Hop til indhold
asspassion

Prostituerede har svært ved at stoppe!

Recommended Posts

Gæst

Det er da utroligt, som "Morten1981" og "titmand" altid er enige. Selv efter få minutter. Er de i virkeligheden samme person?

 

Hvis du virkelig mener det sidste, er det da bare at lave en anmeldelse under henvisning til § 15 i EG's regler. Hvis du har ret, slipper du muligvis for dem begge i fremtiden. Hvis ikke, så har du åbenbart set spøgelser.

 

§ 15. Det er ikke tilladt at deltage i en debat med flere profiler eller på nogen måde bakke sig selv op.

Redigeret af smo

Del dette indlæg


Link til indlæg

Spørgsmålet er om det ikke er dig, der er en trold. 

 

I så fald har jeg været det siden 16.01.12, altså i hele 38 måneder. Skulle det virkeligt være lykkedes mig at holde masken så længe?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Pudsigt er altså ikke et værdiladet ord og jeg har ikke udtalt mig om dig, men blot konkluderet at sammenfaldet var pudsigt. 

 

Og jeg har for længst konkluderet, at sammenfaldet imellem dig og Morten1981 er ret påfaldende.

Del dette indlæg


Link til indlæg

I kan sgu da ikke bare stoppe! Nu jeg lige har lavet popcorn og alting. 

 

Pas nu på! Jeg elsker popcorn og er en ren poppoman. Vil endda begå mord for t få velpoppede popcorn :D :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

I kan sgu da ikke bare stoppe! Nu jeg lige har lavet popcorn og alting.

Kan kun give dig ret Bly, underholdning på første klasse. Mere kul på.

Minder utroligt meget om visse tråde der kan læses på det nu hedengangne www.gimel.dk.

Det er sgu lige før man får tårer i øjnene igen. Ha.ha.

Venligst Landsbytossen - stadig uden smart phone

Redigeret af BigDick

Del dette indlæg


Link til indlæg

Og jeg har for længst konkluderet, at sammenfaldet imellem dig og Morten1981 er ret påfaldende.

 

Du virker meget kvik  - dog tager du fejl på dette punkt - du kan ikke vinde hvergang

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg har ikke været meget ved pceren i dag før nu, men de personlige udfald og beskyldninger mod hinanden skal stoppe nu.

Der har været ret fredeligt på Eroguide i 2015 og det skal forsætte. Hvis der er nogen der ønsker at bruge deres liv på at lave ballade på et internetforum så værsgo. Men find et andet forum end Eroguide til det formål.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...