Hop til indhold
asspassion

Prostituerede har svært ved at stoppe!

Recommended Posts

Gæst

Hej Nikita

Her tager du for en gangs skyld helt felj: Morten1981 er en STOR trold, og det skulle sgu' ikke undre mig, om han er undercover for en anden storprovokatør herinde.

 

Det er selvfølgelig ikke sandt og jeg vil foretrække at du ikke fortsætter ud af det spor!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvad så Morten - nu er du rigtigt i dit es.

 

Du har i hele dit miserable liv med omsorgssvigt fra kvinder der burde have taget hånd om dig, udviklet en dybtfølt bitterhed mod dem. Du er splittet i din sjæl for du ville jo egentlig også gerne opleve den samme positive opmærksomhed og det dejlige samvær med kvinder som vi andre så tit oplever og som du selv læser om herinde.
Din baggrund har givet dig et så forkvaklet forhold til kvinder at du ikke aner hvordan du skal begå dig socialt, du altid er blevet ignoreret af kvinder og aldrig har fået positive oplevelser med dem.

Nu har du erkendt, at ved at optræde direkte afskyvækkende overfor dem, bliver du ikke mere ignoreret - du får opmærksomhed - godt nok negativ - men det er da bedre end ingen og er det ikke en oplevelse der giver dig en god stådreng du nu, hvor du for første gang i dit liv oplever den kvindlige opmærksomhed. En stådreng der snart er helt hudløs af at du sidder og river i den ? 

 

Venligst

 

Spunsen/Bundstokken

Redigeret af Bundstokken

Del dette indlæg


Link til indlæg

 

Kære BX

 

Er det nu en af dine stråmænd igen? 

 

For god ordens skyld reposter jeg lige mit indlæg igen, så folk selv kan se sammenhængen.

 

Jeg kommenterede udelukkende på noget som Asspassion havde skrevet. 

 

Jeg har først set Nikitas indlæg efterfølgende.

 

Iøvrigt pudsigt sammenfald mellem mit indlæg og Nikita's indlæg. 

 

 

Læs venligst sammenhængen.

 

For det første:

Jeg er ingen stråmand for nogen. Det har selv Onslow medgivet på et tidspunkt.

 

For det andet:

Hvordan kan det være, at du tager "Morten1981" i forsvar? Manden kan vel tale for sig selv? Eller kan han i virkeligheden ikke?

 

For et tredie:

Jeg har ingen forbindelse med dit eller Nikitas indlæg. Hvad vil du sige med dette? Du bruger ordet "pudsigt".

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er selvfølgelig ikke sandt og jeg vil foretrække at du ikke fortsætter ud af det spor!

 

Jamen, det gør jeg.

 

For jeg er overbevist om, at du, "Titman" er identisk med "Morten1981". Jeres sure tilgang til tilværelsen er den samme, og Jeres hadske argumentation er også den samme.

 

Sjovt nok har I enige indlæg i samme tråde med endda få minutters afstand. Mystisk,ikke?.

 

Så med mindre du har overbevisende argumenter for det modsatte, er det hermed afsløret, at Titman = Morten1981

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Nikita

Her tager du for en gangs skyld helt felj: Morten1981 er en STOR trold, og det skulle sgu' ikke undre mig, om han er undercover for en anden storprovokatør herinde.

 

 

Vi to var enige om at der var ro på ikke? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

For det første:

Jeg er ingen stråmand for nogen. Det har selv Onslow medgivet på et tidspunkt.

 

For det andet:

Hvordan kan det være, at du tager "Morten1981" i forsvar? Manden kan vel tale for sig selv? Eller kan han i virkeligheden ikke?

 

For et tredie:

Jeg har ingen forbindelse med dit eller Nikitas indlæg. Hvad vil du sige med dette? Du bruger ordet "pudsigt".

 

Ad. 1. 

Du bruger da altså et stråmandsargument, når du siger at Morten og Titman er den samme person.

Jeg har intet med Morten at giver udtryk for mine egne holdninger her på forummet. Jeg kommenterede på et indlæg som asspassion skrev. Jeg er sikker på at andre godt kan se sammenhængen.

 

Ad. 2.

Hvorfor tager du Nikita i forsvar? Du farede op af stolen med injurierende beskyldninger, som fx

Det er da utroligt, som "Morten1981" og "titmand" altid er enige. Selv efter få minutter. Er de i virkeligheden samme person?

 

Ad. 3.

Det var et pudsigt sammenfald at mit svar til asspassion om at kvinder med temperament typisk også har en psykisk lidelse kom umiddelbart efter Nikitas indlæg, som var skrevet i en meget aggresiv og perfid tone. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hælde benzin på bålet? Det kan godt være, at det her, du har gang i herinde er ren underholdning for dig, men hvis der tilsidst slet ikke er nogen piger, der reagerer, så kunne man frygte, at udenforstående rent faktisk kunne lave den brøler at tro, at du var seriøs.

Edit: Jeg kan godt forstå, at du fjernede det sidste med, at du ikke var løbet tør for tændstikker endnu, for der indrømmede du så, at du ikke er andet end lige præcis en lille trold! :D

 

 

Jeg elsker at se den skare af drenge der ligger og liker alt hvad du skriver herinde 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvad så Morten - nu er du rigtigt i dit es.

 

Du har i hele dit miserable liv med omsorgssvigt fra kvinder der burde have taget hånd om dig, udviklet en dybtfølt bitterhed mod dem. Du er splittet i din sjæl for du ville jo egentlig også gerne opleve den samme positive opmærksomhed og det dejlige samvær med kvinder som vi andre så tit oplever og som du selv læser om herinde.

