Hop til indhold
Gæst

Top 3 debattører

Recommended Posts

Guest Grækeren

En burde gå til læge!!

Har du det skidt da ???... må da håbe det bliver bedre

inden julen...men god bedring da.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Øv, jeg troede egentlig at de mange likes jeg har modtaget skyldes, at folk mente at det var nogle gode indlæg jeg skrev. Var slet ikke klar over, at det mere handlede om "fløjkrige" eller "slikken røv" -  Nå, men min røv må jo således være lækker og meget meget ren så :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har du det skidt da ???... må da håbe det bliver bedre

inden julen...men god bedring da.

 

Tyv tror hver mand stjæler;-)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Grækeren

Tyv tror hver mand stjæler;-)

nå for søren da...det er da ikke godt ??? hjælp at få

nogen steder.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Hvorfor i al verden være med til at skabe fløje. Det er da helt væk.

Det eneste det gavner er en dårligere stemning på EG. Lad dog alle de her "angreb" blive liggende, at skulle forsvarer ens "fløj venner" med næb og klør hver eneste gang, ødelægger det for alle os andre. Hvis der er nogen der vil mundhugges eller være uvenner, så lad dog dem om det, der er ingen grund til at eskalere situationerne.

Du er selv fremme i Skoene, når Danske Piger skal forsvares eller FKK, Udenlandske Piger eller lignende skal hakkes ned. Intet ondt i det!!!!!! Men så tilhører du jo faktisk en fløj lige med det. Og kæmper dine Kampe med det. 

 

Hver Mand gør som han lyster og skal anerkendes og respekteres for det! nå det var drømmescenariet  :grin:  :grin:

 

Riddere, Fløjkrige, Røvslikkere, Trolls m.m. Det lyder så drastik, men man skal trods alt ikke være Einstein for at gennemskue, der er forskellige interesser herinde. Som er Stammen i mange konflikter,  skænderier og debatter

 

Hvis du sætter dig ned trykker ind på de forskellige Nicks, trykker ind på de likes de får, tæller de sidste 45 indlæg tilbage hvor de har fået likes….. Så har du nogen af Fløjene på EG

 

Prøv at gøre det ved Århuselsker, Nikita, Borende X, Montezi og alle andre som er beskyldt for Fløjkrige, så ser du en sammenhæng.

 

For at tage et eksempel. Borende X liker Århuselsker og Nikita meget. Århuselsker liker Borende X og Nikita meget. NIkita liker Borende X og Århuselsker meget. Der er flere i samme "gruppe" og mange andre lignende Grupperinger. 

 

Tæller du Havnebumsen Likes sammen, får du et mere broget og ikke ensrettet billede. Dem der har Liked Havnebumsen mest bliver ikke liked mest af Havnebumsen osv. Det skyldes jeg ikke er med i nogen Fløje. Jeg er mig selv, laver sjov på kryds og tværs og har ikke sympatier for nogen gruppering. Har lidt Sympatier for enkelt Personer må jeg nu erkende  :oops:

 

Summa summarum Fløjkrige etc er bare Folk med ens interesser/Agendaer, mere ligger der ikke i det  :-P

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg vil tillade mig at vende tilbage til det oprindelige sprøgsmål. Og min liste er:

 

1. ?

2. ?

3. ?

4. Havnebumsen

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Du er selv fremme i Skoene, når Danske Piger skal forsvares eller FKK, Udenlandske Piger eller lignende skal hakkes ned. Intet ondt i det!!!!!! Men så tilhører du jo faktisk en fløj lige med det. Og kæmper dine Kampe med det.

Hver Mand gør som han lyster og skal anerkendes og respekteres for det! nå det var drømmescenariet :grin::grin:

Riddere, Fløjkrige, Røvslikkere, Trolls m.m. Det lyder så drastik, men man skal trods alt ikke være Einstein for at gennemskue, der er forskellige interesser herinde. Som er Stammen i mange konflikter, skænderier og debatter

Hvis du sætter dig ned trykker ind på de forskellige Nicks, trykker ind på de likes de får, tæller de sidste 45 indlæg tilbage hvor de har fået likes….. Så har du nogen af Fløjene på EG

Prøv at gøre det ved Århuselsker, Nikita, Borende X, Montezi og alle andre som er beskyldt for Fløjkrige, så ser du en sammenhæng.

