Jasmin 8533 Skrevet 19. August, 2015 Kære JasminNu ved jeg jo godt at du kun tager noget af det jeg skriver alvorligt, men...Som jeg læser din mening, så er du jo godt i gang med at afskaffe dit eget levebrød og lave svenske tilstande.....Er din forretning i en afviklingsfase efter du er blevet gift?Pt skider du i egen rede og på os andre!~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~¨NO COPYCATS!jeg er næppe ved at afskaffe mit levebrød - det vil vist altid bestå Men tvært om - vi er nogle stykker der prøver at nytænke måden at gøre det på så der er færrest mulige ofre på bagsiden af at have været prostitueret. Færrest mulige overgreb, stærkere piger til at træffe valg og svagere grundlag for de mænd der rent faktisk ER nogle svin (ikke alle de søde vel at mærke) Vi ønsker på ingen måde et total forbud. Det vil ikke tilgodese nogen - vi vil se om det er muligt at skabe en model hvor det at være prostitueret ligner et selvstændigt erhverv på linie med alle andre..... At være selvstændig kræver enormt meget af den enkelte... og tanken er, at ved at komme så tæt på hvad angår kriterier - så vil der muligvis være færre piger - men de piger der vil være der vil være langt bedre gearet til at håndtere branchen end tilfældet er idag. For det kræver en absurd stærk psyke at klare sig. At arbejde med det projekt kan du godt kalde at skide i egen rede - for ja... der vil være mange der ikke vil kunne leve op til de krav - men er det dårligt ? ... men se på det sådan her: "så snavset som prostitutionsreden allerede er - der kan det dårligt blive værre" Da min mand kom ind af døren som gæst - der vidste han hvem jeg var - den pige han ville have... Og jeg tog afsted til jylland... selv om det nok havde været mere passende at tage på bryllupsrejse så afvikling.... nah... ikke rigtig i min natur Men så tror jeg heller ikke han havde valgt mig Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 19. August, 2015 Da min mand kom ind af døren som gæst - der vidste han hvem jeg var - den pige han ville have... Hvori bestod evalueringen da.? umiddelbart tror du vel ikke selv på, at blot fordi en mand giver udtryk for, at uuuuh hun er lækker - Jeg vil gerne knalde hende, så har han på et passende grundlagt forholdt sig til, om pigen trives med jobbet, ikke er i jobbet pga. at det nok er eneste mulighed for at tjene en bestemt pose penge eller andre forhold det klart indikeret, at her er der ikke tale om ønskejobbet. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jasmin 8533 Skrevet 19. August, 2015 Hvori bestod evalueringen da.? umiddelbart tror du vel ikke selv på, at blot fordi en mand giver udtryk for, at uuuuh hun er lækker - Jeg vil gerne knalde hende, så har han på et passende grundlagt forholdt sig til, om pigen trives med jobbet, ikke er i jobbet pga. at det nok er eneste mulighed for at tjene en bestemt pose penge eller andre forhold det klart indikeret, at her er der ikke tale om ønskejobbet.hvis det er det markerede han giver udtryk for... sådan som du har formuleret spørgsmålet - så naturligvis nej. Det er jo retorisk.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 19. August, 2015 hvis det er det markerede han giver udtryk for... sådan som du har formuleret spørgsmålet - så naturligvis nej. Det er jo retorisk.. håber du selv kan se pointen i, at det aldrig skal være kunderne opgave at foretage en egnetheds-evaluering, men derimod en faglig kompetent instans, såfremt man ønsker at gøre noget for at holde ikke egnede piger fra branchen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 19. August, 2015 Nej men jeg kan læse... jeg tror ikke du ville være personlig per se da du kaldte mig "brevkasseredaktør" ... sådan er du ikke... men du bliver også nasty når du føler dig provokeretPå den måde har ingen noget at lade hinanden høre - den slags tager jeg ikke så tungt overhovedet - det er jo bare fyld.... Cherie er en anden historie - der er det ikke et spørgsmål om at tro - for det ved jeg... for det har hun gjort så mange gange at det preller helt af... Cherie holdt jeg op med at tage alvorligt - hvad angår min person - for længe siden Men jeg tager jer andre meget alvorligt - dig, Trine, Liv, Line og et par der er kommet til på det sidste... jeg tog jer faktisk så alvorligt at jeg troede blindt på alt det i fortalte sidst fordi i sagde jeg ingen erfaring havde ect ect ect..... det er et år siden... der er godt nok løbet meget vand i åen siden... Nu er jeg så blevet præsenteret for den del af miljøet vi aldrig ser skyggen af herinde... den i ikke fortæller om overhovedet..... hvordan kan det være?? Og jeg er begyndt at se hvad det er Tanja snakker om når hun siger at køberne ikke bryder sig om når man bringer de sorte sider til torvs... Den her tråd var mit opråb til Tanja for måneder tilbage - for at åbne hendes øjne for at der findes det lyserøde segment herinde...det har resulteret i et møde og en helvedes masse korrespondence... og fordi Tanja lagde endnu en blog op - så kom tråden i gang igen fordi hun skrev om mig og min person (uden lige at sige det til mig)Aros kan have ret i at jeg måske skulle have været bedre forberedt - men blev ærlig talt taget på sengen af Tanjas blog og den opblussede tråd der dukkede op midt i en periode hvor jeg mildt sagt er personligt optaget (på den gode måde) jeg har ikke mødt Tanja siden juni og har ikke haft mulighed for at snakke med hende efter hun postede sin blog hvorfor jeg har lovet at vende tilbage med tingene - jeg er trods alt ikke hjemme på Sjælland At det skulle betyde at det jeg siger ikke er sandt - det er og har jo altid været modstandernes nemme kort..... Men du har galt fat i det Niki - jeg tror på jeres historier og jeg respekterer jeres valg og jeres glæde over at være på klinikkerne... især hende der beskriver hvordan hun vælger klinik fremfor PD og betaler hvad det koster FORDI det passer hende bedre.... fantastisk!!! - når det er pigens eget valg på et funderet grundlag - så kan ingen ønske mere!!!! RESPEKT!!men jeg tror OGSÅ på pigerne i Netværksgruppen.... og jeg tror især på de ganske uopfordrede mails jeg begyndte at få fra tidligere piger der maler et helt andet billede. At EGs antal af lyserøde klinik-piger ud af den samlede mængde af klinikpiger siger de er glade - det er skønt!!! det er godt og positivt!!... men de lyserøde der er herinde - i er ikke mange ifht den samlede mængde