikke til at ske fremover.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der findes i øvrigt flere grunder til at jeg aldrig har kunnet lide klinikker. Det har også med min egen rolle at gøre. Møde en artig telefondame, som var jeg der for at diskutere et businesskontrakt og ikke for at dyppe min rådne gamle pik i en ung pige.... sidde der og vente, lytte til lyden, vælge mellem piger, menukort..... Det fungerer bare dårligt for mig.

Har du en gammel rådden pik? Det lyder ikke rart.

Men er det bedre, at du får thai-massøser til at ordne den, frem for unge piger på klinik?

Jeg prøver at forstå dig, men det lykkes ikke rigtigt. Du kan godt lide at skrive løs herinde, men der er ikke hoved og hale på det du kommer med.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har du en gammel rådden pik? Det lyder ikke rart.

Men er det bedre, at du får thai-massøser til at ordne den, frem for unge piger på klinik?

Jeg prøver at forstå dig, men det lykkes ikke rigtigt. Du kan godt lide at skrive løs herinde, men der er ikke hoved og hale på det du kommer med.

En senil gammel rådden banan ? :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg

 

hvis hele debatten går på at hjælpe de "svage" piger, så har jeg meget svært ved at forstå modstanden mod klinikkerne.
Den største forskel på klinik og  privat/diskret er at man er mere synlig på klinikkerner. Det er de svage piger også.
Selv hvis vi tager forskellen på de udlandske piger og de danske piger med ( syntes faktisk det er vigtigt at det bliver delt op i de to grupper, da der er stor forskel)
Det er også klinikkerne der (af gode synlige grunde) er dem som får besøg af kompetence centret mv.
Nu er det jo ingen hemmelighed at jeg har været med til at lave lidt film osv som skulle være med til at ruste bla politifolk og sagsbehandlere til at møde os på et mere positivt plan.
De politifolk som jeg snakkede med gennem projektet, havde alle den helt klare holdning, at de ikke ønskede klinikkerne væk, fordi det usynlig gjorde for mange piger, og mulig gjorde endnu flere negative ting. Bagmænd har det bedst i mørke feks.

Og det der med hele tiden at bruge ordet svage piger, well jeg tænker lidt vi alle var svage på den første vagt og den første tid. Nogen stopper hurtigt, andre efter et stykke tid og andre igen kan ikke undvære det.
Jeg er glad for at jeg startede på klinik. Den ballast jeg har fået gennem gode kollegaer der, er guld værd.

Og jeg forstår ganske enkelt ikke nødvendigheden af , at pege finger, af de piger der har truffet klinik valgte. Jeg kan ikke forstå, at man seriøst mener man kan løse et problem ved at skabe splid



 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Det er ikke min hensigt at koge ned dine holdninger. Jeg ser bare paradokset. Og det gør vel også du. 

Der findes i øvrigt flere grunder til at jeg aldrig har kunnet lide klinikker. Det har også med min egen rolle at gøre. Møde en artig telefondame, som var jeg der for at diskutere et businesskontrakt og ikke for at dyppe min rådne gamle pik i en ung pige.... sidde der og vente, lytte til lyden, vælge mellem piger, menukort..... Det fungerer bare dårligt for mig. 

Så at jeg ikke kan lide klinikker er ikke ensbetydende med at jeg ikke kan lide sexbranchen. På den anden side kan jeg ikke heller lide den til 100 procent. Jeg mener den skal diskuteres, og at det er kedeligt hvis vi ikke kan det herinde.

I øvrigt mener jeg ikke at sexbranchen skal forbydes grundet at der findes svage piger. Der findes svage mennesker alle steder. Jeg mener at et evt forbud skal diskuteres - observere DISKUTERES - på grundlag at mænd så langt som muligt skal forhindres at begå overgreb og udnytte kvinder; svage som stærke.

