Hop til indhold
Gæst

Bordeller

Recommended Posts

Nu er det sådan, at vi som GP selv bestemmer hvor vi arbejder. Så jeg kan virkelig ikke bruge det du kommer med til ret meget. Det lyder mere som sladder end fakta i mine øre.
Og jeg finder det lidt mystisk at en gæst pludselig stiller spørgsmål ved vores valg. Hvis en GPer vælger at arbejde et sted er det hendes valg og det må så betyde at stedet er det rigtige for hende og de kollegaer hun har på stedet. Længere er den vist ikke.

Sådan hænger virkeligheden jo ikke sammen!

Så kunne man anlægge samme synspunkt om de stadionbyggerier i Qatar, hvor 100vis af arbejdere er omkommet under usle sikkerhedsforhold .... Eller minekraft etc...

Udviklingen væk fra farlige arbejdspladser her i landet har også været lang og slidsom og krævet en åben debat og ydre påvirkning.... De ansatte har ikke alene kunne skabe den udvikling!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg skal prøve at tyde det Hog skriver. Hog har  hentydet til en gammel sag m Sandra og en anden og det har Bly måske misforstået og tror han snakker om Sandra og en pige her fra EG, der har besøgt Sandra.

Bly har ikke gjort noget, udover at snakke forbi hog..

Jeg TROR det er dét der forgår, men jeg er ikke sikker :D

 

Redigeret af Claire

Del dette indlæg


Link til indlæg

Alle ved sgu da at en lang række klinikker har tiltrukket halv- og helautistiske, halv- og helvoldlige bordelmamaer og deres håndlangere.

En væsentlig del af sagen mod Anni Fønsby gik på telefondamens(vagtplanlæggerens) aggresive og patroniserende adfærd overfor de arbejdende piger....

Del dette indlæg


Link til indlæg

Alle ved sgu da at en lang række klinikker har tiltrukket halv- og helautistiske, halv- og helvoldlige bordelmamaer og deres håndlangere.

En væsentlig del af sagen mod Anni Fønsby gik på telefondamens(vagtplanlæggerens) aggresive og patroniserende adfærd overfor de arbejdende piger....

Har du nogen dokumentation , evt. link dertil, du bygger de udtalelser på, eller skal vi anse det som vandrerhistorier der er gentaget så tit at det er "almen viden" ? 

Venligst

Spunsen/Bundstokken.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har du nogen dokumentation , evt. link dertil, du bygger de udtalelser på, eller skal vi anse det som vandrerhistorier der er gentaget så tit at det er "almen viden" ? 
Venligst

Spunsen/Bundstokken.

Personlige oplevelser fra veninder med både nutid og fortid i branchen.

Og hvis du husker Venuslogen, så fik admin. der såmænd besøg af en "flok rygmærker", som svar fra A-Gruppen på nogle brugeres mindre gode (men helt valide) anmeldelser... De var såmænd tilkaldt af Anni-pigen et al. 

 

http://mobil.fyens.dk/article/1679469
 

 

Redigeret af McQueen

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Hej Gerog at nogle er ikke særlige kritiske med hvad de bygger faktum på eks Bly i denne gang. Det er ikke særlig smart ikk? 

Tror faktisk det er dig de fleste opfatter som opfatter som ikke særlig smart. Det er jo ren tågesnak og dårlige forsøg på at være efter Bly på et grundlag ingen fatter noget af.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg skal prøve at tyde det Hog skriver. Hog har  hentydet til en gammel sag m Sandra og en anden og det har Bly måske misforstået og tror han snakker om Sandra og en pige her fra EG, der har besøgt Sandra.

Bly har ikke gjort noget, udover at snakke forbi hog..

Jeg TROR det er dét der forgår, men jeg er ikke sikker :D

 

Sikkert en gang hønsegård, lad os nu ikke koge mere suppe på gamle høns... lad os komme videre i teksten og knalde noget mere (især Hog):D

Redigeret af Nille

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Sikkert en gang hønsegård, lad os nu ikke koge mere suppe på gamle høns... lad os kom videre i teksten og knalde noget mere (især Hog):D

helt enig. Luk tråden og lad private skæderier blive i det private, jeg kan garantere for at det ALDRIG bliver bedre af, at mændende blander sig. :D
 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Alle ved sgu da at en lang række klinikker har tiltrukket halv- og helautistiske, halv- og helvoldlige bordelmamaer og deres håndlangere.

