Hop til indhold
Aruba

Dårlig stil af sexyclub, eventyrpigerne og pussygalores.

Recommended Posts

Så skete det igen, jeg kørte hele vejen til Sorø (50 minutters kørsel hver vej) for at blive afvist på grund af mit udseende.. Nu er det 3 gang det er sket inden for 14 dage , inden det var det hos SexyClub.. Jeg syntes simpelthen ikke det kan være rigtigt at man bliver behandlet sådan.. 
Jeg er på ingen måde grim, usoigneret, ubegavet eller ubehøvlet - tværtimod er jeg altid ydmyg og utrolig høflig og en ganske pæn fyr i slut 20'erne.. Min eneste "forbrydelse" er tilsyneladende at jeg er meget tattoveret (ikke i hovedet)

Prøvede hos pussygalores at have bestilt tid, kørte de 45 minutter derind - blev taget imod af telefondamen og vi smalltalkede lidt og jeg blev vist ind i værelset og fik at vide at pigen ville være der kort efter.. Så går der 5 minutter så kommer telefondamen tilbage og fortæller at pigen desværre har fået et akut tilfælde af Migræne og var taget hjem..

Så svarer jeg "Okay og det har intet med mit udseende at gøre? For så vil jeg hellere bare have det at vide så jeg ikke kommer forgæves en anden gang?"

Men det havde det ikke - okay tænkte jeg og kørte hjem igen.. Da jeg sidder i bilen ringer jeg derind igen med et andet navn og spørger om den pågældende pige er ledig og svaret var "Ja jeg kommer bare"

Jeg gider ikke at udlevere hvilke piger det drejer sig om da jeg ikke er ude på at starte en mudderkastning, men jeg syntes fandme det er for ringe.. 
Visse piger skriver "Tager kun imod skandinaviske gentlemen" eller "Tager imod gentlemen over 30" 

Jeg håber at ejerne af de forskellige klinikker læser med og opdaterer deres hjemmeside så der står "Tager ikke imod tattoverede fyre" eller lign.

Det var lige dagens sure opstød

Og selvfølgelig skal pigerne have lov til at sige nej, men for pokker - uden at de overhovedet har mødt el. set mig på andet end et grumset overvågningskamera?

God weekend til jer andre glade kneppere :)

  • Synes godt om 7

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Der er en del mennesker, mig selv iberegnet, der føler voldsom afsky for overtatoverede kroppe.

Det må du acceptere, når du vælger at udsmykke din krop på den måde.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Kan det være at hun kender dig og derfor ikke havde lyst til at have sex med dig? Spurgte hun dumt.  :blink:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kom en tur til Randers/Aarhus..... Jeg er hel vild med tattoveringer ;-) Her vil du IKKE blive afvist, men nærmere nærstuderet af mig. Griner :-D

  • Synes godt om 2

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så går der 5 minutter så kommer telefondamen tilbagearrow-10x10.png og fortæller at pigen desværre har fået et akut tilfælde af Migræne og var taget hjem..

Så svarer jeg "Okay og det har intetarrow-10x10.png med mit udseende at gøre? For så vil jeg hellere bare have det at vide så jeg ikke kommer forgæves en anden gang?"

Men det havde det ikke - okay tænkte jeg og kørte hjem igen.. Da jeg sidder i bilen ringer jeg derind igen med et andet navnarrow-10x10.png og spørger om den pågældende pige er ledig og svaret var "Ja jeg kommer bare"

God weekend til jer andre glade kneppere :)

 

Rød markering - Føj en svinestreg, og ganske useriøst da pigen ikke har hilst på dig, og kun fået beskrivelse af tredie personarrow-10x10.png. det mindste hun kunne var da at holde sig til sandheden

Stedet har åbenbart ikke respekt for at dinarrow-10x10.png spildte tid, men det gælder så åbenbart kun den modsatte vej.

