Hop til indhold
Borende X

Er midaldrende mænd trættende?

Recommended Posts

I piger glemmer meget behændigt at der er noget der hedder blufærdighedskrænkelse. Liv, du skriver at du gør dig lækker for dig selv, dine veninder og din kæreste, men når du bevæger dig ud i det offentlige rum så er der altså også andre mennesker, om du kan lide det eller ej, og de har også ret til at være der. 

Undskyld hvis jeg lyder sippet men jeg synes ind i mellem at unge piger klæder sig lige på grænsen til det anstændige. Jeg har ikke lyst til at få smækket røv og patter op i ansigtet når jeg går ned ad gaden (når det behov melder sig logger jeg på brazzers.com :) )

Det er ikke i orden at pifte efter folk, det er vildt provokerende, men inden i piger brokker jer alt for højt burde i måske lige feje for egen dør først!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

I piger glemmer meget behændigt at der er noget der hedder blufærdighedskrænkelse. Liv, du skriver at du gør dig lækker for dig selv, dine veninder og din kæreste, men når du bevæger dig ud i det offentlige rum så er der altså også andre mennesker, om du kan lide det eller ej, og de har også ret til at være der. 

Undskyld hvis jeg lyder sippet men jeg synes ind i mellem at unge piger klæder sig lige på grænsen til det anstændige. Jeg har ikke lyst til at få smækket røv og patter op i ansigtet når jeg går ned ad gaden (når det behov melder sig logger jeg på brazzers.com :) )

Det er ikke i orden at pifte efter folk, det er vildt provokerende, men inden i piger brokker jer alt for højt burde i måske lige feje for egen dør først!

Jeg har heller ikke lyst til at glo på mænds rødvinspatter i tide og utide, så snart det er lidt varmt udenfor, men så kigger jeg bare den anden vej. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Altså hvis vi piftet, smiler, laver store øje etc. så er det ø blot en kompliment!!! I lægger aaaaaaalt for meget i det. 

Lad os nu få proportioner i det, og putte væk rødstrømpe tankegangen  

Piger, i må gerne pifte efter mig- jeg lover at smile tilbage. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

I piger glemmer meget behændigt at der er noget der hedder blufærdighedskrænkelse. Liv, du skriver at du gør dig lækker for dig selv, dine veninder og din kæreste, men når du bevæger dig ud i det offentlige rum så er der altså også andre mennesker, om du kan lide det eller ej, og de har også ret til at være der. 

Undskyld hvis jeg lyder sippet men jeg synes ind i mellem at unge piger klæder sig lige på grænsen til det anstændige. Jeg har ikke lyst til at få smækket røv og patter op i ansigtet når jeg går ned ad gaden (når det behov melder sig logger jeg på brazzers.com :) )

Det er ikke i orden at pifte efter folk, det er vildt provokerende, men inden i piger brokker jer alt for højt burde i måske lige feje for egen dør først!

Der findes andre måder at gøre sig lækker på end at vise patter og røv uden tøj på....jeg er heller ikke fan af at nogen - hverken mænd eller kvinder - går rundt i en lille ingenting de næsten har på.... men skal vi så også til at fravælge stramme jeans, skjorter og nederdele ?  hvor tækkeligt skal det være ? 

Hvor langt skal vi gå før at vi ikke bliver chikaneret...  hvorfor ikke gøre som Bly foreslår og bare se den anden vej... det gør jeg da også... 

ÅE - der er noget du ikke helt forstår. Et kompliment er noget der skal gøre modtageren glad..., drop lige hykleriet - jeres utidige pifteri har INTET at gøre med at gøre os glade... det er et udtryk for at i ikke har styr på drifterne hvilket i forsøger at dække over ved at kalde det "komplimenter" - gu er det ej

Og hvad jeg - og langt de fleste kvinder i øvrigt - opfatter som et overgreb er der ingen der skal komme til mig og sige jeg skal afskrive som et kompliment.... aldrig i livet. 

