Hop til indhold
Softcore

danske vs udlandske

Recommended Posts

normalt ville jeg ikke gide starte en debat men blev sgu provokeret af endnu engang det ævl fra danske GP . 

@jasmin  

det er jo noget vrøvl at de udenlanske rejser hjem og er ligeglad med dårlige anmeldelser. 

enten følger du ikke meget med i forummet eller taler du bare mod bedre viden.

langt største delen af de udenlanske piger kommer tilbage og det er for dem en ligeså stor katastrofe at få et plettet ry . til forskel fra de danske piger , så kan disse piger ikke bare gå ned på socialen hvis det skulle gå galt. 

sgu så træt af den misundelse som skinner igennem fra nogle af de danske GP .og især den med at kunderne selv er ude om at det går galt . 

Erkend nu for fanden at det er nogle som bare syntes solbrun ungarn tøs bare er mere lækker en end blegfiset dansker , eller bare generelt tænder mere på evt . det slaviske look. og samtidig ikke gider smide en formue til en dansk GP . hvor man ikke alligevel ikke kan se ansigtet før det er for sent

Del dette indlæg


Link til indlæg

Inden I kommer for godt i gang, så find lige en ordentlig tone, tak!

-Ledvogter

Inden I kommer for godt i gang.

Er der noget galt med min tone?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nej, men du synes godt om det første indlæg.

Ok, nu er det jo ikke en forbrydelse at kunne lide essensen af et debatindlæg, vel? ;)

God søndag i lummervarmen til dig og resten af teamet!

Del dette indlæg


Link til indlæg

En (stor) del af de udenlandske piger er her givetvis mere eller mindre tvunget. Det kan være økonomisk nød i hjemlandet, der tvinger dem, eller det kan være alfons/menneskehandel. Efter min mening er der langt flere udenlandske end danske piger, der ikke lægger det fornødne engagement i arbejdet. Det giver de mange meget dårlige anmeldelser her på EG. Det ses også på de priser, de forlanger og de højrisikotilbud de giver. Det er desperate kvinder, som skal hjælpes til et bedre liv.

Der er også danske piger, der burde hjælpes ud af branchen. For mig er det (ikkelængere) afgørende, om pigerne er danske eller udenlandske, men om de trives med, hvad de laver, og at de ikke smadrer forholdene for alle de andre piger.

det kan altid diskuteres, hvad den rigtige pris et, men når nogen ligger på et sted mellem en tredjedel og halvdelen af "normalprisen", så er der noget, der ikke hænger sammen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

normalt ville jeg ikke gide starte en debat men blev sgu provokeret af endnu engang det ævl fra danske GP . 

@jasmin  

det er jo noget vrøvl at de udenlanske rejser hjem og er ligeglad med dårlige anmeldelser. 

enten følger du ikke meget med i forummet eller taler du bare mod bedre viden.

langt største delen af de udenlanske piger kommer tilbage og det er for dem en ligeså stor katastrofe at få et plettet ry . til forskel fra de danske piger , så kan disse piger ikke bare gå ned på socialen hvis det skulle gå galt. 

sgu så træt af den misundelse som skinner igennem fra nogle af de danske GP .og især den med at kunderne selv er ude om at det går galt . 

Erkend nu for fanden at det er nogle som bare syntes solbrun ungarn tøs bare er mere lækker en end blegfiset dansker , eller bare generelt tænder mere på evt . det slaviske look. og samtidig ikke gider smide en formue til en dansk GP . hvor man ikke alligevel ikke kan se ansigtet før det er for sent

Men gør nu hjemmearbejdet rigtig lige meget hvor pigen kommer fra:idea: se om der ægte billeder:idea: læs pigens annoncen flere gange:idea: se om den pige der skal besøges har nogle gode anmeldelser :idea: hvordan føles de svar pigen kommer med fra e-mail sms eller svar fra telefonsamtale :idea: er man i det mindste i tvivl drop pigen:idea:  

Del dette indlæg


Link til indlæg

normalt ville jeg ikke gide starte en debat men blev sgu provokeret af endnu engang det ævl fra danske GP . 

@jasmin  

det er jo noget vrøvl at de udenlanske rejser hjem og er ligeglad med dårlige anmeldelser. 

enten følger du ikke meget med i forummet eller taler du bare mod bedre viden.

langt største delen af de udenlanske piger kommer tilbage og det er for dem en ligeså stor katastrofe at få et plettet ry . til forskel fra de danske piger , så kan disse piger ikke bare gå ned på socialen hvis det skulle gå galt. 

sgu så træt af den misundelse som skinner igennem fra nogle af de danske GP .og især den med at kunderne selv er ude om at det går galt . 

