Hop til indhold
BigDick

Gade piger........oprettet for ikke at ødelægge anmeldelsen

Recommended Posts

Gæst

Er mænd så ensporede? Synes at jeg har givet udtryk for at jeg er åben.. Har kendt udenlandske piger og hjalp en med hendes annonce... Helt gratis... Lol.. 

​Vi kan også vende den om, er kvinder så ensporede?
Du kan ikke skære alle grupper af mennesker over én kam.

Jeg har også kendt danske personer, den ene hjalp jeg med at male lejlighed <-- and so what? Statementet siger jo ikke noget.
Så hvor vil du hen med at du hjalp hende med hendes annonce?

Redigeret af PrinceCharming

Del dette indlæg


Link til indlæg

Princecharming haha.. Du modtager bare blows af udenlandske piger til 100kr inkl slug ;) 

Faktisk er der politisk en vilje til at straffe bagmænd hårdere ang handlede piger.. Men de må have stor fantasi derinde.. ? 

Og at dit modargument er at danske klinikpiger er handlede er da ude i skoven. 

​Hvis man går tilbage til den originale tråd på Fyn siden, vil man se at personen der snakker om blow med slug for 100kr er brugeren " Veludrustet " et medlem gennem mindst 3 år, med hele 4 indlæg. Jeg tror simpelthen det er fusk og en provokation. Mange brugere herinde går superhurtigt i selvsving og tænker ikke på om det de læser nu også kan være rigtigt.....

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Er mænd så ensporede? Synes at jeg har givet udtryk for at jeg er åben.. Har kendt udenlandske piger og hjalp en med hendes annonce... Helt gratis... Lol.. 

​Nej det er mænd ikke, men dit indlæg var men er piger så da så ensporede kan man vel så spørge ?. :razz: Du er da den rene Florence Nightingale, tænk har du hjulpet en udenlandsk pige med en annonce, helt gratis bliver du nød til at nævne og gør dig til over den lille lille hjælp. :grin:

  • Synes godt om 2

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

​Nu er du vel ikke kunde, når vi taler kunde-GP? ;)
Herudover var det du der skrev irriterende kunder :)

Og tak for det fine kompliment :)

Selv THansen, som ikke engang er gp kan se at de er irriterende- dem, som prøver at overskride ens grænse- jeg siger nej til at lade mig presse- andre siger ja.. Det har de nok deres grunde til.. Samtlige piger kender til blokeringsknappen på deres gp tlf.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Selv THansen, som ikke engang er gp kan se at de er irriterende- dem, som prøver at overskride ens grænse- jeg siger nej til at lade mig presse- andre siger ja.. Det har de nok deres grunde til.. Samtlige piger kender til blokeringsknappen på deres gp tlf.. 

​Hvad der er din grænse, er ikke en andens grænse og heldigvis er der kunder og GPer til alles smag, så ingen behøver at blive irriterede :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

​Vi kan også vende den om, er kvinder så ensporede?Du kan ikke skære alle grupper af mennesker over én kam.

Jeg har også kendt danske personer, den ene hjalp jeg med at male lejlighed <-- and so what? Statementet siger jo ikke noget.
Så hvor vil du hen med at du hjalp hende med hendes annonce?

Ok, er mænd mindre begavede så... Folk kommer med forskellige ytringer og jeg svarer, og så læser andre det udfra noget andet, selvom jeg laver citater på hvad det er jeg  svarer på. 

Lige med det spørgsmål, var det et svar til Frasier, som troede at jeg havde en agenda imod udenlandske piger. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Ok, er mænd mindre begavede så... Folk kommer med forskellige ytringer og jeg svarer, og så læser andre det udfra noget andet, selvom jeg laver citater på hvad det er jeg  svarer på.

​At sige at dine kunder er mindre begavede (for jeg går ud fra, at du modtager mænd og ikke kun kvinder) er måske ikke så smart.
Men det skal jeg ikke blande mig i, det er din forretning.