Men du kan godt lide thaikinikker og besøger dem lystigt ? Hvor bagmændene tager en meget større del af pigernes indtjening end på danske klinikker ? Hvor pigerne arbejder syv dage om ugen mange gange og starter med en gæld til mama den dag de træder ind på klinikken ? Hvor pigerne arbejder ulovligt tit og på turistvisum ?  Hvor pigernes tilværelse og arbejdsforhold ofte er ringere end på danske klinikker ? Men du har mange gange udtrykt skepsis omkring danske klinikker, men hvo den der måtte skrive noget negativt om de thaiklinikker du kan lide under anmeldelser, så skal du vil være der. Som Louie De Palma siger så skriver så er det svært at forstå den røde tråd i dine holdninger med dine handlinger.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har du en gammel rådden pik? Det lyder ikke rart.

Nej, det lyder som en koldbrand. I min er der kun brand :lol:.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Liderlig-fyr

 

nu har jeg forklaret hvad der sker på et fornuftigt styret bordel, er der så nogen der gider stoppe den hetz mod os, for vi har det faktisk ok med at vi kan dele og samarbejde. Og nej, der står ikke 4 piger ved døren, der står den ene man har booket, og da jeg havde åbent bordel, var der stadig kunne der åbnede, så tak for generaliseringen.

 

 

 

Der er ligeledes fejl og mangler ved Privat/Diskret... foreksempel kan der jo side en person bag og styre tingene på en for Pigen uhensigtsmæssig måde.. måske hun føler sig presset til at arbejde trods manglende lyst... hun har ikke bedre mulighed for at sige fra i døren kommer an på om nogen styrer tingene for hende eller ej..

setuppet har alt og sige

Når det er sagt finder jeg det ærgerlig Klinikkerne er på tilbagetog! Finder det meget mere charmerende man kan kigge forbi og se om der er mulighed for at pille trusserne af Pigen fremfor alt det planlægning.

Nå nu er EG en børnehave og oveni et sexforum :smile: Så for at holde niveauet ganske lavt, vil jeg foreslå i tager en bikini mudderbrydekamp for at finde en vinder.. og naturligvis lige ligge en video op, så vi kan konstatere det er gået fair til :grin:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har du en gammel rådden pik? Det lyder ikke rart.

Men er det bedre, at du får thai-massøser til at ordne den, frem for unge piger på klinik?

Jeg prøver at forstå dig, men det lykkes ikke rigtigt. Du kan godt lide at skrive løs herinde, men der er ikke hoved og hale på det du kommer med.

Prøv videre. Det er indslaget af kontorsdamen i kjolekostyme jeg snakker om .... men pyt med det. Jeg ved hvad jeg mener.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Men du kan godt lide thaikinikker og besøger dem lystigt ? Hvor bagmændene tager en meget større del af pigernes indtjening end på danske klinikker ? Hvor pigerne arbejder syv dage om ugen mange gange og starter med en gæld til mama den dag de træder ind på klinikken ? Hvor pigerne arbejder ulovligt tit og på turistvisum ?  Hvor pigernes tilværelse og arbejdsforhold ofte er ringere end på danske klinikker ? Men du har mange gange udtrykt skepsis omkring danske klinikker, men hvo den der måtte skrive noget negativt om de thaiklinikker du kan lide under anmeldelser, så skal du vil være der. Som Louie De Palma siger så skriver så er det svært at forstå den røde tråd i dine holdninger med dine handlinger.

Min skepsis omkring danske klinikker rør ikke andet end min egen rolle der. Hvor er de mange gange jeg har udtrykt noget andet?

Og du ved intet om min adfærd i thaiverdenen. Du ved intet af vad jeg har lært og hvilke konklusioner jeg har trækket. Men sådan er det jo herinde. En med 6 indlæg som altså ikke har udtrykt noget som helst, kan spytte ud hvad som helst om andre. 

Go ahead og god tur i spyttebranchen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg undrede mig over din holdning og handlinger om det med klinikkerne, men dine indlæg til Louie De Palma og jeg om det er jo også et slags sigende svar ;) ;);) 

Redigeret af Gæst

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...