Hop til indhold
Jomfruen26

26 år og stadig jomfru :-(

Recommended Posts

Jeg er som overskriften siger 26 år og jomfru. Jeg har haft nogle kærester for mange år siden(i 6. klasse), men nåede aldrig længere end til at slikke min ekskærestes bryster. Siden da har jeg ikke forsøgt at finde en kæreste. Jeg har et meget lavt selvværd, og det er blevet lavere med tiden, måske til dels fordi jeg ikke har haft sex med en kvinde endnu. Når jeg er i samme lokale som en smuk kvinde, bliver jeg nemt meget usikker, og kan have svært ved at snakke. Jeg overvejer at betale en sød kvinde for at have sex med mig, men jeg er lidt usikker på, om det er en god ide at betale for det første gang, eller om det kan give tilbageslag på nogen måde. Jeg forestiller mig, at jeg ville have det bedre i smukke kvinders selskab, hvis ikke jeg var jomfru, men jeg er ikke sikker.

Råd søges.

Redigeret af Jomfruen26

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der kan siges meget for og imod at betale for sin første gang. Som jeg læser dit indlæg, så er dit største problem ikke mangel på sex, men mangel på selvværd. Jeg tror, du skal søge professionel hjælp til at arbejde med dit selvværd. Derefter kan du overveje, hvordan duskal få startet dit sexliv...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg vil lige for god ordens skyld nævne, at det er ikke mig, som har skrevet tråden "Usikker og genert", selvom det godt kunne se ud som om, at begge tråde er skrevet af samme person. Min mangel på selvværd er helt klart et problem. Jeg ved bare ikke hvad jeg kan gøre ved det. Jeg er nogle gange til samtale hos en psykolog, fordi jeg tager medicin mod ADHD, og der skal derfor en gang imellem følges op på hvordan det går, og om medicinen virker. Jeg kan ikke huske, om jeg har nævnt, at jeg har et meget lavt selvværd, men jeg tvivler også stærkt på, at det hjælper at snakke om det. Snak ændrer jo ikke på at jeg er ødelagt.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Snak ændrer ikke på at du er ødelagt nej, men snakken skal hjælpe dig til mange andre ting, der kan gør det nemmer for dig at komme igennem de ting du er usikker på.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Min mening er hvis du føler at du er ødelagt, så har du da enhver grund til at snakke med din psykolog om det. Og det bør du gøre ved første lejlighed.

Med hensyn om til om den første gang skal være ved gp, synes jeg egentlig er en god ide, alt er lidt nemmere at overskue anden gang, da man ved lidt om hvad man går ind til, også sex.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

En dygtig psykolog kan nå gennem nogle af de lag, der giver dig lavt selvværd og give dig mulighed for at arbejde med dig selv.

Kommer du frem til, at du vil betale for sex første gang, så find en moden kvinde - midt i 30'erne eller måske i 40'erne. En der har prøvet en del i sit voksne liv, og som helt afslappet modtager dig. Måske første gang bare skal være til at give dig tryghed - lidt snak, kæleri, måske kys - og så må det vise sig, om det fører mere med sig. Hvis du ikke når "hele vejen igennem" første gang, så besøg hende igen, så er du nok mere tryg ved hende og mere afslappet... Så vil jeg tro, at det lykkes!

selv var jeg næsten 23, da jeg havde min debut. Jeg havde ikke lavt selvværd, men var utroligt genert og kunne slet ikke tage initiativet...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Min mening er hvis du føler at du er ødelagt, så har du da enhver grund til at snakke med din psykolog om det. Og det bør du gøre ved første lejlighed.

Med hensyn om til om den første gang skal være ved gp, synes jeg egentlig er en god ide, alt er lidt nemmere at overskue anden gang, da man ved lidt om hvad man går ind til, også sex.

 

Det er desværre ikke bare en følelse, at jeg er ødelagt. Jeg har både ADHD, hvilket gør at jeg endnu ikke har været i stand til at gennemføre en uddannelse, og jeg er også lidt autistisk. Ikke på en måde hvor det er tydeligt for andre, men i sociale sammenhænge er jeg ikke i stand til at starte en samtale med fremmede mennesker.

Redigeret af Jomfruen26

Del dette indlæg


Link til indlæg

En dygtig psykolog kan nå gennem nogle af de lag, der giver dig lavt selvværd og give dig mulighed for at arbejde med dig selv.

