Hop til indhold
BigDick

Gade piger........oprettet for ikke at ødelægge anmeldelsen

Recommended Posts

Gæst

Gadepiger har oftest været kædet sammen med narko- har det da ændret sig? 

Har mødt en smuk kvinde, som sank helt ned og 'endte på gaden' - hende her tjente så godt, da hun var eneste dansker og holdte bagmænd væk, men hun drak mere osv og begyndte naturligt at hænge ud med andre gadefolk. Hun blev jo også nødt til at 'tage 15 aftørrede pikke' i munden, for at betale for det narko hun begyndte på.. Ikke noget pis der.. Jeg prøvede på at hjælpe hende, så hun kunne være et andet sted, men noget var knækket i hende og derfor lod hun tingene flyde. 

Det er en seriøs dog eat dog verden, og der er flere med bagmænd. Har I slet ikke fulgt med i div programmer om de udenlandske gadepiger? De 'skylder penge' til nogle 'bagmænd' og skal tjene et vist beløb hver dag, som de skal aflevere.. 

 

Kan huske at en kvinde tog pis på dem og spurgte om vi ikke skulle hyre en til at hente champagne til en fest, fordi at de er så billige.. så usmageligt.. Vi har det samme erhverv, men jeg kender/mærker bedre mine grænser og har mig selv med i det- synes jeg selv og holder pauser, når jeg ikke har lyst osv.. Styrer selv tingene. 

Redigeret af Sara
  • Synes godt om 2

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Så klinikpiger har ingen bagmænd? Og det gælder alle klinikpiger?
Det tvivler jeg nu på.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Så klinikpiger har ingen bagmænd? Og det gælder alle klinikpiger?
Det tvivler jeg nu på.

Ja, som dansk pige kender du ikke noget til nogle forhold. Så når Ida Sunshine, var det vist, siger at hun aldrig har mødt en bagmand, så er det sgu rigtigt... ( kan huske at folk stillede mange spørgsmålstegn ved det..) som pd pige, så har jeg aldrig nogensinde haft nogle bankende ved døren- andet end skattefar ;) )

 Huslejen er høj, men man behøver ikke at gemme sig, som på et hotel, og derved er penge tjent ind igen., man skylder ingen penge og kan stoppe anytime.

 

og neej, guud, så er det jo af lyst og ikke nød..! 

Redigeret af Sara
  • Synes godt om 2

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Ja, som dansk pige kender du ikke noget til nogle forhold. Så når Ida Sunshine, var det vist, siger at hun aldrig har mødt en bagmand, så er det sgu rigtigt...

 Huslejen er høj, men man behøver ikke at gemme sig, som på et hotel, og derved er penge tjent ind igen., man skylder ingen penge og kan stoppe anytime.

​Ahh dansk var det :)
Okay, du kan stå inde for at alle danske piger på klinik gør det helt frivlilligt og at der ingen tvang er og at der ikke er nogen andre, der tjener på dem?

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

​Ahh dansk var det :)
Okay, du kan stå inde for at alle danske piger på klinik gør det helt frivlilligt og at der ingen tvang er og at der ikke er nogen andre, der tjener på dem?

 

Kender du til noget da? Meget mystisk udmelding der.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

I ved jo godt at jeg har haft Privat / Diskret her hjemmefra.

Mine veninder blev da også spurgt til afslag på prisen, ydelser de ikke havde på programmet blev efterspurgt HÅRDT.

Hvis nogen blider sig ind at det kun er flinke og pæne mænd der kommer P/D, og væmmelige udbyttere der benytter Gadepiger, så tro om, please.

Det er vildt som alle bliver skåret over en kam her......

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Prostitution er et tilbud, ikke et krav.. Der er mange kloge udmeldinger på hvorfor man er prostitueret, men det skulle da gerne være en frivillig aftale ml to mennesker? 

At indgå i en aftale med et knækket menneske, hvor man presser situationen.. Hmm well.. 

  • Synes godt om 5

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

I ved jo godt at jeg har haft Privat / Diskret her hjemmefra.