 

Redigeret af Jasmin

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Hvis der er nogle af Jer, der får lyst til at pifte efter mig på gaden, skal I være mere end velkommen.
Det vil gøre mig rigtig glad :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis der er nogle af Jer, der får lyst til at pifte efter mig på gaden, skal I være mere end velkommen.
Det vil gøre mig rigtig glad :)

​Nej tænk - det tror jeg ikke det ville. For hvis du fik samme følelse af at blive reduceret som i giver kvinderne, hvis du fik samme følelse af at være udsat og frataget alt det der faktisk definerer dig men som ikke er bundet op på din pik... 

så lover jeg dig du ikke ville blive begejstret.... du kunne måske afskrive det de første par gange... men efterhånden så hænger ubehaget fast 

Ingen bliver glade af at blive reduceret til objekter med en pik/fisse....  men vi kvinder har for det meste pli nok til ikke at behandle jer mænd sådan så er det jo så let for jer at sidde og spille smarte - i kender det ikke rigtig på egen krop

Men hvis det var jer der blev behandlet sådan... så lover jeg jer at piben fik en anden lyd... 

Den fulde ekvivalent er at hver gang en pige gik forbi jer - så pegede hun på jeres skridt og SKREG af grin.... intet ville gøre jer mænd mere usikre og ubehageligt tilpas... især når det skete for 5 gang på samme dag..... 

det er den virkning jeres pifte-adfærd har på os

Tænk lige over det næste gang i er så smarte... 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

​Nej tænk - det tror jeg ikke det ville. For hvis du fik samme følelse af at blive reduceret som i giver kvinderne, hvis du fik samme følelse af at være udsat og frataget alt det der faktisk definerer dig men som ikke er bundet op på din pik... 

så lover jeg dig du ikke ville blive begejstret.... du kunne måske afskrive det de første par gange... men efterhånden så hænger ubehaget fast 

Ingen bliver glade af at blive reduceret til objekter med en pik/fisse....  men vi kvinder har for det meste pli nok til ikke at behandle jer mænd sådan så er det jo så let for jer at sidde og spille smarte - i kender det ikke rigtig på egen krop

Men hvis det var jer der blev behandlet sådan... så lover jeg jer at piben fik en anden lyd... 

Den fulde ekvivalent er at hver gang en pige gik forbi jer - så pegede hun på jeres skridt og SKREG af grin.... intet ville gøre jer mænd mere usikre og ubehageligt tilpas... især når det skete for 5 gang på samme dag..... 

det er den virkning jeres pifte-adfærd har på os

Tænk lige over det næste gang i er så smarte... 

​Tro mig, jeg ville blive rigtig glad :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest stump

I tror måske at det er løgn, men jeg har oplevet barpiger i Pattaya, som virkelig var sat op til salg, med en kløft mellem rimeligt store bryster. Når jeg så kiggede på kløfterne, blev nogle af dem tossede og fornærmede. :-D

Da jeg var i Australien første gang på arbejde, var der en hvalros af en fed servitrive, som kaldte med Love og Darling. Jeg blev rasende indvendigt. Kendte ikke den australske kultur endnu, så jeg rejste mig fra min stol, gik et skridt tilbage, og spurgte om vi kendte hinanden. Da hun gik vippede hendes røv op og ned, om hun var fornærmet kunne jeg ikke se for bare røv.

Det var også i Brisbane, jeg hørte australiere fløjte efter kvinder der passerede.

Jeg fik senere en australsk kvinde som nabo i Asien, fortalte hende om de fløjtende fyre, og hun slog det hen. For hende, var det en ære at blive fløjtet efter.

Og hvad med kvinder, som kigger på buksebuler? Først bliver jeg stolt, men hvis det sker flere gange om dagen, synes jef at det er for meget. Skal indrømme at der ikke er så mange der glor nu, hvor jeg er ældre, men... Kvinder over 45 kan stadig finde på at trække deres blikke ned over min fuldtpåklædte krop, og op igen.