Måske. Det er dog ikke sket i løbet af det sidste år. Jeg tror at en del af årsagen til mit lave selvværd skyldes min vægt(over 90 kg), og at jeg blev mobbet, da jeg var yngre. Vægten ved jeg godt, hvordan jeg kan ændre, men jeg har ingen motivation til noget som helst, andet end det jeg absolut skal have lavet, eller de ting hvor der er et udefrakommende pres. Lige nu har jeg fx en balje med ting i vasken som skal vaskes, og den har nok stået der i ca. en uge. Jeg tror, at jeg har et meget lavt dopamin niveau, men medicin som øger mængden af dopamin i hjernen er åbenbart ikke løsningen. Hvad løsningen er, har jeg ikke fået noget at vide om, selvom jeg har nævnt flere gange, at manglende motivation(til stort set alt) er et af  mine største problemer.

Redigeret af Jomfruen26

Del dette indlæg


Link til indlæg

At stille dit spørgsmål herinde er da en start.

Jeg havde selv lidt svært ved at tage kontakt til kvinder, da jeg var yngre - ikke at det hjalp at besøge prostiturede, men så havde jeg da prøvet det og viste lidt om hvordan en kvinde fungerer og hvor man stikker den ind, hvis jeg nu skulle være lucky en aften i byen.

Det du derimod ikke kan lære hos en prostitueret - det er at flirte bukserne af en pige - og der tror jeg nok du har lang vej hjem - men start med at besøge en sød glædespige (se indlægget fra Warmgun https://www.eroguide.dk/forum/topic/42067-26-år-og-stadig-jomfru/?do=findComment&comment=336576), der kan lære dig lidt om at dyrke sex og tilfredsstille en kvinde, så det i det mindste ikke er det der bremser dig.

Dernæst må du ud, hvor der kommer piger på din egen alder (OK lidt mere modne kan også gøre det) - har du evt. nogen interesser? Dyrk evt. lidt sport - ikke bare så kiloerne forsvinder, men også så du møder andre mennesker og får lidt kontakter - det er som regel nemmere at score en pige, hvis man i forvejen kender hendes søster eller bror, der kan borge for en :)

Men møder du en pige, så er det vigtigt at du ikke starter med at fortælle alt det dårlige om dig selv - spørg istedet ind til pigen: hvad hun hedder, hvad hun laver, interesserer sig for, hendes familie, hvor hun sidst har været på ferie - whatever! bare spørg! - piger elsker fyre, der gider lytte :rolleyes:

PS. hvis du vil have en pige med hjem - så går du ud nu og ordner den opvask, skiftet lagner og en ny pose i støvsugeren! Og ellers bare ryddet op og smidt ud - også mht. dit mindreværd :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Men møder du en pige, så er det vigtigt at du ikke starter med at fortælle alt det dårlige om dig selv - spørg istedet ind til pigen: hvad hun hedder,

hvad hun laver, interesserer sig for,

hendes familie, hvor hun sidst har været på ferie - whatever! bare spørg! - piger elsker fyre, der gider lytte

:rolleyes:

Jeg spørger om hun vil med på swingerklub det virker faktisk nogle gange :D 

Redigeret af Nille

Del dette indlæg


Link til indlæg

Først og fremmest thumbs up for at du stiller spørgsmålet - det synes jeg er sejt gjort... 

1: du er ikke "ødelagt" sweetie - du har issues og du har været uheldig... du er ikke ødelagt. Issues kan bearbejdes og fixes med hjælp - held kan du selv være med til at vende

2. kærester.... kærester kan være/er som regel skønne og dejlige og du kan være heldig at finde en skide dejlig pige hvor i sammen kan finde ud af at op/udarbejde et rigtig fedt sexliv - men uanset hvordan du vender og drejer det - så er sex altså ret teknisk i starten fordi man skal finde ud af hvad man kan og ikke kan og hvordan man overhovedet skal bevæge sig

Jeg har efterhånden haft rigtig mange fyre i din alder 21-26 med ligepræcis dit problem.... der har henvendt sig og sagt - "vil du ikke godt hjælpe mig igang" Selvfølgelig både kan og vil jeg det og når de spørger hvor lang tid jeg synes de skal bruge - så er svaret altid det samme. Min 2 timer... for der skal kunne være fuldkommen ro omkring ham og oplevelsen. 

jeg kan ikke lære alt hvad jeg har samlet op gennem 16 år på 2 timer - det er umuligt :) men jeg kan lære fyren hvad der er op og ned på kvinden og jeg kan lære ham basis omkring hvordan man behandler kvindekroppen. 