der findes i alt. Og nu hvor jeg har beskæftiget mig med emnet i et stykke tid - så er min respekt for jer absolut den samme!! - men jeg tror ikke længere på det billede i tegner af fordelingen mellem glade og triste arbejdere. Sorry - det gør jeg ikke. har jeg mindre respekt for jer af den grund .... NEJ!!! - jeg kan bare se at Tanja virkelig har en berettigelse der ikke tales om herinde! "Dem i ikke fortæller om overhovedet"... Hovedet på sømmet eller bladet fra munden.. Her er lige præcis kernen til det glansbillede, som helst skal præge debatterne på EG. Størstedelen af brugerne aner ikke en skid om den virkelige prostitutionsverden, og drager udelukkende fakta udfra hvad de herinde kan læse sig til. Lad os nu holde fokus på flertallet, og ikke på hvor og hvordan man vælger at sælge sex. Flertallet må kunne forsvares hvis man taler om en lovændring. Helt ærligt, kan vi herinde, kigge os selv i spejlet, og stadig mene at branchen skal fortsætte som nu uden ændringer...? Kan vi købere og sælgere stadig forsvare muligheden for købesex, når rigtig mange af vores penge går til den kriminelle underverden her eller i udlandet..? Hvis nu bare flertallet ikke selv har ønsket jobbet, men enten af nød, tvang eller bare ikke har kunnet finde anden vej ud af problemerne, er det så ikke på tide at nogen reagere, og råber vagt i gevær.Glædespigejobbet er usammenligenlig med noget andet erhverv. Det er knaldhård forretning fra første dag, som kræver en stærk og afklaret kvinde, hvis man overleve med sin sjæl i behold. Desværre misforstår mange mænd stadigvæk det grundlæggende koncept for et besøg. De tror at de eftertragtede kontanter giver adgang til uanstændig og nedladen opførsel overfor pigen. De bliver forsmået når besøget ikke umiddelbart efter, fortsætter med en mailkorrespondance...osv osv.Trine Tease forsøgte på et tidspunkt at åbne lidt op for elendighederne i det miljø som branchen selv har skabt over en lang årrække. Det var rystende læsning, som gav stof til eftertanke, men desværre blev der hurtigt lagt låg på, for her havde man jo nærmet sig de barske realiteter, og mærket det latterlige pres, der utvivlsomt har været. "SKIDT I EGEN REDE " tænker jeg hun har fået skudt i hovedet.. Desværre.Sandheden har altid været ilde hørt herinde..Lav en hygiejene tråd, og vent på en lyserød står frem, og ærligt fortæller, at sjaskvåde vådservietter ofte er badet mellem gæsterne...? Det sker aldrig.!! Selvom alle ved det er hverdagskost blandt mange. Vi hverken kan eller skal forvente den barske sandhed, men hvis man virkelig ønsker sublime forhold for køber og sælger, nytter det ikke at vi hvergang fejer lorten under gulvtæppet, i frygt for at de forkerte skal læse med. Alle aspekter skal med, hvis man ønsker en mindre revolution, som jeg tror det kræver hvis glædespigejobbet skal består under ordnede forhold. Lad os antage at det var umuligt at sælge sex uden en eller anden form for registrering. Hvor hurtigt tror i disse piger kommer til at booke deres kalender..VH Ludvig. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jasmin 8533 Skrevet 19. August, 2015 håber du selv kan se pointen i, at det aldrig skal være kunderne opgave at foretage en egnetheds-evaluering, men derimod en faglig kompetent instans, såfremt man ønsker at gøre noget for at holde ikke egnede piger fra branchen.det kan man ikke - hvis man lavede en egnetheds vurdering på alle der starter selvstændig virksomhed med henblik på at undgå fx konkurs... så var der så godt som ingen der fik lov at starte jeg har aldrig snakket om "egnetheds-VURDERINGER" - jeg har snakket om eksterne kriterier for at blive GP der vil sortere en masse fra der pt har alt for let adgang til en branche der i sidste ende tager mere end den giver... Hvor kommer den fra den ide?? ikke fra mig i hvert fald... Men det ændrer ikke på at kunderne BURDE foretage en helt ordinær menneskelig bedømmelse af den pige de står overfor.... og at mænds liderlighed skulle gøre dem komplet uegnede til at se det menneske der står lige foran dem - det kan ikke være rigtigt..... så langt nede på skalaen er mænd ikke.... Fair nok at i ikke er tankelæsere - det har ingen nogensinde forlangt... men en rudimentær vurdering af andre mennesker burde selv den mest sex-hungrende mand kunne præstere... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 19. August, 2015 "Dem i ikke fortæller om overhovedet"... Hovedet på sømmet eller bladet fra munden.. Her er lige præcis kernen til det glansbillede, som helst skal præge debatterne på EG. Størstedelen af brugerne aner ikke en skid om den virkelige prostitutionsverden, og drager udelukkende fakta udfra hvad de herinde kan læse sig til. Lad os nu holde fokus på flertallet, og ikke på hvor og hvordan man vælger at sælge sex. Flertallet må kunne forsvares hvis man taler om en lovændring. Helt ærligt, kan vi herinde, kigge os selv i spejlet, og stadig mene at branchen skal fortsætte som nu uden ændringer...? Kan vi købere og sælgere stadig forsvare muligheden for købesex, når rigtig mange af vores penge går til den kriminelle underverden her eller i udlandet..? Hvis nu bare flertallet ikke selv har ønsket jobbet, men enten af nød, tvang eller bare ikke har kunnet finde anden vej ud af problemerne, er det så ikke på tide at nogen reagere, og råber vagt i gevær.Glædespigejobbet er usammenligenlig med noget andet erhverv. Det er knaldhård forretning fra første dag, som kræver en stærk og afklaret kvinde, hvis man overleve med sin sjæl i behold. Desværre misforstår mange mænd stadigvæk det grundlæggende koncept for et besøg. De tror at de eftertragtede kontanter giver adgang til uanstændig og nedladen opførsel overfor pigen. De bliver forsmået når besøget ikke umiddelbart efter, fortsætter med en mailkorrespondance...osv osv.Trine Tease forsøgte på et tidspunkt at åbne lidt op for elendighederne i det miljø som branchen selv har skabt over en lang årrække. Det var rystende læsning, som gav stof til eftertanke, men desværre blev der hurtigt lagt låg på, for her havde man jo nærmet sig de barske realiteter, og mærket det latterlige pres, der utvivlsomt har været. "SKIDT I EGEN REDE " tænker jeg hun har fået skudt i hovedet.. Desværre.Sandheden har altid været ilde hørt herinde..Lav en hygiejene tråd, og vent på en lyserød står frem, og ærligt fortæller, at sjaskvåde vådservietter ofte er badet mellem