Hop til indhold
BigDick

Gade piger........oprettet for ikke at ødelægge anmeldelsen

Recommended Posts

Gæst

Næ, sålænge mænd kan købe sex, er det vel næppe et problem, uanset hvorledes forholdene og pigerne har det - Kommer det bag på mig ? næ, de fleste mænd gider jo ikke at sætte sig ind i, hvorledes forskellige dele af branchen drives og hvilke problemstillinger der følger med. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kulturelt set er Englændere og Skandinavere supersnerpede i forhold til den Katolske del af Europa. Måske fordi vi ikke kan få syndsforladelse hver søndag.

I Amsterdam er der 500 vinduespiger + dem på gaden. Vi hyler op om 6 rumænske piger i Østergade i Odense. Pigerne arbejder midt imellem http://redenodense.dk/  ( som de bruger flittigt )og Politistationen. Social eller lovlig hjælp er altid indenfor 300 meters afstand.

Gadepigerne i Odense tjener ca 45 Euro på et blow. Andre kilder her på Eroguide fortæller at deres Rumænske kusiner / medsøstre i f.eks Berlin yder den samme service for 5, max 10 euro.

Set fra deres side af sagen tror jeg slet ikke de føler sig så snydt som vi mener de burde........

Redigeret af T.Hansen47
  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg kan nu ikke se det store problem i det, og så længe politiet tager hånd om evt. ulovligheder, så synes jeg da at pigerne skal have lov til at udføre deres arbejde uden at vi ser ned på dem.

​Spot on - de skal nemlig have lov til at udføre deres arbejde med respekt - men at presse dem i pris er jo netop at se ekstremt meget ned på disse piger... de respekteres ikke på linie med alle andre arbejdere når man forsøger at presse dem til en pris der ligger langt under hvad rimeligt er

Forestiller man sig at man spørger en sportsmassør eller fysioterapeut eller en fodplejer om lige at gå nogle hundrede ned i pris - så vil de dø af grin og smide dig ud af butikken...  for de har råd til at stå fast på deres integritet. 

På gaden er pigens sjæl og integritet desværre meget ofte (ikke altid men uhyggeligt ofte) til salg - og det er det der udnyttes når man presser prisen og det er derfor det er så grusomt at gøre det.... 

For de glade gadepiger der har valgt den vej, som er der uden bagmænd og som gør det fordi det er deres stil - der er hele debatten formålsløs for det er ikke de piger det går ud over.. - de sælger ikke deres stolthed for et nedslag på 200  

Det gør kun de svagest stillede - og at udnytte lige præcis den gruppe - det er for ondt... 

  • Synes godt om 6

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvor er det rart at se Jasmin føle social indignation. Og se Bluejacket blive forskrækket over de liberale markedsmekanismer. Men til gengæld er det ikke behagelig at læse, at der er folk, som tror de gør et stykke social arbejde, når de står bag en hæk og propper en beskidt pik i munden på en rumænsk narkoman, der sandsynligvis er i kløerne på nogle skumle fyre.

  • Synes godt om 8

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Næ, sålænge mænd kan købe sex, er det vel næppe et problem, uanset hvorledes forholdene og pigerne har det - Kommer det bag på mig ? næ, de fleste mænd gider jo ikke at sætte sig ind i, hvorledes forskellige dele af branchen drives og hvilke problemstillinger der følger med. 

​Så længe loven bliver overholdt, og alle indvolverede har det godt med det, så har jeg absolut intet problem med at finde en pige på gaden eller at gå ind hvor lyset skinner rødt.

​Spot on - de skal nemlig have lov til at udføre deres arbejde med respekt - men at presse dem i pris er jo netop at se ekstremt meget ned på disse piger... de respekteres ikke på linie med alle andre arbejdere når man forsøger at presse dem til en pris der ligger langt under hvad rimeligt er

Forestiller man sig at man spørger en sportsmassør eller fysioterapeut eller en fodplejer om lige at gå nogle hundrede ned i pris - så vil de dø af grin og smide dig ud af butikken...  for de har råd til at stå fast på deres integritet. 

På gaden er pigens sjæl og integritet desværre meget ofte (ikke altid men uhyggeligt ofte) til salg - og det er det der udnyttes når man presser prisen og det er derfor det er så grusomt at gøre det.... 

