Hop til indhold
Aruba

Dårlig stil af sexyclub, eventyrpigerne og pussygalores.

Recommended Posts

Det var så dagens mest ubegavede svar.. Jeg prøver bestemt ikke hårdnakket på noget - men se hvis jeg var taget derud igen en anden dag og blevet afvist igen fordi jeg ikke havde fået et ærligt svar? Og hvad er normalt? Hvis man nu har en stor næse? Eller er skaldet?

Så hvis du drev en klinik så ville du afvise alle der ikke lignede Brad Pitt? 

Det var så dagens mest krænkende og alternativt intelligente svar. Jeg vil ikke nedlade mig til at kalde mennesker jeg ikke kender for ubegavede. Det vinder man aldrig noget ved i en debat. Kan du have en god dag og så bare handle et andet sted hvor de er vilde med typer som dig.

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jo Bundstokken mfl :)

Jeg forstår godt hvorfor klinikken lyver. Jeg forstår også godt at vi kunder kan lyve når vi afviser. Det gør du også så går jeg ud fra. Der er mange ting jeg forstår baggrunden for om alle mulige handlinger. Men det ændrer ikke ved at vi kunder eller GPerne bør have ærlig besked ved afvisning. Det kan være forståeligt at nogen lyver men det er ikke det rigtige at gøre. Pigerne har med rette brokket sig over vi mænds løgnehistorier når vi afviser. Her er en kunde der brokker sig over en løgnehistorie over en afvisning fra en klinik. Begge parter har ret i deres kritik uanset om vi har forståelse for løgnehistorierne. ;)

Anmelder her kunne evt også have spillet ud med mere ærlighed selv og spurgt da han ringede og præsenterede sig som en anden kunde og fik at vide at han bare kunne komme, så have meldt klart ud at han lige var blevet afvist og om de ikke kunne være venlige at fortælle ham sandheden over hans afvisning. Så havde han muligvis hørt noget mere og klinikken havde fået noget at tænke over ;)

Men hvis nogen herinde mener at vi kunder skal lyve overfor GPerne når vi afviser og GPerne skal lyve overfor os når de afviser, ja så er jeg bare uenig ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

It's rather amusing to read that if the kliniks would write out all the dislikes that it would be some massive list.

It's probably only a few sentences at best on their profiles. The most dislikes I've read about on these forums from the ladies have been regarding scandinavian and non scandinavian men, age, weight and handicap. Not exactly Moby Dick in terms of words on a page, is it?

 

It would be so easy for both parties to have all the information in black and white on the website. But it seems that is probably wishful thinking on my part.

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jo Bundstokken mfl :)

Jeg forstår godt hvorfor klinikken lyver. Jeg forstår også godt at vi kunder kan lyve når vi afviser. Det gør du også så går jeg ud fra. Der er mange ting jeg forstår baggrunden for om alle mulige handlinger. Men det ændrer ikke ved at vi kunder eller GPerne bør have ærlig besked ved afvisning. Det kan være forståeligt at nogen lyver men det er ikke det rigtige at gøre. Pigerne har med rette brokket sig over vi mænds løgnehistorier når vi afviser. Her er en kunde der brokker sig over en løgnehistorie over en afvisning fra en klinik. Begge parter har ret i deres kritik uanset om vi har forståelse for løgnehistorierne. ;)

Anmelder her kunne evt også have spillet ud med mere ærlighed selv og spurgt da han ringede og præsenterede sig som en anden kunde og fik at vide at han bare kunne komme, så have meldt klart ud at han lige var blevet afvist og om de ikke kunne være venlige at fortælle ham sandheden over hans afvisning. Så havde han muligvis hørt noget mere og klinikken havde fået noget at tænke over ;)

Men hvis nogen herinde mener at vi kunder skal lyve overfor GPerne når vi afviser og GPerne skal lyve overfor os når de afviser, ja så er jeg bare uenig ;)

Det gjorde jeg faktisk også :mellow:  Og så tørrede telefondamen den af på pigen, og sagde at det var fordi hun var bange for at kende mig.. Men det ved jeg med sikkerhed ikke passer, for den pågældende pige havde MEGET store bryster og jeg kender ingen der kunne prale med sådan et sæt.. Og naturligvis skal pigerne da have lov at beholde deres anonymitet men så sig det istedet - for pokker jeg var blevet sur hvis jeg var kørt derind en anden gang i god tro og afvist igen.

