Hop til indhold
Aruba

Dårlig stil af sexyclub, eventyrpigerne og pussygalores.

Recommended Posts

Tak for svar og uddybning af samme. 

 

Det jeg mente var - at det kunne være pigen ikke havde lyst til sex med sin tatovør  :wink:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja måske...

Eller fordi alle tre steder er rocker affilierede... Og man derfor for nogle af pigernes vedkommende er ekstra påpasselige med mænd, der har synlige ligheder med MC drengene...

 

Er det noget du ved 'for fact' - at de har sådanne relationer ?

 

Venligst

 

Spunsen/Bundstokken :geek:

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis du bliver afvist tre steder er der nok en grund.

Pigerne er da i deres soleklare ret til at afvise en kunde, på samme måde som jeg kan gå, hvis jeg ikke synes at pigen er min type.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest OliviaWild

Hej Aruba :-)

Du er mere end velkommen hos mig i Glostrup

Knus og kys fra Olivia

Del dette indlæg


Link til indlæg

.. husker ikke filmens navn .. men der var et eksempel på hvor galt det går når man ubetinget siger sandheden :)))

Den fjollede komedie "Liar Liar" eller det guldpalmevindende, seriøse drama "Sex, Lies and Video Tape"?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nok nærmere "the invention of lying" med Ricky Gervais ??

 

Meget sød film. Helt klart en god en til søndag aften ;)

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kan I ikke flyt det her til debate?

Kan du ikke?

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg

Syntes efterhånden at pigerne her hjemme er blevet lidt for kræsene, det er ikke en branche, hvor kræsenhed kommer en til gode. Jeg personligt fortrækker piger/kvinder der arbejder privat for jeg føler man får en meget bedre service. Jeg føler at pigerne på "bordellerne" er blevet lidt for "fine" det er ikke fordi de skal date fyren, det er vel et arbejde og hvis man går ind i sådan en branche skal man også være professionel.

Denne udtalelse er simpelthen så langt ude i hampen!

Jeg går stærkt ud fra, at i mænd ønsker at besøge velfungerende piger, der trives?! Hvis ja, så kan man ikke samtidig have denne holdning!

For at pigerne skal have sig selv med i dette job samt bevare gnisten og glæden for det, så kræver det lige præcis, at de lytter til deres mavefornemmelse og afviser lige præcis dem, der skal til. Om det så er 90%! Det der nemlig er professionelt er, at man kun tager de gæster ind, som man er sikker på, at man kan give en god oplevelse.

Jeg ville blive mere bekymret over en pige, som slet ikke afviste nogen. Så er der nemlig nok for store dollartegn i øjnene.

Så hvis en pige sorterer groft kommer det hende bestemt til gode, og jeg ser det som et sundhedstegn, og som at hun passer på sig selv og sætter en ære i kun at levere til topkarakter.

Redigeret af Nikita Darling
  • Synes godt om 16

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg går stærkt ud fra, at i mænd ønsker at besøge velfungerende piger, der trives?

 

 

Det er sgu sødt af dig, men hvor får du det fra. Læser du ikke med på EG?

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er sgu sødt af dig, men hvor får du det fra. Læser du ikke med på EG?

Jow... Men lad mig nu bevare min naive godtroenhed ;)

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er selvfølgelig træls at blive afvist. MEN 1000 gange hellere en afvisning end en elendig service hvor det bare handler om at få fyren til at komme, så han hurtigst muligt kan blive sendt ud af døren igen ;)

  • Synes godt om 5

Del dette indlæg


Link til indlæg

jeg elsker tats - så TS er meget velkommenhos mig... bare duk op med et stort smil - så er der fri bane :)

 

Det er klart at pigerne selv skal kunne vælge hvem de gerne vil være sammen med, men så skal det også stå klart og tydeligt HVEM de gerne vil være sammen med eller rettere sagt hvem de IKKE vil være sammen med.

jeg er en af dem der skriver at jeg modtager kun "skandinaviske" .. det er jeg nødt til at skrive ... i virkeligheden er det meget modificeret - for det er muslimer jeg ikke vil have inden for mine døre..

jeg har gjort 3 undtagelser nu... og fortrudt BITTERT... ingen muslim og dermed typisk mand af anden etnisk herkomst(arabere m.fl) kommer nogensinde i nærheden af mig igen...

der er ingen ende på hvor racistisk folk mener jeg er.. der er ingen ende på min politiske ukorrekthed.. men det tager jeg med.