gæsterne...? Det sker aldrig.!! Selvom alle ved det er hverdagskost blandt mange. Vi hverken kan eller skal forvente den barske sandhed, men hvis man virkelig ønsker sublime forhold for køber og sælger, nytter det ikke at vi hvergang fejer lorten under gulvtæppet, i frygt for at de forkerte skal læse med. Alle aspekter skal med, hvis man ønsker en mindre revolution, som jeg tror det kræver hvis glædespigejobbet skal består under ordnede forhold. Lad os antage at det var umuligt at sælge sex uden en eller anden form for registrering. Hvor hurtigt tror i disse piger kommer til at booke deres kalender..VH Ludvig. Jamen Ludvig, så synes jeg da du skal afsløre sandheden! Du har gentagne gange antydet at de ligger inde med stor viden, og at du kunne fortælle artige sager. Du kunne fortælle ting som fik alle vi ,der laller rundt og tror at miljøet er næsten ok, til at stikke hylende af til et fjernt sted. Men du antyder kun, du er aldrig konkret. Vådservietterne, herregud, det ved de fleste da sker mange steder - men det er jo ikke det der går branchen rådden og farlig i din optik? Hvad holder dig tilbage? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 19. August, 2015 Jamen Ludvig, så synes jeg da du skal afsløre sandheden! Du har gentagne gange antydet at de ligger inde med stor viden, og at du kunne fortælle artige sager. Du kunne fortælle ting som fik alle vi ,der laller rundt og tror at miljøet er næsten ok, til at stikke hylende af til et fjernt sted. Men du antyder kun, du er aldrig konkret. Vådservietterne, herregud, det ved de fleste da sker mange steder - men det er jo ikke det der går branchen rådden og farlig i din optik? Hvad holder dig tilbage? Ene og alene diskretions grænserne i denne verden.. Hvilket du udemærket godt ved. Men du får mit ord for at der en dag kommer et "Tøm trillebøren" indlæg.VH Ludvig. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 19. August, 2015 (edited) det kan man ikke - hvis man lavede en egnetheds vurdering på alle der starter selvstændig virksomhed med henblik på at undgå fx konkurs... så var der så godt som ingen der fik lov at starte jeg har aldrig snakket om "egnetheds-VURDERINGER" - jeg har snakket om eksterne kriterier for at blive GP der vil sortere en masse fra der pt har alt for let adgang til en branche der i sidste ende tager mere end den giver... Hvor kommer den fra den ide?? ikke fra mig i hvert fald... Men det ændrer ikke på at kunderne BURDE foretage en helt ordinær menneskelig bedømmelse af den pige de står overfor.... og at mænds liderlighed skulle gøre dem komplet uegnede til at se det menneske der står lige foran dem - det kan ikke være rigtigt..... så langt nede på skalaen er mænd ikke.... Fair nok at i ikke er tankelæsere - det har ingen nogensinde forlangt... men en rudimentær vurdering af andre mennesker burde selv den mest sex-hungrende mand kunne præstere... Jamen det er da fair nok, at dine opråb åbenbart ikke skal udmøntes i noget konkret og entydigt. Du vil gerne have at jeg skal tage ansvar for mine sexkøb. Fair nok, det jeg så blot siger er: "jamen så indfør nogle krav til pigerne og udstyr dem med et "nærringsbrev- det kan jeg konkret forholde mig til". Det kan vel ikke være så pokkers svært at gennemføre. I øvrigt er der hvis blot tale om din personlige subjektive holdning, når du hævder at så godt som ingen selvstændig virksomhed fik lov til at starte, hvis man skulle igennem en egnetheds vurdering. Den vurdering foretages faktisk i alle de situationer hvor man ikke selv kan stampe startkapitalen op.Jeg kunne have mine bange anelser om, at "aaaaah vi vil gerne tale om at redde de svage piger, og give mændene skyldes for deres ulykkelige tilværelse, men vi ønsker egentligt ikke at forholde os entydigt til hvad er så en egnet kvinde for en størrelse, og hvilke entydige redskaber skal man give mændene, således at de trygt kan handle. Man kommer simpelthen ikke uden om, at indføre krav til pigerne, kombineret med dokumentation som kan fremvises, hvis man ønsker at straffe købere. Og nej, den med at det burde da være logik lige netop i den sag, for pigen kiggede jo lidt væk, da manden med dårlig ånde forsøgte at smide en halv kilometer tunge ned i halsen på pigen, holder ikke. . Egnethed skal ikke foretages på et subjektivt grundlag.Jeg er med på at du ikke taler om direkte egnethedstest, men i stedet forlanger og måske selv tror på, at køberne vil foretage denne vurdering før pikken stikkes ind hvis man stresser med en usikkerheden omkring en straf. Personligt har jeg svært ved at få øje på¨en effekt på projekt "vi skal redde nogle svage kvinder", hvis man ikke ønsker at vurdere kvinderne i branchen individuelt, men hellere måske i dovenskab tænker "ok, vi fjerner bare alle klinikker". Der er simpelthen ikke belæg for at hævde at konceptet er den primære årsag til, at pigerne tager så stor skade, at man skal straffe mændene og ellers ikke gøre noget for de piger/kvinder man vil redde.Ok, jo jeg ved godt at nu kommer den med alle de fine sociale tiltag, som for øvrigt findes i forvejen. Nu kunne man jo så fristes til at tro, at jeg ikke er opmærksom på, at der findes piger i branchen der reelt udøver vold på sig selv. Det er jeg skam, men det gavner ikke sagen, at de sikkert fine intentioner står på en baggrund at et kraftigt neonlys "Dette er en betonfeministisk tilgang". Fjern al det feministiske ævl og lav forbedrings initiativer i samarbejde med mænd. I øvrigt ville det også sende et fint signal, hvis man turde have lidt tillid til det modsatte køn. Det er jo ikke just det indtryk man får af branchen. Redigeret 19. August, 2015 af Bluejacket Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jasmin 8533 Skrevet 19. August, 2015 Blue... alt det du lige har ridset op er det vi i og for sig gerne vil - det meste af det i hvert fald... Men hvad pokker forventer du .... vi har haft ET eneste møde... på en cafe... Tanja har skrevet ET eneste referat af det møde midt i mit bryllup og min ferie og det er blevet hevet op herinde og der er blevet stillet spørgsmål 100 spørgsmål jeg har forsøgt at forholde mig sagligt til... til trods for at det meste af det der hives frem er Tanjas udlæg i en blog hun skrev om mig - uden at sige noget i øvrigt... ... Vil du lige give os bare 5 min til at prøve at samle trådene eller vil du bare harcelere over at vi ikke har udrettet mirakler på rekordtid ??? Alt det du skriver der er det jeg har forsøgt at redegøre for som idegrundlag ud fra nogle ideer vi prøvede at sammenholde på det møæde - for vi er slet ikke uenige men helt ærligt... hvor konkret forventer du det kan være når vi ikke engang har nået at mødes igen og BEGGE to skriver at vi kun er nået til brainstormings-fasenjeg bad tilmed om input.... FRA MÆNDENE!!!! 