For de glade gadepiger der har valgt den vej, som er der uden bagmænd og som gør det fordi det er deres stil - der er hele debatten formålsløs for det er ikke de piger det går ud over.. - de sælger ikke deres stolthed for et nedslag på 200  

Det gør kun de svagest stillede - og at udnytte lige præcis den gruppe - det er for ondt... 

​Nu er gadepiger ikke de eneste jeg kan finde på at spørge om, de vil gå ned i pris. Andre som kan nævnes er: Thaipiger (som ifølge min erfaring ofte sætter prisen op, når man bare har en smule pænt tøj på), butikker jeg handler i (hvis det er større enkeltkøb som en cykel, en computer etc.), andre serviceydelser jeg køber som fx website kodning i sprog, som jeg ikke selv kan, oversætning, osv. osv..

Jeg har den tro og håb, at vores alle sammens fantastiske politi, gør hvad de kan for at holde bagmænd væk fra gaden.
Jeg ved, at det er umuligt at undgå til 100%, men det er det også hvis jeg besøger en klinik.

Du mener, at kun de svageste piger siger ja til et nedslag på 200?
Hvad med thaipigerne, som gladeligt hopper ned fra fx 600 til 300 for et BJ? Er de svage? Jeg tror det ikke, jeg tror derimod de er nogle meget intelligente og stærke kvinder, så at bruge et nedslag i prisen som en målestok for om man er stærk eller svag, synes jeg ikke holder.

Redigeret af PrinceCharming

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Hvor er det rart at se Jasmin føle social indignation. Og se Bluejacket blive forskrækket over de liberale markedsmekanismer. Men til gengæld er det ikke behagelig at læse, at der er folk, som tror de gør et stykke social arbejde, når de står bag en hæk og propper en beskidt pik i munden på en rumænsk narkoman, der sandsynligvis er i kløerne på nogle skumle fyre.

​Hvorfor skulle rumæneren være narkoman? Og hvorfor skulle vedkommendes pik være mere beskidt end hans, der er til gang bang? :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

​ hvorfor skulle vedkommendes pik være mere beskidt end hans, der er til gang bang? :)

​Min fordom rettet mod folk med så lav et menneskesyn og så lille en selvrespekt.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

​Min fordom rettet mod folk med så lav et menneskesyn og så lille en selvrespekt.

​Ahh det er dine fordomme der spiller ind. Ja, de er jo svære at argumentere imod, da fordomme ikke lytter til logiske argumenter :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har købt sex i over 10 år, men aldrig af en gadeprostitueret, men det kunne måske være spændende nok. Nu har jeg efterhånden læst så meget om hvor forfærdeligt det er, af Jasmin og Midj, så nu må det snart prøves!

  • Synes godt om 2

Del dette indlæg


Link til indlæg

Du mener at kun de svageste piger siger ja til et nedslag på 200?
Hvad med de thaipigerne, som gladeligt hopper ned fra fx 600 til 300 for et BJ? Er det svage? Jeg tror det ikke, jeg tror derimod de er nogle meget intelligente og stærke kvinder, så bruge et nedslag i prisen som en målestok for om man er stærk eller svag, synes jeg ikke holder.

Ja - det mener jeg ... i gaderegi er det de svage piger der gør det...  og efter de næste 2 citater skal jeg uddybe hvori forskellen på Thai og gadepige består

​Prøv selv at se her.. 

Kan presses til 200, og trækker gerne blusen op og bukserne ned, så der kan pilles under blow, hvis de kan mærke at det er kravet for forretning

de sælger da sig selv så de er en handelsvare, jeg presser da også prisen har aldrig givet over 200 flere gange kun 100 for blow med slug

​Når du besøger en Thai der tilbyder en ydelse der - lad os sige 300 kr værd - for 600 ... så er hun stærk. Hun har positioneret sig strategisk overfor køberen, for hun sæger sin vare for dyrt... hun har et grundlag at forhandle pris på der giver køber et indtryk af at han er "stærk" ... skide smart..  et nedslag på 300 er jo rimeligt i det her tilfælde!  og hun har ikke mistet noget ved det :) 

Du har helt ret - de Thai piger ved hvad de laver. Men Thai kan meget vanskeligt sammenlignes med de uheldigt stillede af gadepigerne :(

