Hop til indhold
Gæst

Top 3 debattører

Recommended Posts

Gæst

Jeg er stødt ind i Top 3 person vi gerne vil møde, top 3 glædespige og andre top halløjsaer.....

 

Men et hurtig overblik fortæller det er Debat der interesserer Folk flest. Så vil det natuligste i Verdenen vel være en Top 3 Debattør Liste. Vil i den anledning lige gøre opmærksom på, hvis folk har Havnebumsen liggende som nr 4 på deres Liste, så kan Trådstarter godt acceptere en top 4 liste fra dem... Så firkantet skal det heller være :-)

 

Hvem synes du er den mest interesante, Spændende, sjove, fornuftige Debattør?? kort sagt, hvilket Nick´s indlæg vil du mest savne, hvis de forsvandt?

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Dem jeg vil savne mest er: 

 

1. Kanonkongen

2. Bananas   

3. Bukowski Revival

 

Begrundelsen for, at jeg vælger Kanonkongen, som nummer 1 er at han er den mest fornuftige debattør herinde. Han er typen, der tænker før han taler og aldrig siger dumme ting eller deltager i mudderkastning. Samme begrundelse gælder også for Bananas, som også helt klart er en af de mest begavede og intelligente debattører herinde.

Grunden til at jeg vælger Bukowski, som nr. 3 er at han kommer med nogle sjove og lidt skæve indlæg i perioder. Jeg synes eroguide ville være et kedeligt og fattigt sted, hvis der kun var plads til de sædvanlige politisk korrekte og leflende debattører, som efterhånden er dem der dominerer dette forum. 

Redigeret af titman
  • Synes godt om 4

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aros

1) Jernsvinet

2) Rejsenetværk

3) Nille

4) Havnebumsen :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er stødt ind i Top 3 person vi gerne vil møde, top 3 glædespige og andre top halløjsaer.....

 

Men et hurtig overblik fortæller det er Debat der interesserer Folk flest. Så vil det natuligste i Verdenen vel være en Top 3 Debattør Liste. Vil i den anledning lige gøre opmærksom på, hvis folk har Havnebumsen liggende som nr 4 på deres Liste, så kan Trådstarter godt acceptere en top 4 liste fra dem... Så firkantet skal det heller være :smile:

 

Hvem synes du er den mest interesante, Spændende, sjove, fornuftige Debattør?? kort sagt, hvilket Nick´s indlæg vil du mest savne, hvis de forsvandt?

Kære Havnebumsen

 

- det kan jeg sige meget kort og enkelt: - hver gang en af pigerne :wub:  herinde vælger at drosle ned på - eller helt forlade EG - så er de savnet hos mig :sad:  uanset hvem de er!!

 

Hånden på hjertet - Havnebumsen - havde du egentlig ventet sådant et svar ;)

 

Og ellers blandt "hanhundene" - så vil jeg egentlig bare savne alle dem der formår at holde en anstændig sober tone - og det er rigtigt mange - og dermed fra min side: "ingen nævnt og ingen glemt" ;)  - og vice versa for dem jeg ikke vil savne ;)

 

Mange hilsner

 

Nyder livet

Redigeret af Nyder livet
  • Synes godt om 3

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jernsvinet. Han er god til at finde rundt på internettet.

 

Nille: Skriver gode informative beretninger fra klubber i Tyskland. 

 

Midtj: Super gode korte bemærkninger, virkelig godt lune.

Redigeret af Gungner
  • Synes godt om 2

Del dette indlæg


Link til indlæg

Top 3    -    top 5     -    top 10     -    top nej!!

 

Tjaaaaaaaaaaaa,  hvad skal man sige?   OK!  Bolle®.

 

Hvad skal vi bruge de lister til?    Jeg er bedre end dig!!!!!   Du er dummere end mig!!!!!     Du kan mere end mig!!!!!!    Du er smukkere end mig!!!!!   Du er klogere end mig!!!!!    Nej, jeg er den bedste.

 

:ugeek:      :???:       :eek:            :arrow:            :mrgreen:       :arrow:          :-P

 

Nej vel!!????

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Top 3    -    top 5     -    top 10     -    top nej!!

 

Tjaaaaaaaaaaaa,  hvad skal man sige?   OK!  Bolle®.

 

Hvad skal vi bruge de lister til?    Jeg er bedre end dig!!!!!   Du er dummere end mig!!!!!     Du kan mere end mig!!!!!!    Du er smukkere end mig!!!!!   Du er klogere end mig!!!!!    Nej, jeg er den bedste.

 

:ugeek:      :???:       :eek:            :arrow:            :mrgreen:       :arrow:          :-P

 

Nej vel!!????

Jeg forstår ganske udmærket dine Pointer :-) Men du har faktisk det i Like systemmet idag…. mange like gode indlæg og bla bla. 

