Hop til indhold
BigDick

Gade piger........oprettet for ikke at ødelægge anmeldelsen

Recommended Posts

Gæst

Igen spørger jeg dig, hvornår lærer du at tale pænt?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Du vælger at misforstå mig konstant, så lade os tage den privat- eller kommer du til at mangle Loui og c/o? 

​Jeg og c/o er altid god at have i baghånden.

 

  • Synes godt om 2

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Igen spørger jeg dig, hvornår lærer du at tale pænt?

Orh, hold da op- er du så lille? Tror at jeg sender strengen ind til radio 24/7.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Hvad får du ud af at være så grov Sara?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

​Jeg og c/o er altid god at have i baghånden.

 

Jep, sender også strengen, hvor du snakker om statistik for afrullede hoveder med ind ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Det er for svært at svare på spørgsmålene ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Når/Hvis man læser de seneste rigtig mange indlæg på denne tråd så undrer jeg mig over, at der ikke er en moderator der har foreslået at klare denne diskussion på pb........

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Princecharming er i virkeligheden Tanja Rahm? Sætter sexkøbere i dårligt lys og sætter spørgsmålstegn ved om danske prostituerede er købte/ har bagmænd.. Klap klap klap.. Dygtig pige.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Når/Hvis man læser de seneste rigtig mange indlæg på denne tråd så undrer jeg mig over, at der ikke er en moderator der har foreslået at klare denne diskussion på pb........

​Jeg har skam fået to PBer, hvor jeg bliver svinet til.

Princecharming er i virkeligheden Tanja Rahm? Sætter sexkøbere i dårligt lys og sætter spørgsmålstegn ved om danske prostituerede er købte/ har bagmænd.. Klap klap klap.. Dygtig pige.. 

​Hvordan kan det være:
1. Du ikke kan tale ordentligt til andre?
2. Du ikke kan fremlægge dokumentation for din påstand?
 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Hold nu kæft, er i stadig igang? Get a room ;o)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Hellere et ordentligt svar i en ordentlig tone :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Hellere et ordentligt svar i en ordentlig tone :)

Neeeej, du har virkelig en god pointe der... Du spørger i flere sider om et svar for et 'statement',  uden at uddybe hvad du mener og  blander dig i svar, som jeg giver andre, hvor du hiver teksten ud af kontekst.. Hvis det var dokumentation, du ville have- så skriv det dog klart, princecharming.. :) 

Lad mig tage fat i Reden International- de kan måske få trang til at svare dig- who knows? Og hvis du kan klare og har styrke til en pd, så er du velkommen til det :D

 

Gooood dag

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Selv THansen, som ikke engang er gp kan se at de er irriterende- dem, som prøver at overskride ens grænse- jeg siger nej til at lade mig presse- andre siger ja.. Det har de nok deres grunde til.. Samtlige piger kender til blokeringsknappen på deres gp tlf.. 

​Sara "GP" er det et nyt udtryk for det vi kaldte "Luder eller Prostitueret i gamle dage?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvad er det du vil have hende til at dokumentere?????

Hvis det på nogen måde et et seriøst spørgsmål så citer nøjagtig den sætning i det indlæg du ønsker uddybet Ellers er det umuligt at tage den pladerille seriøst 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg har købt sex i over 10 år, men aldrig af en gadeprostitueret, men det kunne måske være spændende nok. Nu har jeg efterhånden læst så meget om hvor forfærdeligt det er, af Jasmin og Midj, så nu må det snart prøves!

Det sidste du skriver virker ikke som en speciel moden holdning. Jeg troede ellers du besad større integritet og var i stand til at træffe beslutninger uafhængigt af hvad andre mener. 

Åbenbart ikke!

Min holdning til gadepiger bliver ikke påvirket af hvad andre mener om den sag. 

Jeg synes IKKE at prostitution hører til på gaden !

Redigeret af titman
  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg

Eftersom det er helt umuligt at få sin mening hørt, og folk hele tiden afsporer tråden til private hakkerier og personlige angreb, melder jeg mig ud nu !

Jeg håber der altid vil være Gadepiger i Odense. Jeg er vild med udendørs sex, det er svært at få andre end dem til at lege med mig på netop det punkt......

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

​Sara "GP" er det et nyt udtryk for det vi kaldte "Luder eller Prostitueret i gamle dage?

Det må du selv bedst vide? Du har sikkert mere erfaring end mig på det felt :) som kunde altså.. 

 

Men ellers- kig under mit billede- så kan du se hvad forkortelsen står for. Udtrykket er vist ældre en prostitueret? 

Redigeret af Sara

Del dette indlæg


Link til indlæg

​Sara "GP" er det et nyt udtryk for det vi kaldte "Luder eller Prostitueret i gamle dage?

​Ass Passion - takket være den fantastiske, nye funktion herinde, hvor man næsten kan holde øje med alt, kan jeg se, at du jævnligt er på herinde. Det kan derfor umuligt være nyt for dig, at "GP" er ved at vinde indpas herinde som betegnelse for pigerne.

