Hop til indhold
asspassion

Prostituerede har svært ved at stoppe!

Recommended Posts

Gæst

Jeg er stødt ind i en del piger som har været misbrugt, og som har arbejdet i sex brancnen.

 

Det er meget svært at forstår hvorfor de vælger sex brancen, frem for en psykolog!......hvad er det for et behov som søges dækket.....er det trykhed?

 

Det er ikke nødvendigvis et enten-eller, Asspassion.

Det er vel også muligt at der findes piger i branchen, som både er prostituerede og psykologer. Jeg ved, at der er nogle piger, der har det som deltidsjob. 

Jeg er tilgengæld enig med dig i at piger, der har været udsat for nogle overgreb vælger at blive psykolog.

Det kan være en måde at flygte fra sine problemer på. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Stjålet fra : http://incestramtevoksne.dk/

 

De psykiske, psykosomatiske og fysiske symptomer:
Seksuelt misbrugte bliver, for de flestes vedkommende, ved med at gå til forskellige slags behandlinger det meste af deres liv, da de oftest er mere sårbare og syge end andre, og det kan gælde både inden for det psykiske, fysiske og psykosomatiske område. Der findes ingen somatisk eller psykisk diagnose, som hedder: ”seksuelt misbrugt”. Derfor findes der heller ikke nogen decideret behandlingsformer/eller behandlingstilbud på området, som går ind og dækker lige præcis denne gruppe. Der mangler også et decideret behandlingscenter her i DK!

 

Mange af de seksuelt misbrugte kan lide under forskellige former for følgevirkninger, eller tillægsmisbrug så som: at de får spiseforstyrrelser - grovæder helt uhæmmet, lider af spisevægring, eller trøsterspiser. De kan også blive selvdestruktive ved at skære i sig selv/blive ”cuttere”. Flere af de misbrugte har tilmed suicidal adfærd, altså, at de forsøger selvmord og for de flestes vedkommende, så lider de under et livslangt ”ønske om: bare gerne ”at ville dø...” Der er også flere af de misbrugte, der bliver narkomaner, alkoholikere eller psykisk syge med diagnoser som PTSD, psykoser, depressioner, manio-tilstande, psykoser eller skizofreni.

 

Seksuelt misbrugte og forvirring omkring sex/sexualadfærd:
Desuden kan det nævnes, at undersøgelser har vist, at 90 procent af de narkoprostitueret er seksuelt misbrugte. Spørg man dem selv, siger de 100 %. En stor del af de mandlige, og alment kvindelige prostitueret er også blevet seksuelt misbrugte i barndommen. De er derfor ikke prostitueret, fordi de kan lide at gå i seng med omkring 10 mænd om dagen på alle mulige perversciterede og tit smertefuld måder. Nej, de er prostitueret, fordi de rent psykisk og ubevidst forsøger at gentage barndommens traumer: i en form for ”gentagelsestvang”, i et ønske om, at få følelsesmæssig kontrol over situationen. De gør det dog også, fordi de føler, at de ikke er bedre værd, og derfor kun har fortjent at blive behandlet som affald i rendestenen. Så en prostitueret, er for de flestes vedkommende: ikke en frivillig, smuk ung kvinde, der nyder at have sex med en hel masse fremmede mænd, men er i stedet en meget såret, vred, angstfuld seksuelt misbrugt lille pige inden i, som fortsætter barndommens mønstre/røde tråd: fordi vedkommende simpelthen ikke kan få snoet sig ud af dette selvdestruktive mønster, som vedkommende på en måde er blevet opdraget/opvokset med!

 

En prostitueret sagde til mig engang: 
”Ja nu kan jeg da selv bestemme: hvornår ”de skal komme”, og ”hvordan de skal komme”. Nu er det mig’, der har magten, og nu’ får jeg da i det mindste få penge for det!” (Parentes = få penge, for at gøre dét, hun ikke kunne lide, hverken nu eller i barndommen) Hun gentog altså barndommens traumer, om og om igen, i et forsøg på et få en følelsesmæssig kontrol over situationen, hvilket dog aldrig nogensinde vil kunne lykkedes.