Dertil kan jeg nå at lære ham at modtage... det er faktisk svært for mange... det der med blot at ligge og tillade sig at nyde uden at gøre noget hele tiden... en utrolig vigtig egenskab at besidde som mand... 

Og det vigtigste - hvordan skal manden bevæge sig i de forskellige stillinger. Det er mere fysisk krævende end de fleste regner med, så det er rigtig rart at få fornemmelsen af hvad der er muligt og ikke mindst lære at skifte gnidningsløst mellem de forskellige stillinger så han kan blive ved længere.

2 timer er "koncentreret" så det er aldrig de avancerede lege der er med der... det er basis... og trust me - det er så mange informationer på en gang at de fleste er rundtossede.... men det er sjovt, afslappet, sexet og u-krukket.... kort sagt det der skal til for at fyren kan få en fed følelse og samtidig føle sig tryg ved at spørge fanden et øre af på samme tid....  

Det du skal gøre er at du først og fremmest skal researche.... hvem er din type og hvem har du tillid til... og så skal du forberede dig lidt

1. LAD VÆRE med at vælge noget som helst udenlandsk til det her projekt. Du SKAL kunne snakke med hende uden nogen former for sprogbarriere. Hvis du læser om folks sexuelle frustrationer i parforhold herinde - så handler det næsten altid om ting der har rod i dårlig eller manglende kommunikation - og hvis du læser anmeldelser - så er det ofte et klagepunkt at pigen pludselig "ikke forstår" ..... sex ER kommunikation i meget primal form - men det er ligeså meget samtale om hvad man kan lide og hvad man skal gøre for at gøre det godt for hinanden!! Det kan være svært nok - så for alt i verden... du skal kunne snakke med pigen!! 

2. vælg en der er fra 27-28 år stykker og opefter. Vi ved hvad det handler om, vi har set det hele, der er intet der kommer bag på os og vi har fuldkommen styr på hvordan vi bedst muligt arbejder os ud af det mænd synes kan virke kikset.... dvs - en pige du kan føle dig tryg ved at lave fejl sammen med.  For du kommer til at lave lidt begynderfejl - det er en del af processen så du skal føle dig tryg ved hende og du skal føle dig tryg ved at hun forstår situationen... 

3. forbered dig... vær omhyggelig med din hygiejne - især under forhuden.... det kan ikke siges ofte nok!!! og gå i bad lige inden... du vil blive tilbudt bad før og undervejs (du kommer til at svede som en hest undervejs - men det er altså en god ting :):)  )  men vær klar til at gå i gang når du møder op. Du skal selvfølgelig lige vaskes kort inden start - men sørg for at du er klar.  Så har du selv mere ro på....  og drop store mængder parfume/cologne... det er ikke en booster 

Vær komplet nybarberet i ansigtet (hvis du gerne vil prøve at slikke pigen) og trim/barber forneden alt efter hvad du bedst selv kan lide... lad være med at møde op med en urskov dernede....det er lækrest for os piger. Uanset at fyrene betaler bliver vi jo glade for at fyren har gjort lidt også!!  

Du vil være et nervevrag når du dukker op... mega nervøs.... men trøst dig med at de fleste der møder op med samme formål som dig - de ryster som espeløv og er så nervøse at de kunne besvime.  Det er OK!!!!  det gør ikke det mindste og er en del af det.... 

Når du har fået basis ind... så ved du at du kan, at klaveret spiller og at du ikke længere behøver være nervøs.... ikke for sex-delen i hvert fald :) 

 

Rigtig meget held og lykke med det hele og jeg håber du finder en løsning... både på det de lyserøde herinde kan hjælpe med og det du nok skal tage en sludder eller 4 med psykologen om :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

3. forbered dig...

Husk så også lige at en del af forberedelsen også består i ikke at onanere op til 4 dage forinden, afstå fra alkohol, stoffer mv., begrænse føde- og vædskeindtagelsen + at enkelte glædespiger ikke bryder sig om overvægtige fyre :rolleyes:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Husk så også lige at en del af forberedelsen også består i ikke at onanere op til 4 dage forinden,

Whaaat? Det er da ingen han dyr der kan overholde! ????