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg

Alan

Der bliver jo nødt til at være pinden ud i detaljer - skæve næser, store ører, dårlige tænder etc. Etc.

Hvis listen ikke er fuldstændig vil den være ubrugelig, da nogen kan blive afvist på ting, der ikke står på listen.

Den kunne selvfølgelig også udformes som en positivliste, men det vil måske afskære nogen, der ellers godt kunne komme på besøg...

Jeg tror ikke på de vises sten i dette spørgsmål.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Elsevier

 

Hvis det var mig der var prostitueret eller drev en klinik så ville jeg da også frabede mig bl.a. rockertyper, høje lange bøverter, usoignerede typer, unge under 25 osv.

 

 

"høje lange bøverter" -Eh... Hvilke ugerninger er det dé er kendt for!?

Redigeret af Elsevier

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Elsevier

Jeg er selv kommet nogle gange på SexyClub, og det glæder mig faktisk at høre at de afviser folk med intimiderende udseende. Det gør mig tryggere at vide, at jeg kan komme hos SexyClub uden at skulle pleje omgang med sådanne typer. Dem der har valgt et intimiderende udseende har fordel af det i nogle situationer (fx vinder de ofte "nedstirringskonkurrencer" :D ), men ulempe af det i andre. Sådan er det. Man må tage konsekvenserne af sine valg.

 

Så det får bestemt ikke mig til at se mig sur på SexyClub. Nærmest tværtimod. Men jeg kan godt forstå at dem der bliver afvist hos SexyClub ærgrer sig... For de har satme nogle lækre tøser :) .

Redigeret af Elsevier
  • Synes godt om 3

Del dette indlæg


Link til indlæg

It's rather amusing to read that if the kliniks would write out all the dislikes that it would be some massive list.

It's probably only a few sentences at best on their profiles. The most dislikes I've read about on these forums from the ladies have been regarding scandinavian and non scandinavian men, age, weight and handicap. Not exactly Moby Dick in terms of words on a page, is it?

 

It would be so easy for both parties to have all the information in black and white on the website. But it seems that is probably wishful thinking on my part.

 

Og så har vi dem som ikke kan lide overvægt, langt hår, skæg, ældre mænd, yngre mænd, klaphatte, useriøse mænd (vad nu det der for noget) etc, og hvis vi så til det lægger det de ikke kan lide af ydelser: at blive slikket, at kysse, at blive klasket i numsen etc etc. Det drejer sig ikke om Moby Dick, men om at det negative bliver for stærkt i annoncerne. Personligt går jeg udenom piger eller klinikker som fokuserer på alt det de ikke bryder sig om.

 

Hvis man har et eller andet karaktærstræk man ved kan afskrække nogen, så er kommunkation the way to go. "Jeg er 75 år, vil det være et problem?" "Jeg vejer 125 kg, vil det være et problem?" "Jeg er tatoveret over hele kroppen, vil det være et problem?"

  • Synes godt om 3

Del dette indlæg


Link til indlæg

Alan

Der bliver jo nødt til at være pinden ud i detaljer - skæve næser, store ører, dårlige tænder etc. Etc.

Hvis listen ikke er fuldstændig vil den være ubrugelig, da nogen kan blive afvist på ting, der ikke står på listen.

Den kunne selvfølgelig også udformes som en positivliste, men det vil måske afskære nogen, der ellers godt kunne komme på besøg...

Jeg tror ikke på de vises sten i dette spørgsmål.

 

Bad teeth or poor dental hygiene are sometimes mentioned on profiles as a reason to refuse kissing, so I don't see why that would be hard to just add it as a hard dislike. You make it out like it would be this massive list, I just don't see it being that way. Most ladies only have a few dislikes in general. If someone needs 50 pages of dislikes then maybe that person needs to rethink their profession choice.

 

And no one said the list must be completed right this minute, but even an attempt at mentioning dislikes on profiles would go a long way for both the customer and klinik.