 

En anden ting, jeg har hørt fra de prostitueret, er, at jo voldsommere de selv er blevet misbrugt i barndommen, desto mere hård, rå og smertefuld ekstrem-sex tilbyder de deres kunder, som voksne. Misbrugte kan også have hang til at dyrke SM. Ja det kan andre ”almindelige” mennesker jo selvfølgelig også. 
Jeg har dog fået kendskab til, at der er flere misbrugte, som benytter sig af denne seksuelle ”gren”, da de føler, at de enten må gå i offerrollen/dén, der bliver forført/”gjort noget ved” (M) eller i prostitutions/forførerrollen, dén, som har magten,(S), for at kunne ”holde ud/rumme” at dyrke sex.

 

Men det er jo netop ”at tage en maske på” og ikke kunne mærke/have, sin egen seksualitet. Derfor burde sex-misbrugte, som det mest naturlige, have et tilbud, fra samfundet af, om at gå til sexolog.

 

Den misbrugte kan også opleve god sex, men derefter pludselig bryde ud i gråd, pga. dårlig samvittighed over at nyde sex og have det godt med det. I barndommen var sex jo noget hemmeligt og skamfuldt og den misbrugte følte sig grim og uartig dengang, så lysten til sex kan for en misbrugt, føles som fy-fy og ganske skammeligt.

 

Skønt de seksuelt misbrugte kvinder har fået ødelagt en stor del af deres kvindelighed og seksualitet, tilbydes de, ud fra mit kendskab, aldrig nogensinde behandlinger hos en sexolog. Og hvis de fik tilbud om at gå hos én sådan, så var det heller ikke sikkert, at vedkommende sexolog var dygtig nok/uddannet nok til at tage vare på disse seksuelt og psykiske ødelagte ”bånd” og adfærdsmønstre. Men hvem skal så tage sig af de seksuelt misbrugtes ødelagte seksualitet? 
Hvis den misbrugtes seksualliv ikke fungerer, så kan vedkommende jo også have svært ved at få sig en kæreste, og så ender det med, at den misbrugte får sig et meget ensomt liv.
Seksuelt misbrugte er oftest også mere syge end andre, og tilmed reagerer de stærkere på smerte og angst end ”gennemsnittet”, samt reagerer med en større ængstelighed. De har derfor flere sygedage fra deres arbejdsplads end ”gennemsnittet”, og går til flere behandlinger: både ved fysioterapier, kiropraktorer, talepædagoger, læger, alternative behandlere osv., i jagten på at få et bare nogenlunde tåleligt liv, men som en behandler sagde til mig en dag: ”Ja de seksuelt misbrugte, kan man ikke helbrede, for de tiltrækker hele tiden al mulig smerte, sygdom og selvdestruktiv adfærd i deres liv, så man kan aldrig nå at få dem helt raske. Man kan kun lige nå, at få fejet foran døren, så de kan åbne den på klem og titte ud.”

 

Den sociale isolation og følelsen af at være blevet forladt af sit samfund
Der er også mange samfundsmæssige følgevirkninger af misbruget, så som: 
Den sociale isolation, da de føler sig anderledes og uden for, da ingen/eller meget få ønsker at snakke med dem, om dét, der er sket dem i barndommen. At de oftest mister kontakten til hele – eller store dele af deres familie, og dertil en (reel) følelse af at blive overladt til sig selv af sit samfund og stå helt alene.
Følelsen af uretfærdighed og at deres retfærdighedssans bliver overtrådt, når deres krænker ”går fri” samt følelsen af, at deres juridiske og demokratiske restfølelse bliver krænket, når deres krænker ikke bliver dømt.

 

Så er der vreden: 
Den ofte ”fortrængte” og alt-op-ædende vrede, vedkommende har i sig, pga. dét der er overgået dem. En vrede, som ikke passer til facaden på en udadtil, pæn og sød dansk pige/misbrugt sød dreng, der er ”godt opdraget”, og som oftest, har været artige det meste af sit liv for at kompensere for den indre følelses af skyld, som vedkommende render rundt med.


Så er der skylden/skammen:
Skylden, over at være blevet misbrugt, så at vedkommende kravler langs husmurene, når de går ud i det offentlig rum (mange misbrugte lider af social angst). 
De kan tilmed have svært ved at falde til ro, pga. den indre PTSD-uro, og derfor kan have svært ved at skulle ”stilles ved noget”, så at de ofte skifter job, jævnligt flytter bolig, har svært ved at fuldføre en uddannelse, kan ende med at komme på kontanthjælp eller pension (hvilket kan tage mange år, da de misbrugte jo ikke har nogen diagnose, og derfor må ”kalde sig” alt mulig andet). 
De kan også have svært ved at binde sig til andre mennesker og har måske især svært ved at binde sig til bare ét menneske/fx en kæreste. Derfor bliver dét, at være misbrugt, til:

 

Verdens ensomste job!