 

Venligst Landsbytossen - stadig uden smart phone  :(

Redigeret af BigDick
  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg

Bly nej ingen af pigerne har kendt mig, eller mødt mig :) 

Og Aarhuselsker, jeg ved ikke hvorfor jeg gider at svare dig når du tilsyneladende prøver at starte noget dumt.. Du skal ikke fortælle mig at unge piger i 20'erne der selv er tattoveret føler "voldsom" afsky overfor tattoveringer men at de syntes ældre svært overvægtige mænd er super sexede.. Det er nok ikke der den ligger, og hvis du nu havde læst hvad jeg havde skrevet så skriver jeg at alle har lov at sige nej, men at de bør skrive det på deres hjemmeside hvis pigerne ikke ønsker besøg af tattoverede fyre.


Og ja det gik lige op for mig at jeg havde smidt den i det forkerte forum - disse steder ligger naturligvis på Sjælland

  • Synes godt om 4

Del dette indlæg


Link til indlæg

Aruba som skrevet længere oppe af Malou, så er du meget velkommen i jylland :D ..

 

 

 

havde du sagt på forhånd at du havde mange tatoveringer? måske det kunne være en god ide næste gang så du ikke kører forgæves :) 

  • Synes godt om 3

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kom en tur til Randers/Aarhus..... Jeg er hel vild med tattoveringer :wink: Her vil du IKKE blive afvist, men nærmere nærstuderet af mig. Griner :grin:

Det passer da perfekt da jeg er i Århus i hverdagene i forbindelse med arbejde - men på djævleøen i weekenderne  :-P  Du må meget gerne sende mig en PM hvor du kan træffes! :wink:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis du helt positivt ved det er grundet dine tatoveringer du er blevet afvist allerede ved mødet hvor du jo stadig har været påklædt, så må du jo have meget synlige tusser op ad halsen og måske 'full sleves' ud over håndled og 'fuck your' på knoerne - så kan jeg s'gu godt forstå at nogle piger har nogle voldsomme forbehold. Jeg må indrømme at 'kundepotentiale' der kommer i min butik med den fremtoning når heller ikke at blive kunder hos mig.
Vælger man en kropsudsmykning man ved virker intimiderende på andre mennesker må man være mand/kvinde nok til at tage konsekvenserne uden at kny. 

Jeg sidder lige nu og ser et interview med to ansigtovertatoverede der sidder og vil ynkes over de diskrimineres grundet deres tusser - de har selv truffet valget.

 

I min branche er der en udbredt 'dresscode' der bl. a. forbyder synlige piercinger og tatoveringer - DET har så pisset mig af  - vi er jo nødt til at forholde os til den tid vi lever i, med en enkelt undtagelse har alle mine medarbejdere 'tusser', det synes jeg er ok , så længe de er rimeligt diskrete, et initial bag ørene , en tatoveret fingerring osv, er ok - vi har jo alle forskellige grænser.  Vi har en lokal aftale om at synlige tusser ikke må have intimiderende budskaber, skal være ensfarvede og må ikke dækker mere end ca 10% af pgl. kropsdel. dvs. bloddryppende daggerter, dødningehoveder o. lign. er nogo

 

Venligst

Spunsen/Bundstokken  :geek:

Redigeret af Bundstokken
  • Synes godt om 4

Del dette indlæg


Link til indlæg

Aruba som skrevet længere oppe af Malou, så er du meget velkommen i jylland :D ..

 

 

 

havde du sagt på forhånd at du havde mange tatoveringer? måske det kunne være en god ide næste gang så du ikke kører forgæves :)

Næh det havde jeg ikke - men det gør jeg da fremover :) 

Havde aldrig drømt om at blive afvist på klinik hvor alt i forvejen er sådan lidt (pas på med ordvalget Aruba  :D ) undercover/suspekt med falske navne osv. 

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jo, men Bundstokken problemet er jo ikke at manden bliver afvist på grund af sine tatoveringer, men at de lyver om årsagen til at han bliver afvist. Hvorfor ikke bare sige sandheden?

  • Synes godt om 5

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Der er en del mennesker, mig selv iberegnet, der føler voldsom afsky for overtatoverede kroppe.

Det må du acceptere, når du vælger at udsmykke din krop på den måde.

Ja. :)

Men han fortjener også et ærligt svar og de lyver ham lige op i ansigtet. GPerne har skrevet herinde at de gerne vil have ærlige svar når vi afviser dem, det gælder også den modsatte vej. ;)

Det er jo også det der med rette gør ham lidt sur ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis du helt positivt ved det er grundet dine tatoveringer du er blevet afvist allerede ved mødet hvor du jo stadig har været påklædt, så må du jo have meget synlige tusser op ad halsen og måske 'full sleves' ud over håndled og 'fuck your' på knoerne - så kan jeg s'gu godt forstå at nogle piger har nogle voldsomme forbehold. Jeg må indrømme at 'kundepotentiale' der kommer i min butik med den fremtoning når heller ikke at blive kunder hos mig.

Vælger man en kropsudsmykning man ved virker intimiderende på andre mennesker må man være mand/kvinde nok til at tage konsekvenserne uden at kny. 

Jeg sidder lige nu og ser et interview med to ansigtovertatoverede der sidder og vil ynkes over de diskrimineres grundet deres tusser - de har selv truffet valget.

 

Venligst

Spunsen/Bundstokken  :geek:

Vi er ganske enige langt hen ad vejen, men nej der er nu ingen af mine tattoveringer der virker intimiderende vil jeg sige, ej heller står der hverken Fuck You el. ACAB nogen steder på min krop, jeg har nogle japanske fisk tattoveret osv. Intet 90'er tribal eller hvad man nu må forbinde med bandekriminalitet - og hvad du har af samarbejde med dine kunder syntes jeg ikke kan sammenlignes her, jeg er tattovør og det er min levevej.

Klinikkerne mister ikke omsætning/kunder af at have mig som gæst hvilket jeg formoder er det du frygter hvis jeg var ansat i Netto eller Danske Bank

  • Synes godt om 2

Del dette indlæg


Link til indlæg

Vi er ganske enige langt hen ad vejen, men nej der er nu ingen af mine tattoveringer der virker intimiderende vil jeg sige, ej heller står der hverken Fuck You el. ACAB nogen steder på min krop, jeg har nogle japanske fisk tattoveret osv. Intet 90'er tribal eller hvad man nu må forbinde med bandekriminalitet - og hvad du har af samarbejde med dine kunder syntes jeg ikke kan sammenlignes her, jeg er tattovør og det er min levevej.

Klinikkerne mister ikke omsætning/kunder af at have mig som gæst hvilket jeg formoder er det du frygter hvis jeg var ansat i Netto eller Danske Bank

 

Du kommer som gæst til en pige der ikke kender dig, kan du ikke forestille dig en stor voksen mand med - måske - store tusser kan virke skræmmende på hende og at det vil virke meget grænseoverskridende for hende at skulle være intim med dig ?

Jeg fravælger også piger jeg ser have tatoveringer der kan give mig assosiationer til tilhørsforhold til grupper jeg afskyr som pesten.

 

Jeg har oplevet piger studse lidt over min ret stor tusch og mine piercinger når tøjet kommer af og selvom de på forhånd signalerede en god kemi har de ændret attitude når 'udsmykningen' er kommet frem i lyset.

 

Venligst

 

Spunsen/Bundstokken  :geek:

  • Synes godt om 2

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Du skal også være hjertelig velkommen hos mig det er helt sikkert elsker tatoveringer og har også en del selv  :wub:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jo Bundstokken ;)

Du springer Langes indlæg til dig over. Er det okay at vi lyver overfor hinanden når en af parterne afviser den anden ? Jeg foretrækker ærlighed formuleret på en pæn måde. Så får kunden eller pigen ren besked. ;)

Vi ved jo faktisk ikke om det er tatoveringerne der er årsagen. Vi gætter alle på det, men det kunne måske være alder, øvrigt udseende eller noget andet. Ærlighed må da være vejen frem, og så må man jo respektere pigen eller kundens afvisning. Det er nok de færreste der alligevel vil finde det fedt at have sex med en anden som inderst inde helst vil være fri :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

I will never understand why it's so hard for the kliniks to just write out everything on the girls profiles that they are or aren't willing to do.

If you only want to meet scandinavian men, write it on the profile. If you only offer certain sexual favours, write it on the profile, etc.

 

The amount of time wasted for both parties involved must be staggering due to this unwillingness to just be upfront about likes and dislikes of each lady.

There is no need for such secrecy, and almost misinformation in some cases. So I agree with you Aruba, it is very "dårlig stil" of the kliniks that continue to keep the customer in the dark until the last second almost.

 

I feel that being totally upfront about what each girl is willing to do or not do is the least the kliniks can do for a potential customer.

 

Just wanted to add that I totally respect each lady's limits in any way they see fit, I just feel it shouldn't be this hard to know the limits.

Why must the burden of finding out the limit be placed on the customer when it's the ladies that impose the limits?

I feel they should be upfront about it on their klinik profiles to save everyones times.

Redigeret af Alan
  • Synes godt om 3

Del dette indlæg


Link til indlæg

Dårlig stil af klinikkerne.

Efter min mening, så har man altid ret til at få en begrundelse af vide ved sådan en afvisning.

 

 

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg

Du kommer som gæst til en pige der ikke kender dig, kan du ikke forestille dig en stor voksen mand med - måske - store tusser kan virke skræmmende på hende og at det vil virke meget grænseoverskridende for hende at skulle være intim med dig ?

Jeg fravælger også piger jeg ser have tatoveringer der kan give mig assosiationer til tilhørsforhold til grupper jeg afskyr som pesten.

 

Jeg har oplevet piger studse lidt over min ret stor tusch og mine piercinger når tøjet kommer af og selvom de på forhånd signalerede en god kemi har de ændret attitude når 'udsmykningen' er kommet frem i lyset.

 

Venligst

 

Spunsen/Bundstokken  :geek:

 

Nu er det jo det at pigen IKKE har mødt brugeren og derfor dette det drejer sig om, at stedet lyver, mht. begrundelsen, brugeren harcelerer over, og da med rette. Men ærlighed går åbenbart kun den ene vej.

Vil jo være praktisk hvis indlægsskribenterne kunne forholde sig KUN til dette, da DET er dette indlægget handler om,i stedet for at skyde med spredehagl.

 

Venligst Landsbytossen - stadig uden smart phone  :(

  • Synes godt om 2

Del dette indlæg


Link til indlæg

Man bør overveje hvilke signaler man sender med sit tøj og anden kropsudsmykning. Jeg synes at det er helt i orden at afvise folk der ikke ser normale ud. Og jeg kan godt forstå hvorfor de lyver på det sted. Det gør de jo for ikke at gøre nogen kede af det. Hvem regner da også med at en afvist kunde er så udspekuleret at han hårdnakket forsøger igen efter en afvisning?

 

Hvis det var mig der var prostitueret eller drev en klinik så ville jeg da også frabede mig bl.a. rockertyper, høje lange bøverter, usoignerede typer, unge under 25 osv.

 

 

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jo Bundstokken ;)

Du springer Langes indlæg til dig over. Er det okay at vi lyver overfor hinanden når en af parterne afviser den anden ? Jeg foretrækker ærlighed formuleret på en pæn måde. Så får kunden eller pigen ren besked. ;)

Vi ved jo faktisk ikke om det er tatoveringerne der er årsagen. Vi gætter alle på det, men det kunne måske være alder, øvrigt udseende eller noget andet. Ærlighed må da være vejen frem, og så må man jo respektere pigen eller kundens afvisning. Det er nok de færreste der alligevel vil finde det fedt at have sex med en anden som inderst inde helst vil være fri :)

 

Det var ikke tilsigtet at ignorere Lange, jeg havde bare overset det i min iver med at redigere min kommentar  :)

 

Og jo - selvfølgelig skal vi være ærlige og fortælle hvorfor vi afviser en person vi har et dårligt indtryk af, men kan det ikke være svært en gang imellem ?

Hvordan mon det er for en pige at skule afvise os der er måske 40 kg tungere og 40 cm højere end de selv  :???: 

Jeg husker en gang hvor jeg måtte være ærlig overfor et stort ansigttatoveret 'brød' i fyrrene og fortælle ham et jeg ikke forventede at kunne abstrahere fra hans fremtoning i mit arbejde med ham og at han derfor måtte finde en anden leverandør - det var han s'gu ikke begejstret for - men han måtte jo acceptere det, Men det var da ikke uden sommerfugle i maven og jeg havde da en vis frygt for efterfølgende repressalier.

Venligst

Spunsen/Bundstokken :geek:

Redigeret af Bundstokken

Del dette indlæg


Link til indlæg

Når man stiller et spørgsmål, skal man have overvejet, om man vil kende svaret. Generelt er mennesker høflige og vil ikke fornærme nogen. Derfor bruges hvid løgn i høj grad mange steder.

Personligt ville jeg have det svært med at blive afvist med, at jeg er for grim eller for fed. Min alder taget i betragtning ville jeg acceptere for gammel. Det er pigens valg, hvem hun vil betjene, men hun vil også gerne virke høflig - derfor den hvide løgn.

Hvor mange af jer har i øvrigt fortalt grunden til, at I måske gik tidligt fra job eller mødte senere, at I var hos en GP?

Har man været ude for at blive afvist af flere forskellige piger, så må man gå i gang med selvransagelse og prøve at finde mulige årsager, som man så kan nævne forud for næste besøg.

En større detaljeret beskrivelse af, hvad man som GP ikke vil acceptere, vil bare gøre annoncen sværere at læse og forstå. Det kan ende som en amerikansk manual, hvor begrænsninger og ansvarsfraskrivelser fylder mere end selve brugsanvisningen.

  • Synes godt om 2

Del dette indlæg


Link til indlæg

I will never understand why it's so hard for the kliniks to just write out everything on the girls profiles that they are or aren't willing to do.

If you only want to meet scandinavian men, write it on the profile. If you only offer certain sexual favours, write it on the profile, etc.

 

The amount of time wasted for both parties involved must be staggering due to this unwillingness to just be upfront about likes and dislikes of each lady.

There is no need for such secrecy, and almost misinformation in some cases. So I agree with you Aruba, it is very "dårlig stil" of the kliniks that continue to keep the customer in the dark until the last second almost.

 

I feel that being totally upfront about what each girl is willing to do or not do is the least the kliniks can do for a potential customer.

 

Just wanted to add that I totally respect each lady's limits in any way they see fit, I just feel it shouldn't be this hard to know the limits.

Why must the burden of finding out the limit be placed on the customer when it's the ladies that impose the limits?

I feel they should be upfront about it on their klinik profiles to save everyones times.

 

Det måtte jo være pissetræls det Aruba været ude for. Og fejt og konfliktsky af klinikkerne/pigerne at ikke oplyse om grunden. Men hvis du nu har været med til det nogle gange Aruba, så er det jo bare at lære af erfaringen, og oplyse om dine tatoveringen næste gang.

 

At pigerne og klinikkerne, som Alan foreslår, skulle oplyse om alt i sin markedsføring, bliver jo også temmelig negativt. Personligt gider jeg aldrig læse annoncer hvor pigen har travlt med at oplyse om alt og alle hun ikke er til. Det skaber næppe positive forventninger til pigen.

 

Det er jo bare sådan at alle vi som en eller anden måde afviger fra normen, må være beredt på at det ikke altid åbner døre - enten det er til klinikker, eller andre forretninger. Det lærer man at håndtere og lader være med at ynke.

  • Synes godt om 3

Del dette indlæg


Link til indlæg

det kan jo også tænkes at pigerne er bange for at falde pladask for dig pga bad boy looket  :D

  • Synes godt om 5

Del dette indlæg


Link til indlæg

Man bør overveje hvilke signaler man sender med sit tøj og anden kropsudsmykning. Jeg synes at det er helt i orden at afvise folk der ikke ser normale ud. Og jeg kan godt forstå hvorfor de lyver på det sted. Det gør de jo for ikke at gøre nogen kede af det. Hvem regner da også med at en afvist kunde er så udspekuleret at han hårdnakket forsøger igen efter en afvisning?

 

Hvis det var mig der var prostitueret eller drev en klinik så ville jeg da også frabede mig bl.a. rockertyper, høje lange bøverter, usoignerede typer, unge under 25 osv.

Det var så dagens mest ubegavede svar.. Jeg prøver bestemt ikke hårdnakket på noget - men se hvis jeg var taget derud igen en anden dag og blevet afvist igen fordi jeg ikke havde fået et ærligt svar? Og hvad er normalt? Hvis man nu har en stor næse? Eller er skaldet?

Så hvis du drev en klinik så ville du afvise alle der ikke lignede Brad Pitt? 

  • Synes godt om 2

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

×
×
  • Create New...