Det der er så tragisk er hvis gadepigen IKKE melder en alt for dyr pris ud fra start... hvis hun giver den faktiske og rimelige pris..... men ikke møder respekten fra kunden som hun burde og "tvinges" (frivillig tvang er stadig tvang) af kunden til at sælge sin sjæl for et nedslag der ikke hørte nogen steder hjemme

Når man behandler gadepigerne som de 2 jeg har citeret - der er såmen flere i anmeldelsen de kommer fra.... så udnytter man en så svag gruppe der hverken har talentet for salg eller evnen til at sætte sig i respekt på en måde der er ganske grusom.. 

den danske mand har fint råd til at betale den rimelige pris på 3-400 for fx et blow... den pris pigen reelt fortjener og den pris varen er værd...  hvorfor være så grusom mod svagere kvinder bare fordi man kan ? 

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Charming, kan man vaske hænder og pik bag en busk?

​Nu elsker jeg udendørslivet, så ja, det kan du så længe du har enten en lille flaske vand med, engangs-vådservietter og/eller håndsprit til hænderne.

Jeg har købt sex i over 10 år, men aldrig af en gadeprostitueret, men det kunne måske være spændende nok. Nu har jeg efterhånden læst så meget om hvor forfærdeligt det er, af Jasmin og Midj, så nu må det snart prøves!

​Kom gerne med en anmeldelse :)

Ja - det mener jeg ... i gaderegi er det de svage piger der gør det...  og efter de næste 2 citater skal jeg uddybe hvori forskellen på Thai og gadepige består

​Prøv selv at se her.. 

​Når du besøger en Thai der tilbyder en ydelse der - lad os sige 300 kr værd - for 600 ... så er hun stærk. Hun har positioneret sig strategisk overfor køberen, for hun sæger sin vare for dyrt... hun har et grundlag at forhandle pris på der giver køber et indtryk af at han er "stærk" ... skide smart..  et nedslag på 300 er jo rimeligt i det her tilfælde!  og hun har ikke mistet noget ved det :) 

Du har helt ret - de Thai piger ved hvad de laver. Men Thai kan meget vanskeligt sammenlignes med de uheldigt stillede af gadepigerne :(

Det der er så tragisk er hvis gadepigen IKKE melder en alt for dyr pris ud fra start... hvis hun giver den faktiske og rimelige pris..... men ikke møder respekten fra kunden som hun burde og "tvinges" (frivillig tvang er stadig tvang) af kunden til at sælge sin sjæl for et nedslag der ikke hørte nogen steder hjemme

Når man behandler gadepigerne som de 2 jeg har citeret - der er såmen flere i anmeldelsen de kommer fra.... så udnytter man en så svag gruppe der hverken har talentet for salg eller evnen til at sætte sig i respekt på en måde der er ganske grusom.. 

den danske mand har fint råd til at betale den rimelige pris på 3-400 for fx et blow... den pris pigen reelt fortjener og den pris varen er værd...  hvorfor være så grusom mod svagere kvinder bare fordi man kan ? 

​I stedet for at bruge andres argumentation, kan jeg så få dig til at bruge din egen?
Fx. har jeg da oplevet en thai gå med til netop at hive op i blusen og ned i bukser og trusser under et BJ til 300 kr., og hun var på ingen måde svag.

Del dette indlæg


Link til indlæg

​Nu elsker jeg udendørslivet, så ja, det kan du så længe du har enten en lille flaske vand med, engangs-vådservietter og/eller håndsprit til hænderne.

​det bliver en pik altså ikke ren af ...  aftørret måske - dælme ikke ren

og hvad værre er - har du nogensinde haft noget i munden der lige var blevet tørret med vådservietter eller håndsprit -  har du nogen ide om hvor hæsligt og ulækkert det er at få den smagi munden ??

det er da virkelig at føje spot til skade :(

  • Synes godt om 2

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

​Så længe loven bliver overholdt, og alle indvolverede har det godt med det, så har jeg absolut intet problem med at finde en pige på gaden eller at gå ind hvor lyset skinner rødt.