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

1) Jeg har været sammen med 4 af de piger der ligger under anmeldelser 

2) alt for længe

3) også der - og der snakker vi istedgade der er flere steder der er gode nok

4) Spørg titman - så vidt jeg så for nylig så er han black, jeg er stadig hvid

 

ad 1: Fint nok, men jeg har været sammen med langt flere.

ad 2: Så synes jeg da, at du skal skrubbe af herindefra hurtigst muligt.

ad 3: Fint nok. Hold du dig bare til gadepiger. Fint nok med mig. De er dog ikke repræsentative for EG.

ad 4: Jeg er sgu' da skide ligeglad med, om den ene er sort eller hvid. Det var ikke spørgsmålet. Argumenterne tæller!

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg


Link til indlæg

ad 1: Fint nok, men jeg har været sammen med langt flere.

ad 2: Så synes jeg da, at du skal skrubbe af herindefra hurtigst muligt.

ad 3: Fint nok. Hold du dig bare til gadepiger. Fint nok med mig.

ad 4: Jeg er sgu' da skide ligeglad med, om den ene er sort eller hvid. Det var ikke spørgsmålet. Argumenterne tæller!

 

 

Du virker vred - selvom du er den der opholder dig mest herinde har vi andre også lov til at være her med vores meninger - forstår du det?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er ikke nødvendigvis et enten-eller, Asspassion.

Det er vel også muligt at der findes piger i branchen, som både er prostituerede og psykologer. Jeg ved, at der er nogle piger, der har det som deltidsjob. 

Jeg er tilgengæld enig med dig i at piger, der har været udsat for nogle overgreb vælger at blive psykolog.

Det kan være en måde at flygte fra sine problemer på. 

 

Måske kan det også have noget at gøre med kontrol....

 

Der er kvinder som lider af rengøringsvanvid, denne handling ses ofte hos personer som har et behov for at "kontrolere".

Redigeret af asspassion

Del dette indlæg


Link til indlæg

Du virker vred - selvom du er den der opholder dig mest herinde har vi andre også lov til at være her med vores meninger - forstår du det?

 

Næh, jeg er ikke vred, og siden du liker mine spørgsmål, må du jo have anerkendt dem :!:

Jeg glæder mig til svaret.

 

"forstår du det?" er jo en meget formynderisk udtalelse, men den vil jeg da i fordragelighedens navn se bort fra det og hellere høre dine svar på ovenanførte spørgsmål.

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg


Link til indlæg

Næh, jeg er ikke vred, og siden du liker mine spørgsmål, må du jo have anerkendt dem :!:

Jeg glæder mig til svaret.

 

"forstår du det?" er jo en meget formyndersk udtalelse, men den vil jeg da i fordragelighedens navn se bort fra det og hellere høre dine svar på ovenanførte spørgsmål.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Det glæder mig at høre - og tænker dog ikke at du er så nærtagen at min mening kan genere det positive livssyn du strør omkring herinde 

Dette er ikke ment som en generel kommentar på din adfærd Morten, men bare lidt info omkring hvad verbal overgreb kan være....måske kan du kende dig selv i nogle af dem?

 

Jeg tror ikke at din stemme i dette tilfælde er nok til at undergrave en persons selvværd, men når man som en del af et større kor kontinuerligt er med til at underkende en persons meninger og overbevisninger, kan det være ret destruktivt.

 

 

Emotional abuse is elusive. Unlike physical abuse, the people doing it and receiving it may not even know it’s happening.

It can be more harmful than physical abuse because it can undermine what we think about ourselves. It can cripple all we are meant to be as we allow something untrue to define us. Emotional abuse can happen between parent and child, husband and wife, among relatives and between friends.

The abuser projects their words, attitudes or actions onto an unsuspecting victim usually because they themselves have not dealt with childhood wounds that are now causing them to harm others.