En væsentlig del af sagen mod Anni Fønsby gik på telefondamens(vagtplanlæggerens) aggresive og patroniserende adfærd overfor de arbejdende piger....

Alle ved sgu da at en lang række klinikker har tiltrukket halv- og helautistiske, halv- og helvoldlige bordelmamaer og deres håndlangere.

Det er da vist en generallisering der er en Jasmin værdig :D 

En væsentlig del af sagen mod Anni Fønsby gik på telefondamens(vagtplanlæggerens) aggresive og patroniserende adfærd overfor de arbejdende piger....

 

Det erindrer jeg ikke fra sagen, derimod har jeg hørt piger fortælle om et godt arbejdsmiljø på hendes klinikker og at hun personligt var en omsorgsfuld mutter.

At hun , som du nævner i en anden kommentar , sendte HA ud med besked til VL's Admin er en ret kendt historie som jeg med min baggrundsviden er helt sikker på er sand, Men ligger jo tilbage til en anden tid og hvor der var større infektion af alskens kriminelle elementer i miljøet end der er i dag hvor sexsalg er afkriminaliseret.

Venligst

Spunsen/Bundstokken

 

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Alle ved sgu da at en lang række klinikker har tiltrukket halv- og helautistiske, halv- og helvoldlige bordelmamaer og deres håndlangere.

Det er da vist en generallisering der er en Jasmin værdig :D 

En væsentlig del af sagen mod Anni Fønsby gik på telefondamens(vagtplanlæggerens) aggresive og patroniserende adfærd overfor de arbejdende piger....

 

Det erindrer jeg ikke fra sagen, derimod har jeg hørt piger fortælle om et godt arbejdsmiljø på hendes klinikker og at hun personligt var en omsorgsfuld mutter.

At hun , som du nævner i en anden kommentar , sendte HA ud med besked til VL's Admin er en ret kendt historie som jeg med min baggrundsviden er helt sikker på er sand, Men ligger jo tilbage til en anden tid og hvor der var større infektion af alskens kriminelle elementer i miljøet end der er i dag hvor sexsalg er afkriminaliseret.

Venligst

Spunsen/Bundstokken

 

 

 

 

Dream on!!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er der du tager fejl - det lille ord jeg har markeret... for jeg har aldrig nogensinde skrevet ALLE piger, eller HELE klinikbranchen :)  For ingen ved da bedre end mig at det ikke er alle .... jeg skriver hele tiden nogle og mange.... aldrig mere end det... 

Det er noget i selv har fået ud af det fordi jeg ikke ser relevans i at snakke om de gode steder... og hvorfor det - fordi de i bund og grund ikke betyder noget for argumenterne... 

Hvorfor gør de ikke det? 

Fordi - det må og skal aldrig være de gode og høje barrer der sætter dagsordenen og er fællesnævneren... for det der sker hvis man bruger de gode steder som benchmark - det er at der bliver tegnet et billede hvor hele undersiden vil blive glemt eller i værst fald slettet af statistikken. 

Pointen er: os der har det godt i branchen og jer der har gode erfaringer og de klinikker der IKKE tager røven på pigerne.... vi/de/I er ikke interessante i juridisk forstand....  fuldkommen ligesom dem der kører 50 km i timen ikke er interessante for bøde-statitiskkerne

Vi kan som det er nu ikke ramme dem der er nogle svin... det kan ikke lade sig gøre. Og min tese er at uanset hvilke tiltag (der måske også rammer gode klinikker) der skal til for at sørge for at klinikker som udnytter pigerne bliver lukket og slukket.... så skal de gennemføres

 

Hver gang man forbyder noget er der altid nogle gode spillere der bliver ramt... sådan er det altid uanset lovgivningen..... men det må bare ikke være dem der har deres på det tørre der får lov til at sætte dagsordnenen.... for så tabes alle de svage på gulvet!  

Det er såmen bare det jeg siger :)  

Det korte og det lange er at du har udviklet dig til en hattedame, og i din seneste stribe indlæg har den gamle vending "vejen til helvede er brolagt med gode intentioner" gået som en rød tråd, formentlig uden at du selv er i stand til at se det.

