Hop til indhold
Jomfruen26

26 år og stadig jomfru :-(

Recommended Posts

Selvadministrerede test (altså fx den slags du kan finde på nettet) kan du ikke regne med for alvor. De seriøse af dem kan måske give et fingerpeg, hvis du udfylder dem i den rette ånd.

Men hele pointen med ASF er at det er et meget bredt spektrum, og det kan jo sagtens være at du ligger i "den lettere" ende. Mht. comedy vil jeg tro at mange med ASF ikke kan forholde sig til det, men andre vil sikkert godt kunne finde noget sjovt i meget moderne sitcom-humor. Nonsenshumor og ordspil ser ud til at virke (selvom det måske er på en anden måde): https://thepeoplesscience.forumbee.com/t/q4a2m

 

Interessant artikel. Jeg bed især mærke i dette

"Interestingly, researchers found an incongruence between the funniness ratings and the emotional expressions in individuals with ASD: While “typically developing” children laugh when viewing funny film clips, there is no response coherence in children with ASD. Therefore laugher may not reliably express their state of amusement which may lead to the impression that individuals with ASD have an awkward sense of humor as pointed out by Hans Asperger."

Jeg synes slet ikke, at det passer på mig. Jeg sidder tit og griner ad jokes i fjernsynet og griner også ad de samme jokes som andre gør i sociale sammenhænge.

Men måske det ikke er et krav, at man er humorforladt, for at man kan være autistisk.

Redigeret af Jomfruen26

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg synes slet ikke, at det passer på mig. Jeg sidder tit og griner ad jokes i fjernsynet og griner også ad de samme jokes som andre gør i sociale sammenhænge.

Igen: At falde uden for et mønster på et punkt udelukker ikke at man passer på andre.

Det med øjenkontakten, du tidligere nævnte, passer jo. Men hvis du er diagnosticeret på baggrund af en times samtale (om din opvækst og dit nuværende liv?) kunne det godt kalde på lidt nærmere undersøgelse. Stærk generthed/undgåelse af visse typer social kontakt kan også hænge sammen med andre ting.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Igen: At falde uden for et mønster på et punkt udelukker ikke at man passer på andre.

Det med øjenkontakten, du tidligere nævnte, passer jo. Men hvis du er diagnosticeret på baggrund af en times samtale (om din opvækst og dit nuværende liv?) kunne det godt kalde på lidt nærmere undersøgelse. Stærk generthed/undgåelse af visse typer social kontakt kan også hænge sammen med andre ting.

Jeg har haft samme tanke.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu ved jeg godt de fleste herinde vil anbefale dig at starte hos en dansk pige og det ville jeg normalt også anbefale en nybegynder, men jeg har oplevet at hos thaipigerne føler jeg mig mere tryg, da de er meget smilende og venlige - de er heller ikke så høje ligesom dig og du kan derfor måske bedre slappe af. Men find en der er god til engelsk eller dansk.

Evt. kan du ved første besøg bare nøjes med en omgang massage og nyde at lade en kvinde ælte dit luksuslegeme godt igennem - og husk de vil gerne snakke og flirte - så giv dem lidt igen og skru lidt charme på ;-)

2. gang beder du så kun om hj

3. gang evt. hj + bj

4. gang måske ½  b2b og happy ending

5. gang ½ time med fuld pakke

Ja, du må jo selv mærke, hvor hurtigt du vil gå frem og måske vil thaipigen gerne lokke dig til mere end du er parat til, men det må du ligesom forberede dig på hjemmefra, ved bl.a. at studere anmeldelserne herinde og lade være med at besøge den samme thaipige hver gang, så du bliver forelsket i hende :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu ved jeg godt de fleste herinde vil anbefale dig at starte hos en dansk pige og det ville jeg normalt også anbefale en nybegynder, men jeg har oplevet at hos thaipigerne føler jeg mig mere tryg, da de er meget smilende og venlige - de er heller ikke så høje ligesom dig og du kan derfor måske bedre slappe af. Men find en der er god til engelsk eller dansk.