3 i det hele er kommet med noget... 3... og du er da ikke en af dem ... endnudet kan godt være du synes vi er dybt debile fordi vi ikke allerede har hele det juridske udspil klar til præsentation på Borgen - men kan vi lige få lidt tid til at arbejde med tingene... inden vi får skyld for at at være så naive at vi begrænser projektet til "redde nogle svage kvinder".... tror godt vi kan lidt bedre end det Blue... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Larsss 32 Skrevet 19. August, 2015 Det er svært at forlange at unge piger på 22-26 år kan finde ud af at sætte grænser for mænd eller kan klare al den telefonpres osv der er på en vagt. Der er klinikker med erfarne folk nok nyttige? Tanja arbejdede på klinik og var senere på scor, hvor hun stødte på grænseoverskridende mænd? Tænk, hvis hun arbejdede privat/diskret i den kaostilstand hun var i der? Hun kunne jo nok hverken sige til eller fra. Tanja er svær at indgå i dialog med, når hun er dybt modstander af SIO. Så er intellektet ikke helt i top og synet er noget unuanceret. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 19. August, 2015 Jeg er ked af hvis du læser mine indlæg som, at i skal have et færdigt lovforslag på plads. Det jeg stikker til er såmænd ikke detaljer men faktisk helt overordnede betragtninger. Nu betragter jeg tråden som debat og mine indlæg kan læses som egne holdninger eller som input.Men bortset fra det, er det min holdning at hvis det i to piger har gang i, skal føre til noget bør i nok snarest se få udvidet kredsen med repræsentanter der dels dækker hele branchen (eller i hvertfald den del man ønsker skal bestå) og dels kompetencer der ligger udover af være glædespige.Det jeg så må undres over, og det har ikke noget med dig og Tanja at gøre, det er jeg forstår simpelthen ikke hvorfor man ikke har en stærk branche forening. Kender man bare et minimum til branchen, så ved man jo, at der er et enormt behov for rådgivning i forbindelse med etablering, skat, sikkerhed, udarbejdelse af eller valg af koncept osv osv.Har lige checket SIO. Det første jeg læser er:SIO har ikke længere talspersoner, som står offentlig frem eller er behjælpelig med spørgsmål, henvisninger, undersøgelser eller interview.Så... udløbsdatoen på den sild er vist overskredet. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lady Cherie 5801 Skrevet 19. August, 2015 (edited) Orv Blåjakke der har du fat i noget...Jeg troede det var mig der havde overset et eller andet på den her Megalange streg, især da Jasmin skrev: ViVi...Øhhhhhhhhh altså jeg tæller (Jasmin og Brevkasseredakturen, glædespigen, sexdroningen, hov jow og så Tanja)...Jeps det blev til = ViJasmin ....det er sku lige til både Borgen og reden på Vesterbro! Redigeret 19. August, 2015 af Lady Cherie 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jasmin 8533 Skrevet 19. August, 2015 Orv Blåjakke der har du fat i noget...Jeg troede det var mig der havde overset et eller andet på den her Megalange streg, især da Jasmin skrev: ViVi...Øhhhhhhhhh altså jeg tæller (Jasmin og Brevkasseredakturen, glædespigen, sexdroningen, hov jow og så Tanja)...Jeps det blev til = ViJasmin ....det er sku lige til både Borgen og reden på Vesterbro!Selv om jeg stadig synes du kan være en hex - så er det det nu altså fed humor!!! Er det nu jeg skal sige "ååhh det er skønt at være dronning" ??? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aros Skrevet 19. August, 2015 (edited) "Dem i ikke fortæller om overhovedet"... Hovedet på sømmet eller bladet fra munden.. Her er lige præcis kernen til det glansbillede, som helst skal præge debatterne på EG. Størstedelen af brugerne aner ikke en skid om den virkelige prostitutionsverden, og drager udelukkende fakta udfra hvad de herinde kan læse sig til.Jeg er helt enig i at størstedelen ikke aner en skid om prostitutionsverden, men jeg tror heller ikke det rager dem en skid. Det er fuldkommen umuligt at gennemskue for den almindelige kunde og de fleste er vel bare ude for at finde en dejlige pige de kan hygge uforpligtende med. Størstedelen af brugerne drager slet ingen fakta og læser næppe alt det her med interesse men mere anmeldelser og efterlysninger. Jeg er ikke enig i at der er et glansbillede der helst skal præge debatterne på EG. Jeg har selv for 1-2 år siden diskuteret meget med forskellige herinde fordi jeg synes der blev malet et lidt for rosenrødt glansbillede dengang, men siden er der løbet meget vand igennem åen og jeg synes egentlig at folk frit kan skrive om også de negative sider i branchen, men der afhænger jo helt af hvordan man gør det og med hvilke argumenter." Lad os nu holde fokus på flertallet, og ikke på hvor og hvordan man vælger at sælge sex. Flertallet må kunne forsvares hvis man taler om en lovændring. Helt ærligt, kan vi herinde, kigge os selv i spejlet, og stadig mene at branchen skal fortsætte som nu uden ændringer...? Kan vi købere og sælgere stadig forsvare muligheden for købesex, når rigtig mange af vores penge går til den kriminelle underverden her eller i udlandet..? Hvis nu bare flertallet ikke selv har ønsket jobbet, men enten af nød, tvang eller bare ikke har kunnet finde anden vej ud af problemerne, er det så ikke på tide at nogen reagere, og råber vagt i gevær.Ja enig da, men igen det afhænger af måden man gør det på og råber vagt i gevær. Jeg har mange gange argumenteret for at en lovliggørelse af hele branchen er vejen frem gerne kombinerede med offentlig kontrollerede bordeller (en slags statsbordeller). Det vil i mine øjne kunne give os kunder en vis sikkerhed for at vi besøger piger der ikke er udnyttede.Man kunne jo også få den fornemmelse at du er positiv alene fordi nogen forholder sig kritisk til branchen, uden at tage stilling til substansen, argumenterne og løsningerne.Glædespigejobbet er usammenligenlig med noget andet erhverv. Det er knaldhård forretning fra første dag, som kræver en stærk og afklaret kvinde, hvis man overleve med sin sjæl i behold. Desværre misforstår mange mænd stadigvæk det grundlæggende