Hop til indhold
BigDick

Gade piger........oprettet for ikke at ødelægge anmeldelsen

Recommended Posts

@linda sagde den 08 Apr 2015 - 10:14 PM:

øv hvor er det trist læsning  . De handlet piger der giver jer sex på gaden , får ikke engang lov til selv at beholde de sølle 100 kr eller hvor meget i nu betaler. LAD VÆRE MED AT FODRE DE BAGMÆND

 

Der er i ovenstående citat, fra indlægsskribenten, samt i et efterfølgende indlæg fra min ærede kollegas side, givet udtryk for at indlægget er skrevet af moralske kvababbelser eller brødnid.

Da den pgl. (for citatet) åbenbart IKKE magter at oprette en tråd om emnet, i General Debat er dette hermed gjort.

Fremfor at ødelægge en god anmeldelse, det er sgu da pisse træls..

Brug tråden eller lad være.

 

Ja det kan jo så diskuteres (det markerede),  men i følge min personlige opfattelse så, støtter køberne også RUFFERNE / ALFONSERNE / BAGMÆNDENDE, på de såkaldte etablerede klinikker, men det er åbenbart helt i orden, ud fra den synsvinkel,at der åbenbart IKKE er nok blod til begge hoveder på samme tid.

 

Venligst Landsbytossen - stadig uden smart phone.  :(

 

Redigeret af BigDick
  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Kunne du ikke lige komme med en dybere mening til dit indlæg,forstår virkelig ikke hvad du mener med det.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Henrik,

 

under tråden Gadepiger på Fynforumet skrev Linda et indlæg, der moraliserede over disse forfærdelige mænd, der tænder på en quickie med sådanne piger.

 

Jeg opfordrede hende til at holde sin moralske kvababbelse for sig selv eller oprette en tråd om det her und debatten.

 

Da hun ikke reagerede, greb BD bolden og skrev sit indlæg. :)

 

Længere og mere kompliceret er den såmænd ikke :D

  • Synes godt om 4

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Tak,så er jeg helt med,fortsat god dag

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kan presses til 200, og trækker gerne blusen op og bukserne ned, så der kan pilles under blow, hvis de kan mærke at det er kravet for forretning

 

Der er kun en ting at sige om et sådant menneskesyn... det er så afskyeligt at jeg ikke engang kan stave til det.... tror jeg spontant ville gøre sådan her hvis nogen turde sige det to my face throwing-up.gif

 

de sælger da sig selv så de er en handelsvare, jeg presser da også prisen har aldrig givet over 200 flere gange kun 100 for blow med slug

 

og endnu et menneskesyn lige til lokummet....  en handelsvare ?????   throwing-up.gif

 

Kunne du ikke holde dine moralske kvababbelse, eller er det brødnid, for dig selv eller oprette en tråd om det i debatten? :(

 

Jeg synes det var glimrende at der var en der løftede stemmen... nu blev der så oprettet en tråd...  men klaaaaaaaaart Onslow.... vi lyserøde misunder da virkelig disse piger der bliver mishandlet og presset rent psykisk af mænd som udtaler ovenstående så meget at vi blander os i trådene

 

det må naturligvis være brødnid - vi er helt grønne af misundelse... HELT sikkert... hvad ellers   smiley_128.gif

 

Rode lidt med bilmotoren...åååååååh jeg er liderlig, rode lidt med dyret, den dunker sku, åh pille lidt ved den....åhhhhh, ryge en smøg, hov der er sku lidt møj på fingrende, ....åååååh jeg er sku liderlig, når der er en liderlig tøs...hun skal sku have fars hammer, hun skal sku have lidt finger pik....åååååhhhh, lige gnbbe lidt med dyret, ååååååh,

kom her tøs ind i fars dyt, her er to hundrede, så tager du lige madisteren i kæften og du tager bare det hele, hører du og knab ned, så du kan få lidt af fars fingre, jeg har smurt dem....ååååååååh

og så skrupper du bare af din billige luder!

Hov jeg glemte at jeg kun måtte skrive indlæg med glade smileyer i...