Evt. kan du ved første besøg bare nøjes med en omgang massage og nyde at lade en kvinde ælte dit luksuslegeme godt igennem - og husk de vil gerne snakke og flirte - så giv dem lidt igen og skru lidt charme på ;-)

2. gang beder du så kun om hj

3. gang evt. hj + bj

4. gang måske ½  b2b og happy ending

5. gang ½ time med fuld pakke

Ja, du må jo selv mærke, hvor hurtigt du vil gå frem og måske vil thaipigen gerne lokke dig til mere end du er parat til, men det må du ligesom forberede dig på hjemmefra, ved bl.a. at studere anmeldelserne herinde og lade være med at besøge den samme thaipige hver gang, så du bliver forelsket i hende :)

Bemærk mange thaipiger er 40+ år...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er nok lidt lavere end gennemsnittet. Ca. 168 cm. Så jeg er nok desværre i kategorien kraftigt overvægtig.

Har du overvejet at gå til spinning i dit nærmeste fitness center?

Det er en god måde at tabe sig på.
Plus at det er på hold med piger og drenge så du får også muligheden for at udvikle lidt på dine sociale færdigheder.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hjææææælp, du er syg og tager samtidig stoffer....den er da helt galt. Håber ikke du  besøger pigerne i den tilstand...

Lad nu være at vrøvle mere end højst nødvendigt. Han har jo aldrig besøgt nogen. Og fx ASF er ikke en sygdom.

Redigeret af Bebop

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har du overvejet at gå til spinning i dit nærmeste fitness center?

Det er en god måde at tabe sig på.
Plus at det er på hold med piger og drenge så du får også muligheden for at udvikle lidt på dine sociale færdigheder.

Og lure på cykelpigernumser ikke at glemme :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hjææææælp, du er syg og tager samtidig stoffer....den er da helt galt. Håber ikke du  besøger pigerne i den tilstand...

Ja men kun relativt sikre stoffer. Jeg holder mig 100 % fra cigaretter og alkohol, som jeg ser som langt værre end at tage nogle få hundrede milliontedele af et gram LSD om året. Dette gælder for mit eget vedkommende, men for nogle mennesker vil en enkelt gang på LSD være en gang for meget.

Redigeret af Jomfruen26

Del dette indlæg


Link til indlæg

Når tiden kommer til det, regner jeg med at finde en dansk pige. En som er lidt ældre end mig. Jeg har ikke overvejet at gå til spinning, da det ikke lige er noget for mig, men der er masser af flotte numser at kigge på i fitnessworld, hvor crosstrainerne står foran løbebåndene.

Redigeret af Jomfruen26

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Hjææææælp, du er syg og tager samtidig stoffer....den er da helt galt. Håber ikke du  besøger pigerne i den tilstand...

En ASF-diagnose er ikke en sygdom, da den ikke kan helbredes.

Det er et livslangt handicap. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Når tiden kommer til det, regner jeg med at finde en dansk pige, eller i hvert fald en som er meget god til dansk. En som er lidt ældre end mig. Jeg har ikke overvejet at gå til spinning, da det ikke lige er noget for mig, men der er masser af flutte numser at kigge på i fitnessworld, hvor crosstrainerne står foran løbebåndene.

Det lyder som en fornuftig plan :) 

Men lad nu være med at kigge for meget på kvinde numser og koncentrer dig om træningen istedet for ;-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det lyder som en fornuftig plan :) 

Men lad nu være med at kigge for meget på kvinde numser og koncentrer dig om træningen istedet for ;-) 

Løbebånd og et øjebliks tab af koncentration= fatal ulykke :D 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er du stadig jomfru her 90 indlæg senere?

Ja. Jeg skal lige have smidt nok kilo til at jeg synes jeg kan være bekendt at have sex med en.

Redigeret af Jomfruen26

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja. Jeg skal lige have smidt nok kilo til at jeg synes jeg kan være bekendt at have sex med en.

