Hop til indhold
Gæst

Bordeller

Recommended Posts

Nej da... Men sladdertanten... Haha :D :P 

Sandheden om dele af branchen er ilde hørt....

Og er da kun fordi de udenlandske bagmænd har stjålet så store markedsandele, at den danske klinikbranche (og dens bagmænd) i dag kun er en skygge af sig selv...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Sandheden om dele af branchen er ilde hørt...

Ih, jeg gad ellers ikke mere... Den er så letkøbt. Som om, at du sidder på den store sandhed, McQueen?! Hvem tror du, du er? Det er jo netop min pointe... Et par piger har bippet dig i øret med sladder, som jeg kender alt for godt til (jeg har trods alt været i branchen - husker du nok) og det bruger du til at generalisere... Egentlig ligesom Jasmin.

Du er ikke særlig sej! :)  

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ih, jeg gad ellers ikke mere... Den er så letkøbt. Som om, at du sidder på den store sandhed, McQueen?! Hvem tror du, du er? Det er jo netop min pointe... Et par piger har bippet dig i øret med sladder, som jeg kender alt for godt til (jeg har trods alt været i branchen - husker du nok) og det bruger du til at generalisere... Egentlig ligesom Jasmin.

Du er ikke særlig sej! :)  

Bemærk jeg skrev "dele af branchen"

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Bemærk jeg skrev "dele af branchen"

Og du har også til dels ret.. Det har i jo begge, for ja der er også danske klinikker der er underlagt betaling til visse gruperinger, MEN det er heldigvis ikke os alle og heldigvis for det! Men sladder , ja den stor trives og træk altid 80 % fra, så har du måske lidt sandhed i resten.. 

Ved ikke hvorfor der er så stort et behov for løgne og sladder, og egentlig også pænt ligeglad, men kan fortælle at det er lige delt mellem gæsterne og pigerne, så vi kan jo bare lukke den ,ved at sige ,at alt er råddent og falsk i den branche her og det bedste råd, er kun at lytte med den halve af det ene øre og så ellers passe sig selv og sit :-)

Uha hvis jeg skulle tro på alt det jeg høre om mange - også på lille eg, ja så ville jeg jo aldrig kunne se mennesket med åbent sind.. Og det foretrækker jeg frem for fordomme og løgn- om det så er sandt eller ej , det de siger..  Stadigvæk vil jeg personligt forbeholde mig min ret til at møde mennesket der hvor det er- løgn ikke løgn. Alt har en mening.. Vi kan jo ikke bruge en dyt af branchen ude i det virkelige liv alligevel.. 

Enige om at være uenige må være mottoet her på eg:-)

Knus line 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest oxytocin

En gang i mellem kan debatten herinde godt minde om en oplevelse jag havde i toget fra København til Århus for noget tid siden. En ældre mand sætter sig overfor 2 yngre mænd. De 2 unge mænd snakker om alle de pizzariaer, som starter mange steder.
Den ældre mand bryder ind og spørger: ”Ved I hvorfor?”
Han svarer selv og siger: ”De bruger dem til at vaske sorte penge hvide!”
De ser lidt forundret på ham og ved ikke om de skal ignorere ham og skifte emne eller være høflige og spørge hvad han mener. Spørger ham: ”Hvorfor tror du det?”
Den ældre svarer: ”Jeg kender flere der arbejder der, som siger det!”
De unge spørger: ”Burde de så ikke anmelde det?”
Den ældre svare: ”Det gør man ikke. Det har store konsekvenser!”.
De unge spørger: ”Hvilke?”
Den ældre svarer: ”Det ved alle indenfor branchen. Ingen siger noget!”
De unge gider ikke høre mere på ham og skifter emne.

Om det er rigtigt eller forkert er ligegyldigt. Det, som undre mig er, hvorfor nogen kommer med disse hentydninger? Hvad er deres formål med det?
Gør nogen noget ulovligt har man pligt til at anmelde det. I hvert fald, hvis man har kendskab til det og det ikke bare er lyse rygter, som er hørt et sted. Måske kan nogen herinde svare på det? 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...