 

​Næ, men du har jo tydeligvis heller ingen interesse i, at sætte dig ind i de forhold og udfordringer der følger med gadeprostitution. At tale om at loven overholdes i den del branchen der kan byde på statistisk mest vold, trusler, bagmænd, alfonseri, narko, ulovligt ophold osv. klinger lidt hult.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg har mødt piger, som tog 100 kr pr lussing de gav.. Nu giver piger blow uden kondom med slug til 100kr??? Wauv... Glad for at det er et overstået kapitel for mig efterhånden..! 

Har også gjort rent som studiejob for 100kr i timen.. Det ville jeg da foretrække.. :) 

Redigeret af Sara

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvor sandsynligt er det, at en sexkøber medbringer en flaske med vand, håndsprit og servietter? Jeg har gæster, der tror de kan gå direkte i kanen med mig, med argumentet at de var i bad inden de kørte hjemmefra flere timer forinden..... Hvorefter de har rørt ved alskens ting og sager, penge mv.....

Mht at presse gadepigerne på pris og ydelser er jeg helt på linje med Jasmin...

  • Synes godt om 5

Del dette indlæg


Link til indlæg

Pigerne på FKK-klubberne i Tyskland har altid vådservietter de tørrer én af med - uanset at man måske allerede har været i bad en halv snes gange den samme dag. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

 

 

Jeg har købt sex i over 10 år, men aldrig af en gadeprostitueret, men det kunne måske være spændende nok. Nu har jeg efterhånden læst så meget om hvor forfærdeligt det er, af Jasmin og Midj, så nu må det snart prøves!

​Så prøv dog først Jasmins tilbud.

 

den danske mand har fint råd til at betale den rimelige pris på 3-400 for fx et blow... den pris pigen reelt fortjener og den pris varen er værd...  hvorfor være så grusom mod svagere kvinder bare fordi man kan ? 

Del dette indlæg


Link til indlæg

​Så prøv dog først Jasmins tilbud.​

Nej - Louie vil kysses på - så jeg er ude af billedet :) 

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jasmin kysser ikke - så det er No Go for mig.

​Vil du da kysse pigen, som har haft femten kludaftørede pikke i munden?

  • Synes godt om 2

Del dette indlæg


Link til indlæg

​Vil du da kysse pigen, som har haft femten kludaftørede pikke i munden?

Du fortjener det her Midtj :) 

19371.gif

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

​det bliver en pik altså ikke ren af ...  aftørret måske - dælme ikke ren

og hvad værre er - har du nogensinde haft noget i munden der lige var blevet tørret med vådservietter eller håndsprit -  har du nogen ide om hvor hæsligt og ulækkert det er at få den smagi munden ??

det er da virkelig at føje spot til skade :(

​Hvis du bruger vand + sæbe samt håndsprit, så burde krigeren blive ren.

Jeg har en gang spist en skovsnegl og dét var dælme ikke rart :)
Derudover så tror jeg at smagen/duften af sprit forsvinder inden de fleste ungersvende får gjort sig kampklar.

​Næ, men du har jo tydeligvis heller ingen interesse i, at sætte dig ind i de forhold og udfordringer der følger med gadeprostitution. At tale om at loven overholdes i den del branchen der kan byde på statistisk mest vold, trusler, bagmænd, alfonseri, narko, ulovligt ophold osv. klinger lidt hult.

​Jeg taler om, at jeg har tillid til vores politi (på dét punkt).
Hvis pigerne virkelig er tvunget ud i det, så kan de faktisk hurtigt stikke af og over på den nærmeste politistation og fortælle om det.

Hvor sandsynligt er det, at en sexkøber medbringer en flaske med vand, håndsprit og servietter? Jeg har gæster, der tror de kan gå direkte i kanen med mig, med argumentet at de var i bad inden de kørte hjemmefra flere timer forinden..... Hvorefter de har rørt ved alskens ting og sager, penge mv.....

Mht at presse gadepigerne på pris og ydelser er jeg helt på linje med Jasmin...

​Nu spurgte du om, hvordan man gjorde dillermanden ren, ikke om sandsynligheden for dit og dat.
Folks renlighed må være op til dem. Jeg har i hvert fald min i orden.

Hvad gælder håndhygiene, så er håndsprit meget mere effektivt, til at slå bakterier osv ihjel, end et bad med vand og sæbe.

Så at presse thaipigerne er helt ok?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

×
×
  • Create New...