Det er en af grundende til at jeg kan gå HELT op i limningen når jeg læser noget så stupidt som næste citat

 

Syntes efterhånden at pigerne her hjemme er blevet lidt for kræsene, det er ikke en branche, hvor kræsenhed kommer en til gode.

nå da - for kræsne... jamen selvfølgelig - vi skal da bare modtage dem vi med en vis risiko bliver behandlet dårligt af eller bare servicere mænd der får det til at vende sig i os at røre ved ??

jeg lover dig min kræsenhed kommer mig til gode makker.... for det første, så behøver jeg næppe slå mig fri en anden gang fordi jeg ikke igen har planer om at modtage mænd der har et særligt og specielt nedladende forhold til mig som GP

jeg behøver heller ikke frygte dårlige anmeldelser fordi jeg tager rub og stub ind selv om jeg på ingen måde har lyst til at give for 25 øre service fordi jeg generelt ikke er fan af at være sammen med en mand der kunne være min far eller bryder mig om at røre ved enorme deller

det kommer mig på alle måder til gode at jeg er kræsen for det sikrer at JEG er glad for mit job og at KUNDERNE får den service de betaler for!!

 

Jeg personligt fortrækker piger/kvinder der arbejder privat for jeg føler man får en meget bedre service.

ja hvorfor mon - FORDI de er kræsne sgu da..... sgu...

 

Jeg føler at pigerne på "bordellerne" er blevet lidt for "fine" det er ikke fordi de skal date fyren, det er vel et arbejde og hvis man går ind i sådan en branche skal man også være professionel.

Man er netop professionel når man er kræsen... det er et arbejde og når man har for 25 øre professionel stolthed, så vælger man de opgaver man kan løse til UG og dropper de opgaver man ikke kan løse..

jeg VIL ikke løse den opgave der hedder muslimer... for jeg har mit helbred kært... 3 gange med grimt udkomme er nok for mig

jeg KAN ikke løse den opgave der hedder stærk overvægt - jeg bryder mig ganske enkelt ikke om det.. kunden får ikke mit bedste og så skal jeg ikke forsøge at bilde nogen ind at det er en god ide at vælge mig

men en ung mand med tats over det hele ... og med lyst til fræk sex... JA TAK :)

PS - hvis man har en feature på kroppen man har en formodning om kan diskvalificere en hos pigen - så spørg dog inden !! :)

  • Synes godt om 5

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Alle herinde der har prøvet at blive afvist, jeg oplevede det for nogle år siden, tlf. damen meddelte mig at pigen var blevet dårlig,

jeg følte mig som , ja jeg ved ikke hvad, men fik så et tilbud, den anden pige, med rabat, betalt af den pige jeg  skulle have mødt, eller en ny aftale,

også med afslag på prisen, jeg valgte det sidste, hvilket har givet mig mange gode oplevelser,.

Ja det var et svar som jeg ikke ønskede lige der, og jeg blev , ja hvad blev jeg, skuffet, sur, troede selv at jeg var OK.

Mødte trofast op til næste aftale :-P  Hvilket har givet mig mange dejlige timer :-P

 

Har selv lige været ude for at jeg måtte aflyse et besøg, troede på at jeg nok skulle blive rask, Influenza, ja jeg gik bare ned, ventede til dagen,

 ringede og forklarede, hun kom forbi, vi fik snakket, jeg gav en kompensation for at jeg ikke havde reageret før, jeg håbede, men jeg tog fejl.

Alt i alt, var det for mig, et møde der betød, lige så meget, som hvis vi havde haft sex, en bekræftelse på min person.

 

Tak til Dig, søde,

  • Synes godt om 4

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg har mellemøstlig baggrund og er aldrig blevet afvist da jeg besøgte de danske kliniker i Kbh. Jeg besøgte dem da jeg var i start tyverne (nu er jeg i slut tyverne) og tænkte faktisk aldrig tanken, at jeg kunne blive afvist. Fik en kæreste og stoppede mine besøg på klinikker. Så her for et år siden, startede jeg igen da jeg blev single. Må indrømme at efter at have opdaget Eroguide og læst at man bliver afvist for at have en mellemøstlig baggrund og kan også se på pigernes profil at flere skriver, kun skandinaviske mænd. Så er jeg stoppet med at besøge danske piger. Nu bliver det kun ungarske og de er også søde nok, men det var noget andet med de danske :)

Nu tænker i nok at jeg bare kan ringe og spørge om pigen modtager mellemøstlige mænd. Det ødelægger det for mig og hvis jeg får et nej eller flere.