Del dette indlæg


Link til indlæg

Whaaat? Det er da ingen han dyr der kan overholde! ????

haha måske bare 2 dage Det er ikke et dårligt råd hvis fyren onanerer meget dagligt Virkelig godt råd faktisk

Del dette indlæg


Link til indlæg

:D jeg abstraherer også to dage i forvejen. Det er lidt træls, for det betyder jeg er nød til at planlægge mine besøg (og min onani) så det hele kan gå op i en højere enhed. Og det med et pres der bygger sig op, det er sgu ikke nemt! Men det er vel prisen jeg må betale for at være sådan en onanist haha :lol: 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

haha måske bare 2 dage Det er ikke et dårligt råd hvis fyren onanerer meget dagligt Virkelig godt råd faktisk

Altså max et par timer efter mand har basket aben, så den da klar igen?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Husk så også lige at en del af forberedelsen også består i ikke at onanere op til 4 dage forinden, afstå fra alkohol, stoffer mv., begrænse føde- og vædskeindtagelsen + at enkelte glædespiger ikke bryder sig om overvægtige fyre :rolleyes:

Dyrk motion og spis en masse ananas :D dog kan man nok ikke tage sig så meget i løbet af 4 dage :P

Det med afholdenhed er svært når man er på knalde-tur og knalder flere gange om dagen i en uge :P

Redigeret af Nille

Del dette indlæg


Link til indlæg

Mit råd til dig er at droppe kvinderne, de er kun til besvær :lol: næ find dig hellere en kæreste af samme sind og køn :P

Det er med sex er også overvurderet :P

-- jeg spørger om hun vil med på swingerklub det virker faktisk nogle gange :D 

Nille

For det meste synes jeg dine kvikke og muntre bemærkninger er velplacerede; - men her synes jeg du GÅR LANGT OVER STREGEN, du pisser ham inddirekte ned ad ryggen. Det er en for alvorlig lidelse, ADHD, og en deraf affødt livssituation til, at den kan bære alle dine sædvanlige LALLEGLADE  bemærkning.

Det er måske snarere dig selv der har alvorlig brug for en psykolog.

Husk Nille! - -  det er usmagelig at score sig billige point på andres bekostning.    - - eller er det sådan at næst efter din lykke er andres ulykke det næst bedste for dig ?????????????????????

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

-- jeg spørger om hun vil med på swingerklub det virker faktisk nogle gange :D 

Nille

For det meste synes jeg dine kvikke og muntre bemærkninger er velplacerede; - men her synes jeg du GÅR LANGT OVER STREGEN, du pisser ham inddirekte ned ad ryggen. Det er en for alvorlig lidelse, ADHD, og en deraf affødt livssituation til, at den kan bære alle dine sædvanlige LALLEGLADE  bemærkning.

Det er måske snarere dig selv der har alvorlig brug for en psykolog.

Husk Nille! - -  det er usmagelig at score sig billige point på andres bekostning.    - - eller er det sådan at næst efter din lykke er andres ulykke det næst bedste for dig ?????????????????????

 

Min metode med at provokere og "gå over stregen" for at få øjnene op på folk med problemer virker faktisk... det er ikke ondt ment eller for at gøre grin, det er for at få folk op af stolen og handle. Ellers lever man i sin boble og kommer aldrig videre... nu kender du mig ikke Nyder livet - dem der kender mig ved jeg er en meget behagelig person og slet ikke en ond person.

Vi har haft mange "jomfruer" som søger hjælp herinde, gad vide hvad er der blevet af dem ?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Altså max et par timer efter mand har basket aben, så den da klar igen?

hahaha - ikke på alle

Og desuden - onani... og jeg har set det på SÅ mange unge drenge - nedsætter altså følsomheden i pikken... 

jeg ved godt der ikke er nogen videnskabelig undersøgelse i kan pege på... men kan i ikke tro på mig når jeg efter mange mange mange hundrede partnere siger at der er noget om sagen. Meget onani hos mange fyre gør vitterlig en stor forskel på hvordan sexen bliver... og ikke på den gode måde!!  ISÆR hvad angår det franske

Så derfor er JS råd skide godt... lad være med at onanere et par dage før....  ok - en gang måske... for at tage trykket... men ikke de der masse-spillerier mange mænd har gang i ... det dur ikke... 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Min metode med at provokere og "gå over stregen" for at få øjnene op på folk med problemer virker faktisk... det er ikke ondt ment eller for at gøre grin, det er for at få folk op af stolen og handle. Ellers lever man i sin boble og kommer aldrig videre... nu kender du mig ikke Nyder livet - dem der kender mig ved jeg er en meget behagelig person og slet ikke en ond person.

Vi har haft mange "jomfruer" som søger hjælp herinde, gad vide hvad er der blevet af dem ?