Redigeret af stump

Del dette indlæg


Link til indlæg

Når kvinder nu åbenlyst stiller sig op og siger

"vil i ikke nok lade være med at pifte efter os - vi kan ikke lide det"

Burde det så ikke være al rigelig grund til at alle mænd lader være...  

hvilken mulig undskyldning kan nogensinde retfærdiggøre at der piftes når det med al tydelighed ikke er ønsket? og når det er sagt højt at man har sig det frabedt! 

Hvordan kan det overhovedet være til debat om det er ok at gøre det så? 

Del dette indlæg


Link til indlæg

den handler om at kvinder ikke kan gå i fred på gaden, i hverdagen, til/fra arbejde, når de cykler ect.... vi snakker ikke et diskotek hvor alle gør alt for at få opmærkesomhed

vi snakker om den uønskede opmærksomhed på alle de tidspunkter hvor den er komplet utilstedelig og ren chikane 

​Er det noget du oplever i det offentlige rum ?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Der findes andre måder at gøre sig lækker på end at vise patter og røv uden tøj på....jeg er heller ikke fan af at nogen - hverken mænd eller kvinder - går rundt i en lille ingenting de næsten har på.... men skal vi så også til at fravælge stramme jeans, skjorter og nederdele ?  hvor tækkeligt skal det være ? 

Hvor langt skal vi gå før at vi ikke bliver chikaneret...  hvorfor ikke gøre som Bly foreslår og bare se den anden vej... det gør jeg da også... 

ÅE - der er noget du ikke helt forstår. Et kompliment er noget der skal gøre modtageren glad..., drop lige hykleriet - jeres utidige pifteri har INTET at gøre med at gøre os glade... det er et udtryk for at i ikke har styr på drifterne hvilket i forsøger at dække over ved at kalde det "komplimenter" - gu er det ej

Og hvad jeg - og langt de fleste kvinder i øvrigt - opfatter som et overgreb er der ingen der skal komme til mig og sige jeg skal afskrive som et kompliment.... aldrig i livet. 

 

Så lær at bliv glad for et pift!!. Dine søstre i andre lande elsker det. ;)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

​Er det noget du oplever i det offentlige rum ?

Ja det er det - og jeg har ingen respekt for mænd der har så lidt til overs for kvinder at de gør den slags. ​

Når jeg går på gaden - så er jeg i min fulde ret til at gå i fred. Jeg er i min fulde ret til ikke at blive antastet og jeg er i min fulde ret til selv at vælge hvem jeg vil tiltales af. 

jeg har heldigvis bil så jeg slipper for at stå model til alt det jeg stod model til da jeg tog bus og tog... men min reaktion er nøjagtig den samme idag som den var for 10 år siden. Jeg bliver meget vred og fyren får at vide nøjagtig hvad jeg mener om hans mangel på respekt.  

Ingen mand skal reducere mig til et sexual-objekt blot fordi jeg er til stede. Det er alle menneskers ret at blive vurderet på hele deres person og ikke på deres fremtoning når de er i det offentlige rum.

Det er nøjagtig lige så skændigt som når nogen gør nar af handicappede, overvægtige, undervægtige ect... ingen forskel i manglen på respekt

Når kvinder har behov for at objektificere - så tager vi ind og ser et Chippendaleshow... vi overfalder ikke tilfældige mænd på gaden, udstiller dem og fratager dem den værdighed de har i kraft af den er er...  bare fordi de bruger 30 timer om ugen i et træningscenter, går i stramme t-shirts eller stopper 4 sokker i bukserne for at imponere andre mænd

Så ja - jeg oplever det i det offentlige rum. Min søster oplevede det, mine niecer oplever det så unge de end er. 

I dansk kultur er det ikke acceptabel adfærd... vi har alle ret til at være dem vi er uden at blive forulempet under påskud af komplimenter!