koncept for et besøg. De tror at de eftertragtede kontanter giver adgang til uanstændig og nedladen opførsel overfor pigen. De bliver forsmået når besøget ikke umiddelbart efter, fortsætter med en mailkorrespondance...osv osv.Du har helt ret i at det kræver en stærk og afklaret kvinde at være glædespige. Nu siger du, du ved noget om branchen. Det er du ikke den eneste der gør. Jeg besøger en del piger der ikke er på Eroguide, jeg har også kendt et par stykker af dem privat, ser man bort fra stalkere så ønsker de fleste af deres kunder bare sex og intet andet. Jeg udelukker ikke at nogen mænd herinde gerne ønsker lidt pm eller mail kontakt med pigerne efter besøget, men jeg tror bestemt ikke at den almindelige kunde higer efter mailkontakt med pigen efter besøget, og de fleste piger har slet ikke en offentlig mailadresse."Dem i ikke fortæller om overhovedet"... Hovedet på sømmet eller bladet fra munden.. Her er lige præcis kernen til det glansbillede, som helst skal præge debatterne på EG. Størstedelen af brugerne aner ikke en skid om den virkelige prostitutionsverden, og drager udelukkende fakta udfra hvad de herinde kan læse sig til. Lad os nu holde fokus på flertallet, og ikke på hvor og hvordan man vælger at sælge sex. Flertallet må kunne forsvares hvis man taler om en Trine Tease forsøgte på et tidspunkt at åbne lidt op for elendighederne i det miljø som branchen selv har skabt over en lang årrække. Det var rystende læsning, som gav stof til eftertanke, men desværre blev der hurtigt lagt låg på, for her havde man jo nærmet sig de barske realiteter, og mærket det latterlige pres, der utvivlsomt har været. "SKIDT I EGEN REDE " tænker jeg hun har fået skudt i hovedet.. Desværre. Du kan godt have en pointe i det, men fremligger man sine holdningerne på en nuanceret måde så er man selv gået først, men du har her en pointe. Man skal heller ikke være blind for at de piger der ofte kritiserer branchen i samme omgang stort set hver gang tilfældigvis (?) fremhæver sig selv, sit bordel eller PD-virksomhed, så hun ligesom bliver hævet over alt skidtet, men spørgsmålet er jo om virkeligheden så står mål med det også. Trine Tease har jeg i øvrigt selv haft en diskussion med hvor jeg mente hun malte et skønmaleri når hun påstod at rockerne ikke længere var involveret i massagebranchen i DK.Lav en hygiejene tråd, og vent på en lyserød står frem, og ærligt fortæller, at sjaskvåde vådservietter ofte er badet mellem gæsterne...? Det sker aldrig.!! Selvom alle ved det er hverdagskost blandt mange. Vi hverken kan eller skal forvente den barske sandhed, men hvis man virkelig ønsker sublime forhold for køber og sælger, nytter det ikke at vi hvergang fejer lorten under gulvtæppet, i frygt for at de forkerte skal læse med. Alle aspekter skal med, hvis man ønsker en mindre revolution, som jeg tror det kræver hvis glædespigejobbet skal består under ordnede forhold. Helt enig, du har fuldkommen ret. Men igen handler det også om man gør det på.Tag også de udenlandske piger. Der er visse piger herinde der hader dem som pesten, siger de er handlede og at vi mænd er idioter fordi vi besøger dem.Ja nogle udenlandske piger er handlede men langt fra alle og en del fra bl.a. Polen tager faktisk herop helt frivilligt for at tjene en god skilling.Men her har der virkelig kørt en hetz fra flere piger herinde der konstant har været efter folk der har besøgt udenlandske piger.Handler det når alt kommer til alt ikke lidt om rummelighed og tolerance samt respekt for hinanden og en anelse nuancerethed ?Det er en rådden branche, piger der drikker for meget, tager stoffer, var ødelagte mentalt inden de startede, skumle bagmænd, men det er også en branche som giver andre piger gode muligheder og en fin tilværelse fordi de kan klare jobbet og har lysten og psyken til det og var i fin balance med sig selv inden de startede, studierne klares uden su-lån og livet kan leves godt for et par arbejdsdage om måneden, andre arbejder 1 gang om ugen og tjener måske mere end de fleste af os om måneden og nyder livet når hun ikke er på arbejde, er afklaret og i balance med sig selv, andre giver den gas og arbejder meget, tjener rigtig mange penge som enten fordufter i morskab og andet og enkelte fornuftige sparer dem op og tjener så meget at de efter 10 år i branchen kan leve af afkastet resten af dages dage (det er muligt og det er sket), og sådan kan man blive ved. Det er ikke så sort/hvidt det hele. Redigeret 19. August, 2015 af Aros Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 19. August, 2015 Synes at folk er blevet lidt mere personlige i en ellers god tråd der har kørt længe uden at blive kørt af sporet. Håber at det falder lidt til ro igen. Synes det er godt at Jasmin og Tanja er blevet enige om nogle ting og vil da gerne selv se nogen tal på hvor mange der er ulykkelige, for når du, Jasmin, bliver chokeret over den respons du har fået fra nogle ulykkelige piger, så kan jeg sagtens se det ikke er så rosenrødt på nogle bordeller. Måske startede pigen af de forkerte årsager og søger til et bordel for at få struktur og sikkerhed, så vil hun jo ikke indrømme det hvis hun har problemer for så kan hun vel ikke være der. Det er bordellet der vil tabe på det hvis hun ikke gør sit job ordentligt. Så skjuler hun det i stedet for at undgå at ryge ud. Det er ligesom mange andre aspekter i det moderne samfund. Mange folk er ulykkelige og man kender ikke deres historie. Det gør mig ked af det at de steder hvor man troede der var styr på det er der også problemer. Som vi har sagt flere gange er vi kunder (de fleste af os, men desværre ikke alle) ikke ude på at skade eller såre en pige der allerede har det hårdt. Vi kan se efter signalerne men nogle folk er gode til skuespil og engang imellem kan man fejle. Vi kan godt blive enige om der mangler en instans der kan tage sig af at en række regler bliver overholdt på de forskellige steder og så en hotline til en hjælpegruppe evt af folk som dig Jasmin, hvor piger der er ude på dybt vand kan få råd og hjælp fra de stærke. Man kan ikke psykoevaluere på forhånd at en pige kan klare jobbet. Måske starter det som nemme penge og så bliver det overforbrug og så bliver det svært at stoppe igen. Som kunde troede jeg at pigerne på de "gode steder" bakkede hinanden mere op. Jeg var måske bare naiv. Men jeg håber stadig at i finder en løsning. Et forbud vil gøre alt værre og sætte sårbare piger i situationer der er endnu værre. Prøver at se det fra alles synsvinkel, men vi kan godt blive enige om at der er lang vej til gode forhold. Og til alle kunder herinde: Lad os gøre vores bedste med at se efter tegn på problemer og ALTID respektere pigen og hendes grænser, uanset om hun er stærk og lykkelig eller bare lader som om. Selvom vi betaler for en ydelse betyder det ikke vi "ejer" en pige i den tid vi har betalt. Kan VI kunder det så kan der muligvis laves en løsning, selvom det virker uoverskueligt lige nu. Jeg er ligeså paf over noget af infoet i den her tråd som i andre. