Hop til indhold
Jomfruen26

26 år og stadig jomfru :-(

Recommended Posts

Når jeg foreskriver 4 dages afholdenhed med onani - så er det fordi jeg personlig først efter 4 dage, begynder at føle trangen i de nedere regioner + en konstant lettere erektion + en øget følsomhed, der gør at samværet med en (glædes)pige, hvor man det meste af tiden er 99% fra at komme, bliver til større gensidig fornøjelse.

Nogle af os er liderlig hver dag :P  4 dages afholdenhed - tja det er næsten umuligt :P 

Del dette indlæg


Link til indlæg

du skal gå ud og finde dig en billig luder, og så bruge max, 15 minutter hos hende. så har du prøvet det. 

@Jomfruen26: Kajbigpakaj er en af provokatørerne på EG.... jeg vil anbefale at ignorere alle hans indlæg!

Del dette indlæg


Link til indlæg

@Jomfruen26: Kajbigpakaj er en af provokatørerne på EG.... jeg vil anbefale at ignorere alle hans indlæg!

jeg gav jomfruen26 et råd, ligesom andre også har gjort. det har jeg vel lov til? hvis det var dig ville du måske bruge mange penge på dit første besøg? hvad hvis han går i baglås efter 5-10 minutter og har betalt for 2 timer, tror du så det er noget han har lyst til at prøve igen ?

Del dette indlæg


Link til indlæg

du skal gå ud og finde dig en billig luder, og så bruge max, 15 minutter hos hende. så har du prøvet det. 

Det var da  et stupidt indlæg!

det handler om at få ro på, og det får man altså ikke på 15 min. med "en billig luder". 

Del dette indlæg


Link til indlæg

@Jomfruen26. Der er givet flere gode råd i denne tråd, specielt i forhold til sex'en.

Jeg vil dog supplere med et yderligere og mere generelt råd i forhold til lavt selvværd.

Min anbefaling er, at du hurtigst muligt finder en hobby el. lign. som du kan gå op i.

Det kan f.eks. være noget sport, aftenskole eller lign.. Og det må meget gerne være på et hold...

Rådet går simpelthen ud på, at du skal fylde dit liv med noget der giver mening for dig. Hvis du har nogle ting som du går op i, og som du kan gå og glæde dig til, vil hverdagens mere kedelige pligter få mindre betydning/fylde mindre, og derved blive lettere at overkomme.

Så lad opvasken stå, og google nogle sportsklubber/aftenskolekurser i dit nærområde.

Det kunne måske også være interessant for dig, at komme på et højskoleophold?

Kom ud! Lav noget! Gør noget! Oplev noget!

Livet vil os kun det bedste!!!

Del dette indlæg


Link til indlæg

jeg gav jomfruen26 et råd, ligesom andre også har gjort. det har jeg vel lov til?

Jeg har intet skrevet om at du ikke må ytre dig. Jeg anbefaler bare, at man ikke lytter til dig, fordi du har tradition for at ville provokationen snarere end at være saglig (hvilket jo hænger fint sammen med at du gentagne gange er blevet udelukket fra EG)

hvis det var dig ville du måske bruge mange penge på dit første besøg? hvad hvis han går i baglås efter 5-10 minutter og har betalt for 2 timer, tror du så det er noget han har lyst til at prøve igen ?

Jeg gider slet ikke gå ind i en diskussion med dig om sex, GP'ere og jomfruer osv. Dine holdninger er simpelthen alt for aparte for mig!!

Del dette indlæg


Link til indlæg

 

Det kan f.eks. være noget sport, aftenskole eller lign.. Og det må meget gerne være på et hold...

Rådet går simpelthen ud på, at du skal fylde dit liv med noget der giver mening for dig. Hvis du har nogle ting som du går op i, og som du kan gå og glæde dig til, vil hverdagens mere kedelige pligter få mindre betydning/fylde mindre, og derved blive lettere at overkomme.

Så lad opvasken stå, og google nogle sportsklubber/aftenskolekurser i dit nærområde.

Det kunne måske også være interessant for dig, at komme på et højskoleophold?

Kom ud! Lav noget! Gør noget! Oplev noget!

Livet vil os kun det bedste!!!

Ja gør noget ved livet for fanden !

Som det første tag opvasken ! Har man ikke overskud til at tage opvasken så har man altså ikke overskud til ret meget !