Erkend nu for fanden at det er nogle som bare syntes solbrun ungarn tøs bare er mere lækker en end blegfiset dansker , eller bare generelt tænder mere på evt . det slaviske look. og samtidig ikke gider smide en formue til en dansk GP . hvor man ikke alligevel ikke kan se ansigtet før det er for sent

OMG.....

Del dette indlæg


Link til indlæg

En (stor) del af de udenlandske piger er her givetvis mere eller mindre tvunget. Det kan være økonomisk nød i hjemlandet, der tvinger dem, eller det kan være alfons/menneskehandel.

Disse udsagn bliver nød til at blive sat i et perspektiv i forhold til....

... at den absolutte størstedel af de menneskehandlede prostituerede der findes i Danmark, kommer fra Nigeria/Afrika og at de primært er at finde på gadeplan.

... at alle EU-lande, herunder de østeuropæiske, har sociale sikkerhedsnet som sikrer, at ingen EU-borgere risikerer et liv i absolut fattigdom.

Dvs. hvis den prostituerede kommer fra et østeuropæisk EU-land, så er der forholdsvis lille sandsynlighed for, at motivationen til prostitution kommer pga. økonomisk nød i hjemlandet eller menneskehandel. Derimod er der ganske høj sandsynlighed for, at motivationen kommer fra drømmen om hurtige penge....

Tænk over hvor mange danske lavt-lønnede der ville tage sig et sommerjob i udlandet, hvis de fik at vide, at de ville kunne tjene deres normale årsløn, ved at arbejde som prostitueret i maks. 1 måned i f.eks. Dubai... ??

Eller hvor mange danske mænd ville træde til, hvis de fik tilbuddet om at de kan tjene 300.000 - 400.000 (sort // efter skat) for 1 måneds arbejde som gigolo... ??

Lur mig, om der ikke skulle være et nogle tusinde danskere, der vil være villig til at forlade deres trygge ikke-fattigdomsplagede liv i DK for at arbejde i 1 måneds tid, og derved komme på den økonomiske grønne gren.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Noget kunne også tyde på at især 1. gangs sexkøbere bliver taget i røven, da 30% af alle mænd kun besøger en  luder en enkelt gang. Underligt at ødelægge sin egen forretning ved at skræmme kunderne væk, så de aldrig kommer igen.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

normalt ville jeg ikke gide starte en debat men blev sgu provokeret af endnu engang det ævl fra danske GP . 

@jasmin  

det er jo noget vrøvl at de udenlanske rejser hjem og er ligeglad med dårlige anmeldelser. 

enten følger du ikke meget med i forummet eller taler du bare mod bedre viden.

langt største delen af de udenlanske piger kommer tilbage og det er for dem en ligeså stor katastrofe at få et plettet ry . til forskel fra de danske piger , så kan disse piger ikke bare gå ned på socialen hvis det skulle gå galt. 

sgu så træt af den misundelse som skinner igennem fra nogle af de danske GP .og især den med at kunderne selv er ude om at det går galt . 

Erkend nu for fanden at det er nogle som bare syntes solbrun ungarn tøs bare er mere lækker en end blegfiset dansker , eller bare generelt tænder mere på evt . det slaviske look. og samtidig ikke gider smide en formue til en dansk GP . hvor man ikke alligevel ikke kan se ansigtet før det er for sent

Principielt enig, men hvordan ved du, at langt de fleste kommer tilbage, og tror du, at de udenlandske piger læser med her?

Og for ikke at falde i unåde: Jeg finder dit sprogbrug aldeles forkasteligt.

Del dette indlæg


Link til indlæg

 

... at alle EU-lande, herunder de østeuropæiske, har sociale sikkerhedsnet som sikrer, at ingen EU-borgere risikerer et liv i absolut fattigdom.

Dvs. hvis den prostituerede kommer fra et østeuropæisk EU-land, så er der forholdsvis lille sandsynlighed for, at motivationen til prostitution kommer pga. økonomisk nød i hjemlandet eller menneskehandel. Derimod er der ganske høj sandsynlighed for, at motivationen kommer fra drømmen om hurtige penge....

Jeg mener, det var i Politiken, jeg læste en artikel her i foråret, om Rumænien eller Bulgarien, hvor fattigdom absolut er en del af hverdagen. En pige, der med åbne øjne havde ladet sig handle (skyldte alfonsen for rejse osv.) blev interviewet. Hun gjorde det for at kunne forsørge sig selv og sin familie, så det passer ikke, at EU har et så fintmasket socialt sikkerhedsnet at ingen - heller ikke i Østeuropa - behøver at lide social nød.

Jeg har ledt efter artiklen, men kunne ikke finde den (det er lettest, når man har styr på datoen).