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 19. August, 2015 Pis her, der er ged i det igen , men se bort fra der står Claire.. Hvor skal jeg dog starte JAS? Hvordan får jeg dine øjne mere nuanceret og åbne og dermed ser farverne- ALLE farverne.. Prøv hør sådan her;Jeg har været med som luder i 10 år om 4 måneder.. Jeg har arbejdet på så mange klinikker , at jeg har slidt 3 biler ned ved at køre rundt i landet.. Jeg startede i Odense på en gammel velkendt klinik , nedslidt ja, men total godt besøgt. Den gang kostede det mig det samme som nu for øvrigt at leje mig ind.. Damen der havde stedet, er den suverænt sødeste og mest ægte person jeg har arbejdet for, og hun klædte mig rigtig godt på til den hårde branche her og den dag i dag , kan jeg stadigvæk ringe og få en snak.. Jeg har været mange steder i Jylland også , nok 10-15 steder igennem tiden.. Og ALLE gangene har jeg haft min troværdige veninde/ vagtpige med pga mit behov for tryghed og ro til at tage mig af mine gæster på de nye steder.. Senere hen når jeg var faldet til, kunne jeg godt være alene på vagterne.. Jeg vil beskrive mig selv som kærlig, ærlig , hård men realistisk. Så når jeg jobber som luder , er jeg omsorgsfuld men også meget direkte i min omgang med gæster og div muttere rundt i landet- Jeg passer på mig selv! Sikkert det der er de stærke som der udtales, og vi er mange.. Jeg startede ikke som 20 årig og jeg ved med mig selv, at hvis jeg gjorde det, så havde jeg trådt over mine egne grænser, i alt hvad jeg ved der kan i branchen her. Det være sig det sexuelle, pengene, mændene osv.. Men min modenhed , livserfaring har været til mit bedste.. Kan du se hvor jeg vil hen..? SÅ, nu er det jeg tænker, hvad er der så forkert ved, at jeg og de andre tager i mod, støtter, guider, lytter og hjælper de nye og eksisterende i branchen der har truffet deres valg om jobbet her? Hvorfor skulle jeg og de andre der har f.eks 10 års lagen nedslidning på cv'et ikke hjælpe? Hvorfor skal vi ikke nyde godt af lækre, rene, stabile, hyggelige, varme og velbesøgte klinikker , som vi SELV betaler til og dermed er en del af? Jeg gider fandme ikke sidde på et hummer- hotel alene og glo og håbe på min annonce lige fanger de mænd der er på jagt lige netop den dag.. Nej de ved hvor de skal gå hen og kommer uden annonce osv..Og hvorfor ikke dele udgifterne med mine kollegaer? Vi er sgu da i samme båd.. Og må jo desværre tilføje at det er da vist bevist at ikke alle PD steder køre som det lidt rosenrøde billede heraf.. Smides ud af hoteller , fordi de opdager jeg knalder 10-15 gæster på en 12 timers vagt, har jeg bestemt ikke mod på, totalt pinligt synes jeg, så det heller ikke en mulighed der holder.. Nej tak, jeg vil hygge i vores stue, lave god mad i vores køkken og sove godt i vores soveværelse om natten inden jeg skal videre næste dag hvis jeg skal det.. Jeg ønsker ikke at være alene i hver by jeg agter at knalde mine penge ind i.. Jeg vil have styr på tingene om jeg er i Viborg el Vejle el Randers og dette får jeg ved at være en del af stedet og give min hånd med til fællesskabet. Fællesskabet som der i forvejen ikke er meget af i branchen her.. Jeg har sagt det før og nu igen, jeg er mega stolt af pigekollektivet, de er så seje de kvinder og så varme. Jeg ville aldrig undvære denne måde at arbejde ud fra, aldrig vil jeg sidde alene uden kammara , alt hvad jeg skal bruge til mig og mine gæster eller hyggen på stederne.. Så stopper jeg lige med det samme for jeg ER klinik pige og trives godt med det. Jeg ved godt at ikke alle har det godt i branchen og ja glansbilledet er nok lidt for lyserødt her på lille eg, MEN det ændre ikke ved , at der er mange ,også de der ikke har det ok med jobbet, som har brug for den tryghed og stabilitet en arbejdsplads på klinik kan give..Jeg tænker nok omvendt af dig, jeg tænker , hvorfor ikke lige gøre det bare liiiidt bedre på stederne , give den gas på forkælelsen i form af gode forhold og hygge til både gæster og pigerne, frem for at nedlægge, ødelægge , forbyde og den evige kontrol/ lovgivning omkring alt? Hermed ikke sagt at en kvinde som ikke er afklaret ville få det bedre, men vi kan lytte til hinanden og være der for hinanden ved behov. Sikkert også hjælpe med et stop i branchen hvis dette er nødvendigt .. Ej jas, fællesskabet er vigtigst.. Det går og har altid gjort, mund til mund om de gode og de dårlige steder og tro mig, er de dårlige, så får de også få gæster, få piger , ringe indtjening og ja så ved både du og jeg som selvstændige/ iværksættere , at det går kun en vej- NED! Så mon ikke der er ok de fleste steder? Enig i at prisen er uhørt nogle steder, men hvis pigerne i fælleskab siger fra, så ændres det jo nok.. Jeg vil hermed invitere dig til at besøge mig i pigekollektivet i Randers i din uge i Jylland , måske de 8 andre har lyst til at kigge forbi også og sige Hej til dig over en kop sodavand. Kom og se vores skønne sted, vær med på min vagt og se/ hør hvor skønne vores gæster er, hvor afslappet jeg/ vi er, hvordan det kan se ud når det er godt. Du har desværre kun dårlige erfaringer hermed jo.. husk, glade afklaret piger giver glade gæster. Knus Line Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lady Cherie 5801 Skrevet 19. August, 2015 Sikke dog en gang vås ProwlerSkal to prostiti...modstandere ....det er det der ord jeg ikke kan stave til...finde ud af, hvad der er af ulykkelige piger i brancehen?Skal vi ikke snart se opgørelser af ulykkelige postmænd, der er lavet af to der går ind for at man kun sender mails?Og en hotline?...jamen hvis nu du havde sat dig ind i tingene, før du udtalte dig, så viste du at det er der i forvejen....pro-linjen!Men jeg ville skuda ikke bede om hjælp fra en som Jasmin med mindre jeg ville have en afhjælpning til at lukke min forretning.Når du sidder snakker om at Jasmin skal hjælpe bla bla, så har alle de foreninger der har været, der har været lavet for at samle pigernei branchen, kørt nedenom og hjem....Hvorfor? fordi pigerne ikke støtter op om dem, fordi pigerne ikke kan arbejde sammen, og hvis du tror at fordi Jasmin sidder og råber ud ....viiiiiiiii...hende og Tanja...som er kendt som modstander af Branchen...at det så samler, nej nej og nej.Cherie...Hex af Guds Nåde!!!Jeg har været medlem af " Stå Sammen" "BDEA" "SIO"....Alle foreninger for proffe piger....Jasmin kom igen med dit Vi ! dig og Dronningen! 