Tag opvasken som noget af det første ! Derefter finde en sund interessere, som du kan bygge din selvtillid op efter, små succeshistorier giver boost til din selvtillid og højner dit selvværd...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Interessant spørgsmål som jeg i den grad kan relatere til, for jeg var selv sent ude af sækken dengang. I det meste af skoletiden var jeg ikke så interesseret i piger og kæresteting, så da lysten kom var jeg lidt kompetencemæssigt bagud.

I starten var det en mindre gene, men gennem nogle år med sort uheld og vedvarende fiaskoer blev det mere og mere belastende og lagde et kæmpe psykologisk pres.

Jeg fik gradvist lidt nemmere ved at nærme mig piger, men det kunne ikke skjules at når tætheden var større, så HAMREDE hjertet fuldstændig vildt af bar' nervøsistet, så sengen nærmest rystede.

Da jeg endelig fik knækket den onde cirkel og fik sex, var det absolut ingen succes. Tror først jeg fik nogenlunde styr på mit shit gennem en 3-4 piger.

Jeg overvejede slet ikke muligheden for at få basic træning hos prostituerede dengang, for det var en mørk og fjern verden for mig. Måske burde jeg have gjort det, for selvtilliden var dælme lav dengang, og jeg var klodshans på rulleskøjter når jeg havde en date-aftale.

Erfarenhed i sex KAN give mere generel selvværd, så via sex kan man, mener jeg, godt arbejde sig mod en bedre personlighed og en mere afslappethed sammen med kvinder.

Jeg vil ikke advare sen-jomfruer mod at starte "karrieren" med et eller flere besøg hos glædespiger, men vil helt klart anbefale at:

1) Vælg dansk (ingen sprogbarriere) og forklar årsagen til besøget. Det som man ikke kan fortælle på en date, er kun godt at fortælle til glædespigen.

2) DO NOT FALL IN LOVE.

Det er alt for nemt at falde for den første pige man går i seng med, og jeg har hørt tragiske historier om mænd som prøver at "redde" en prostitueret ud af miljøet, fordi han blev forelsket.

 

Det er selvfølgelig bedst hvis man husker sin første gang som noget der ikke omhandlede penge og booking, men af hensyn til livskvaliteten må man også nogle gang vælge alternativer.

Del dette indlæg


Link til indlæg

du skal gå ud og finde dig en billig luder, og så bruge max, 15 minutter hos hende. så har du prøvet det. 

No wonder at ca. 30% af alle mænd, kun prøver det med købesex een eneste gang i deres liv, hvis de starter ud med blive tørret - OK, jeg kan så heller ikke forstå, at så mange piger ødelægger deres eget kundegrundlag :blink:

Del dette indlæg


Link til indlæg

No wonder at ca. 30% af alle mænd, kun prøver det med købesex een eneste gang i deres liv, hvis de starter ud med blive tørret - OK, jeg kan så heller ikke forstå, at så mange piger ødelægger deres eget kundegrundlag :blink:

Dette kaldes "hit&run" strategien - det er hurtige penge.

Redigeret af Nille

Del dette indlæg


Link til indlæg

jeg gav jomfruen26 et råd, ligesom andre også har gjort. det har jeg vel lov til? hvis det var dig ville du måske bruge mange penge på dit første besøg? hvad hvis han går i baglås efter 5-10 minutter og har betalt for 2 timer, tror du så det er noget han har lyst til at prøve igen ?

Ja du må give alle de råd du vil - og lige som filosoffen - så vil jeg absolut råde trådstarter til at smide det råd direkte i skraldespanden..... 

fordi.. 

1: du er en simpel lille provokatør der skriver fækalie-kvalitet for at få andre op af stolene - rådet er ikke de pixel værd de er vist på skærmen med. Som en nævnte er der jo en grund til at du ryger ud herfra med mellemrum..... 

2: hvis manden kommer hurtigt eller går i baglås efter 5-10 min - så kan han være sikker på at pigen (hvis han altså ikke vælger en billig luder som du foreslår) vil fixe situationen og få låst ham op på nul tid.... det er ligesom det der er vores specialer... altså os der ikke er "billige ludere" men rent faktisk sætter en ære i hvad vi laver

Til trådstarter:  Kajs erfaring med virkelig dygtige og erfarne glædespiger kan ligge på et lille sted (ellers ville han ikke skrive så ubetinget snot-åndssvagt) så du kan roligt kyle den rådgivning samme sted hen som dagrenovationen og forsætte din research efter en leverandør der kan give dig det du håber på :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja du må give alle de råd du vil - og lige som filosoffen - så vil jeg absolut råde trådstarter til at smide det råd direkte i skraldespanden..... 

fordi.. 

