Hop til indhold

Gade piger........oprettet for ikke at ødelægge anmeldelsen

Featured Replies

Skrevet

Er der overhovedet nogen sinde nogen som har rykket sin mening bare en lille smule i en debat herinde, eller fremkommer folk med deres syn på tingene, og "lukker af for modstanderen" :D

​Jeg skiftede engang standpunkt. Men så opdagede jeg, at jeg havde taget fejl.

• Svar 205
  • Visninger 15k
  • Oprettet
  • Seneste svar

Top indlægsskrivere i denne tråd

Mest populære indlæg

• Der er kun en ting at sige om et sådant menneskesyn... det er så afskyeligt at jeg ikke engang kan stave til det.... tror jeg spontant ville gøre sådan her hvis nogen turde sige det to my face     

• Hvor er det rart at se Jasmin føle social indignation. Og se Bluejacket blive forskrækket over de liberale markedsmekanismer. Men til gengæld er det ikke behagelig at læse, at der er folk, som tror de

• ​Spot on - de skal nemlig have lov til at udføre deres arbejde med respekt - men at presse dem i pris er jo netop at se ekstremt meget ned på disse piger... de respekteres ikke på linie med alle andre

Postede billeder

Skrevet

I rest my case :wink:

​Med andre ord kan du heller ikke dokumentere det :)

Skrevet

​Med andre ord kan du heller ikke dokumentere det :)

​Nej, det kan jeg ikke. I forhold til dit dokumentationsbehov er vi vist alle Josef K. :wink:

Skrevet

​Nej, det kan jeg ikke.

​Det var bare det, jeg ville vide ;)

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.