Så betragt det som en solskins-historie. :D :D :D

 

SPOT ON 

 

se Onslow - det er nøjagtig det scenarie vi er SÅ misundelige på..... klart!! 

 

 

Det er pga mænd som ovenstående at jeg udemærket forstår og rent faktisk også - på disse pigers vegne - sympatiserer med prostitutionsdebatten.... for det er piger som dem der virkelig har brug for Tanja'er og Annegrethe'r - fordi de ikke kan sige fra selv...  og er i  en situation hvor små mænd synes det er fantastisk at de kan udnytte deres ulykkelige omstændigheder for at spare 100 kr...  throwing-up.gif

 

Os lyserøde der vælger selv har ikke brug for den debat... men sålænge der findes mænd som Cherie så fabelagtigt illustrerer - så er der desværre brug for den....  for mere afskyvækkende tilgang til livet og  andre mennesker i almindelighed og kvinder i særdeleshed burde ikke tolereres af nogen.... 

 

 

det er ganske enkelt ikke muligt overhovedet at stave til hvor afskyeligt det er... 

 

 

  • Synes godt om 14

Del dette indlæg


Link til indlæg

Onslow  hvorfor giver du mig ikke din månedsløn hver måned og lever på et værelse sammen med en masse andre mænd og arb. 24/7 , hvorfor gør du ikke det ? nåe nej , du er jo ikke tvunget til det................

Del dette indlæg


Link til indlæg

Man kan sige meget om udtryksformer og det er der også gjort mange steder, men er det værre at presse en gadepige til en bestemt pris end det er at presse en thaipige til en bestemt pris? Hvis man læser thaianmeldelserne sker der tit en forhandling inden massagen og sexen går i gang. Hvem skal bestemme hvad en rimelig pris er i disse tilfælde?

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvor er I da bare dejlige, piger.

Rigtigt gode til at kaste lort på folk og bagefter klage over stanken.

 

Det er fra ledelsens side tit nok pointeret og står vist også i regelsættet, at anmeldelser og efterlysninger skal kunne stå i fred uden at blive udsat for smagsdommeri, men det skider Linda højt og flot på, og du, Jasmin bakker op om det, for du har jo en sag, ikke?

 

§ 21. Indlæg til skrevene anmeldelser og efterlysninger, skal forholde sig til konkrete anmeldelse eller efterlysning. Giver en anmeldelse eller efterlysning anledning til debat omkring overordnede emner, skal disse oprettes som en ny debat under enten Generel debat eller Hyggesnak. Personlige bemærkninger brugerne imellem, som er den konkrete anmeldelse eller efterlysning uvedkommende, skal klares via PM.

 

Sikke en Tanja Rahm der gemmer sig dybt inde i dig. :(

Redigeret af Onslow
  • Synes godt om 3

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvor er I da bare dejlige, piger.

Rigtigt gode til at kaste lort på folk og bagefter klage over stanken.

 

Det er fra ledelsens side tit nok pointeret og står vist også i regelsættet, at anmeldelser og efterlysninger skal kunne stå i fred uden at blive udsat for smagsdommeri, men det skider Linda højt og flot på, og du, Jasmin bakker op om det, for du har jo en sag, ikke?

 

§ 21. Indlæg til skrevene anmeldelser og efterlysninger, skal forholde sig til konkrete anmeldelse eller efterlysning. Giver en anmeldelse eller efterlysning anledning til debat omkring overordnede emner, skal disse oprettes som en ny debat under enten Generel debat eller Hyggesnak. Personlige bemærkninger brugerne imellem, som er den konkrete anmeldelse eller efterlysning uvedkommende, skal klares via PM.

 

Sikke en Tanja Rahm der gemmer sig dybt inde i dig. :(

 

§21 - gælder vist ikke for de markerede, efter deres egen opfattelse.

Ja - Linda magtede jo ikke engang at oprette en ny tråd i Generel Debat, men at blive personlig, i stedet for at gå efter sagen magter de da nemt.

 

Venligst Landsbytossen - stadig uden smart phone.  :(

Redigeret af BigDick
  • Synes godt om 3

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg kan da kun give pigerne der har kommenteret på denne tråd ret.