For at tage et eksempel. Borende X liker Århuselsker og Nikita meget. Århuselsker liker Borende X og Nikita meget. NIkita liker Borende X og Århuselsker meget. Der er flere i samme "gruppe" og mange andre lignende Grupperinger.

Tæller du Havnebumsen Likes sammen, får du et mere broget og ikke ensrettet billede. Dem der har Liked Havnebumsen mest bliver ikke liked mest af Havnebumsen osv. Det skyldes jeg ikke er med i nogen Fløje. Jeg er mig selv, laver sjov på kryds og tværs og har ikke sympatier for nogen gruppering. Har lidt Sympatier for enkelt Personer må jeg nu erkende :oops:

Summa summarum Fløjkrige etc er bare Folk med ens interesser/Agendaer, mere ligger der ikke i det :-P

HØRT !

Jeg kunne ikke sige det bedre og tillader mig derfor at revidere min TOP 3 over de bedste debattører :

1. Havnebumsen

2. Bukowski

3. Bananas

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg

nå for søren da...det er da ikke godt ??? hjælp at få

nogen steder.

 

Det er du den rette til at svare på

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

For at tage et eksempel. Borende X liker Århuselsker og Nikita meget. Århuselsker liker Borende X og Nikita meget. NIkita liker Borende X og Århuselsker meget. Der er flere i samme "gruppe" og mange andre lignende Grupperinger.

Hov, hvis du skal placere mig på en fløj, så få lige alle med. Du glemmer lige de brugere herinde, som jeg nok liker endnu flere indlæg fra end BX og ÅE.

Hvis man ellers kan kalde dem, som jeg liker en fløj, så er jeg oftest også enig med Liv, Sisse, Bluejacket, Bananas, Bonobo og Tywinn. Undskyld hvis jeg har glemt nogle, som jeg også ofte er enige med og derfor liker.

Så Blue... bare rolig... Selvom du er en lækkermås, og jeg godt kan lide dig, så liker jeg dig kun, når jeg er enig, eller synes du har bedrevet et godt indlæg. ;)

Alt andet "likeri" er top useriøst! :)

PS: Okay jeg kan også finde på at like et indlæg som får mig til at grine :D

Redigeret af Nikita Darling

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hey allesammen.

 

Ja jeg undres i denne tråd. Nu har jeg, læst om fløjkrige, klaner, og hvem der liker hvem og mest. Er det ikke sådan, at læser man noget man er enige i, ja så liker man det, eller er man uenig i det der er skrevet, ja så skriver man en kommentar til dette. Se det der undre mig meget er. At hvis person A som i dette tilfælde havnebumsen stiller et spørgsmål. som jo egentlig er for den enkelte, nemt at svare på ifht hans/hendes mening om budskabet som TS spørger om. Så kommer der indlæg fra B og C. (som ikke er nogen personer) Ja så kommer fnidderen. Hvorfor?

 

Jeg liker som regel de personer, jeg er enig i, eller skriver et sjovt budskab,skriver gode anmeldelser, eller et oprigtigt indlæg der fortæller noget om personen bag. Ja jeg liker også personer, jeg kan lide, holder af. jamen, er det så forfærdeligt at personer/jeg,  gør det. Synes da netop, det er helt op til den enkelte hvem han hun liker. Uden at skulle skydes i foden, Han hun er ridder, røvslikker osv osv. Det forgår da hele tiden. Det gavner da ingen med at sværte hinanden til pga af dette. Søger man i størstedelen ikke dem man enes med, eller har samme præferencer med, eller bare holder af for deres holdninger og mening. Jeg har ikke tid til, at skulle sværte andre til. Jeg forholdert mig til det skrevne og ikke personen der skriver indlægget.

 

Er man uenig i det der er skrevet, ja så kom da med en sober tilkendegivelse på dette, hvorfor alle de gloser om hvad folk er i hovedet og andre grimme ord. Det gavner ingen. Uanset om jeg er enig eller uenig i folks meninger, så tilkendegiver jeg dette på min måde. Ja skal ikke ændre på hvordan folk skriver til hinanden. Men gå efter budskabet og ikke personen. Ja som sagt jeg undre mig.

 

Med håb om en god dag til jer alle. og pas på dem i kan lide.