Mine veninder blev da også spurgt til afslag på prisen, ydelser de ikke havde på programmet blev efterspurgt HÅRDT.

Hvis nogen blider sig ind at det kun er flinke og pæne mænd der kommer P/D, og væmmelige udbyttere der benytter Gadepiger, så tro om, please.

Det er vildt som alle bliver skåret over en kam her......

 

Læs lige teksten igen? 

Vi snakker om bagmænd.. Tro mig- vi andre møder sgu de samme fjolser, som tror at de kan overtræde grænsen- jeg blokerer dem.. ;)  så udover fjolserne, så er der sandelig også en bagved til at presse på.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Kender du til noget da? Meget mystisk udmelding der.. 

​Jeg er blot int. i at høre om din extreme blåstempling af danske piger, virkelig har bund i fakta eller om vi er kommet over i danske vs. udenlandske GPer.

At indgå i en aftale med et knækket menneske, hvor man presser situationen.. Hmm well.. 

​Hvem gør også det frivilligt?
Eller er det din version af sagen? :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

​Jeg er blot int. i at høre om din extreme blåstempling af danske piger, virkelig har bund i fakta eller om vi er kommet over i danske vs. udenlandske GPer.

​Hvem gør også det frivilligt?Eller er det din version af sagen? :)

Ok, du har ikke set de udsendelser? Nej, vi diskuterer gadepiger? 

Redigeret af Sara

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Ok, du har ikke set de udsendelser? Nej, vi diskuterer gadepiger? 

​Så vi diskuterer danske gadepiger? Og er hoppet væk fra danske klinikpiger?
Hvis vi stadigvæk diskuterer danske klinikpiger, burde vi også tage den udenlandske klinikpiger. De polske ser ud til at klare sig fint uden bagmænd.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

​Så vi diskuterer danske gadepiger? Og er hoppet væk fra danske klinikpiger?Hvis vi stadigvæk diskuterer danske klinikpiger, burde vi også tage den udenlandske klinikpiger. De polske ser ud til at klare sig fint uden bagmænd.

Du debaterer barnligt, så jeg dropper den her. Jeg har arbejdet en enkelt gang med udenlandske piger og de tjente pengene selv- eller den ene tog halvdelen af de andres løn. Lidt istedetfor skattefar, da de jo ikke betalte skat. 

Redigeret af Sara

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Du debaterer barnligt, så jeg dropper den her. 

​Når folk ikke længere kan finde argumenter, begynder de ofte at bruge skældsord eller på anden måde forsøge at miskreditere "modparten".

Så jeg accepterer, at du er løbet tør for argumenter.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Læs lige teksten igen? 

Vi snakker om bagmænd.. Tro mig- vi andre møder sgu de samme fjolser, som tror at de kan overtræde grænsen- jeg blokerer dem.. ;)  så udover fjolserne, så er der sandelig også en bagved til at presse på.. 

​Jeg må bede dig om det samme Sara. Denne tråd handler om piger i ODENSE. Jeg ved godt det ikke fremgår så tydeligt, og den er ved at blive forvirret rigtigt grundigt.

Der er en verden til forskel fra Odense til KBH. Gadepiger her er en fast ting igennem mindst 30 år, der er rygter om bagmænd, ja, men tal med pigerne selv....som alle andre piger husker de en fyr der kommer igen og bliver fortrolige med vedkommende. De er skidesure over at folk tænker så ringe om dem. De er seje tøser med ben i næsen!

At de går i gaden er faktisk deres egen måde at være sikre på at INGEN, ( ikke engang en vært ) skal ha del i deres penge.

Kultur, arv og miljø gør at de ser helt anderledes på det arbejde end Danske piger gør!

  • Synes godt om 2

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg har arbejdet en enkelt gang med udenlandske piger og de tjente pengene selv- eller den ene tog halvdelen af de andres løn. Lidt istedetfor skattefar, da de jo ikke betalte skat. 

​Som kok, har jeg arbejdet med en del danskere (her tænker jeg primært tjenere) og der var flere der snød hinanden med at stikke hånden ned i deres fælles dåse med drikkepenge og tage et par sedler.