Din baggrund har givet dig et så forkvaklet forhold til kvinder at du ikke aner hvordan du skal begå dig socialt, du altid er blevet ignoreret af kvinder og aldrig har fået positive oplevelser med dem.

Nu har du erkendt, at ved at optræde direkte afskyvækkende overfor dem, bliver du ikke mere ignoreret - du får opmærksomhed - godt nok negativ - men det er da bedre end ingen og er det ikke en oplevelse der giver dig en god stådreng du nu, hvor du for første gang i dit liv oplever den kvindlige opmærksomhed. En stådreng der snart er helt hudløs af at du sidder og river i den ? 

 

Venligst

 

Spunsen/Bundstokken

 

så har du meldt dig ind i kampen

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jamen, det gør jeg.

 

For jeg er overbevist om, at du, "Titman" er identisk med "Morten1981". Jeres sure tilgang til tilværelsen er den samme, og Jeres hadske argumentation er også den samme.

 

Sjovt nok har I enige indlæg i samme tråde med endda få minutters afstand. Mystisk,ikke?.

 

Så med mindre du har overbevisende argumenter for det modsatte, er det hermed afsløret, at Titman = Morten1981

 

Jeg bliver snart nød til at anmelde dig, hvis du fortsætter ud af samme spor ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

 

Ad. 1. 

Du bruger da altså et stråmandsargument, når du siger at Morten og Titman er den samme person.

Jeg har intet med Morten at giver udtryk for mine egne holdninger her på forummet. Jeg kommenterede på et indlæg som asspassion skrev. Jeg er sikker på at andre godt kan se sammenhængen.

 

Ad. 2.

Hvorfor tager du Nikita i forsvar? Du farede op af stolen med injurierende beskyldninger, som fx

 

Ad. 3.

Det var et pudsigt sammenfald at mit svar til asspassion om at kvinder med temperament typisk også har en psykisk lidelse kom umiddelbart efter Nikitas indlæg, som var skrevet i en meget aggresiv og perfid tone. 

 

Sikken da en ophidselse grundet min konklusion. Og så promte!

 

Men den, der fisen lugte kan, det er fisens ejermand

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jamen, det gør jeg.

 

For jeg er overbevist om, at du, "Titman" er identisk med "Morten1981". Jeres sure tilgang til tilværelsen er den samme, og Jeres hadske argumentation er også den samme.

 

Sjovt nok har I enige indlæg i samme tråde med endda få minutters afstand. Mystisk,ikke?.

 

Så med mindre du har overbevisende argumenter for det modsatte, er det hermed afsløret, at Titman = Morten1981

 

 

Jeg går udfra at vi har en aftale BX

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg bliver snart nød til at anmelde dig, hvis du fortsætter ud af samme spor ;)

 

Så anmeld mig da. Hvorfor meddeler du mig det?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg elsker at se den skare af drenge der ligger og liker alt hvad du skriver herinde 

Hey Morten1981.

 

Kunne jo være fordi det hun skriver, rent faktisk giver mening ikke.

 

God dag.

 

KK

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det var et pudsigt sammenfald at mit svar til asspassion om at kvinder med temperament typisk også har en psykisk lidelse kom umiddelbart efter Nikitas indlæg, som var skrevet i en meget aggresiv og perfid tone.

Nejnej, jeg kan næsten ikke tro det!!!

EG's største vendekåbe og medløber der skifter meninger og holdninger fra debat til debat præcis som vinden blæser, hentyder til at jeg har en psykisk lidelse, fordi jeg debatterer... DIG, Titman?!

Whahahahahahaha :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Nejnej, jeg kan næsten ikke tro det!!!

EG's største vendekåbe og medløber der skifter meninger og holdninger fra debat til debat præcis som vinden blæser, hentyder til at jeg har en psykisk lidelse, fordi jeg debatterer... DIG, Titman?!

Whahahahahahaha :D

 

Pudsigt er altså ikke et værdiladet ord og jeg har ikke udtalt mig om dig, men blot konkluderet at sammenfaldet var pudsigt. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg får en tanke: troldmandens lærling!

 

 

Jeg var næsten klar over at du sad på sidelinien og ventede på at finde din anledning til at træde til for at hjælpe dine venner

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg var næsten klar over at du sad på sidelinien og ventede på at finde din anledning til at træde til for at hjælpe dine venner

 

Som man sagde i gamle dage, men som du næppe har hørt før: "Nu kniber det for de små jødedrenge".

 

Og lad nu være med at komme med allehånde påstande om racisme (jøder er nemlig ikke en race), men det betyder altså på dansk, at folk (som dig) er kommet i knibe og ikke kan kan finde en udvej.

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Jeg var næsten klar over at du sad på sidelinien og ventede på at finde din anledning til at træde til for at hjælpe dine venner

Du kan godt blive ven. Du skal bare være troværdig. Sværere er det ikke. Så velkommen til den tid.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Som man sagde i gamle dage, men som du næppe har hørt før: "Nu kniber det for de små jødedrenge".

 

Og lad nu være med at komme med allehånde påstande om racisme (jøder er nemlig ikke en race), men det betyder altså på dansk, at folk (som dig) er kommet i knibe og ikke kan kan finde en udvej.

  

Du kan godt blive ven. Du skal bare være troværdig. Sværere er det ikke. Så velkommen til den tid.

Er det ikke dumt at kalde nogen for troll og så fordre dem så massivt bagefter?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Er det ikke dumt at kalde nogen for troll og så fordre dem så massivt bagefter?

Jo vi er sgu enige?!!?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...