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 19. August, 2015 Sikke dog en gang vås ProwlerSkal to prostiti...modstandere ....det er det der ord jeg ikke kan stave til...finde ud af, hvad der er af ulykkelige piger i brancehen?Skal vi ikke snart se opgørelser af ulykkelige postmænd, der er lavet af to der går ind for at man kun sender mails?Og en hotline?...jamen hvis nu du havde sat dig ind i tingene, før du udtalte dig, så viste du at det er der i forvejen....pro-linjen!Men jeg ville skuda ikke bede om hjælp fra en som Jasmin med mindre jeg ville have en afhjælpning til at lukke min forretning.Når du sidder snakker om at Jasmin skal hjælpe bla bla, så har alle de foreninger der har været, der har været lavet for at samle pigernei branchen, kørt nedenom og hjem....Hvorfor? fordi pigerne ikke støtter op om dem, fordi pigerne ikke kan arbejde sammen, og hvis du tror at fordi Jasmin sidder og råber ud ....viiiiiiiii...hende og Tanja...som er kendt som modstander af Branchen...at det så samler, nej nej og nej.Cherie...Hex af Guds Nåde!!!Jeg har været medlem af " Stå Sammen" "BDEA" "SIO"....Alle foreninger for proffe piger....Jasmin kom igen med dit Vi ! dig og Dronningen! Ja der findes ulykkelige mennesker i alle brancher og i alle lag af samfundet. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 19. August, 2015 (edited) Sikke dog en gang vås ProwlerSkal to prostiti...modstandere ....det er det der ord jeg ikke kan stave til...finde ud af, hvad der er af ulykkelige piger i brancehen?Skal vi ikke snart se opgørelser af ulykkelige postmænd, der er lavet af to der går ind for at man kun sender mails?Og en hotline?...jamen hvis nu du havde sat dig ind i tingene, før du udtalte dig, så viste du at det er der i forvejen....pro-linjen!Men jeg ville skuda ikke bede om hjælp fra en som Jasmin med mindre jeg ville have en afhjælpning til at lukke min forretning.Når du sidder snakker om at Jasmin skal hjælpe bla bla, så har alle de foreninger der har været, der har været lavet for at samle pigernei branchen, kørt nedenom og hjem....Hvorfor? fordi pigerne ikke støtter op om dem, fordi pigerne ikke kan arbejde sammen, og hvis du tror at fordi Jasmin sidder og råber ud ....viiiiiiiii...hende og Tanja...som er kendt som modstander af Branchen...at det så samler, nej nej og nej.Cherie...Hex af Guds Nåde!!!Jeg har været medlem af " Stå Sammen" "BDEA" "SIO"....Alle foreninger for proffe piger....Jasmin kom igen med dit Vi ! dig og Dronningen! Beklager jeg overså prolinjen. Jeg skriver piger som Jasmin. Læs; de stærke blandt andet som dig og Nikita der er afklarede med jeres valg. Hvis alle projekter er gået nedenom og hjem fordi INGEN støtter op om dem er det jo pigerne selv der har skudt sig i foden fordi deres egoer er for store og det kan så ramme de svage der ikke kan sige fra. Så er der da INTET at gøre. Skriver ingen steder at det er Tanja og Jasmin der skal vurdere det. De står jo bare for projektet. Skriver det er godt at de er blevet enige om nogle ting og man kan ikke evaluere om folk kan klare det på forhånd. Læs lige ordentligt. Beklager alt den edit. kan ikke finde ud af at få det til at lyde rigtigt. Redigeret 19. August, 2015 af Prowler Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lady Cherie 5801 Skrevet 19. August, 2015 (edited) Kære Prowler(bemærk nu kom kære på Vi (altså ikke Jasmin og Tanja) men os proffe piger, vi er vores egen værste modstander, det er ikke polittikere, gæster, alfonser (kender dem ik) kriminelle eller andre, men os selv,Nu ved jeg godt at Jasmin mener at det jeg skriver er for sjov og jeg godt nok er en underlig fætter....men det er jo så hendes mening...hun er jo kun nybegynder...sådan du ved lidt grøn, lidt som frøer der sidder og kvækker, hun bliver nok udlært en dag, det tager lidt tid, et par år for hende nok 3 år. Hvis Nu hun havde noget at have det i, det hun sidder at snakker om, så var det jo en anden sag, men hun er jo grøn, som en frø, hun ved slet ikke hvad hun snakker om, ordet erfaring, er slet ikke et ord, som blinker i hendes horisont.Hun Blindt Nedgøre de klinikpiger der siger hende imod....trods hun ingen erfaring har med hvad hun taler om...kvæk kvækøøøh grøn~~~~~~~~~~~~~~~~~~Sus fra Sio gav alt hvad hun havde, alt stod frem, det kostede blod sved og tåre, og jeg tror selv, at til sidst at der var ikke mere at give af.Sio var den største forening der har været med mest opbakning.Så var vi 5 Tøser fra Venuslogen der dannede Bdea, med bedste intentioner, om at rådgive, hjælpe, holde om, støtte osv....det blev slidt op i kamp mod andre piger der bare ikke syntes at nogle piger fra Venuslogen skulle lave noget for proffe piger. Bare det at Få piger til at melde sig ind, var svært.Så Var der "Stå Sammen" de kom ud med et blad der kunne købes rundt omkring med små artikler og advasler mod gæster osv det var Jackie Siwens der stod for det, Desværre Hædte Jackies "Kollega" Syre i hovedet på Jackie....så der stoppede "stå Sammen".Så jeg tror "Vi" mest snakker, med sine indre stemmer, der er jo sådan lidt flere af dem hos "Vi", men det er mig dybt bekymrende at os, altså vi (herinde) skal deltage i "vi"...s tankerække til at nedlægge mit(altså mig) erhverv....