1: du er en simpel lille provokatør der skriver fækalie-kvalitet for at få andre op af stolene - rådet er ikke de pixel værd de er vist på skærmen med. Som en nævnte er der jo en grund til at du ryger ud herfra med mellemrum..... 

2: hvis manden kommer hurtigt eller går i baglås efter 5-10 min - så kan han være sikker på at pigen (hvis han altså ikke vælger en billig luder som du foreslår) vil fixe situationen og få låst ham op på nul tid.... det er ligesom det der er vores specialer... altså os der ikke er "billige ludere" men rent faktisk sætter en ære i hvad vi laver

Til trådstarter:  Kajs erfaring med virkelig dygtige og erfarne glædespiger kan ligge på et lille sted (ellers ville han ikke skrive så ubetinget snot-åndssvagt) så du kan roligt kyle den rådgivning samme sted hen som dagrenovationen og forsætte din research efter en leverandør der kan give dig det du håber på :) 

1. nu er jeg så ikke den eneste af os to som har fået ferie herinde fra.                                                                                   2. nu havde jeg fået den opfattelse af dig, at du gør det af lyst, så mon en nybegynder vil kunne klare dig, når du er liderlig?                                                                                                                                                                                      hvad ved du om min erfaringen? jeg har faktisk kun haft positive oplevelser med købesex i mere end 20 år.                         mit råd til jomfru26 var faktisk at han skulle prøve en quicker, så han havde taget det første skridt.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Ligesom trådstarter havde jeg også min debut i en sen alder, og var faktisk 29 år, da jeg endelig fik taget mig sammen til at kontakte en GP.

Jeg havde set hendes annonce på nettet og var blevet forført af de flotte billeder af hendes dejlige krop. Det var noget af en overvindelse, men da jeg endelig fik taget mig sammen og ringet til hende, så viste det sig, at hun var en meget varm og nem person at tale med. Det overraskede mig, at hun gad at bruge tid på at besvare mine "dumme" spørgsmål, men det giver god mening for mig nu, da det handlede om at afstemme forventningerne til mødet. Jeg fortalte i den forbindelse også at jeg led af angst og det gjorde nok også, at hun var mere opmærksom på, at hun skulle være ekstra omsorgsfuld overfor mig. 

Jeg ved ikke om det er alle GPs, der bruger ret meget af deres tid på at snakke med kunden inden, men de findes altså også derude.

Jeg synes det handler meget om at finde en, hvor der er god kemi og nogle gange kan man få indtryk af dette igennem telefon-samtalen med hende. Jeg vil ligesom andre i denne tråd også give dig det råd at lade være med at blive forelsket, eller lade dig forføre for meget. Det er svært den første gang og jeg må indrømme, at jeg selv blev revet meget med, men fornuften fik mig heldigvis overbevist om at det bare var en del af 'gamet' (ellers kunne det hurtig blive en meget dyr fornøjelse).

Hvis jeg kunne vælge om, så havde jeg nok valgt en pige, der havde en mere fornuftig balance mellem at være varm og kold. Problemet var at hende den første var alt for varm og det har været noget af en kamp at glemme hende igen. 

 

Redigeret af troldmanden
formattering

Del dette indlæg


Link til indlæg

mit råd til jomfru26 var faktisk at han skulle prøve en quicker, så han havde taget det første skridt.

nej...for det råd havde været sagligt... omend måske lidt kortsynet ifht hvad det er trådstarter egentlig gerne vil... men in all fairness et råd der ikke var uden evner! 

meeeeeen - dit råd var i stedet følgende: 

du skal gå ud og finde dig en billig luder, og så bruge max, 15 minutter hos hende. så har du prøvet det. 