 

In the following areas, ask these questions to see if you are abusing or being abused:

  1. Humiliation, degradation, discounting, negating. judging, criticizing:
    • Does anyone make fun of you or put you down in front of others?
    • Do they tease you, use sarcasm as a way to put you down or degrade you?
    • When you complain do they say that “it was just a joke” and that you are too sensitive?
    • Do they tell you that your opinion or feelings are “wrong?”
    • Does anyone regularly ridicule, dismiss, disregard your opinions, thoughts, suggestions, and feelings?
  2. Domination, control, and shame:
    • Do you feel that the person treats you like a child?
    • Do they constantly correct or chastise you because your behavior is “inappropriate?”
    • Do you feel you must “get permission” before going somewhere or before making even small decisions?
    • Do they control your spending?
    • Do they treat you as though you are inferior to them?
    • Do they make you feel as though they are always right?
    • Do they remind you of your shortcomings?
    • Do they belittle your accomplishments, your aspirations, your plans or even who you are?
    • Do they give disapproving, dismissive, contemptuous, or condescending looks, comments, and behavior?

 

Artiklen er skrevet i en anden kontekst men essensen af verbalt overgreb er den samme...ord har stor kraft.

 

http://psychcentral.com/blog/archives/2013/02/20/signs-of-emotional-abuse/

Del dette indlæg


Link til indlæg

Dette er ikke ment som en generel kommentar på din adfærd Morten, men bare lidt info omkring hvad verbal overgreb kan være....måske kan du kende dig selv i nogle af dem?

 

Jeg tror ikke at din stemme i dette tilfælde er nok til at undergrave en persons selvværd, men når man som en del af et større kor kontinuerligt er med til at underkende en persons meninger og overbevisninger, kan det være ret destruktivt.

 

 

Emotional abuse is elusive. Unlike physical abuse, the people doing it and receiving it may not even know it’s happening.

It can be more harmful than physical abuse because it can undermine what we think about ourselves. It can cripple all we are meant to be as we allow something untrue to define us. Emotional abuse can happen between parent and child, husband and wife, among relatives and between friends.

The abuser projects their words, attitudes or actions onto an unsuspecting victim usually because they themselves have not dealt with childhood wounds that are now causing them to harm others.

 

In the following areas, ask these questions to see if you are abusing or being abused:

  1. Humiliation, degradation, discounting, negating. judging, criticizing:
    • Does anyone make fun of you or put you down in front of others?
    • Do they tease you, use sarcasm as a way to put you down or degrade you?
    • When you complain do they say that “it was just a joke” and that you are too sensitive?
    • Do they tell you that your opinion or feelings are “wrong?”
    • Does anyone regularly ridicule, dismiss, disregard your opinions, thoughts, suggestions, and feelings?
  2. Domination, control, and shame:
    • Do you feel that the person treats you like a child?
    • Do they constantly correct or chastise you because your behavior is “inappropriate?”
    • Do you feel you must “get permission” before going somewhere or before making even small decisions?
    • Do they control your spending?
    • Do they treat you as though you are inferior to them?
    • Do they make you feel as though they are always right?
    • Do they remind you of your shortcomings?
    • Do they belittle your accomplishments, your aspirations, your plans or even who you are?
    • Do they give disapproving, dismissive, contemptuous, or condescending looks, comments, and behavior?

 

Artiklen er skrevet i en anden kontekst men essensen af verbalt overgreb er den samme...ord har stor kraft.

 

http://psychcentral.com/blog/archives/2013/02/20/signs-of-emotional-abuse/

 

 

Truth her er lidt læsning til dig

 

http://www.psykoweb.dk/narcissisme/1.htm

Del dette indlæg


Link til indlæg

 

 

 

Dette er jo et desperationens greb, når man er løbet tør for argumenter.

Jeg venter stadig spændt på dine svar. Eller er du en trold?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Dette er jo et desperationens greb, når man er løbet tør for argumenter.

Jeg venter stadig spændt på dine svar. Eller er du en trold?

 

Prøv at google borende X morten1981 så vil du se hvor mange gange du har ment jeg var en troll - hvis jeg var det så gad du ikke at lege kis pus med mig

Del dette indlæg


Link til indlæg

Prøv at google borende X morten1981 så vil du se hvor mange gange du har ment jeg var en troll - hvis jeg var det så gad du ikke at lege kis pus med mig

 

Jeg mener da stadig, at du er en trold. Det kan google ikke ændre noget som helst ved.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg mener da stadig, at du er en trold. Det kan google ikke ændre noget som helst ved.

 

 

Vi stopper her ellers ryger vi for alvor i totterne på hinanden 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg mener da stadig, at du er en trold. Det kan google ikke ændre noget som helst ved.

 

Spørgsmålet er om det ikke er dig, der er en trold. 