Ps. Er ærgerlig over at Nikita Darling er stoppet! Whyyyyy :'(

Nå, min point er at ungarske piger med høj sandsynlighed ikke afviser dig, og de er ganske smukke og søde :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg synes det er fint nok at piger afviser de typer, de ikke vil servicere. Men det er god stil, at fortælle hvorfor de afviser en kunde.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Summa sumarum: spørgsmålet er, hvilken konklusion, Aruba drager af alt dette her - og hvordan han vil tackle situationen næste gang.

 

Min objektive mening er, at Aruba vil få de bedste resultater ved for fremtiden at gøre opmærksom på årsagen til de problemer, han tidligere har haft, med at komme ind til pigerne. :)

 

Altså at sige noget lignende som "Jeg har store tatoveringer over det hele - vil det være noget problem?", når han ringer til klinikkerne.

 

Så har Aruba sit på det rene og har gjort, hvad han kan.

 

Personligt ville jeg ikke gå så højt op i, at han er blevet afvist med en løgn al den stund, at han jo alligevel er blevet klar over, hvad årsagen til afvisningerne har været. Vi er her jo ikke for at dømme pigerne på deres moral - men for at gøre helt andre ting med/ved/sammen med dem. :-P

 

Og ja - selvfølgelig er det ærgerligt - men det hjælper nok ikke så meget at bitche over det herinde, når det kommer til stykket...

 

Endelig vil jeg nok lige "anholde" den dér med, at det er Sexyclub's, Eventyrpigerne's og Pussy Galores' skyld, som antydet står i overskriften - det er jo den enkelte pige og ikke klinikken som helhed, der har afvist Aruba i situationerne. :wink:

  • Synes godt om 2

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Det må da være nederen at blive afvist af en prostitueret.

Troede egentlig ikke det forekom. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Udfra din opførsel herinde så undre det mig ærligt talt ikke at du netop oplever spadser kunder hvergang og hele tiden. What goes around comes around.

jeg elsker tats - så TS er meget velkommenhos mig... bare duk op med et stort smil - så er der fri bane :)

jeg er en af dem der skriver at jeg modtager kun "skandinaviske" .. det er jeg nødt til at skrive ... i virkeligheden er det meget modificeret - for det er muslimer jeg ikke vil have inden for mine døre..

jeg har gjort 3 undtagelser nu... og fortrudt BITTERT... ingen muslim og dermed typisk mand af anden etnisk herkomst(arabere m.fl) kommer nogensinde i nærheden af mig igen...

der er ingen ende på hvor racistisk folk mener jeg er.. der er ingen ende på min politiske ukorrekthed.. men det tager jeg med.

Det er en af grundende til at jeg kan gå HELT op i limningen når jeg læser noget så stupidt som næste citat

nå da - for kræsne... jamen selvfølgelig - vi skal da bare modtage dem vi med en vis risiko bliver behandlet dårligt af eller bare servicere mænd der får det til at vende sig i os at røre ved ??

jeg lover dig min kræsenhed kommer mig til gode makker.... for det første, så behøver jeg næppe slå mig fri en anden gang fordi jeg ikke igen har planer om at modtage mænd der har et særligt og specielt nedladende forhold til mig som GP

jeg behøver heller ikke frygte dårlige anmeldelser fordi jeg tager rub og stub ind selv om jeg på ingen måde har lyst til at give for 25 øre service fordi jeg generelt ikke er fan af at være sammen med en mand der kunne være min far eller bryder mig om at røre ved enorme deller

det kommer mig på alle måder til gode at jeg er kræsen for det sikrer at JEG er glad for mit job og at KUNDERNE får den service de betaler for!!

ja hvorfor mon - FORDI de er kræsne sgu da..... sgu...