Så lær at bliv glad for et pift!!. Dine søstre i andre lande elsker det. ;)

 

​Jeg vil da blæse på hvad andre kulturer accepterer af kvindeundertrykkende adfærd!!!  Vi er i DK - og i DK har mænd ingen ret til at forulempe kvinder blot fordi de er tilstede på gaden

Hvis du så gerne vil give "komplimenter" - så tag dog til de lande hvor "kvinderne elsker dem" og fløjt efter dem i stedet for at gøre danske kvinder utilpasse .... så hører du bare bedre hjemme i en anden kultur og i et andet land 

Redigeret af Jasmin

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Ja det er det - og jeg har ingen respekt for mænd der har så lidt til overs for kvinder at de gør den slags. ​

Når jeg går på gaden - så er jeg i min fulde ret til at gå i fred. Jeg er i min fulde ret til ikke at blive antastet og jeg er i min fulde ret til selv at vælge hvem jeg vil tiltales af. 

jeg har heldigvis bil så jeg slipper for at stå model til alt det jeg stod model til da jeg tog bus og tog... men min reaktion er nøjagtig den samme idag som den var for 10 år siden. Jeg bliver meget vred og fyren får at vide nøjagtig hvad jeg mener om hans mangel på respekt.  

Ingen mand skal reducere mig til et sexual-objekt blot fordi jeg er til stede. Det er alle menneskers ret at blive vurderet på hele deres person og ikke på deres fremtoning når de er i det offentlige rum.

Det er nøjagtig lige så skændigt som når nogen gør nar af handicappede, overvægtige, undervægtige ect... ingen forskel i manglen på respekt

Når kvinder har behov for at objektificere - så tager vi ind og ser et Chippendaleshow... vi overfalder ikke tilfældige mænd på gaden, udstiller dem og fratager dem den værdighed de har i kraft af den er er...  bare fordi de bruger 30 timer om ugen i et træningscenter, går i stramme t-shirts eller stopper 4 sokker i bukserne for at imponere andre mænd

Så ja - jeg oplever det i det offentlige rum. Min søster oplevede det, mine niecer oplever det så unge de end er. 

I dansk kultur er det ikke acceptabel adfærd... vi har alle ret til at være dem vi er uden at blive forulempet under påskud af komplimenter!

​Jeg vil da blæse på hvad andre kulturer accepterer af kvindeundertrykkende adfærd!!!  Vi er i DK - og i DK har mænd ingen ret til at forulempe kvinder blot fordi de er tilstede på gaden

Hvis du så gerne vil give "komplimenter" - så tag dog til de lande hvor "kvinderne elsker dem" og fløjt efter dem i stedet for at gøre danske kvinder utilpasse .... så hører du bare bedre hjemme i en anden kultur og i et andet land 

Jamen så vil jeg da blæse på din meget snævre synsvinkel på kønsroller contra evnen til at se tingene i eget afslappet perspektiv. 

Hvorfor skal mænd altid tæmme deres uskyldige udslag af livsglæde og beundring for kvinden. Hvorfor d.... får det dig til at føle dig som objekt. I øvrigt er det en del danske kvinder der tager et lille fløjt med et glad smil. Nå, de er nok undertrykte? 

Vi taler ikke samme sprog- men din røv er lækker. :) Piiiiiift. 

Redigeret af Aarhuselsker

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jamen så vil jeg da blæse på din meget snævre synsvinkel på kønsroller contra evnen til at se tingene i eget afslappet perspektiv. 

Hvorfor skal mænd altid tæmme deres uskyldige udslag af livsglæde og beundring for kvinden. Hvorfor d.... får det dig til at føle dig som objekt. I øvrigt er det en del danske kvinder der tager et lille fløjt med et glad smil. Nå, de er nok undertrykte? 

Vi taler ikke samme sprog- men din røv er lækker. :) Piiiiiift. 

Fløjt og kommetarer er velkomne når mænd træder ind af døren og jeg er Jasmin... det er den rette setting hvor fløjtet er et udtryk for et kompliment og hvor jeg bliver glad. Når jeg er Jasmin - så er det "uskyldige udslag af livsglæde" helt fint

Men når jeg ikke er Jasmin og bare vil være mig selv på gaden uden at skulle være kilde til mænds opstemthed - så er det belastende og frastødende. 

Hver ting til sin tid - og som svar på det jeg har markeret: 

Når jeg går stilfærdigt på gaden i mine egne tanker og bare er mig, så ønsker jeg ikke at blive antastet med tilråb der er baseret på en tilfældig mands mangel på kontrol over hans liderlighed! 