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg

Bad teeth or poor dental hygiene are sometimes mentioned on profiles as a reason to refuse kissing, so I don't see why that would be hard to just add it as a hard dislike. You make it out like it would be this massive list, I just don't see it being that way. Most ladies only have a few dislikes in general. If someone needs 50 pages of dislikes then maybe that person needs to rethink their profession choice.

 

And no one said the list must be completed right this minute, but even an attempt at mentioning dislikes on profiles would go a long way for both the customer and klinik.

 

Din debatteknik er at overdrive hvad dem der debatterer med dig  mener. Det er en kedelig teknik. Ingen har snakket om 50 sider af dislikes eller Moby Dick.

  • Synes godt om 2

Del dette indlæg


Link til indlæg

Og så har vi dem som ikke kan lide overvægt, langt hår, skæg, ældre mænd, yngre mænd, klaphatte, useriøse mænd (vad nu det der for noget) etc, og hvis vi så til det lægger det de ikke kan lide af ydelser: at blive slikket, at kysse, at blive klasket i numsen etc etc. Det drejer sig ikke om Moby Dick, men om at det negative bliver for stærkt i annoncerne. Personligt går jeg udenom piger eller klinikker som fokuserer på alt det de ikke bryder sig om.

 

Hvis man har et eller andet karaktærstræk man ved kan afskrække nogen, så er kommunkation the way to go. "Jeg er 75 år, vil det være et problem?" "Jeg vejer 125 kg, vil det være et problem?" "Jeg er tatoveret over hele kroppen, vil det være et problem?"

 

So you rather put the burden on the customer rather than on the person that has the ability to post all the neccessary information on a website without the need to waste time on phone calls? All that because you don't want to be inconvenienced when reading a profile?

 

How about the dislike list be appended as a word document on the profile, that you never have to read unless you want to and download it? Would that work? Or would you feel forced to read it because it's there? I feel that you are being rather unfair towards the people that might be affected and the time that can be saved by just having access to the information on a website.

Del dette indlæg


Link til indlæg

hej Bananas

tror du misforstår alans indlæg .

han skriver netop at listen ikke vil være lang .. og såfremt den er så er personen i forkert branche

Del dette indlæg


Link til indlæg

Din debatteknik er at overdrive hvad dem der debatterer med dig  mener. Det er en kedelig teknik. Ingen har snakket om 50 sider af dislikes eller Moby Dick.

 

I apologize if my debating skill is not up to par for you. I have a lot to learn in that regard.

 

I just feel that being opposed to being upfront about information that saves time for both parties is quite a strange stance to have.

 

If the only argument is inconvenience when reading profiles, then that can be solved by making the dislike list download only for those that actively want to see it.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Alan, we have different views on advertising. You obviously need so much information in advance that you don't have to - as you put it - waste time on phone calls. Me on the other hand, would rather waste time on a phone call, than to waste it on a visit.  You demand as much matter-of-fact information as possible in advance, while I prefer to get curious and find things out myself. And I never become curious in girls with lists of what they don't like.

 

I also think we could safely rely on that if lists of not-likes was the way to go in terms of success, we would see them all over. Not only in the sex buying context.

And now I rest my case.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

It's rather amusing to read that if the kliniks would write out all the dislikes that it would be some massive list.

It's probably only a few sentences at best on their profiles. The most dislikes I've read about on these forums from the ladies have been regarding scandinavian and non scandinavian men, age, weight and handicap. Not exactly Moby Dick in terms of words on a page, is it?

 

It would be so easy for both parties to have all the information in black and white on the website. But it seems that is probably wishful thinking on my part.

 

I totally agree with you on the last part, Alan :)

It certainly would be preferable that all information was available on the website. I too do not like surprises, and want to be presented with every little detail about the visit and the girl, etc. in advance. Otherwise I would be too nervous and get a bad experience.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er altså ikke så nemt bare lige at lave en liste over mænd man ikke vil ha besøg af. I mine annoncer står der at jeg fortrækker mænd under 55, det står der ikke på klinikkens hjemmeside og det er fint for mig, for de fleste gæster over 55 der besøger mig, modtager jeg gerne, det er ret få jeg afviser, man kan risikere at blive afvist med besked om, at det er alderen, når vi er oppe på +55 er det meget svingende fra person til person om jeg ønsker at se vedkommende. Det samme gælder overvægtige, jeg vil ikke skrive "modtager ikke overvægtige" da jeg har flere lidt store gæster jeg er glad for, dog har jeg fra tid til anden afvist overvægtige fordi jeg med det samme vidste at jeg ikke ville kunne tænde på vedkommende.