Man er netop professionel når man er kræsen... det er et arbejde og når man har for 25 øre professionel stolthed, så vælger man de opgaver man kan løse til UG og dropper de opgaver man ikke kan løse..

jeg VIL ikke løse den opgave der hedder muslimer... for jeg har mit helbred kært... 3 gange med grimt udkomme er nok for mig

jeg KAN ikke løse den opgave der hedder stærk overvægt - jeg bryder mig ganske enkelt ikke om det.. kunden får ikke mit bedste og så skal jeg ikke forsøge at bilde nogen ind at det er en god ide at vælge mig

men en ung mand med tats over det hele ... og med lyst til fræk sex... JA TAK :)

PS - hvis man har en feature på kroppen man har en formodning om kan diskvalificere en hos pigen - så spørg dog inden !! :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

akkurat lige som kunderne, har pigerne lov til at afvise 

 

vi forlader gerne stedet med fjollede bemærkninger 'som skal lige hente penge først' og 'glemte P-skiven', som ikke er ærlige, men bruges ud fra at vi ikke ønsker at være sammen med GP'en

 

pigerne har enkelte muligheder, uden at støde kunden for meget, så det må ( læs skal ) vi bare acceptere

 

jeg forstår udmærket de piger som skrive 'kun skandinaviske mænd' og i min optik er det de piger som kan vælge, hvorimod pigerne fra østlandene, nok er styret lidt anderledes og ikke har nogen valgmulighed.

 

men HUSK at vi som kunder stadig kommer i intim nærkontakt med piger vi sikkert ikke kunne 'komme i bukserne på' på andre måder 

 

jeg elsker alle de piger som gør det muligt for fjolser som mig at møde skønne skønne piger, valgt ud fra mine ønsker

 

TAK piger og STORT KYS til jer alle, både brune, blege, gule, små, store, tykke & smalle

  • Synes godt om 5

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Aruba.

Kan godt følge det, du skriver.. Men synes det er syndt at du udstiller stedet, på den måde. Jeg arbejder på PG, og når jeg afviser gæster, er det ikke på grund af alder, fedme, rødt hår, dårlig hud, mørk hud, dreedlooks, piercinger eller tatoveringer.. Hos mig får de vist døren, hvis de er arrogante, hvis de mener, at jeg lige skal lave en piruet eller lige vise dem missen, inden vi er "gået" igang.

Nu kan jeg ikke sige, hvad der er sket med pigen den dag, da jeg ikke jobber hver dag.

Men en anden gang, så anmeld pigen og ikke stedet, medmindre du mener at vi måske har brug for en elektriker eller en rengøringsdame i huset..

  • Synes godt om 5

Del dette indlæg


Link til indlæg

liar liar , fjollet men pointer alligecel ud svagheden og problemet med den rene sandhed :) . jeg er selv en som går meget højt op i sandheden , men må også erkende at til tider må man tviste sine ord ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Trinetease

Det var så dagens mest ubegavede svar.. Jeg prøver bestemt ikke hårdnakket på noget - men se hvis jeg var taget derud igen en anden dag og blevet afvist igen fordi jeg ikke havde fået et ærligt svar? Og hvad er normalt? Hvis man nu har en stor næse? Eller er skaldet?

Så hvis du drev en klinik så ville du afvise alle der ikke lignede Brad Pitt?

Det er bestemt ikke noget pladder.

Jeg afviser faktisk rocker typer og unge under 25.

Og det er der rigtigt mange piger som gør.

Hvis du er tattovør kan det så tænkes at du måske er blevet genkendt?

Det er en meget lille branche så muligheden er der vel?

Ingen piger ønsker at løbe ind i nogen de evt kender eller som kender nogen de kender.

Hvorfor oplyser du ikke om dine tattoveringer INDEN du kommer ?

Så spare du en evt lang køretur og en skuffelse.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Er det ikke på tide, at Sexyclub kommer med en kommentar? Så længe vi ikke kender forløbet set med pigens øjne - og hendes begrundelse for at takke nej, så er diskussionen baseret på antagelser og fordomme.

 

Allo-allo

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvorfor oplyser du ikke om dine tattoveringer INDEN du kommer ?

Så spare du en evt lang køretur og en skuffelse.

 

Skulle vel ikke være nødvendigt, medmindre pigen decideret har gjort opmærksom på at at hun ikke ønsker besøg af personer med tattoveringer - har hun evt. selv tattoveringer, må man også nærmest gå ud fra at det ikke er et problem - medmindre altså at det er en af hendes egne tattovører  :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

×
×
  • Create New...