Derfor. 

Redigeret af Jasmin

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det kunne aldrig falde mig ind at pifte, fløjte eller kommentere til piger på gaden. Den eneste der får den slags af mig er min bedre halvdel (og hun kan tage det :) ). 

Og jeg er fuldstændig uenig i at kvinder på nogen måde retfærdiggør den slags handlinger, uanset hvordan de klæder sig. At de må finde sig i at diskret blive kigget efter hvis de klæder sig frækt er en anden sag. :shock:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Nu går man ikke stilfærdigt på gaden når man har fået blæst barmen op til Dolly størrelse- og, som før påpeget- så er piftet ikke et udtryk for liderlighed. Det er et udtryk for beundrig. 

Men Jazz jeg tror jeg siger Dixi. Synes ørkensandet er for løst og dybt. 

Møs til din mås. 

Kh Loverboy from Århus

 

nå du rettede mens jeg skrev. Det tager lidt af terrier attituden væk. 

Redigeret af Aarhuselsker

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jo, et pift betyder "jeg kunne godt kneppe dig, lige nu!", for 99,9 % af dem der benytter sig af noget så tåbeligt og primitivt. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Jo, et pift betyder "jeg kunne godt kneppe dig, lige nu!", for 99,9 % af dem der benytter sig af noget så tåbeligt og primitivt. 

Jubii jeg er 0,01%. Vrøvl Bly. Det er hvad du lægger i det. Det gør mænd altså ikke. Mænd kan godt udtrykke beundring, uden at ville knalde- jo sgu:) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jubii jeg er 0,01%. Vrøvl Bly. Det er hvad du lægger i det. Det gør mænd altså ikke. Mænd kan godt udtrykke beundring, uden at ville knalde- jo sgu:) 

​Jeg tror at de fleste mænd ville sige ja tak hvis hende de piftede efter vendte sig om og tilbød et knald. Tror du ikke?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jubii jeg er 0,01%. Vrøvl Bly. Det er hvad du lægger i det. Det gør mænd altså ikke. Mænd kan godt udtrykke beundring, uden at ville knalde- jo sgu:) 

​Jamen jeres "beundring" er ikke velkommen.... for Bly har ret - i 99.99% af alle tilfælde er det nøjagtig det det betyder

Fint for jer hvis i gerne vil knalde os - men hold det for pokker for jer selv. HELT for jer selv...  uanset om i kalder det kompliment eller beundring eller whatever... uanset hvad i kalder det så hold det for jer selv

Vi har ikke bedt om at blive beundret eller komplimenteret eller noget som helst andet - vi vil faktisk bare gerne gå i fred på gaden.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej,

så kom dagen sgu, jeg enig med jasmin,...

hvorfor skal mand sige noget gøre noget for at vise hun ser godt ud...

vi må respektere at hun ikke har gjort sig pæn for os, men for nogle hun holder af...

prøvemanden

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

​Jeg tror at de fleste mænd ville sige ja tak hvis hende de piftede efter vendte sig om og tilbød et knald. Tror du ikke?

Jo da. Men det er stadigvæk ikke derfor vi pifter. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jubii jeg er 0,01%. Vrøvl Bly. Det er hvad du lægger i det. Det gør mænd altså ikke. Mænd kan godt udtrykke beundring, uden at ville knalde- jo sgu:) 

​Føler du dig ramt? Børst sandet af dine knæ og kom videre!

Det er primitivt at pifte og råbe, har man en umådelig trang til at kommentere på andres udseende uden at blive spurgt, så ville et stille "Gud, hvor er din bluse, dit hår, whatever pænt" nok blive taget noget pænere imod.

Redigeret af Bly

Del dette indlæg


Link til indlæg

Mænd de GLOR, pifter og selv synes at det er rigtig kækt at råbe "god røv!", de er altid trættende og prollet, uanset alder. :)

​#notallmen

a2e.jpg

 

Redigeret af Bebop

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...