Jeg modtager mænd fra alle dele af verden, men hvad nu hvis en pige ikke ønsker at modtage folk fra Mellemøsten? Skal hun så skrive "modtager kun skandinaviske" ej set nu hun er vild med asiater, men så bliver man pludselig nød til at racebetegne folk og lave en liste: asiater ja, cacausian ja, arabere nej..-og det er forkert (og ulovligt?)

I må altså acceptere at blive afvist og er det noget der sker gentagende gange (ts!) så gør dig selv den tjeneste at sig i telefonen at du et tattoveret. Jeg tror ikke jeg kender nogen piger det ikke modtager tatoverede mænd (og jg sidder alligevel med en del..) så det lyder lidt underligt, men ja det er da surt for dig. Og hvordan kan du vide at pigen ikke kender dig? (Eller evt kender nogen det kender dig..)

Redigeret af Ida sunshine
  • Synes godt om 4

Del dette indlæg


Link til indlæg

Alan, we have different views on advertising. You obviously need so much information in advance that you don't have to - as you put it - waste time on phone calls. Me on the other hand, would rather waste time on a phone call, than to waste it on a visit.  You demand as much matter-of-fact information as possible in advance, while I prefer to get curious and find things out myself. And I never become curious in girls with lists of what they don't like.

 

I also think we could safely rely on that if lists of not-likes was the way to go in terms of success, we would see them all over. Not only in the sex buying context.

And now I rest my case.

 

It's not that I need so much information, it's that the information that is important for the customer to know should be available in my opinion. Ladies not accepting customers for whatever reason is important information in my opinion.

 

Most of that information also usually pertains race/gender/age/weight/handicap, or in the case of the Aruba, excessive tattoos or body modification, but others started to mention ears/noses/mouths and all kinds of things that make it seem like stating dislikes on klinik profiles would turn into reciting Moby Dick in the end. And perhaps it would for some very picky ladies, but that information can be hidden away so that only the people that feel like they want to read it are able.

 

Besides, I think weird looking ears and noses etc could fall under "if the lady finds you unattractive" and unless kliniks start accepting picture verification in advance will always be a risk I suppose for the customer.

 

Your style of information gathering is still possible if the list is hidden away as a downloadable document and I don't mind making phone calls, but in this day and age of electronic communication, why not make use of the great systems that are in place?

 

In the end the reason for the list/dislikes to be readily available is to save both the customer and the lady time and to remove the need to turn people away at the door. Sure you could call and ask, does this girl accept this or does that girl accept that, but then why not just have all that as text on the profile?

Redigeret af Alan

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er altså ikke så nemt bare lige at lave en liste over mænd man ikke vil ha besøg af. I mine annoncer står der at jeg fortrækker mænd under 55, det står der ikke på klinikkens hjemmeside og det er fint for mig, for de fleste gæster over 55 der besøger mig, modtager jeg gerne, det er ret få jeg afviser, man kan risikere at blive afvist med besked om, at det er alderen, når vi er oppe på +55 er det meget svingende fra person til person om jeg ønsker at se vedkommende. Det samme gælder overvægtige, jeg vil ikke skrive "modtager ikke overvægtige" da jeg har flere lidt store gæster jeg er glad for, dog har jeg fra tid til anden afvist overvægtige fordi jeg med det samme vidste at jeg ikke ville kunne tænde på vedkommende.

Jeg modtager mænd fra alle dele af verden, men hvad nu hvis en pige ikke ønsker at modtage folk fra Mellemøsten? Skal hun så skrive "modtager kun skandinaviske" ej set nu hun er vild med asiater, men så bliver man pludselig nød til at racebetegne folk og lave en liste: asiater ja, cacausian ja, arabere nej..-og det er forkert (og ulovligt?)