og det råd - det er lige til at lukke op og skide i :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Mange tak for de gode råd. Jeg har haft første skoledag i dag på en ny uddannelse med en masse fremmede mennesker, så mit hoved er ret smadret, og jeg har derfor ikke overskud til at skrive en masse individuelle svar i dag, men jeg har trykket synes godt om ved de svar, som jeg kan bruge til noget. Tak :smile:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er som overskriften siger 26 år og jomfru. Jeg har haft nogle kærester for mange år siden(i 6. klasse), men nåede aldrig længere end til at slikke min ekskærestes bryster. Siden da har jeg ikke forsøgt at finde en kæreste. Jeg har et meget lavt selvværd, og det er blevet lavere med tiden, måske til dels fordi jeg ikke har haft sex med en kvinde endnu. Når jeg er i samme lokale som en smuk kvinde, bliver jeg nemt meget usikker, og kan have svært ved at snakke. Jeg overvejer at betale en sød kvinde for at have sex med mig, men jeg er lidt usikker på, om det er en god ide at betale for det første gang, eller om det kan give tilbageslag på nogen måde. Jeg forestiller mig, at jeg ville have det bedre i smukke kvinders selskab, hvis ikke jeg var jomfru, men jeg er ikke sikker.

Råd søges.

Hey Buddy :)

Held og lykke med det hele

  Fra en selvtillidsforladt til en anden

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er som overskriften siger 26 år og jomfru. Jeg har haft nogle kærester for mange år siden(i 6. klasse), men nåede aldrig længere end til at slikke min ekskærestes bryster. Siden da har jeg ikke forsøgt at finde en kæreste. Jeg har et meget lavt selvværd, og det er blevet lavere med tiden, måske til dels fordi jeg ikke har haft sex med en kvinde endnu. Når jeg er i samme lokale som en smuk kvinde, bliver jeg nemt meget usikker, og kan have svært ved at snakke. Jeg overvejer at betale en sød kvinde for at have sex med mig, men jeg er lidt usikker på, om det er en god ide at betale for det første gang, eller om det kan give tilbageslag på nogen måde. Jeg forestiller mig, at jeg ville have det bedre i smukke kvinders selskab, hvis ikke jeg var jomfru, men jeg er ikke sikker.

Råd søges.

Hej Jomfruen26.

Har læst dit indlæg flere gange nu. Jeg kan sagtens, forholde mig til det du skriver. Min udfordring handlede så om lav selvtillid, og jeg var/er meget genert. Men har arbejdet med min selvtillid, og det kan man sagtens gøre. Får man nogle gode aha oplevelser. Vokser selvtilliden. Og når man møder en pige der acceptere ens generthed og ikke sætter spørgsmålstegn ved det styrker det også en. For man føler man gør det rigtige. 

Selvværdet er jo noget helt andet. Du skriver jo du har, lavt selvværd og lyder som dårligt selvværd. Hvis jeg har forstået det rigtigt. I mine øjne er det afvisningen du er udfordret af. Mange lider af dårligt selvværd og ringe selvtillid, men tro mig Jomfruen26. Der er hjælp at hente. Tro mig det oplevede jeg ihvertfald. Dit selvværd kan fx styrkes, ved at komme ud, sports foreninger, osv. Mødes med andre mennesker kan øge dit selvværd. Du styrkes i du er god nok, at pigerne også føler interesse for dig.

Jeg brugte med min lave selvtillid og generthed. At gøre nogle refleksioner og undringer  på mig selv. I dit tilfælde kunne de fx gøres sådan.

gør op med dig selv, hvorfor det er, at du har dårligt selvværd og evt. Ringe selvtillid. Gør dig klart hvad det er, der er skyld i det, og allerede her er du godt på vej mod at forbedre dit selvværd og din selvtillid. Det kan være grænseoverskridende For du skal lukke op for ting der muligvis ikke er rare. Men hvis du ved, hvad der er grunden til dit dårlige selvværd og selvtillid, kan du tænke over dette fremover, og du er godt på vej.Jeg brugte et simpelt a4 ark. Skrev mine gode sider, og de dårlige sider ned. Efterhånden bliver de dårlige sidder mindre.

Udfordre dig selv og pres dine grænser. Det er ikke en nem øvelse i know. Men det virker. Det giver ofte pote at presse sig selv, og se ens frygt i øjnene. Det kan være hårdt og skræmmende at presse sine grænser på den måde, men udfaldet kan være fantastisk. Når man bliver rost og høster anerkendelse. Det er for mig den bedste narkotika.

Jomfruen en af de sidste tanker og råd der hjalp mig videre er dette.Giv dig tid til at opbygge din selvtillid og dit selvværd. Lad være at, skynde dig med at nu skal du partout være den bedste til alt det nytter ikke.Hvis du ved, hvad det er, der gør, at du har dårligt selvtillid og selvværd, Men du skriver selv, du har dårligt selvværd og selvtillid, kan du til tider hjælpe dig selv ved at sætte en dag af til at forkæle dig selv og blive tilfreds med de ting, du ikke bryder dig om.