Danskere er hverken dårligere eller bedre end ikke-danskere.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

​Jeg må bede dig om det samme Sara. Denne tråd handler om piger i ODENSE. Jeg ved godt det ikke fremgår så tydeligt, og den er ved at blive forvirret rigtigt grundigt.

Der er en verden til forskel fra Odense til KBH. Gadepiger her er en fast ting igennem mindst 30 år, der er rygter om bagmænd, ja, men tal med pigerne selv....som alle andre piger husker de en fyr der kommer igen og bliver fortrolige med vedkommende. De er skidesure over at folk tænker så ringe om dem. De er seje tøser med ben i næsen!

At de går i gaden er faktisk deres egen måde at være sikre på at INGEN, ( ikke engang en vært ) skal ha del i deres penge.

Kultur, arv og miljø gør at de ser helt anderledes på det arbejde end Danske piger gør!

Vi kommer ind på forskellige emner-  det du citerer mig for handlede om bagmænd. Og ikke irriterende kunder . Jeg taler udfra min kontakt med andre prostituerede og udsendelser, hvor bagmænd busted af skjul kamera sælger piger til hinanden.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Vi kommer ind på forskellige emner-  det du citerer mig for handlede om bagmænd. Og ikke irriterende kunder . Jeg taler udfra min kontakt med andre prostituerede og udsendelser, hvor bagmænd busted af skjul kamera sælger piger til hinanden.. 

Irriterende kunder. Jeg tror vi lader den stå lidt.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Princecharming haha.. Du modtager bare blows af udenlandske piger til 100kr inkl slug ;) 

Faktisk er der politisk en vilje til at straffe bagmænd hårdere ang handlede piger.. Men de må have stor fantasi derinde.. ? 

Og at dit modargument er at danske klinikpiger er handlede er da ude i skoven. 

Redigeret af Sara

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ok Sara, at handle piger er modbydeligt. Pigerne i Odense ( de rumænske ) er faste, har været der flere år nu. Der er meget lidt eller slet ingen udskiftning. Altså ikke meget der tyder på en aktiv handel, vel :)?

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Du debaterer barnligt, så jeg dropper den her. Jeg har arbejdet en enkelt gang med udenlandske piger og de tjente pengene selv- eller den ene tog halvdelen af de andres løn. Lidt istedetfor skattefar, da de jo ikke betalte skat. 

​Den var alligevel for sjov. Der er vist også en hel del danske piger der enten ikke betaler skat eller kører med det man kalder dobbelt bogføring eller slet og ret glemmer at opgive rigtigt, får kontanthjælp eller dagpenge. :razz: Men er man ude efter en gruppe, kan man sagtens sige at de danske piger eller udenlandske piger snyder. ;-)

Redigeret af Frasier
  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Princecharming haha.. Du modtager bare blows af udenlandske piger til 100kr inkl slug ;)

​Jeg bruger altid kondom, så nej, det gør jeg ikke ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Irriterende kunder. Jeg tror vi lader den stå lidt.

Er jeg irriterende? Syntes nok at du debatterer udfra følelser.. Gå en tur, charmetrold! Og kom tilbage til computeren, når hovedet er lidt koldere

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

​Den var alligevel for sjov. Der er vist også en hel del danske piger der enten ikke betaler skat eller kører med det man kalder dobbelt bogføring eller slet og ret glemmer at opgive rigtigt, får kontanthjælp eller dagpenge. :razz: Men er man ude efter en gruppe, kan man sagtens sige at de danske piger eller udenlandske piger snyder. ;-)

Er mænd så ensporede? Synes at jeg har givet udtryk for at jeg er åben.. Har kendt udenlandske piger og hjalp en med hendes annonce... Helt gratis... Lol.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Er jeg irriterende? Syntes nok at du debatterer udfra følelser.. Gå en tur, charmetrold! Og kom tilbage til computeren, når hovedet er lidt koldere

​Nu er du vel ikke kunde, når vi taler kunde-GP? ;)
Herudover var det du der skrev irriterende kunder :)

Og tak for det fine kompliment :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

×
×
  • Create New...