Det er ikke fordi jeg er enig med alt det Morten skriver, og han kunne også gøre et forsøg på at være lidt mere præcis og skarp på det han reelt mener. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Vi stopper her ellers ryger vi for alvor i totterne på hinanden 

 

Er det ikke allerede sket?

Ok, jeg indstiller. Men svarene, Morten? Dem skylder du stadig.

Del dette indlæg


Link til indlæg

og tænker dog ikke at du er så nærtagen at min mening kan genere det positive livssyn du strør omkring herinde

Ved du hvad, Morten, det er sgutte din mening om kvinder som mig, som jeg går så frygtelig højt op i. Jeg har for længst erkendt, at du er en tabt sag.

Det er det falske budskab, som du forsøger at sprede herinde, lige siden du oprettede dig. Du har fremturet med de grimmeste fordomme om kvinder i branchen igen og igen og igen. Fordomme og stigmatiserende udtalelser som mine kollegaer og jeg har måttet lægge ryg til så utrolig mange gange før.

Når du fordømmer mig på den nedladende måde (for det gør du, da du konsekvent altid skriver ALLE pigerne i branchen) og bagefter kalder mig nærtagende for at føle mig ramt, så viser du i virkeligheden hvor gennemført usympatisk, du er. Så jo... Lige indtil typer med ondskabsfulde agendaer som dig kommer og går herinde, er jeg næsten altid positiv.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Måske kan det også have noget at gøre med kontrol....

 

Der er kvinder som lider af rengøringsvanvid, denne handling ses ofte hos personer som har et behov for at "kontrolere".

 

Og der findes også kvinder, der har et temperament.

Erfaringen siger mig at den slags kvinder ofte også lider af en eller anden psykisk lidelse i moderat eller svær grad. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ved du hvad, Morten, det er sgutte din mening om kvinder som mig, som jeg går så frygtelig højt op i. 

 

 

Hvis du ikke gør det  - så drop dog at kommentere mere - ellers hælder du selv mere benzin på bålet 

Redigeret af Morten1981

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis du ikke gør det - så drop dog at kommentere mere - ellers hælder du selv mere benzin på bålet

Hælde benzin på bålet? Det kan godt være, at det her, du har gang i herinde er ren underholdning for dig, men hvis der tilsidst slet ikke er nogen piger, der reagerer, så kunne man frygte, at udenforstående rent faktisk kunne lave den brøler at tro, at du var seriøs.

Edit: Jeg kan godt forstå, at du fjernede det sidste med, at du ikke var løbet tør for tændstikker endnu, for der indrømmede du så, at du ikke er andet end lige præcis en lille trold! :D

Redigeret af Nikita Darling

Del dette indlæg


Link til indlæg

Og der findes også kvinder, der har et temperament.

Erfaringen siger mig at den slags kvinder ofte også lider af en eller anden psykisk lidelse i moderat eller svær grad. 

 

Det er da utroligt, som "Morten1981" og "titmand" altid er enige. Selv efter få minutter. Er de i virkeligheden samme person?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Edit: Jeg kan godt forstå, at du fjernede det sidste med, at du ikke var løbet tør for tændstikker endnu, for der indrømmede du så, at du ikke er andet end lige præcis en lille trold! :D

 

Hej Nikita

Her tager du for en gangs skyld helt felj: Morten1981 er en STOR trold, og det skulle sgu' ikke undre mig, om han er undercover for en anden storprovokatør herinde.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Det er da utroligt, som "Morten1981" og "titmand" altid er enige. Selv efter få minutter. Er de i virkeligheden samme person?

 

Kære BX

 

Er det nu en af dine stråmænd igen? 

 

For god ordens skyld reposter jeg lige mit indlæg igen, så folk selv kan se sammenhængen.

 

Jeg kommenterede udelukkende på noget som Asspassion havde skrevet. 

 

Jeg har først set Nikitas indlæg efterfølgende.

 

Iøvrigt pudsigt sammenfald mellem mit indlæg og Nikita's indlæg. 

 

Måske kan det også have noget at gøre med kontrol....

Der er kvinder som lider af rengøringsvanvid, denne handling ses ofte hos personer som har et behov for at "kontrolere".

Og der findes også kvinder, der har et temperament.

Erfaringen siger mig at den slags kvinder ofte også lider af en eller anden psykisk lidelse i moderat eller svær grad.

 

Læs venligst sammenhængen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...