At "folk" svarer på noget andet, end det du skriver minder mig om noget... Nåhh, jo, du skrev, at det var mig, der skrev, at kunder var irriterende, når det var dig, der skrev det.
Det var da ret sjovt - skrevet :)
 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

​Hvad der er din grænse, er ikke en andens grænse og heldigvis er der kunder og GPer til alles smag, så ingen behøver at blive irriterede :)

Da ikke hvis pigen 'skylder penge' til en bagmand, som lyver om beløbet.. Og hun er presset.. Eller hvis hun er narkoman og skal have til sit fix.. Men det forstår du slet ikke... 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Da ikke hvis pigen 'skylder penge' til en bagmand, som lyver om beløbet.. Og hun er presset.. Eller hvis hun er narkoman og skal have til sit fix.. Men det forstår du slet ikke... 

​Så det du mener, er altså, at hvis en pige "skylder penge" til en bagmand, og hun er presset eller hvis hun er narkoman, så har alle samme grænse? Eller mener du de slet ingen grænser har? Eller mener du at kunderne har samme smag, når pigen "skylder penge" eller er narkoman?

Eller er det bare mig der ikke forstår? Eller kunne du have skrevet det lidt bedre?

Redigeret af PrinceCharming

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Mange brugere herinde går superhurtigt i selvsving og tænker ikke på om det de læser nu også kan være rigtigt.....

​Ja, der har du ret derfor har jeg også opgivet at deltage i denne tråd. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

​At sige at dine kunder er mindre begavede (for jeg går ud fra, at du modtager mænd og ikke kun kvinder) er måske ikke så smart.Men det skal jeg ikke blande mig i, det er din forretning.

At "folk" svarer på noget andet, end det du skriver minder mig om noget... Nåhh, jo, du skrev, at det var mig, der skrev, at kunder var irriterende, når det var dig, der skrev det.
Det var da ret sjovt - skrevet :)
 

Hvis jeg ikke svarer mere på en henvendelse, så er du røget på blokeringslisten på min tlf.. Så er det er fordi at du ikke respekterer mine grænser. Og så er du irriterende ja., 

Thansen blandede mit indlæg, som handlede om bagmænd, sammen med hvad han giver udtryk for er yderst grænseoverskridende opførsler fra kunder.. Det var hans erfaring som udlejer til pd piger.. Han sagde at det ikke kun var gadepiger som oplevede det, men også pdpiger.. :shock: Jeg svarer ham, at jeg sandelig godt kender til irriterende kunder- så prøvede ikke at glamourisere pd - pigers tilværelse. 

Wauv.. Jeg håber seriøst at du laver sjov.. Men har andet at bruge min aften på end at skære ting ud i pap for dig.. Hejheeeej

Redigeret af Sara

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Hvis jeg ikke svarer mere på en henvendelse, så er du røget på blokeringslisten på min tlf.. Så er det er fordi at du ikke respekterer mine grænser. Og så er du irriterende ja., 

Thansen blandede mit indlæg om bagmænd sammen med hvad han giver udtryk for er yderst grænseoverskridende opførsler fra kunder.. Det var hans erfaring som udlejer til pd piger.. 

Wauv.. Jeg håber seriøst at du laver sjov.. Men har andet at bruge min aften på end at skære ting ud i pap for dig.. Hejheeeej

​Det du skriver nu, hænger slet ikke sammen med det du skrev før.
Igen må jeg blot konstatere, at du er løbet tør for argumenter.

Hav en dejlig aften Sara :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

​Det du skriver nu, hænger slet ikke sammen med det du skrev før.Igen må jeg blot konstatere, at du er løbet tør for argumenter.

Hav en dejlig aften Sara :)

Tror du at du argumenterer smart? Det har jeg en forestilling om.. Gå hellere ud i det offentlige rum og diskuter dine synspunkter, istedetfor bag computeren smiler.. 

'Gadepiger har ben i næsen, der er piger med forskellige grænser, og piger og kunder til alle typer.. ' - mangler jeg noget? Nårh ja, dit modargument mod handlede piger var at der findes handlede danske klinikpiger..!! :shock:

Hvad er dine bevæggrunde for at forsvare gadepiger så dybt hmm.. 

Redigeret af Sara
  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Tror du at du argumenterer smart? Det har jeg en forestilling om.. Gå hellere ud i det offentlige rum og diskuter dine synspunkter, istedetfor bag computeren smiler.. 