Del dette indlæg


Link til indlæg

At hun , som du nævner i en anden kommentar , sendte HA ud med besked til VL's Admin er en ret kendt historie som jeg med min baggrundsviden er helt sikker på er sand, Men ligger jo tilbage til en anden tid og hvor der var større infektion af alskens kriminelle elementer i miljøet end der er i dag hvor sexsalg er afkriminaliseret.

Venligst

Spunsen/Bundstokken

 

 

 

 

afkriminalisering, 1999

A-gruppen åbner 2005 og HA-sagen er dermed lang tid efter afkriminaliseringen.

du vil gerne have det at fremstå således at mere lovliggørelse af branchen mindsker kriminalitet. Det er bare ikke tilfældet her som du skriver.

manipulation med fakta. Bevidst eller ubevidst det ved jeg ikke, men forkert er det.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jasmin skrev:

Pointen er: os der har det godt i branchen og jer der har gode erfaringer og de klinikker der IKKE tager røven på pigerne.... vi/de/I er ikke interessante i juridisk forstand....  fuldkommen ligesom dem der kører 50 km i timen ikke er interessante for bøde-statitiskkerne

Vi kan som det er nu ikke ramme dem der er nogle svin... det kan ikke lade sig gøre. Og min tese er at uanset hvilke tiltag (der måske også rammer gode klinikker) der skal til for at sørge for at klinikker som udnytter pigerne bliver lukket og slukket.... så skal de gennemføres

 

Det Jasmin siger er, at selvom det er beklageligt det vil gå ud over alle dem der holder fartgrænserne,- så kan man ikke undgå nogle ikke overholder fartgrænserne...

Og derfor skal det forbydes at køre bil !!!.....

-dog så lige laves en undtagelse ;-)  Dem der bor i byen (som hun gør) må godt forsætte med at have bil.. Men andres skal nu fremover blive betragtet som kriminelle.. 

Jo helt absurt argumentation...   Vi må da være enige om at vi aldrig kan undgå at der findes GP´ere.. Om så nogle er meget forargede over det og har en moralsk pengefinger,- så vil de altid eksistere...  

Vi er også enige om at der foregår nogle ting i branchen hos enkelte som vi ikke vil ,acceptere...

Men spørgsmålet er så hvordan vi bedst kommer det til livs... Fordi der er nogle der bliver dræbt i trafikken,- endda små søde børn, kan vi da godt forstå at et forbud mod biler nu ,- ville være absurd...   På samme måde vil vi aldrig kunne helt undgå at der sker ting som vi ikke syntes om indenfor branchen.. Men man kunne måske ændre noget, så tilfældene blev mindre..

Der har jeg så læst masser af gode forslag i denne tråd.. Feks hvordan de gør det i Tyskland...   Men virker ikke til Jasmin overhovedet læser dem ?,- men bare forsat fanatisk holder fast i sit og gentager de samme selvmodsigende argumenter igen og igen..

Jasmin jeg har dyb respekt for det du står for.. Og også din kamp for dem der har det dårligt.. -den sympati for GP´ere der lider skade,-tror jeg dog minimum 98 % af brugerne herinde har !!... Men det virker som det er vigtigere for dig at have ret end indrømme at man kan blive klogere..   Oprindeligt troede jeg din anden tråd,- var et forslag til at forhindre at nogle stakkels skæbner indenfor den her branche.. Men det er nærmest blevet et korstog for dig hvor du mere dyrker dit ego for at have ret,- fremfor at se hvad der var bedst for at beskytte jer i den her branche.

Du nævner igen og igen du har så mange vidner der har oplevet tragiske ting.. Men husk nu på at der er ca 10.000 indenfor denne branche i Danmark lige nu og her.. Og mange der kun arbejder med det i en kortere periode.. Så antallet af dem der har været i berøring indefor faget er meget meget større end de 10.000.... Et skøn kunne være 100.000.....Om du så havde 100 tilfælde hvor der er piger der fortæller frygtelige historier,- så er det altså samlet set ikke engang 1 procent.. Faktisk kun 1 promile ( 1 ud af 1000)   

Er 100 så lidt ?.. Nej bestemt ikke!.. Bare 10 tilfælde er da tragisk.. Men pas nu på du ikke kan se skoven for bare træer.. Din viden om faget bygger reelt kun på den viden du får fra under 1 procent af dem der arbejder indenfor faget.  Og får man kun den,- så fare for man bliver meget blind og fanatisk..  Ligesom en talabankriger der udelukkende kun får en form for viden,- og holder alt ude som ikke passer ind i deres ideologi..