Der er vel ingen der tror de gadeprostituerede nyder deres job!

Står og fryser til offentligt skue, bliver ofte udsat for vold, trues til sex uden kondom osv.

Og hvorfor står de der?

Det drejer sig om penge, enten til bagmænd eller narko. De er lette ofre, kan presses i pris fordi de er desperate.

Jeg har ingen moralske skrupler over prostitution overhovedet, da jeg var gift brugte jeg det fordi konen og jeg intet havde sammen, da jeg blev alene stoppede jeg og datede i stedet, og idag har en fast kæreste. Men har aldrig samlet en gadepige op, kender alt for meget til deres problematik, har haft et familie medlem i branchen og den vej hørt meget.

Den eneste grund til at mænd benytter dem er prisen og muligheden for at presse den i bund.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej,

tja, pigerne siger så tit at det er en ydelse de sælger ikke så selv...

skulle det være en fag som andre skulle prisen jo som i andre service fag være til at man satte konkurrence om prisen eller går i ind for monopol?

så må den prisen på den ydelse der leveres til være til debat/diskution.. ellers kan i jo ikke være et fag med konkurrence..

samt vil der komme flere luder fra Østeuropa når prisen falder? eller stiger?. måske man kunne tænke sig at pigerne gerne vil blive luder eller alfonserne vil tvinge flere piger til at blive luder, hvis de var garanteret en mindste pris for deres ydelser...

jeg holder på at de danske piger er med til at øge mængde af luder fra Østeurop, ved at sætte prisen så høj kan det betale sig for piger fra øst at komme

sjovt som man ikke er en god kunde når man betaler 200 kr for et blow, men fantastisk når man giver 500- 800kr, hænger en god kunde sammen med prisen for jer piger, og er jeres selvværd så meget afhænge af prisen, end faktiske at levere en ordenlige ydelser til kunden..?

 

prøvemanden

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er fra ledelsens side tit nok pointeret og står vist også i regelsættet, at anmeldelser og efterlysninger skal kunne stå i fred uden at blive udsat for smagsdommeri, men det skider Linda højt og flot på, og du, Jasmin bakker op om det, for du har jo en sag, ikke?

 

§ 21. Indlæg til skrevene anmeldelser og efterlysninger, skal forholde sig til konkrete anmeldelse eller efterlysning. Giver en anmeldelse eller efterlysning anledning til debat omkring overordnede emner, skal disse oprettes som en ny debat under enten Generel debat eller Hyggesnak. Personlige bemærkninger brugerne imellem, som er den konkrete anmeldelse eller efterlysning uvedkommende, skal klares via PM.

 

Sikke en Tanja Rahm der gemmer sig dybt inde i dig. :(

​Ved du hvad Onslow... problemet er at der ikke findes regelsæt på EG mod menneskesyn som dem jeg citerede... der er ingen regler for at behandle svagere stillede som lort...  det er op til folks moral - og op til alle andre at tage afstand fra dem der ikke ejer moral overhovedet

At Linda ikke kunne holde sin mund i den tråd kan på ingen mulig måde bringe mit pis i kog, for hvis valget står mellem EGs lille regelsæt og afstandtagen fra et menneskesyn der er så ulækkert at det dårligt kan formuleres - så er jeg nu ikke i tvivl om hvad der har min sympati

At du går mere op i en regel på et tilfældigt forum end du gør i værdig og menneskelig behandling af svage i samfundet - det fortæller SÅ meget om dig og hvad du er for et menneske...  

Hvis jeg er en midlertidig Tanja fordi jeg intet har imod at tale for de mennesker der fornedres yderligere af typer som Cupido m.fl - så tager jeg gerne det på min kappe. Og ved du hvad - jeg vil tilmed være stolt af det for de kvinder har om nogen brug for stærke mennesker der taler deres sag.... og beskytter dem mod mennesker som dig!