'Gadepiger har ben i næsen, der er piger med forskellige grænser, og piger og kunder til alle typer.. ' - mangler jeg noget? Nårh ja, dit modargument mod handlede piger var at der findes handlede danske klinikpiger..!! :shock:

 

​Jeg troede ikke du gad mig længere? :)

Det er netop, hvad jeg skrev og det var du ikke enig i. Hvornår er du blevet enig med mig?
Nej, mit statement var, at jeg udfordrede dig på dit, om at du var så skråsikker på, at du påstår, der ikke er danske piger, der har det dårligt med det de gør. Er der ikke det Sara?

Del dette indlæg


Link til indlæg

​Jeg troede ikke du gad mig længere? :)

Det er netop, hvad jeg skrev og det var du ikke enig i. Hvornår er du blevet enig med mig?
Nej, mit statement var, at jeg udfordrede dig på dit, om at du var så skråsikker på, at du påstår, der ikke er danske piger, der har det dårligt med det de gør. Er der ikke det Sara?

​Nu skal du ikke ligge op til en ny diskussion om den lykkelige luder findes. Den har vi haft en hel snes gange herinde.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

​Nu skal du ikke ligge op til en ny diskussion om den lykkelige luder findes. Den har vi haft en hel snes gange herinde.

​Det har jeg heller ikke gjort. Jeg udfordrer Saras statement.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

 

​Så det du mener, er altså, at hvis en pige "skylder penge" til en bagmand, og hun er presset eller hvis hun er narkoman, så har alle samme grænse? Eller mener du de slet ingen grænser har? Eller mener du at kunderne har samme smag, når pigen "skylder penge" eller er narkoman?
Eller er det bare mig der ikke forstår? Eller kunne du have skrevet det lidt bedre?

 

 

​Jeg troede ikke du gad mig længere? :)

Det er netop, hvad jeg skrev og det var du ikke enig i. Hvornår er du blevet enig med mig?
Nej, mit statement var, at jeg udfordrede dig på dit, om at du var så skråsikker på, at du påstår, der ikke er danske piger, der har det dårligt med det de gør. Er der ikke det Sara?

Jeg synes at du skulle bruge de argumenter ude i det offentlige rum.. De citationstegn og teksten i dem, er de holdninger du havde, som jeg synes du skulle bruge ude i den virkelige verden.. Good luck.. 

Men måske er du tungnem? Hvis du slet ikke forstår at nogle piger er pressede til at betale penge hver dag til en bagmand og derfor overskrider deres grænser eller at en dybt afhængig narkoman måske ikke kan holde igen, når hun bliver presset pga abstinenser, så er det måske din opfattelsesevne, som er lidt i udu.. Ikke et ondt ord om det så.. Skal jeg skære mere ud i pap? 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Hvor ligger udfordringen? Om jeg gør det frivilligt eller ej- deri ligger en meget stor forskel. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

 

Jeg synes at du skulle bruge de argumenter ude i det offentlige rum.. De citationstegn og teksten i dem, er de holdninger du havde, som jeg synes du skulle bruge ude i den virkelige verden.. Good luck.. 

Men måske er du tungnem? Hvis du slet ikke forstår at nogle piger er pressede til at betale penge hver dag til en bagmand og derfor overskrider deres grænser eller at en dybt afhængig narkoman måske ikke kan holde igen, når hun bliver presset pga abstinenser, så er det måske din opfattelsesevne, som er lidt i udu.. Ikke et ondt ord om det så.. Skal jeg skære mere ud i pap? 

 

​Det første citat er et forsøg på at opklare dit, for mig, snørklede indlæg, så det kan jeg kun forholde mig til, når du kommer med et svar på det.

Det første du skriver, giver igen ikke mening, hvis du vil have et svar på det, må jeg bede dig om at omformulere det.

Tungnem? Det skal jeg ikke kunne sige.
I hvert fald bruger jeg ikke skældsord på et offentligt forum, hvor mit firmanavn/brand er tilknyttet :)

Selvfølgelig er nogle piger presset til prostution.
Det er dog slet ikke vi diskuterer. Vi er ude i en diskussion om dit statement holder, et statement du ser ud til ikke at ville/kan forsvare.

Indtil videre har du kun talt uden, ikke skåret noget ud i pap.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Hvor ligger udfordringen? Om jeg gør det frivilligt eller ej- deri ligger en meget stor forskel. 

