Hop til indhold
Jomfruen26

26 år og stadig jomfru :-(

Recommended Posts

I er sgu sjove :)

Jeg betaler ikke for at en anden mand kan have sex, og mht. teorien tror jeg nok jeg at jeg har styr på det. Det er vist nok noget med at pikken skal ind i et hul, og at den så skiftevis glider ud og ind, indtil at der kommer sæd ud af den. Ret mig endelig hvis jeg tager fejl ;-)

Jeg afviser ikke at give et mindre symbolsk beløb for at kigge på, men det vil være en lille del af den samlede pris, da jeg ikke deltager aktivt. Jeg bor i øvrigt i nordjylland i nærheden af Aalborg.

Redigeret af Jomfruen26

Del dette indlæg


Link til indlæg

Men jeg kunne seriøst godt tænke mig at se på mens andre har det sjovt. Jeg tænker at jeg kan betale omkring 100 kroner eller hvad der nu er rimeligt for at være fluen på væggen. Men det skal være i nordjylland.

Redigeret af Jomfruen26

Del dette indlæg


Link til indlæg

Men jeg kunne seriøst godt tænke mig at se på mens andre har det sjovt. Jeg tænker at jeg kan betale omkring 100 kroner eller hvad der nu er rimeligt for at være fluen på væggen. Men det skal være i nordjylland.

Du skal nok ikke regne med at 100kr er nok, pigen skal også acceptere du sidder og kigger på... mit tilbud står stadig ved magt.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Men jeg kunne seriøst godt tænke mig at se på mens andre har det sjovt. Jeg tænker at jeg kan betale omkring 100 kroner eller hvad der nu er rimeligt for at være fluen på væggen. Men det skal være i nordjylland.

Du skal nok ikke regne med at 100kr er nok, pigen skal også acceptere du sidder og kigger på... mit tilbud står stadig ved magt.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Du skal nok ikke regne med at 100kr er nok, pigen skal også acceptere du sidder og kigger på... mit tilbud står stadig ved magt.

Jeg kan godt være lidt fleksibel mht. prisen, men det vil under alle omstændigheder blive et lille beløb, i forhold til hvis jeg selv lavede noget med hende. Hvilket beløb der så er rimeligt ved jeg ikke.

Redigeret af Jomfruen26

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg kan godt være lidt fleksibel mht. prisen, men det vil under alle omstændigheder blive et lille beløb, i forhold til hvis jeg selv lavede noget med hende. Hvilket beløb der så er rimeligt ved jeg ikke.

Hvorfor ikke slå 2 fluer med 1 smæk, jeg knalder først, du kigger på, derefter er det din tur... sådan får du taget din mødom :D

Redigeret af Nille

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvornår får du taget din mødom, vi kan skive frem og tilbage til næste år og du er stadig jomfru... har jeg ret ?

Hvad er dit motiv med at kigge på, hvis du ikke har lyst til at knalde ?

At det at se på er hvad jeg er klar til lige nu. Måske jeg bliver klar til mere senere.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Men jeg kunne seriøst godt tænke mig at se på mens andre har det sjovt. Jeg tænker at jeg kan betale omkring 100 kroner eller hvad der nu er rimeligt for at være fluen på væggen. Men det skal være i nordjylland.

Kan du ikke bare tage i swinger klub?
Så kan du se en masse par have sex samt nyde en øl i baren når du trænger til en pause?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Kan du ikke bare tage i swinger klub?Så kan du se en masse par have sex samt nyde en øl i baren når du trænger til en pause?

Findes der swinger klubber i nærheden af Aalborg ? 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Lige en hurtig opdatering til de nysgerrige. Jeg fandt en sød pige på en datingside, som jeg regner med at møde i den kommende uge. Når næste uge er slut, skulle jeg gerne have haft sex for første gang. Ja det var hurtigt jeg skiftede mening men hvorfor ikke :D

Redigeret af Jomfruen26

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Lige en hurtig opdatering til de nysgerrige. Jeg fandt en sød pige på en datingside, som jeg regner med at møde i den kommende uge. Når næste uge er slut, skulle jeg gerne have haft sex for første gang.

Held og lykke med datingen :-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Held og lykke med datingen :-) 

Tak. Det er nu ikke dating i traditionel forstand. jeg vil nøjes med at sige, at vi begge har noget, som vi kan tlbyde hinanden, og at hvis kemien er der, så skal vi mødes nogle gange om måneden.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Tak. Det er nu ikke dating i traditionel forstand. jeg vil nøjes med at sige, at vi begge har noget, som vi kan tlbyde hinanden, og at hvis kemien er der, så skal vi mødes nogle gange om måneden.

Ja det er sugardating, som jeg også selv har erfaringer med. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja det er sugardating, som jeg også selv har erfaringer med. 

Det er et fedt koncept. Jeg elsker det. Få timer efter at man har oprettet en konto, og så har man allerede fundet en potentiel langvarig sexpartner, som slet ikke kræver så mange penge.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så alle dine råd modtages gerne nu Nille. Jeg har en fræk aftale på onsdag. Altså hvis hun er seriøs og ikke bakker ud :D

Tag det stille og roligt. Fortæl hende du er jomfru (det er hun nok ikke, jo). Sørg for at aftale, at der er plads til mere sex, hvis du kommer hurtigt (nogle jomfruer kommer jo, bare pigen kigger på bulen i bukserne eller strejfer den med hånden). Skulle det ske, kan du jo med fordel spørge hende, hvordan du kan gøre noget, som er lækkert for hende.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tag det stille og roligt. Fortæl hende du er jomfru (det er hun nok ikke, jo). Sørg for at aftale, at der er plads til mere sex, hvis du kommer hurtigt (nogle jomfruer kommer jo, bare pigen kigger på bulen i bukserne eller strejfer den med hånden). Skulle det ske, kan du jo med fordel spørge hende, hvordan du kan gøre noget, som er lækkert for hende.

Godt råd. Vi har dog aftalt en time, så ingen problemer hvis jeg kommer hurtigt. Jeg tror måske, at hun ved jeg er jomfru. Hun sørger for kondom, og jeg havde lidt svært ved at fortælle, hvilken størrelse jeg bruger. Jeg slog det op på nettet, og fandt frem til, at en omkreds på 13 cm er en størrelse 60 eller 64, som jeg så oplyste, hvorefter jeg fik spørgsmålet "Så dvs en medium..?". Hehe :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så alle dine råd modtages gerne nu Nille. Jeg har en fræk aftale på onsdag. Altså hvis hun er seriøs og ikke bakker ud :D

Råd nr. 1 fra gerog.

Træk vejret langsomt under hele samlejet.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...