I øvrigt synes jeg, der er langt under accepteret lavmål, at til eksempel Prince Charming herinde gang på gang kræver af sine kvindelige meddebattører, at de skal tale pænt. Er vi mænd pigerne in loca parentis, eller hvad??? Jeg synes, det er et voldsomt forsøg på at umyndiggøre pigerne at tale ned til dem på denne måde - gå efter, hvad der bliver sagt og ikke, hvordan det bliver sagt: indhold frem for form.

Desuden kan jeg ved at læse længere oppe ad strengen konstatere, at et nye sort åbenbart er at rende rundt blandt gadepigerne med små flasker med vand, vådservietter og håndsprit...

Fantastisk! Med dette koncept kan man nå mange gader på én dag alt efter, hvilket humør, man er i.

Vi ses bag buskene, drenge!

Redigeret af Spider
  • Synes godt om 5

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Eftersom det er helt umuligt at få sin mening hørt, og folk hele tiden afsporer tråden til private hakkerier og personlige angreb, melder jeg mig ud nu !

Jeg håber der altid vil være Gadepiger i Odense. Jeg er vild med udendørs sex, det er svært at få andre end dem til at lege med mig på netop det punkt......

​Hyg du dig med gadepigerne i Odense. Håber du virkelig er uvidende om de skumle ting, der foregår bag kulissen i det miljø.

Hvis du gad ulejlige dig med at læse de artikler, der er forbundet med den, jeg linkede til, som svar på dit indlæg på første side, vil du se, hvilke forbindelser der er mellem gadepigerne og et byggeprojekt i Odense, samt de metoder disse skumle personer benytter sig af.

Så gælder det bare om at kunne lægge to og to sammen, og derefter konsultere sin samvittighed. Jeg ved godt hvad jeg vælger at tro.

  • Synes godt om 2

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nåeh, nu skal den gamle artikel, hvor journalist og forfatter Jens Høvsgaard er eneste kilde lige støves af igen igen.

At rumænske gadepiger sover sammen med andre rumænere, herunder gademusikanter, tiggere - og bygningsarbejdere - beviser ikke at en odenseansk entreprenør er bagmand for gadepiger. Eller så skal man i alt fald lægge mere en to og to sammen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Nåeh, nu skal den gamle artikel, hvor journalist og forfatter Jens Høvsgaard er eneste kilde lige støves af igen igen.

At rumænske gadepiger sover sammen med andre rumænere, herunder gademusikanter, tiggere - og bygningsarbejdere - beviser ikke at en odenseansk entreprenør er bagmand for gadepiger. Eller så skal man i alt fald lægge mere en to og to sammen.

​Hvis du læser de øvrige artikler, der er skrevet i samme forbindelse, vil du se, at der er tale om elendige forhold for bygningsarbejderne, der er underbetalt, opholder sig under kummerlige forhold og som "mangler" at blive afregnet skat for.

Hvis jeg lægge to og to sammen, kommer jeg frem til, at det nok ikke forholder sig stort anderledes med pigerne, der opholder sig samme sted og med samme personer involveret.

Hvis du kommer til en anden konklusion, og du og din samvittighed kan leve med den, så skal du da have lov til det.

Velbekomme siger jeg bare.

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg må opfordre til en ordentlig tone og at man forholder sig til debatten og undgår personangreb. Kurator

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Neeeej, du har virkelig en god pointe der... Du spørger i flere sider om et svar for et 'statement',  uden at uddybe hvad du mener og  blander dig i svar, som jeg giver andre, hvor du hiver teksten ud af kontekst.. Hvis det var dokumentation, du ville have- så skriv det dog klart, princecharming.. :) 

Lad mig tage fat i Reden International- de kan måske få trang til at svare dig- who knows? Og hvis du kan klare og har styrke til en pd, så er du velkommen til det :D

 

Gooood dag

 

​Jeg har uddybet det flere gange, men du vælger ikke at dokumentere din påstand.
Herudover har jeg flere gange uddybet hvad jeg mener, men du vælger ikke at svare mig.

Ja, vi skriver på et forum, hvor debatten er fri, så jeg kommenterer på det jeg har lyst til, indenfor rammerne af EGs regelsæt.

Du skal være velkommen. Jeg kan dog ikke se hvorfor de skal dokumentere din påstand? :)
 

Hvad er det du vil have hende til at dokumentere?????

Hvis det på nogen måde et et seriøst spørgsmål så citer nøjagtig den sætning i det indlæg du ønsker uddybet Ellers er det umuligt at tage den pladerille seriøst 

​Hvis du har læst det jeg har skrevet igennem tråden, så vil du også vide, hvad jeg ønsker hun skal dokumentere.

Jeg må opfordre til en ordentlig tone og at man forholder sig til debatten og undgår personangreb. Kurator

​Tak <3

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
 

 Det er løgn at danske prostituerede har det godt.. Det skal jeg finde dokumentation på.. Hmm..

 Jeg kan også kontakte HA/ Bandidos for et statement eller bandemedlemmer, hvad med politiet?

jeg tror, men ved det dog ikke- at man bliver smidt ud af sin klub, hvis man handler med kvinder? Ved ikke om nogle rockere læser med? Gå ned til deres klubhus og bank på- de er mennesker, som alle andre. 

 

Eller, opret en annonce i Eb undercover- lad som om at du er prostitueret og se om der bliver banket på døren. 

Redigeret af Sara

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

×
×
  • Create New...