​Jeg håber da du gør det frivilligt. Vi talte dog ikke om dig :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

For at komme tilbage til topic, da det er lidt trist at du nedværdiger dig selv til at svine mig til hele tiden:
Kan/vil du forsvare dit statement?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

​Jeg må bede dig om det samme Sara. Denne tråd handler om piger i ODENSE. Jeg ved godt det ikke fremgår så tydeligt, og den er ved at blive forvirret rigtigt grundigt.

Der er en verden til forskel fra Odense til KBH. Gadepiger her er en fast ting igennem mindst 30 år, der er rygter om bagmænd, ja, men tal med pigerne selv....som alle andre piger husker de en fyr der kommer igen og bliver fortrolige med vedkommende. De er skidesure over at folk tænker så ringe om dem. De er seje tøser med ben i næsen!

At de går i gaden er faktisk deres egen måde at være sikre på at INGEN, ( ikke engang en vært ) skal ha del i deres penge.

Kultur, arv og miljø gør at de ser helt anderledes på det arbejde end Danske piger gør!

Ingen skulle have deres penge - hmm ok, de er de prostitueredes svar på den frie vagabond..  Fri som fuglen på livets landevej.. En varm seng og et bad er også overvurderet.. Hvorfor betaler vi skat og husleje egentligt.. ? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Ingen skulle have deres penge - hmm ok, de er de prostitueredes svar på den frie vagabond..  Fri som fuglen på livets landevej.. En varm seng og et bad er også overvurderet.. Hvorfor betaler vi skat og husleje egentligt.. ? 

​Jeg kender flere der er glade for at leve som landevejsriddere. De gør det om sommeren og om vinteren tager de hjem og passer deres normale job.

Husleje betaler du fordi du vælger det og skat betaler du, fordi er tvunget til det/gerne vil støtte op om fælleskabet (kommer an på hvilken vinkel vi tager).

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ingen skulle have deres penge - hmm ok, de er de prostitueredes svar på den frie vagabond..  Fri som fuglen på livets landevej.. En varm seng og et bad er også overvurderet.. Hvorfor betaler vi skat og husleje egentligt.. ? 

​De bor i en lille by udenfor Odense, ....der betaler de helt sikkert husleje som alle andre, men det har jo ikke noget med bagmænd, klinikleje eller husleje til P/D at gøre :)

De arbejder 300 meter fra " reden " hvor de altid kan få varmen en kold aften.

Jeg  er sikker på de kunne have det bedre, ( hvem kan ikke det ), men de er ikke hjemløse. Om de betaler skat ved jeg intet om, men jeg VED med SIKKERHED at piger i Odense bliver klapjagtet af en besat skattemand, så hvordan de skulle kunne undgå det er mig en gåde. Den fyr er virkelig slem, spørg bare dine kollegaer med lokalkendskab :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

​Det første citat er et forsøg på at opklare dit, for mig, snørklede indlæg, så det kan jeg kun forholde mig til, når du kommer med et svar på det.

Det første du skriver, giver igen ikke mening, hvis du vil have et svar på det, må jeg bede dig om at omformulere det.

Tungnem? Det skal jeg ikke kunne sige.
I hvert fald bruger jeg ikke skældsord på et offentligt forum, hvor mit firmanavn/brand er tilknyttet :)

Selvfølgelig er nogle piger presset til prostution.
Det er dog slet ikke vi diskuterer. Vi er ude i en diskussion om dit statement holder, et statement du ser ud til ikke at ville/kan forsvare.

Indtil videre har du kun talt uden, ikke skåret noget ud i pap.

Jeg sælger ikke mig selv gnm debatterne, så hov, kan udtrykke mig bramfrit som jer fyre... :) 

Men synes at du skulle argumentere med de holdninger- f.eks i Radio24/7.. Eller Information eller hvad der ellers er derude.. 

Well, en fyr siger at han presser pigerne til f,eks 100 kr for et blowjob inkl slug. Det synes jeg er klamt og modbydeligt. Du ser ikke det grænseoverskridende i det, hvis man sammenkobler det med et par udsendelser, som har været sendt om netop gadepiger og den hverdag de lever i, hvor der er blandet skjult kamera indover med bagmænd, som sælger dem videre osv... 

Måske er nogle der frivilligt, who knows. 

Vi diskuterer jo ikke en skid, for vi er virkelig langt fra hinanden. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

×
×
  • Create New...