Redigeret af warmgun

Del dette indlæg


Link til indlæg

Noget kunne også tyde på at især 1. gangs sexkøbere bliver taget i røven, da 30% af alle mænd kun besøger en  luder en enkelt gang. Underligt at ødelægge sin egen forretning ved at skræmme kunderne væk, så de aldrig kommer igen.

 

Man skræmmer vel ikke "for mange"  kunder væk, da en ret stor del, aldrig læser en anmeldelse, men kun læser en annonce på en af annonce siderne. 

Hvis en polak synes at den lave løn i Danmark er risikoen værd for at arbejde på en byggeplads, og han tjener mere end han ville derhjemme, så er det da klart at udenlandske glædes piger også sætter prisen lavere. For dem er det stadig mange penge...  Mere end hvad de kunne tjene derhjemme. 

Om de leverer dårligere / fusker, det ved jeg ikke noget om personligt. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Disse udsagn bliver nød til at blive sat i et perspektiv i forhold til....

... at alle EU-lande, herunder de østeuropæiske, har sociale sikkerhedsnet som sikrer, at ingen EU-borgere risikerer et liv i absolut fattigdom.

.

Man kan selvfølgelig diskutere fattigdoms grænser, men det er hævet over enhver tvivl at ganske mange mennesker i øst/syd Europa lever i noget der kunne minde om fattigdom!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg mener, det var i Politiken, jeg læste en artikel her i foråret, om Rumænien eller Bulgarien, hvor fattigdom absolut er en del af hverdagen. En pige, der med åbne øjne havde ladet sig handle (skyldte alfonsen for rejse osv.) blev interviewet. Hun gjorde det for at kunne forsørge sig selv og sin familie, så det passer ikke, at EU har et så fintmasket socialt sikkerhedsnet at ingen - heller ikke i Østeuropa - behøver at lide social nød.

Jeg har ledt efter artiklen, men kunne ikke finde den (det er lettest, når man har styr på datoen).

Det er nok fordi den var i Information og ikke Politikken :) - den blev omtalt herinde - link: https://www.eroguide.dk/forum/topic/34089-hjemme-hos-menneskehandlerne/

 

Redigeret af Findus

Del dette indlæg


Link til indlæg

 

Måske de 2 aviser skulle ændre image, for jeg tager også fejl af de 2 :D 

 

Fiskene smager nu lidt bedre, når de har været pakket ind i Information.

Og så giver tryksværten ikke så megen kløe i røven!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg undrer mig nu ikke så meget over at tøserne herinde opfordrer os at købe danskt hvergang det opstår en mulighed. Comes with the job.

Det som undrer mig mere er når nogen pige herinde, anbefalder en anden pige - som i den pågældende tråd hvor både Siljenips og Jasmin anbefalder Liv. Har de så købt sex af hinanden og ved hvad de snakker om?? Eller er de sexkøber-wannabees?

Redigeret af Bananas

Del dette indlæg


Link til indlæg

sgu så træt af den misundelse som skinner igennem fra nogle af de danske GP .og især den med at kunderne selv er ude om at det går galt . 

 

Fair nok, men træk nu lige vejret, før du trækker pennen.

 

 

langt største delen af de udenlanske piger kommer tilbage

Arh, mon dog.  

Det er nok ret rigtig,t at mange ikke tænker langsigtet karrierepleje. Det gælder såmænd også en del danske piger, der jo (iflg. udsagn fra danske GP i debatter om forhold på danske bordeller) også kun ser sig selv som nogen, der kun skal være kortvarigt i branchen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

@bepop , hvis man holder øje med branchen så vil man bemærke meget stor portion gengangere . og en del af dem er jo omrejsene i alle eu landende , og ved de skal tilbage til dk igen .

ud over det så har danmark og schweiz rigtig godt ry . og mange er vilde efter at komme tilbage her .

husk på,  at så billigt er det heller ikke at leve i ex. ungarn så når man har taget en tur til dk , så kan man leve resten af livet for en 10dages tur til dk . og slet ikke når kærester og familier står klar til at rippe pigerne når de kommer hjem . så de kloge ved godt de skal tilbage igen og igen . :( 

denne branche er anderledes og en del piger er bare ikke egnet til det .. generelt så tænker disse såmænd ikke på at de bare kan rippe gutten for ham ser jeg nok  ikke igen , næææ det er  bare et modbydeligt job hvis man er en forkert person og ikke egnet til det. 

vil stadig påstå at der ikke er den store forskel på danske og udenlandske piger. 

og lad os nu lægge låg på den ide med at der er en bad guy bag disse piger . findes det , helt sikkert ,men det er bare sjældent når det kommer til eu piger. 

en telefondame/kordinator har intet med en bagmand at gøre. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...