 

KK

  • Synes godt om 6

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hele denne likeballade, var vist et af argumenterne for IKKE at indføre systemet, i sin tid. ;)

!!!!!!!!!!Like this!!!!!!!! :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

HØRT !

Jeg kunne ikke sige det bedre og tillader mig derfor at revidere min TOP 3 over de bedste debattører :

1. Havnebumsen

2. Bukowski

3. Bananas

Yes så i det Drenge??? Nr 1 uno one ein yes yes Havnebumsen er helt i top pen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ikke klassiske 4 Plads lige udenfor Medaljerækkerne…. næh næh næh næh helt til Tops. En sikker Guldvinder!!!

 

 

I am the champion

No time for losers

'Cause I am the champion of the World

Redigeret af Havnebumsen
  • Synes godt om 3

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Hov, hvis du skal placere mig på en fløj, så få lige alle med. Du glemmer lige de brugere herinde, som jeg nok liker endnu flere indlæg fra end BX og ÅE.

 

Og måske du skulle læse "og der er flere i samme gruppe" ?????

 

I øvrigt behøver alle man Liker ikke høre under Gruppen. Gælder mere hvis man ser et gensidig system i det. Du Liker af og til mig, tror vist også jeg Liker dig i ny og næ, men vi opfattes vist ikke som værende i samme Gruppe :-)

Redigeret af Havnebumsen

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Så Blue... bare rolig... Selvom du er en lækkermås, og jeg godt kan lide dig, så liker jeg dig kun, når jeg er enig, eller synes du har bedrevet et godt indlæg. ;)

 

 

Havde ellers besluttet mig for at starte en karriere som gammel-gnav-pot, men det har du jo så lige ødelagt. :)

 

p.s

 

Jeg vil kvittere med at kalde dig et "gedigent smukt og veludført sludrechatol med mange spændende og interessante skuffer" ;)  

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hey allesammen.

Ja jeg undres i denne tråd. Nu har jeg, læst om fløjkrige, klaner, og hvem der liker hvem og mest. Er det ikke sådan, at læser man noget man er enige i, ja så liker man det, eller er man uenig i det der er skrevet, ja så skriver man en kommentar til dette. Se det der undre mig meget er. At hvis person A som i dette tilfælde havnebumsen stiller et spørgsmål. som jo egentlig er for den enkelte, nemt at svare på ifht hans/hendes mening om budskabet som TS spørger om. Så kommer der indlæg fra B og C. (som ikke er nogen personer) Ja så kommer fnidderen. Hvorfor?

Jeg liker som regel de personer, jeg er enig i, eller skriver et sjovt budskab,skriver gode anmeldelser, eller et oprigtigt indlæg der fortæller noget om personen bag. Ja jeg liker også personer, jeg kan lide, holder af. jamen, er det så forfærdeligt at personer/jeg, gør det. Synes da netop, det er helt op til den enkelte hvem han hun liker. Uden at skulle skydes i foden, Han hun er ridder, røvslikker osv osv. Det forgår da hele tiden. Det gavner da ingen med at sværte hinanden til pga af dette. Søger man i størstedelen ikke dem man enes med, eller har samme præferencer med, eller bare holder af for deres holdninger og mening. Jeg har ikke tid til, at skulle sværte andre til. Jeg forholdert mig til det skrevne og ikke personen der skriver indlægget.

Er man uenig i det der er skrevet, ja så kom da med en sober tilkendegivelse på dette, hvorfor alle de gloser om hvad folk er i hovedet og andre grimme ord. Det gavner ingen. Uanset om jeg er enig eller uenig i folks meninger, så tilkendegiver jeg dette på min måde. Ja skal ikke ændre på hvordan folk skriver til hinanden. Men gå efter budskabet og ikke personen. Ja som sagt jeg undre mig.

Med håb om en god dag til jer alle. og pas på dem i kan lide.

KK

Næh, du tager åbenbart fejl.

Og nu da jeg har liket dit indlæg, så er vi nu en fløj/gruppe/klan.

Bare så du er advaret ;-)

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Næh, du tager åbenbart fejl.

Og nu da jeg har liket dit indlæg, så er vi nu en fløj/gruppe/klan.

Bare så du er advaret :wink:

Hvorfor tager han fejl?

