Hop til indhold
Aruba

Dårlig stil af sexyclub, eventyrpigerne og pussygalores.

Recommended Posts

Guest Michelangelo

Udover det så er det ikke logisk, at klinikpiger skulle være mere kræsne... Det kommer jo an på pigens præferencer, og ikke hvor hun befinder sig.

 

 

Det har du ret i.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg er som p/d blevet ret god til at høre hvilken type det er, som kontakter mig, og sorterer en del der. Gider jo ikke dårlige oplevelser. Har haft besøg af en overtatoveret tatovør i Slagelse- kunne høre på hans stemme at han var helt nede på jorden :)

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Mette Tøsen

Indrømmet, jeg har ikke læst hvert enkelt indlæg i den her 7 sider lange tråd.

 

Men mit lille besyv til trådstarter er: Det er altid god stil at skrive et par linjer om sit udseende/alder a'la "30 år, kraftig af bygning, mørkhåret, meget tattoveret" f.eks. fordi så kan pigen nemlig sige "Uf, tatoveringer, nej fy føj det kan jeg ikke lide"

 

Men kan godt forstå du ikke synes det er fedt at blive løjet overfor på den måde, nemlig med henblik på eventuelt spildt tid i fremtiden.

 

Kom forbi mig - her er tatoveringer intet problem! Be'r blot om at du ikke står foran min dør og ligner en rocker/pusher/totalt vildt ubehageligt kriminel type, da den diskrete del af mit privat/diskret koncept så ryger en smule fløjten ;) Tag en langærmet på f.eks. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Nu er det jo sådan at pigerne heldigvis er der af egen fri vilje, og derfor helt og aldeles selv bestemmer hvem de vil have sex med. 

Det kan være pigerne egentlig ikke har noget i mod tatoveringer, men hvis du måske samtidig er et muskelbundt kan du virke skræmmende på dem?! hvor en tynd fyr med mange tatoveringer, eller et muskelbundt uden tatoveringer måske ser harmløs ud? Derfor kan det være svært at skrive på pigens profil hun ikke er til det..

Og skulle man skrive alt hvad pigerne er til og ikke er til, bliver man nok aldrig helt færdig..

Jeg vurderede altid gæsterne når jeg så dem. Og der ku folk blive afvis uden jeg ku komme med en egentlig begrundelse, det var bare en mavefornemmelse. 

Og husk de fleste steder har overvågnings kamera, så i er set selvom i ikke har set pigen..

.

  • Synes godt om 2

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Generelt (og læg mærke til, at jeg skriver generelt) så vil pigerne gerne have, at vi som kunder, når vi står i døren, er ærlige og siger fra, hvis vi ombestemmer os pga. pigens udseende, i stedet for at sige at vi lige skal hente penge i automaten.

Det samme gælder, for mit vedkommende, hvis pigerne tænder af på mig og ikke vil være sammen med mig.
Det er 100% fair, men vær ærlig i stedet for at finde på historier.

Så forhåbentlig kan vi alle lære af denne historie og have den i baghovedet.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Okay. Gammel tråd der er vækket til live igen men vil alligevel lige give min mening til kende. Som i tidligere tråde omkring alkohol indtag og lignende vil jeg gerne påpege at vi som piger står i en situation hvor vi er meget sårbare og skal være intime med mænd vi ikke kender. Det er svært at være åben og intim og samtidig bange. Hvis en pige føler sig intimideret af dine tusser så fair nok med at hun ikke har lyst til at være intim med dig. Jeg gå ind til alle mine gæster i håbet om at give dem den bedste oplevelse hvis jeg på forhånd kan se at det ikke vil være muligt for mig så vælger jeg selvfølgelig at lade den "business" overgå til en anden der kan gøre det bedre end mig i pågældende situation (Dette er dog endnu ikke sket;-)). Der er intet fedt ved en dårlig oplevelse hverken for mig eller min evt gæst. 

 

Til spørgsmålet omkring ærlighed så ja. Det er ikke fedt hvis du er blevet stukket en løgn. Men vi som piger kender om nogen den gamle "jeg skal lige stille p-skiven" eller "jeg skal lige hen og hæve penge". Og det skal ikke på nogen måder være en undskyldning but "that's the name of the game". Måske har pågældende pige ikke haft en specifik grund til afvisningen eller, som andre har sagt, måske har hun kendt dig. Det da skide ærgerligt at du er kørt forgæves, men du har så opdaget at du måske skal nævne tusserne i telefonen. Hvilket er en lektie vellært hvis det er sket flere gange for dig. Nogle af os har også en type vi helst ikke tager imod fordi det faktisk er en type som vi f.eks kan falde for. Believe it or not, vi er kun mennesker også. 

 

Når men alt det ævl og bævl lagt til side så håber jeg da det lykkedes dig at finde en pige der ville tage imod dig;-). Ellers er du da velkommen. 

 

Knus Jennifer

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Runaldo

Gaffatape over alle tatoveringerne og så bare afsted! Bank den i bund!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

×
×
  • Create New...