Redigeret af Jasmin

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Personligt har jeg intet imod at samle en gadepige op, og har hun (ligesom thaipigen) lyst til at gå 200-300 ned i pris, for at få mig som kunde, så er det i mine øjne en win-win.
200-300 kr. er et BJ på Club 34 (KBH).

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Personligt har jeg intet imod at samle en gadepige op, og har hun (ligesom thaipigen) lyst til at gå 200-300 ned i pris, for at få mig som kunde, så er det i mine øjne en win-win.
200-300 kr. er et BJ på Club 34 (KBH).

Det har hun nok kun "lyst" til, fordi hun ellers ikke tjener penge. ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Personligt har jeg intet imod at samle en gadepige op, og har hun (ligesom thaipigen) lyst til at gå 200-300 ned i pris, for at få mig som kunde, så er det i mine øjne en win-win.
200-300 kr. er et BJ på Club 34 (KBH).

​LYST TIL???? 

tror du gadepigen gør det fordi du ser sød ud ??? eller fordi hun må imødegå repressalier fra bagmænd o.lign. hvis hun kommer helt tomhændet  hjem??  

Er  du så naiv at du tror hun gør det af "lyst" - eller kan du få øje på at du udnytter hendes svage stilling fordi hun er i en position hvor konsekvenserne bare er værre end at stikke din pik i kæften for alt for få penge?? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Det har hun nok kun "lyst" til, fordi hun ellers ikke tjener penge. ;)

​Der kommer altid en anden kunde forbi. Det samme kan siges ved thaipigen og andre GPer.

​LYST TIL???? 

tror du gadepigen gør det fordi du ser sød ud ??? eller fordi hun må imødegå repressalier fra bagmænd o.lign. hvis hun kommer helt tomhændet  hjem??  

Er  du så naiv at du tror hun gør det af "lyst" - eller kan du få øje på at du udnytter hendes svage stilling fordi hun er i en position hvor konsekvenserne bare er værre end at stikke din pik i kæften for alt for få penge?? 

​Når du kan tale ordentligt, kan vi tage en debat. Ikke før.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er altså ved at blive svimmel over al den fordomsfuldhed der er imod Gadepigerne i Odense. Jeg er ret sikker på deres forhold slet ikke er så slemme som nogle ( især pigerne herinde ) vil gøre dem til.!

Den eneste avisartikel der antyder de har bagmænd er altså snart 8 år gammel. Men den bliver ofte omtalt som var det nyeste nyt og absolut sandhed. Og hvem er sikker på det er sandt?

Jeg synes altid det er bisset at prutte om prisen, jeg gør det da heller ikke med en proff pige på en klinik ( fordi jeg ved det kan koste hende mere end 2000kr at tage en vagt ) for jeg har hørt om mange piger der kom hjem med underskud fra en vagt.

Hvorfor er det en bedre deal end gadepigens ( hvor vi faktisk intet ved, ud over rygter og reklame kampagner ), hun er da sikker på profit allerede fra første kunde.

Jeg har også mødt danske piger i gaden, de har ABSOLUT ingen bagmand ( medmindre en kæreste der suger på dem tæller ).

Politi og skat i Odense er jo ret meget efter alle piger i deres område. Tror i ikke de ville NYDE at kunne fange og bevise at der faktisk findes bagmænd. Men når det ikke sker er det måske fordi det bare er et rygte, det der med de bagmænd?

Det er totalt muligt at Gadepiger i København har det meget svært og at folk blander tingene sammen. Men vi snakker altså om Odense, og det må ikke sammenlignes.

Redigeret af T.Hansen47
  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg er altså ved at blive svimmel over al den fordomsfuldhed der er imod Gadepigerne i Odense. Jeg er ret sikker på deres forhold slet ikke er så slemme som nogle ( især pigerne herinde ) vil gøre dem til.!

Den eneste avisartikel der antyder de har bagmænd er altså snart 8 år gammel. Men den bliver ofte omtalt som var det nyeste nyt og absolut sandhed. Og hvem er sikker på det er sandt?

Jeg synes altid det er bisset at prutte om prisen, jeg gør det da heller ikke med en proff pige på en klinik ( fordi jeg ved det kan koste hende mere end 2000kr at tage en vagt ) for jeg har hørt om mange piger der kom hjem med underskud fra en vagt.