Ja en god øvelse. Prøv, at stille dig foran spejlet, Kig på dig selv. Ofte er det her Selvværdet, har fået et knæk, man synes ikke man er pæn nok.  Kig dig i spejlet, smil og sig til dig selv at du er tilfreds, og gør du det tit nok, vil din selvtillid og dit selvværd stige. Ja det lyder simpelt men prøv det. 

Så håber du kan bruge mine, små råd. Og jeg ønsker dig, held og lykke på din vej. Så håber du for brudt de barriere.du har og møder alle de søde piger der er ude i det ganske land.

Ha en skøn Tirsdag.

KK

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kom nu mand jer nu op ! Tag evt. et kursus hos Jasmin, jeg er sikkert på hun ikke bider, selv om hun kan være rap i kæften....

Prøvede nu bare at vise at han ikke var alene :)

det er sgu svært at snakke om sådan nogle ting når ens selvtillid er i bund. og specielt når folk omkring en mister deres mødom tidligere og tidligere..

anyways, hepper på dig, Jomfruen26. :)

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Prøvede nu bare at vise at han ikke var alene :)

det er sgu svært at snakke om sådan nogle ting når ens selvtillid er i bund. og specielt når folk omkring en mister deres mødom tidligere og tidligere..

anyways, hepper på dig, Jomfruen26. :)

Jeg vil gerne hjælpe jer, jeg har masser af selvtillid at give af. I kan komme med mig på sex-tur så lærer I hurtig at knalde, hvis det er jeres mål.

Del dette indlæg


Link til indlæg

hahaha - ikke på alle

Og desuden - onani... og jeg har set det på SÅ mange unge drenge - nedsætter altså følsomheden i pikken... 

jeg ved godt der ikke er nogen videnskabelig undersøgelse i kan pege på... men kan i ikke tro på mig når jeg efter mange mange mange hundrede partnere siger at der er noget om sagen. Meget onani hos mange fyre gør vitterlig en stor forskel på hvordan sexen bliver... og ikke på den gode måde!!  ISÆR hvad angår det franske

Så derfor er JS råd skide godt... lad være med at onanere et par dage før....  ok - en gang måske... for at tage trykket... men ikke de der masse-spillerier mange mænd har gang i ... det dur ikke... 

 

Maraton mastubation skal man nok holde sig fra, men en enkelt håndtrold dagen før burde en 26 årig nok kunne klare ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg vil gerne hjælpe jer, jeg har masser af selvtillid at give af. I kan komme med mig på sex-tur så lærer I hurtig at knalde, hvis det er jeres mål.

sex-tur? er det en ting?

uddyb, tak ;)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

sex-tur? er det en ting?

uddyb, tak ;)

Nille er stor fan af de store tyske welness-bordeller kaldet FKK. Kig under Tysklands-forummet, og du vil kunne finde mange rejse-beretninger.... kort fortalt er det sex med stibevis af model-smukke kvinder (primært af østeuropæisk afstamning).

Del dette indlæg


Link til indlæg

. Jeg forestiller mig, at jeg ville have det bedre i smukke kvinders selskab, hvis ikke jeg var jomfru, men jeg er ikke sikker.

Råd søges.

Det tvivler jeg stærkt på vil virke:

Taler imod: Du vil måske stadig sige til dig selv, at nu er du godt nok ikke jomfru længere, men det var kun fordi du betalte for det. Kan risikere at ødelægge dit selvværd endnu mere.

Taler for: Du får det afsmystificeret - "Nåh, var det bare det?". Og får derigennem brudt et dårligt mønster.

 

Det der "taler for" gælder dog kun, hvis det der gør dig nervøs er tanken om at have sex med en kvinde. Det ser ikke ud som om det er det, der problemet. Og derfor vil det næppe virke.

EDIT: inden jeg læste tråden skrev jeg forslag til et par selhvjælps-bøger. Det dropper jeg, nu jeg har set du har ADHD og en autismespektrum-forstyrrelse.

I stedet vil jeg spørge:

Er det sex eller fx at kysse en pige du er mest nysgerrig efter i første omgang?

Har du overvejet at nævne for psykologen, hvad du savner? (Han/hun har hørt alt! før, så du kan være rolig for at han/hun ikke vil undre sig)

Redigeret af Bebop

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...