Hop til indhold
Gæst

Top 3 debattører

Recommended Posts

Guest Tywin Lannister

Men selvom vi bør takke de Radikale, så behøver vi jo ikke at stemme på dem... :grin: :grin: :grin:

Nej ellers mange tak :D. I hvert fald ikke så længe de pønser på at holde dillettanterne ved magten.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jamen, så tilhører du jo pr. definition et prostitutionsmodstander parti.. Er det dét, der er din agenda herinde??? Eller er du her blot for at yppe kiv og sætte lus i skindpelsen med dine, overvejende, konfrontatoriske og ikke altid venlige indlæg???

Uha. Så kom den igen. "Hvad er egentligt dit formål med at være herinde?" Og igen med likes fra de sædvanlige (de dobbeltmoralske gøg og gokke; BX og ÅE) der gav Nikita ret i, at denne mistænkeliggørelse ikke er i orden.

Vor herrer på lokum.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Uha. Så kom den igen. "Hvad er egentligt dit formål med at være herinde?" Og igen med likes fra de sædvanlige (de dobbeltmoralske gøg og gokke; BX og ÅE) der gav Nikita ret i, at denne mistænkeliggørelse ikke er i orden.

Vor herrer på lokum.

 

Nu var det Bukowsky-lefleren Titman, der startede hele mudderkastningen, og Delphi har ret i, at Titman trækker et spor af uforskammetheder efter sig herinde. Det har han gjort lige siden, han dukkede op herinde.

  • Synes godt om 3

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Delphi

Uha. Så kom den igen. "Hvad er egentligt dit formål med at være herinde?" Og igen med likes fra de sædvanlige (de dobbeltmoralske gøg og gokke; BX og ÅE) der gav Nikita ret i, at denne mistænkeliggørelse ikke er i orden.

Vor herrer på lokum.

Ved egentlig ikke hvorfor du citerer mig, for du er mig en komplet ligegyldig person, Starson...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Nu var det Bukowsky-lefleren Titman, der startede hele mudderkastningen, og Delphi har ret i, at Titman trækker et spor af uforskammetheder efter sig herinde. Det har han gjort lige siden, han dukkede op herinde.

Du lyder som et børnehavebarn, der retfærdiggør sine handlinger over for forstanderen. "Det var ham der startede"

Jeg er sådan set ligeglad med hvem der bliver mødt med denne mistænkeliggørelse om sin tilstedeværelse herinde. Det er bare ikke i orden.

  • Synes godt om 2

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kunne man ikke lave en "mudderkast" tråd og så rense alle trådene der bliver oprettet med gode hensigter, for mudderet ved at flytte det over i mudderkast tråden? Det er virkelig nogle af jer der ikke evner at komme med konstruktive indlæg!

 

Nå tilbage til emnet ;) De herrer jeg på stående hånd respektere mest for deres indlæg er:

 

1: Bonobo (der er mange der påstår at læse og debattere her på sitet med et åbent sind, uanset om man måske ikke lige syntes om personen bag indlægget. Bonobo er en af de eneste jeg mener at rent faktisk evner det.) 

 

2: Jernsvinet (ingen tvivl om at manden er indrullet i kampe her på sitet, men selv i disse kampe syntes jeg at han som oftest formår at debattere sobert og med moral)

 

3: Moderator: (den tapre soldat tager mange hug på hele førerbunkerens vegne! Han formår (næsten) altid at svare med ro og tålmodighed i debatterne, selv om bølgerne går højt) 

 

Pigerne. Det er desværre ikke ret mange piger der i længden har energien og modet til at være en del af debatten herinde, så der er desværre ikke så mange at vælge imellem.

 

Nikita, Molly og Liv (vil ikke sætte den ene over den anden, men jeg syntes de tre nævnte generelt begår sig vel i debatterne)

  • Synes godt om 4

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Nu vil jeg ind og kneppe nogle fluer! :D

 

Aj, det kan da kun være:

 

1. Jasmin

2. Nikita

3. Bly

4. Havnebumsen

 

... i ikke rangeret rangorden!

 

Først og fremmest fordi jeg tilhører røvslikkerridder-antiFKK- klanen og fordi jeg håber der falder noget gratis af og så fordi de er pisse lækre!  .... excl. Havnebumsen, men han har neglet min knallert og jeg mangler min mælkekasse til tomme flasker!!! :evil:

Redigeret af hot6
  • Synes godt om 4

Del dette indlæg


Link til indlæg

Du lyder som et børnehavebarn, der retfærdiggør sine handlinger over for forstanderen. "Det var ham der startede"

Jeg er sådan set ligeglad med hvem der bliver mødt med denne mistænkeliggørelse om sin tilstedeværelse herinde. Det er bare ikke i orden.

 

Jeg er da revnende ligeglad med, hvad du finder i orden eller ikke finder i orden. Du indesidder da ikke med en højere moral.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg er da revnende ligeglad med, hvad du finder i orden eller ikke finder i orden. Du indesidder da ikke med en højere moral.

Måske ikke, men min er ikke dobbelt som din. Og hvad mener du med "indesidder"?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

×
×
  • Create New...