Hvorfor er det en bedre deal end gadepigens ( hvor vi faktisk intet ved, ud over rygter og reklame kampagner ), hun er da sikker på profit allerede fra første kunde.

Jeg har også mødt danske piger i gaden, de har ABSOLUT ingen bagmand ( medmindre en kæreste der suger på dem tæller ).

Politi og skat i Odense er jo ret meget efter alle piger i deres område. Tror i ikke de ville NYDE at kunne fange og bevise at der faktisk findes bagmænd. Men når det ikke sker er det måske fordi det bare er et rygte, det der med de bagmænd?

Det er totalt muligt at Gadepiger i København har det meget svært og at folk blander tingene sammen. Men vi snakker altså om Odense, og det må ikke sammenlignes.

Denne artikel er fra november 2012:

http://www.fyens.dk/odense/Bagmaend-faar-millioner-Piger-i-Odense-saelger-sig-selv/artikel/2192532

Heri udtaler Jens Høvsgaard sig, og han har skrevet en bog om emnet og har ekstraordinær indsigt i miljøet. Hans observationer stemmer ikke helt med dine.

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Starson

Du refererer til en artikel, hvor en journalist snakker med en anden journalist, uden nogen kilder.

Bundstokken kommenterede på den artikel i 2013:

"Nu er det så også forfatteren Jens Høvsgaard der er Fyens Stifttidendes informator til den artikel - og Jens Høvsgaard er ikke kendet for at være det store sandhedsvidne men har fundet sig en niche i journalist og forfatterbrancen hvor han kan levere godt betalte mennekehandelshistorier til det sensationlystne og ikke særligt kritiske publikum. 

 

Det er mit indtryk at han selv i forbudskredse ikke tages særlig seriøst - men han er en god underholder, og kan virkelig rive en del tilhørere med sig ...."

  • Synes godt om 2

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Hej Starson

Du refererer til en artikel, hvor en journalist snakker med en anden journalist, uden nogen kilder.

Bundstokken kommenterede på den artikel i 2013:

"Nu er det så også forfatteren Jens Høvsgaard der er Fyens Stifttidendes informator til den artikel - og Jens Høvsgaard er ikke kendet for at være det store sandhedsvidne men har fundet sig en niche i journalist og forfatterbrancen hvor han kan levere godt betalte mennekehandelshistorier til det sensationlystne og ikke særligt kritiske publikum. 

 

Det er mit indtryk at han selv i forbudskredse ikke tages særlig seriøst - men han er en god underholder, og kan virkelig rive en del tilhørere med sig ...."

Det er så min opfattelse, at Bundstokken ikke skal tages som sandhedsvidne. Alle der har en anden opfattelse end ham selv nægter han at pisse på om de så står i flammer ved siden af ham. Sjældent der følger dokumentation med de påstande han kommer med. Har du set nogen dokumentation for hans påstand du refererer til?

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Prostitution hører bare ikke til i gadebilledet - længere er den ikke.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Prostitution hører bare ikke til i gadebilledet - længere er den ikke.

1. Hvorfor ikke?
2. Så diverse røde lys i vinduerne, er heller ikke ok?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

1. Hvorfor ikke?2. Så diverse røde lys i vinduerne, er heller ikke ok?

​1)  Det siger vist sig selv, at det er de færreste der ønsker at den slags skal ske i deres kvarter med børn og almen trafik.

2) Forholdene  den slags "business" drives under er under al kritik, hvis man gider at ulejlige sig at se på de markante forskelle imellem gadeprostitution og prostitution i den mere velrenommerede del af branchen. Kort sagt vi befinder os i den absolutte bund af markedet.

 

At nogen så tænder på konceptet, ændre ikke på fakta.

Redigeret af Bluejacket

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg kan nu ikke se det store problem i det, og så længe politiet tager hånd om evt. ulovligheder, så synes jeg da at pigerne skal have lov til at udføre deres arbejde uden at vi ser ned på dem.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

×
×
  • Create New...