I må altså acceptere at blive afvist og er det noget der sker gentagende gange (ts!) så gør dig selv den tjeneste at sig i telefonen at du et tattoveret. Jeg tror ikke jeg kender nogen piger det ikke modtager tatoverede mænd (og jg sidder alligevel med en del..) så det lyder lidt underligt, men ja det er da surt for dig. Og hvordan kan du vide at pigen ikke kender dig? (Eller evt kender nogen det kender dig..)

 

Nu har jeg ikke orket at læse alt det engelske igennem, så det har jeg elegant sprunget over, men jeg synes, du har en fornuftig tilgang til tingene.

 

Det er fair nok, at du ikke modtager mænd over en vis alder - jeg ville selv være dumpet her - og det er også fair, at du ikke modtager mænd over en vis vægt - også her ville jeg sikkert være dumpet - og det er også helt fair, at du sætter dine egne grænser.

 

De skal dog bare meldes ud, så ingen render panden mod døren og føler sig kasseret af nogle ukendte, subjektive kriterier.

  • Synes godt om 2

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Bly nej ingen af pigerne har kendt mig, eller mødt mig :) 

Og Aarhuselsker, jeg ved ikke hvorfor jeg gider at svare dig når du tilsyneladende prøver at starte noget dumt.. Du skal ikke fortælle mig at unge piger i 20'erne der selv er tattoveret føler "voldsom" afsky overfor tattoveringer men at de syntes ældre svært overvægtige mænd er super sexede.. Det er nok ikke der den ligger, og hvis du nu havde læst hvad jeg havde skrevet så skriver jeg at alle har lov at sige nej, men at de bør skrive det på deres hjemmeside hvis pigerne ikke ønsker besøg af tattoverede fyre.

Og ja det gik lige op for mig at jeg havde smidt den i det forkerte forum - disse steder ligger naturligvis på Sjælland

Jeg er ked af din agressive reaktion på mit velmenende indlæg. 

Du stillede et spørgsmål, og jeg svarede dig hvad jeg mener kan være årsagen. Du havde jo selv været inde på at dine tatoveringer kunne være årsagen, ellers havde du jo ikke nævnt dem. Hvis du ikke kan lide de forventede svar, skal du heller ikke stille spørgsmålet. 

 

Jeg læste hvad du skrev, eller kunne jeg jo ikke svare vel. Det er i en annonce meget svært at definere præcis hvilken grad af tatovering( og andet)  der får dem fra at virke tiltrækkende og flotte, til at virke afskyvækkende. Du har da ret i at det ville være smart såfremt pigen havde sagt det ligeud. Det er blot meget svært at fortælle et menneske at det vækker ens afsky. 

 

Hvorfor du bringer ældre fede mænd ind over forstår jeg ikke. Jeg har ikke nævnt dem, og jeg tror heller ikke pigerne generelt tænder på overvægt. Måske skyldes du kan se jeg er 63, men fed er jeg nu ikke :) 178/70 blot til info!

 

Efter at have læst dit svar til mig ( lort skrev du) og dit svar til Fisseslikkeren, tror jeg ikke det er dine mange tatoveringer der alene gør du bliver afvist - det er nok snarere hele din attitude. Du virker opfarende op og er yderst agressiv. 

 

Dette svar blot for at lade dig vide jeg læste hvad du skrev, samt forklare min baggrund for mit svar. 

Yderligere indlæg fra min side, i en streng med denne debattone, vil ikke forkomme. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu har jeg ikke orket at læse alt det engelske igennem, så det har jeg elegant sprunget over, men jeg synes, du har en fornuftig tilgang til tingene.

Det er fair nok, at du ikke modtager mænd over en vis alder - jeg ville selv være dumpet her - og det er også fair, at du ikke modtager mænd over en vis vægt - også her ville jeg sikkert være dumpet - og det er også helt fair, at du sætter dine egne grænser.

De skal dog bare meldes ud, så ingen render panden mod døren og føler sig kasseret af nogle ukendte, subjektive kriterier.

øh men det er jo subjektivt? Hamrende subjektivt. Jeg siger ikke nej til alle over 55 kun nogle. Jeg siger ikke nej til alle overvægtigte, kun nogle, der er forskelligt fra gæst til gæst, men jeg vil ikke skrive "modtager ikke gæster over 55" hvis det udelukker nogle som jeg gerne vil ha besøg af.