Det tror jeg ikke, du skal tænke så meget på. Min egen erfaring er, at det ikke betyder så meget for en pige. Det, der virkeligt betyder noget, er, at du viser hende respekt og behandler hende godt.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det tror jeg ikke, du skal tænke så meget på. Min egen erfaring er, at det ikke betyder så meget for en pige. Det, der virkeligt betyder noget, er, at du viser hende respekt og behandler hende godt.

Det er lige så meget for min egen skyld. Jeg tror ikke, at jeg ville kunne slappe af, så længe at jeg selv tror, at den som jeg besøger synes, at min krop er frastødende. Det problem kan jeg forhindre ved at tabe mig først.

Redigeret af Jomfruen26

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er lige så meget for min egen skyld. Jeg tror ikke, at jeg ville kunne slappe af, så længe at jeg selv tror, at den som jeg besøger synes, at min krop er frastødende. Det problem kan jeg forhindre ved at tabe mig først.

Bevares, det skader ikke at tabe sig, og jeg forstår godt din tankegang. Men er den ikke udtryk for et mindreværd, når du skriver, at pigen finder din krop afstødende? Jeg kan betro dig, at mænd og kvinder tænker forskelligt.

Jeg har aldrig fået negative bemærkninger om min krop, selvom tyngdekraften er lidt hård ved den.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg tror gerne, at mænd og kvinder tænker forskelligt. Mænd er vist genererelt lidt mere visuelle og glade for at se billeder af alle kvindens kropsdele, men mange kvinder hader pikbilleder på datingprofiler. Jeg er dog stadig overbevist om, at vægten har meget at sige for de fleste kvinder. Måske ikke hvis man bare vejer 5 kg for meget, men 20+ ekstra kg er altså meget og ikke særlig attraktivt, hvis ikke man er en af de få som har en fedt fetish.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Nej som BX også er inde på, så er det ikke din vægt som er problemet, men mere dit selvværd.

Jeg genkender det skam fra mig selv. Før min relativt sene seksuelle debut, så havde jeg de samme destruktive tanker som dig, men jeg fandt ud af at der ikke er nogen mennesker som er perfekte. Hvis du ikke tror på det, så tag en tur i svømmehallen. Der vil du se at der også er andre som har vægt problemer. 

Som nævnt tidligere, så mener jeg, at det kunne hjælpe dig at prøve at være sammen med en GP fordi der ser du at dit udseende ikke er er problem.

En GP kan hjælpe dig med at få mere selvtillid / selvværd :) 

 

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

En ASF-diagnose er ikke en sygdom, da den ikke kan helbredes.

Det er et livslangt handicap. 

Jamen så hedder det:

Hjææææælp, du er handicappet og tager samtidig stoffer....den er da helt galt. Håber ikke du  besøger pigerne i den tilstand...

Er det bedre ?

Sagen er at stoffer forandrer uberegnelig ens psyke og ens personlighed... og kombineret sammen med ASF - tja personen kan være uberegnelig og ude af kontrol.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg tror gerne, at mænd og kvinder tænker forskelligt. Mænd er vist genererelt lidt mere visuelle og glade for at se billeder af alle kvindens kropsdele, men mange kvinder hader pikbilleder på datingprofiler. Jeg er dog stadig overbevist om, at vægten har meget at sige for de fleste kvinder. Måske ikke hvis man bare vejer 5 kg for meget, men 20+ ekstra kg er altså meget og ikke særlig attraktivt, hvis ikke man er en af de få som har en fedt fetish.

Jomfruen26, hvad skal vi gøre for at du kommer videre i teksten, vi kan snakke her til døde og du forbliver stadig jomfru, der skal handling til...

Har du udset din en pige, som skal tage din mødom ? Så kan vi råde dig til hvad du skal gøre og hvordan du forbereder dig til sex-akten.

1. ting: Personlig hygiejne og renlighed er vigtigst, dvs. vask hele kroppen grundigt, børste tænderne, evt. intim-barbering,

jeg kommer med flere råd når du er klar til at gå videre.

Redigeret af Nille

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...