Oprindeligt kæmpede du for de svage,- men er endt med du nu er deres værste fjende..

Redigeret af ZEUS

Del dette indlæg


Link til indlæg

afkriminalisering, 1999

A-gruppen åbner 2005 og HA-sagen er dermed lang tid efter afkriminaliseringen.

du vil gerne have det at fremstå således at mere lovliggørelse af branchen mindsker kriminalitet. Det er bare ikke tilfældet her som du skriver.

manipulation med fakta. Bevidst eller ubevidst det ved jeg ikke, men forkert er det.

Du har ret, men mener dog A-gruppen åbnede allerede i 2000

Del dette indlæg


Link til indlæg

Personlige oplevelser fra veninder med både nutid og fortid i branchen.

 

Åh, gab! Du er ikke den eneste, der kører den dér af herinde...

......uuuuuuuha, jeg har kendt en glædespige privat/har været venner med én/været kæreste med én (what ever) og har så lagt øre til noget tilfældigt og vilkårligt sladder, brok, bitch'en, intriger og drama, og sidder så bagefter herinde og leger sej mand (se mig, se mig, hvor vigtig jeg er - jeg ved bare det hele om branchen, og meget mere end alle jer andre uvidende mænd, for jeg har nemlig hørt....uuuuuuuuuh!)

Det er så uendeligt kikset!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Åh, gab! Du er ikke den eneste, der kører den dér af herinde...

......uuuuuuuha, jeg har kendt en glædespige privat/har været venner med én/været kæreste med én (what ever) og har så lagt øre til noget tilfældigt og vilkårligt sladder, brok, bitch'en, intriger og drama, og sidder så bagefter herinde og leger sej mand (se mig, se mig, hvor vigtig jeg er - jeg ved bare det hele om branchen, og meget mere end alle jer andre uvidende mænd, for jeg har nemlig hørt....uuuuuuuuuh!)

Det er så uendeligt kikset!

Flere historier....og piger der lyver om forholdene?

"festkasser" og kedelige opkald fra halvtruende bordeldrivere.....lyder meget rigtigt i mine ører.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Flere historier....og piger der lyver om forholdene?

Nej det kunne de da ikke drømme om... Der findes ingen forsmåede piger heller! :D 

"Lyder meget rigtigt..." Ja, det er i hvert fald det med mest sensation i. 

Edit: Hvis man ved så meget om branchen, så ved man også hvor meget lort, der bliver snakket, og hvor meget der skal sorteres fra. 

Redigeret af Nikita Darling

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nej det kunne de da ikke drømme om... Der findes ingen forsmåede piger heller! :D 

"Lyder meget rigtigt..." Ja, det er i hvert fald det med mest sensation i. 

Edit: Hvis man ved så meget om branchen, så ved man også hvor meget lort, der bliver snakket, og hvor meget der skal sorteres fra. 

Det ene udelukker ikke det andet.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det ene udelukker ikke det andet.

Næeh, men nu handlede mit indlæg også mest om, hvad man så vælger at bruge den sladder til... Der er din måde bare temmelig kikset.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

det er uendelig kikset som Nikita skriver og alene denne tråd viser bare hvor mange mænd der tror de ved noget, når de i virkeligheden ikke ved en pind. 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Næeh, men nu handlede mit indlæg også mest om, hvad man så vælger at bruge den sladder til... Der er din måde bare temmelig kikset.

Det er netop ikke sladder.

Det er virkelige oplevelser af umyndiggørende karakter, der primært har et for øje...nemlig at øge indtjeningen til bordelejer (udlejer) og den stab af kvinder og mænd, der ikke selv arbejder på lagenet.

Der er mange med snabelen dybt nede i kassen for minimum arbejde....

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...