Og ja det er ufedt at blive afvist pga sit udseende og ja selvfølgelig tager man det personligt, der ER personligt. Ligesom når jeg bliver valgt til pga mit udseende. Vi har ikke sex med alt og alle og nej vi behøver faktisk overhovedet ikke forklare os selv, når vi afviser en person. Kan man med sikkerhed sige at man aldrig vil tage imod en over 50 så mener jeg også man skal skrive det..

  • Synes godt om 7

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg mener Ida har forklaret det hele på en udmærket måde. Der er så meget imellem sort eller hvidt som forbrugermanualer i annoncer eller på hjemmesider ikke kan dække ind. Lev med det og gå udenom de værste skuffelser gennem telefonisk eller anden kommunikation.

 

Siden har jo TS en udmærket pointe i at man alligevel kan have ret at vide hvorfor man ikke er velkommen. At skylde på at pigen har travlt duer jo ikke, om han kommer igen og igen...

 

At en akademiker af den Boriske rang ikke gider læse nogle linier på engelsk .... siger det i øvrigt noget om danskere eller kun om BX?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvad med en norm afvigelse, som først kommer til udtryk når jeg som mand har smidt tøjet - bør man måske oplyse herom?

 

Jeg er ret behåret på ryggen, pænt er det ikke, men jeg er aldrig blevet afvist, hverken af den grund eller af andre grunde. 

 

Kan det tænkes at der er piger der, hvis de fik det at vide som det første ville vælge at afvise mig, og som ikke gør det fordi at de først ser det når jeg har smidt tøjet.

 

Venlig hilsen

Rejsenetværk

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg mener Ida har forklaret det hele på en udmærket måde. Der er så meget imellem sort eller hvidt som forbrugermanualer i annoncer eller på hjemmesider ikke kan dække ind. Lev med det og gå udenom de værste skuffelser gennem telefonisk eller anden kommunikation.

 

Siden har jo TS en udmærket pointe i at man alligevel kan have ret at vide hvorfor man ikke er velkommen. At skylde på at pigen har travlt duer jo ikke, om han kommer igen og igen...

 

At en akademiker af den Boriske rang ikke gider læse nogle linier på engelsk .... siger det i øvrigt noget om danskere eller kun om BX?

 

Man har altså ikke ret til noget i den her branche, Bananas. 

Der er ikke nogen lovgivning, der giver dig ret til noget. Der er heller ikke nogen instans man kan klage til, hvis man føler sig dårligt behandlet. 

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg

Man har altså ikke ret til noget i den her branche, Bananas. 

Der er ikke nogen lovgivning, der giver dig ret til noget. Der er heller ikke nogen instans man kan klage til, hvis man føler sig dårligt behandlet. 

 

Det har du RET i Titman. Nu mener jo jeg ikke i juridisk mening, men i moralsk. Altså ikke at du har ret, det mener jeg i almindelig mening. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

øh men det er jo subjektivt? Hamrende subjektivt. Jeg siger ikke nej til alle over 55 kun nogle. Jeg siger ikke nej til alle overvægtigte, kun nogle, der er forskelligt fra gæst til gæst, men jeg vil ikke skrive "modtager ikke gæster over 55" hvis det udelukker nogle som jeg gerne vil ha besøg af.

 

Nej, men det er jo netop her det subjektive ligger.

 

En på 55,02 år ville du måske ikke bryde dig om at modtage, mens en på 58 ville falde i din smag. Det er sgu' svært at sætte objektive grænser.

 

En med en normalvægt kan vise sig at være en ren satan, mens en med et par kilo på sidebenene kan vise sig at være vennesælheden selv.

 

Jeg er selv kommet hos et par af toppigerne herinde, og selvom jeg ikke er nogen vårhare, hverken alders- eller kilomæssigt, er jeg da blevet budt velkommen. Måske fordi jeg har behandlet dem pænt?

 

Men hvorom alting er, så har du selvfølgelig ret til at sætte dine grænser. De kan så gå ved 55,0 år eller ved Y kilo.

De piger, jeg har besøgt, vil måske undre sig lidt over ligningen.

 

Men du er i din fulde ret. 

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

×
×
  • Create New...