 

Ja jeg liker også personer, jeg kan lide, holder af. jamen, er det så forfærdeligt at personer/jeg, gør det. Synes da netop, det er helt op til den enkelte hvem han hun liker. Uden at skulle skydes i foden, Han hun er ridder, røvslikker osv osv. Det forgår da hele tiden. Det gavner da ingen med at sværte hinanden til pga af dette. Søger man i størstedelen ikke dem man enes med, eller har samme præferencer med, eller bare holder af for deres holdninger og mening

 

Et udsnit af hans indlæg, som er meget lig det jeg skriver 

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Hvorfor i al verden være med til at skabe fløje. Det er da helt væk.

Det eneste det gavner er en dårligere stemning på EG. Lad dog alle de her "angreb" blive liggende, at skulle forsvarer ens "fløj venner" med næb og klør hver eneste gang, ødelægger det for alle os andre. Hvis der er nogen der vil mundhugges eller være uvenner, så lad dog dem om det, der er ingen grund til at eskalere situationerne.

Du er kvalmende at høre på.

Det er ikke at spørgsmål om at få en god stemning.

Det er ikke en kaffe klub , men et debatforum.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Du er kvalmende at høre på.

Det er ikke at spørgsmål om at få en god stemning.

Det er ikke en kaffe klub , men et debatforum.

 

Og et debatforum kan altså ikke foregå uden krig og mudderkast?

 

Nu, hvor jeg alligevel har ordet, vil jeg da lige tillade mig at gentage mit spørgsmål ovenfor: Hvori består forskellen min påståede leflen for glædespigerne og din over for Bukowsky?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Og et debatforum kan altså ikke foregå uden krig og mudderkast?

Nu, hvor jeg alligevel har ordet, vil jeg da lige tillade mig at gentage mit spørgsmål ovenfor: Hvori består forskellen min påståede leflen for glædespigerne og din over for Bukowsky?

Jeg giver kun igen af samme skuffe og forskellen består i at bukowski siger sandheden !

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg giver kun igen af samme skuffe og forskellen består i at bukowski siger sandheden !

 

Vor Herre på lokum, siger jeg bare :ugeek:

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Du kan mene hvad du vil hr. X.

Du er selv med til at eskalere konflikten.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er så hyggeligt det her :D

De eneste der skaber de her fløje, er jer der gejler det op. Det er egentlig synd, at det så ofte kommer til at handle om det, for i bund og grund er vi jo herinde egentlig bare en flok mennesker, der er enige og uenige på kryds og på tværs.

Hvorfor gøre det til en "os mod jer-krig" og fløjkrig, og hvad der ellers kastes på bordet? Det er jo ret så komisk. :)

Jeg er ikke med i nogen gruppe (jeg gentager lige mig selv for Gud ved hvilken gang) og hvis man seriøst sidder og holder øje med og går op i, hvem der liker hvem, så skulle man nok finde sig noget andet og mere givende at gå op i. :D

  • Synes godt om 7

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er altid skønt at skændes, hvis man ikke har lyst til at tage sig af de virkelige problemer. Det er sq ikke underligt, at dansk politik ser ud, som den gør. ;-)

  • Synes godt om 2

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hele denne likeballade, var vist et af argumenterne for IKKE at indføre systemet, i sin tid. ;)

!!!!!!!!!!Like this!!!!!!!! :)

 

Jeg har ikke noget imod Like-systemet, for man er fri for at skrive man er enig med indlægget, det er jo det primært formål. At nogle bruger "Like" til at dementere og tilkendegive man liker sin fløj eller venner er et bi-produkt,

fløjene, klanerne og gruppererne vil stadig være til stede, uanset like it or not.

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har ikke noget imod Like-systemet, for man er fri for at skrive man er enig med indlægget, det er jo det primært formål.

Jeg skal ikke kunne udtale mig om andre end mig selv, men jeg liker ikke kun et indlæg, hvis jeg er enig med alt indholdet. Jeg liker også, hvis det er godt skrevet eller hvis der er en lille sektion, jeg er enig i, eller hvis jeg finder det yderst morsomt.

Så "problemerne" med like-funktionen opstår egentlig kun, når nogle mennesker ligger lidt for meget, end hvad godt er, i disse likes og betydningen af dem.

  • Synes godt om 3

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

×
×
  • Create New...