(den blev altså lidt kringlet, men det bliver det altså når en person mener at hun er flere på en gang, det hedder et eller andet, men jeg afholder mig fra erhverv jeg ikke kan stave til) Redigeret 19. August, 2015 af Lady Cherie 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mickey 7 Skrevet 19. August, 2015 Ok, her er et par konkrete forslag:1,Gør købesex ulovligt hvis det er med en pige som er under X antal år eller er handlet.2.Indfør et nyt id-kort: "Jeg er over X antal år og er lovligt i Danmark". Et id-kort som enhver kunne få udstedt ved henvendelse hos borgerservice mod fremvisning af gyldig dokumentation af hvem man i virkeligheden er. Det nye id-kort behøver blot at indeholde et velligende foto og gyldighedsdato. Udstedelse af kortet skal ikke registreres af myndighederne.3.Enhver kunde kan så bede om at se pigens id-kort hvis han er i tvivl hvorvidt han er på vej ud i noget kriminelt (for unge eller handlede piger). For de kunder som er ligeglade, ja, så kan de risikere at møde lovens lange arm.4.Prostitution i DK vil nu være to-delt: Det lovlige og det ulovlige marked. Fokuser politiets indsat på den købesex der foregår i det ulovlige område.5.Lovliggør at man må oprette og drive bordeller. Jeg tror at dette vil være til pigernes fordel. Hvis pigerne nogen steder idag betaler en høj leje for alt for dårlige forhold, vil der hurtigt (hvis bordeldrift bliver gjort lovligt) være nogen som tilbyder en lavere leje eller meget bedre forhold. - Det løser ikke alle problemer, men det kunne være en start... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 19. August, 2015 (edited) Kære Prowler(bemærk nu kom kære på Vi (altså ikke Jasmin og Tanja) men os proffe piger, vores egen modstander, det er ikke polittikere, gæster, alfonser (kender dem ik) kriminelle eller andre, men os selv,Nu ved jeg godt at Jasmin mener at det jeg skriver er for sjov og jeg godt nok er en underlig fætter....men det er jo så hendes mening...hun er jo kun nybegynder...sådan du ved lidt grøn, lidt som frøer der sidder og kvækker, hun bliver nok udlært en dag, det tager lidt tid, et par år for hende nok 3 år.Men Sus fra Sio gav alt hvad hun havde, alt stod frem, det kostede blod sved og tåre, og jeg tror selv, at til sidst at der var ikke mere at give af.Sio var den største forening der har været med mest opbakning.Så var vi 5 Tøser fra Venuslogen der dannede Bdea, med bedste intentioner, om at rådgive, hjælpe, holde om, støtte osv....det blev slidt op i kamp mod andre piger der bare ikke syntes at nogle piger fra Venuslogen skulle lave noget for proffe piger. Bare det at Få piger til at melde sig ind, var svært.Så Var der "Stå Sammen" de kom ud med et bla der kunne købes rundt omkring med små artikler og advasler mod gæster osv det var Jackie Siwens der stod for det, Desværre Hædte Jackies "Kollega" Syre i hovedet på Jackie....så der stoppede "stå Sammen".Så jeg tror "Vi" mest snakker, med sine indre stemmer, der er jo sådan lidt flere af dem hos "Vi", men det er mig dybt bekymrende at os, altså vi (herinde) skal deltage i "vi"...s tankerække til at nedlægge mit(altså mig) erhverv....(den blev altså lidt kringlet, men det bliver det altså når en person mener at hun er flere på en gang, det hedder et eller andet, men jeg afholder mig fra erhverv jeg ikke kan stave til) Kære Lady Cherie. Organisering er altid svært på grund af folks forskellige meninger. Vi er skam enige i mange ting. Jeg er bare skuffet, i mangel af bedre ord, over sammenholdet blandt piger. Måske var det naivt at tro på det der ligner veldrevne steder ikke huser ulykkelige piger. Troede bare der var mere sammenhold. At de stærke kunne spotte hvis en pige opførte sig sært og hjælpe hende, Så er der jo ikke rigtigt nogle gode løsninger hvis det er hver kvinde for sig selv. Håber du forstår hvad jeg mener. Nu har jeg ikke været kunde ved nogen af jer piger der skriver i den her tråd så jeg ved ikke hvordan i arbejder eller har arbejdet hvad angår pd, klinik eller motel. Det skal jeg ikke gøre mig klog på så den debat vil jeg ikke ind i, den klarer i piger godt selv Redigeret 19. August, 2015 af Prowler Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lady Cherie 5801 Skrevet 19. August, 2015 Kære ProwlerJeg kan love dig for, at jeg er blevet lige så skuffet som dig, men erkendt at der er desværre for mange døgnfluer, der sætter deres egen dagsorden, og dermed er parart til at påvirke andre deres agenda, koste hvad det vil. Mange Gange Toner de et Flag, men deres Skjulte dagsorden er en helt anden. Med det resultat at utrolig mange bløder på deres bekostning.Men Som en klog mand sagde til mig engang:Det er aldrig for sent at give op! 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 20. August, 2015 Kære Prowler(bemærk nu kom kære på Vi (altså ikke Jasmin og Tanja) men os proffe piger, vi er vores egen værste modstander, det er ikke polittikere, gæster, alfonser (kender dem ik) kriminelle eller andre, men os selv,Nu ved jeg godt at Jasmin mener at det jeg skriver er for sjov og jeg godt nok er en underlig fætter....men det er jo så hendes mening...hun er jo kun nybegynder...sådan du ved lidt grøn, lidt som frøer der sidder og kvækker, hun bliver nok udlært en dag, det tager lidt tid, et par år for hende nok 3 år. Hvis Nu hun havde noget at have det i, det hun sidder at snakker om, så var det jo en anden sag, men hun er jo grøn, som en frø, hun ved slet ikke hvad hun snakker om, ordet erfaring, er slet ikke et ord, som blinker i hendes horisont.Hun Blindt Nedgøre de klinikpiger der siger hende imod....trods hun ingen erfaring har med hvad hun taler om...kvæk kvækøøøh grøn~~~~~~~~~~~~~~~~~~Sus fra Sio gav alt hvad hun havde, alt stod frem, det kostede blod sved og tåre, og jeg tror selv, at til sidst at der var ikke mere at give af.Sio var den største forening der har været med mest opbakning.Så var vi 5 Tøser fra Venuslogen der dannede Bdea, med bedste intentioner, om at rådgive, hjælpe, holde om, støtte osv....det blev slidt op i kamp mod andre piger der bare ikke syntes at nogle piger fra Venuslogen skulle lave noget for proffe piger. Bare det at Få piger til at melde sig ind, var svært.Så Var der "Stå Sammen" de kom ud med et blad der kunne købes rundt omkring med små artikler og advasler mod gæster osv det var Jackie Siwens der stod for det, Desværre Hædte Jackies "Kollega" Syre i hovedet på Jackie....så der stoppede "stå Sammen".Så jeg tror "Vi" mest snakker, med sine indre stemmer, der er jo sådan lidt flere af dem hos "Vi", men det er mig dybt bekymrende at os, altså vi (herinde) skal deltage i "vi"...s tankerække til at nedlægge mit(altså mig) erhverv....(den blev altså lidt kringlet, men det bliver det altså når en person mener at hun er flere på en gang, det hedder et eller andet, men jeg afholder mig fra erhverv jeg ikke kan stave til) Tak for et godt grin. Du har sået "frøet" til en rigtig god dag. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg