Hop til indhold
Aruba

Dårlig stil af sexyclub, eventyrpigerne og pussygalores.

Recommended Posts

Det var så dagens mest krænkende og alternativt intelligente svar. Jeg vil ikke nedlade mig til at kalde mennesker jeg ikke kender for ubegavede. Det vinder man aldrig noget ved i en debat. Kan du have en god dag og så bare handle et andet sted hvor de er vilde med typer som dig.

Bemærk, ingen af jer kalder den anden for ubegavet. Selv begavede mennesker kan skrive noget ubegavet. Det sker fx også for mig en sjælden gang imellem.

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det gjorde jeg faktisk også :mellow: Og så tørrede telefondamen den af på pigen, og sagde at det var fordi hun var bange for at kende mig.. Men det ved jeg med sikkerhed ikke passer, for den pågældende pige havde MEGET store bryster og jeg kender ingen der kunne prale med sådan et sæt.. Og naturligvis skal pigerne da have lov at beholde deres anonymitet men så sig det istedet - for pokker jeg var blevet sur hvis jeg var kørt derind en anden gang i god tro og afvist igen.

Din logik halter. Bare fordi du helt sikkert ikke kender nogen der ser ud som hende, så kan hun jo godt kende nogen der ser ud som dig. Derfor kunne hendes frygt være begrundet.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Selv begavede mennesker kan skrive noget ubegavet. Det sker fx også for mig en sjælden gang imellem.

 

Nej, nu tror jeg du driller os Bebop.

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg

Og hvordan kan du vide at pigen ikke kender dig? (Eller evt kender nogen det kender dig..)

Mænd ved godt om der er en kvinde med kæmpestore bryster i selv den perifere omgangskreds. Også selv om det ikke er deres præference.

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nej, nu tror jeg du driller os Bebop.

Næ. Jeg prøver bare at være høflig ved at nedtone min perfekthed, så andre ikke intimideres af den.

  • Synes godt om 3

Del dette indlæg


Link til indlæg

Næ. Jeg prøver bare at være høflig ved at nedtone min perfekthed, så andre ikke intimideres af den.

 

Vi intimideres ikke; vi inspireres!

  • Synes godt om 2

Del dette indlæg


Link til indlæg

"høje lange bøverter" -Eh... Hvilke ugerninger er det dé er kendt for!?

 

De er kendt for at have det ene ben lidt for langt fremme i skoene :P

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tja at pigerne ikke ønsker kunder med tatoveringer er okay men at lyve og spille syg, ikke et sted jeg gider komme, jeg vil så blive afvist efter pengene er faldet og jeg smider tøjet. Kræver pigerne ærlighed så gælder den begge veje føj siger jeg bare

  • Synes godt om 2

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Elsevier

Tja at pigerne ikke ønsker kunder med tatoveringer er okay men at lyve og spille syg, ikke et sted jeg gider komme, jeg vil så blive afvist efter pengene er faldet og jeg smider tøjet. Kræver pigerne ærlighed så gælder den begge veje føj siger jeg bare

 

Hvorfor skulle en lastbilchauffør også spilde penge på et dansk bordel til dyre priser, når de kan kneppe en øst-europæisk teenagetøs for 500 kr på en rasteplads i Tjekkiet.

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Hvorfor skulle en lastbilchauffør også spilde penge på et dansk bordel til dyre priser, når de kan kneppe en øst-europæisk teenagetøs for 500 kr på en rasteplads i Tjekkiet.

Hvis nu lastbilchaufføren kun køre med smuglerbajer til Sverige, så er der rigeligt råd til at kneppe på et dansk bordel.

Jeg syntes at trådstarter har fået en rigtig dårlig behandling af bordellet, og jeg forstår godt hans frustrationer.

VH Ludvig.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tja at pigerne ikke ønsker kunder med tatoveringer er okay men at lyve og spille syg, ikke et sted jeg gider komme, jeg vil så blive afvist efter pengene er faldet og jeg smider tøjet. Kræver pigerne ærlighed så gælder den begge veje føj siger jeg bare

Siden hvornår holdt man op med at lyve i chaufførbranchen? Da jeg for mange år siden kørte lidt, var vognmanden ekstremt god til at lyve om, hvorfor vi ikke kom til tiden. Jeg tror ikke, at det har ændret sig væsentligt.

Så lad den, der er ren, kaste den første sten!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvorfor skulle en lastbilchauffør også spilde penge på et dansk bordel til dyre priser, når de kan kneppe en øst-europæisk teenagetøs for 500 kr på en rasteplads i Tjekkiet.

Langt de fleste danske chauffører kører indenrigs. Man skal være fra Østeuropa og arbejde i døgndrift til 65kr/timen for at køre udlandsture.

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg

@ludvig .. det var bare en hvid nødløgn som ikke var gennemtænkt .

tror vi mennesker skulle være glade for den "hvide løgn" .. husker ikke filmens navn .. men der var et eksempel på hvor galt det går når man ubetinget siger sandheden :)))

Del dette indlæg


Link til indlæg

@ludvig .. det var bare en hvid nødløgn som ikke var gennemtænkt .

tror vi mennesker skulle være glade for den "hvide løgn" .. husker ikke filmens navn .. men der var et eksempel på hvor galt det går når man ubetinget siger sandheden :)))

I can't lie?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

@ludvig .. det var bare en hvid nødløgn som ikke var gennemtænkt .

tror vi mennesker skulle være glade for den "hvide løgn" .. husker ikke filmens navn .. men der var et eksempel på hvor galt det går når man ubetinget siger sandheden :)))

 

Vi har vist alle sammen benyttet de "hvide løgne", og ja, de kan være meget anvendelige. Men som med alle andre farvede løgne gælder det, at en afsløring kun gør tingene værre.

 

Og så hjælper det selvfølgelig heller ikke på forståelsen, at man har tilbragt hvad der svare til en fodboldkamp i bil, for at blive præsenteret for en ikke gennemtænkt nødløgn.

 

VH Ludvig.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg syntes personligt at det er dårlig stil at bekræfte en aftale og man så køre de 45 min derud og derefter bliver afvist. Det er klart at pigerne selv skal kunne vælge hvem de gerne vil være sammen med, men så skal det også stå klart og tydeligt HVEM de gerne vil være sammen med eller rettere sagt hvem de IKKE vil være sammen med. Syntes efterhånden at pigerne her hjemme er blevet lidt for kræsene, det er ikke en branche, hvor kræsenhed kommer en til gode. Jeg personligt fortrækker piger/kvinder der arbejder privat for jeg føler man får en meget bedre service. Jeg føler at pigerne på "bordellerne" er blevet lidt for "fine" det er ikke fordi de skal date fyren, det er vel et arbejde og hvis man går ind i sådan en branche skal man også være professionel.   

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg syntes personligt at det er dårlig stil at bekræfte en aftale og man så køre de 45 min derud og derefter bliver afvist. Det er klart at pigerne selv skal kunne vælge hvem de gerne vil være sammen med, men så skal det også stå klart og tydeligt HVEM de gerne vil være sammen med eller rettere sagt hvem de IKKE vil være sammen med. Syntes efterhånden at pigerne her hjemme er blevet lidt for kræsene, det er ikke en branche, hvor kræsenhed kommer en til gode. Jeg personligt fortrækker piger/kvinder der arbejder privat for jeg føler man får en meget bedre service. Jeg føler at pigerne på "bordellerne" er blevet lidt for "fine" det er ikke fordi de skal date fyren, det er vel et arbejde og hvis man går ind i sådan en branche skal man også være professionel.

Og så kom den frem igen - at pigerne skal finde sig i lidt af hvert. Igen glemmer man, at de først og fremmest er mennesker med deres egen ret og egen fri vilje.

Når man adskillige gange er blevet afvist forskellige steder af forskellige piger, så er der sikkert en grund til det.

  • Synes godt om 4

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu kender ingen af os jo rent faktisk til årsagen til afvisningen..... der er blevet SPEKULERET i om det eventuelt kunne være tatoveringer. 

Eftersom det - så vidt jeg forstår - ikke er blevet sagt rent ud, kunne det også være noget andet.

 

For eksempel at pigen så på overvågningskameraet at det var en hun kender, eller en hun bor i nærheden af, eller en hendes far eller kæreste arbejder sammen med eller hvad ved vi ??

 

Det klæder ingen af os at drage hastede konklusioner om en situation, ingen af os var en del af. 

 

Pigerne må da selv bestemme hvem de vil være sammen med, og bliver man afvist igen og igen, så se dog indad, istedet for at bebrejde andre. Og hvis "indadkigningen" kommer frem til at det er tatoveringerne, så accepter dog det !! Og accepter at man kan tage fejl. Det klæder ingen at diskutere noget så personligt på et åbent forum. Mildest talt.

 

TVR

 

 

Redigeret af tvr
  • Synes godt om 8

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Nu kender ingen af os jo rent faktisk til årsagen til afvisningen..... der er blevet SPEKULERET i om det eventuelt kunne være tatoveringer. 

Eftersom det - så vidt jeg forstår - ikke er blevet sagt rent ud, kunne det også være noget andet.

 

For eksempel at pigen så på overvågningskameraet at det var en hun kender, eller en hun bor i nærheden af, eller en hendes far eller kæreste arbejder sammen med eller hvad ved vi ??

 

Det klæder ingen af os at drage hastede konklusioner om en situation, ingen af os var en del af. 

 

Pigerne må da selv bestemme hvem de vil være sammen med, og bliver man afvist igen og igen, så se dog indad, istedet for at bebrejde andre. Og hvis "indadkigningen" kommer frem til at det er tatoveringerne, så accepter dog det !! Og accepter at man kan tage fejl. Det klæder ingen at diskutere noget så personligt på et åbent forum. Mildest talt.

 

TVR

 

Jeg tror egentlig, at det ligeså meget er afvisningen uden nogen øjensynlig begrundelse, der er et problem. Det er jævnligt, med god grund, blevet anført at dumme undskyldninger fra kunder for at smutte er dårlig stil, hvilket selvfølgelig er helt rigtigt.

Men det samme må vel gælde den anden vej, en dårlig undskyldning for at afvise kunde er også dårlig stil.

 

Men som i lignende 'sager' så kender vi kun historien fra den ene side, så selvfølgelig kan det være interessant at se en kommentar fra de anførte klinikker, selvfølgelig uden af nævne 'pigenavne'.

 

 

Jeg har i øvrigt selv været på besøg alle 3 steder for 4-6 år siden uden problemer selvom jeg hverken er eller var ung, er heller ikke letvægter men dog uden tatoveringer, den slags overlader jeg til næste generation.

 

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg

 jeg er tattovør og det er min levevej.

 

Måske det er der hunden ligger begravet  :wink:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Måske det er der hunden ligger begravet :wink:

Ja måske...

Eller fordi alle tre steder er rocker affilierede... Og man derfor for nogle af pigernes vedkommende er ekstra påpasselige med mænd, der har synlige ligheder med MC drengene...

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Måske det er der hunden ligger begravet  :wink:

 

Måske, måske ikke. Men jeg har svært ved at forstå hvorfor dette skal være grund til afvisningen på 3 forskellige steder uden nogen forklaring, såvidt jeg har forstået. Som jeg skrev tidligere, så bør en afvisning vel altid begrundes uanset hvem der foretager den. Det er vel bare rimeligt og noget så gammeldags som et tegn på god opdragelse. :oops:

 

For begge parter (mand eller kvinde) vil det vel altid være en ubehagelig oplevelse uanset om man er den, der afviser eller man er den, der bliver afvist.

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg

@smo ... som der er nævnt .. nogle grupperinger leger man ikke med og der er ikke altid forståelse for sandheden .

(vi ved jo ikke helt hvad de piger tidligere har været ude for etc.)

det var trods alt ikke bankmand jensens tykke mave som blev afvist .

og de har trods alt sagt nej tak for en indtjening sååå.

at trådstarter så sikkert er skide sød fyr finder de først ud af bagefter.

så hellere en lille pludselig hovedpine , som er de facto standard for gider ikke sex.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Måske, måske ikke. Men jeg har svært ved at forstå hvorfor dette skal være grund til afvisningen på 3 forskellige steder uden nogen forklaring, såvidt jeg har forstået. 

 

Undskyld, du forstod vist ikke helt min hentydning  :)

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

@smo ... som der er nævnt .. nogle grupperinger leger man ikke med og der er ikke altid forståelse for sandheden .

(vi ved jo ikke helt hvad de piger tidligere har været ude for etc.)

det var trods alt ikke bankmand jensens tykke mave som blev afvist .

og de har trods alt sagt nej tak for en indtjening sååå.

at trådstarter så sikkert er skide sød fyr finder de først ud af bagefter.

så hellere en lille pludselig hovedpine , som er de facto standard for gider ikke sex.

 

 

 

Undskyld, du forstod vist ikke helt min hentydning  :)

 

Tak for svar og uddybning af samme. Håber at I ser spøgelser men svært at afvise, at I har ret, og så ser fremtiden jo endnu mørkere ud for klinikpiger, men måske netop derfor, at PD-konceptet har så stor succes efterhånden.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

×
×
  • Create New...