Nille

- -  pis og papir med dig, - jeg synes vitterlig, at i denne alt for alvorlige situation for en af dine medborgere, der BESIDDER du ikke SITUATIONS FORNEMMELSE for hvor lalleglad du kan tillade dig at være - du bidrager indtil videre ikke med andet end dine spydigheder og vrøvl og vås anbefalinger - der kun kan bruges af dig selv - måskeeee. 

- -  og lige, - så tror jeg faktisk at du ER et meget behageligt menneske og slet ikke en ond person ude IRL; men du magter slet ikke --------

Del dette indlæg


Link til indlæg

Allerførst du skal ikke skamme dig over at du er jomfru, som jeg fornemmer at du gør Jeg var også sent ude på den konto.

Jeg bider mærke at du bruger dine diagnoser som en undskyldning, en selvbegrænsning, du er sikkert også blevet begrænset af andre, pædagoger psykologer som vil dig det godt ganske vist, men måske på et forkert grundlag. jeg kan godt forstå at man begrænser sig selv angående en diagnose jeg snakker af erfaring.

Jeg gjorde oprør mod min diagnoser ved at sige jeg vil hellere ses som den jeg er end som en diagnose, har kæmpet samme kampe som dig. Jeg blev min diagnose min virkelighed var den virkelighed andre opfattede mig på og hvad folk skrev i bøgerne om min diagnose så jeg glemt helt mig selv til sidst anede jeg ikke hvem jeg selv var og agerer blot i andres billede, hvad de forventede af en med min diagnose ikke hvad de forventede af mig som person.

Og jeg synes du skal gå til en sød pige som du siger, det kan jeg fornemme du har virkelig meget lyst til. gør hvad du har lyst til det er en start, for et eller andet sted bag alle de begrænset og abstrakte diagnoser er der en person er der en identitet der er dig.  for mig var det at gå til glædespige et supplement, og er det stadigvæk. Jeg kan godt forstå at du har en følelse at være forkert og en erkendelse af at du er ødelagt, er du nu også det?

Det er en hård sej kamp, man har brug n break brug for at være herre i eget hus, rejs væk cykle til Nordkap, et eller andet lad alle dine bekymringer ligge, jeg har rejst meget selv dog kun i Danmark og det har hjulpet mig  

  

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nille

- -  pis og papir med dig, - jeg synes vitterlig, at i denne alt for alvorlige situation for en af dine medborgere, der BESIDDER du ikke SITUATIONS FORNEMMELSE for hvor lalleglad du kan tillade dig at være - du bidrager indtil videre ikke med andet end dine spydigheder og vrøvl og vås anbefalinger - der kun kan bruges af dig selv - måskeeee. 

- -  og lige, - så tror jeg faktisk at du ER et meget behageligt menneske og slet ikke en ond person ude IRL; men du magter slet ikke --------

NL, lad os tage vores diskussion offline for ikke afspore yderligere, mine indlæg er en blanding af alvor og sjov, jeg har mange gode råd igennem tiden, også i den anden jomfru-tråd som kører parallel med denne tråd.

Kig dig selv i spejlet, hvad har DU bidraget med i denne jomfru-tråd ? Og du siger det er mig der skal gå til psykolog - det er et person angreb som vil noget... jeg vælger at ignorer dig. Jeg har lagt mærket til du også ynder at angribe Rejsenetværket... tja det siger nok noget om din person og ikke min... du får det sidste ord.

Redigeret af Nille

Del dette indlæg


Link til indlæg

Dyrk motion og spis en masse ananas :D dog kan man nok ikke tage sig så meget i løbet af 4 dage :P

Det med afholdenhed er svært når man er på knalde-tur og knalder flere gange om dagen i en uge :P

Nej, men i løbet af 4 dage kan man få reduceret indholdet i skidesækken, så man føler sig bedre tilpas og det ikke er den fyldte mave eller tarmgasser, der hindrer uhæmmet korpulation.

Samleje og onani, virker ikke på samme måde, hvis man ellers sørger for kvinden er rimelig våd/bruger glidecreme, så man ikke bliver helt tyndslidt. Desuden kan man træne sig op til at dyrke kvindegymnastik flere gange om dagen - men ikke både og, hvis man vil have 100% følelse i kamporganet.

Når jeg foreskriver 4 dages afholdenhed med onani - så er det fordi jeg personlig først efter 4 dage, begynder at føle trangen i de nedere regioner + en konstant lettere erektion + en øget følsomhed, der gør at samværet med en (glædes)pige, hvor man det meste af tiden er 99% fra at komme, bliver til større gensidig fornøjelse.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...