 

Nu er der ikke så mange der har skrevet, så derfor ingen retvisende statistik :-) Men lige nu er Nille jo faktisk den mest Hædrede. Det stemmer ikke helt overens med, han jo faktisk ikke får alverdens Likes for hans fuldtidsansættelse som Skribent herinde (mange indlæg). Naturligvis vil nogle af de mest aktive Skribenter blive nævnt, da de gør sig mest bemærket. Men det ville være mere Logisk at Knallert og Jasmin eksempelvis blev nævnt fremfor Nille og Rejsenetværket, da de faktisk får mange Likes i forhold til antal indlæg. Men sådan er ting uforudsigelig og pudsige, hvilket er en dejlig ting…. En tråd som denne vil der aldrig være en stor andel af EG´s brugere der svarer på samt det er et nutidsbillede. Så fordi flest nævner et Nick som værende bedste Debatør, vil det naturligvis ikke være ensbetydende med Personen er bedste Debatør… Hvilket medfører det kun er en sjov måde, at sætte lidt kommentarer på nogle ting man kan lide ved andre debattørrer, slet ikke noget så alvorligt som " du er dummere end mig" " du kan mere end mig" " du er smukkere end mig" næh kun lidt kommentarer om hvad nogle enkelte brugere finder Positivt ved de forskellige debattører ;-)

 

Glemte lige min Liste:

 

Nikita Darling… Nej i Guder hun kan blive midtpunkt i mange Kampe  :grin: Hun er bare en Magnet, ret sjovt at se på, når man nu ikke tilhører nogen Fløje. Det giver noget spræl på siden. Nå ja hun kommer da også med nogle ganske udmærkede indlæg i ny og næ, men ikke det primære for valget.

 

Starson… Jeg tror den Mand kan stå nede i Føtex og tænke på EG så er der nogen herinde der bliver Provokeret. Man kan blive helt misundelig på en, som kan få provokeret så mange så hurtig nærmest uden at skrive noget. Jeg er nød til at ligge snedige fælder ud for at få lidt spræl i en Diskution….. men for dælen jeg er jo en Amatør  :???:

 

Krølle Bølle… Han skal simpelthen ikke tro, nogen ikke synes han er god!!!! en krammer herfra, i øvrigt også nogle sjove indlæg i ny og næ

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nikita Darling… Nej i Guder hun kan blive midtpunkt i mange Kampe :grin: Hun er bare en Magnet, ret sjovt at se på, når man nu ikke tilhører nogen Fløje. Det giver noget spræl på siden. Nå ja hun kommer da også med nogle ganske udmærkede indlæg i ny og næ, men ikke det primære for valget.

Se, årsagen til dette fænomen har jeg faktisk spekuleret meget over på det sidste... Selvom du åbenbart finder det underholdende, så synes jeg jo ikke selv, at ballade om min person ligefrem er videre morsomt (også selvom jeg ej heller tilhører nogen fløj) men det er jo svært at være herre over andet end sig selv og sine egne handlinger.

Så at du ligefrem ville komme til at savne den ballade, der kan opstå omkring min person, hvis jeg forsvandt, er ikke videre smigrende eller motiverende... :huh:

Men sådan er der jo så meget. :)

  • Synes godt om 7

Del dette indlæg


Link til indlæg

De debattører jeg sætter mest pris på er:

 

1. Admin, fordi uden ham ville EG ikke eksisterer

2. Moderator-teamet, for deres frivillige arbejde og fordi uden dem, ville EG strande til med ligegyldig mudderkastning

3. Alle glædespigerne, fordi det er så dejligt befriende at de ved deres deltagelse herinde modbeviser stigmatiseringen, og viser at de er herrer(kvinde) over egen krop og seksualitet. Godt gået piger (kvinder)!!!! :) :) :)

 

De debattører jeg sætter mindst pris på er:

 

1. Alle som provokerer udelukkende for provokationens skyld!!!

2. Alle som provokerer udelukkende for provokationens skyld!!!

3. Alle som provokerer udelukkende for provokationens skyld!!!

 

PS. Like-systemet skal man absolut ikke tillægge nogen som helst værdi overhovedet. Der er alt for stor tendens til at man like'er sine "venner", at brugere like'er sig selv via skyggebrugere, at man like'er i forhold til generelle forhold snarere end det konkrete indlæg, samt at det opildner til grupperinger/kliker. Jeg bruger derfor - som udgangspunkt - ikke at like'e.

  • Synes godt om 5

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Inspireret af Filosoffen vil jeg også tillade mig at komme med mine bud på de værste debattører:

 

1. Alle de medlemmer, som lefler for GPerne.

2. Alle de GPer, der deltager i mudderkastning mod andre medlemmer.

3. Alle de medlemmer, som deltager i mudderkastning mod andre medlemmer. 

Redigeret af titman
  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg synes det kan være svært at vælge imellem de mange gode debattører, så jeg vil nøjedes med at nævne nogle af dem som jeg værdsætter højt i rimelig tilfældig rækkefølge

 

De lyserøde

Nikita

SIsse

Line

Gina F (når hun en sjældent gang skriver noget)

Liv

 

Drengene

KanonKongen

Filosoffen

Holstebronx

Århuselskeren

Bonobo

 

Det betyder selvfølgelig ikke at jeg synes resten er nogle Tåber. Jeg har blot nævnt dem som primært finder interessante

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvem er bedst? Det er et vanskeligt spørgsmål at besvare da man vel ikke læser alle indlæg.

Selv læser jeg , beretninger fra Tyskland. generel debat og hyggesnak.

Del dette indlæg


Link til indlæg

De debattører jeg sætter mest pris på er:

 

1. Admin, fordi uden ham ville EG ikke eksisterer

2. Moderator-teamet, for deres frivillige arbejde og fordi uden dem, ville EG strande til med ligegyldig mudderkastning

3. Alle glædespigerne, fordi det er så dejligt befriende at de ved deres deltagelse herinde modbeviser stigmatiseringen, og viser at de er herrer(kvinde) over egen krop og seksualitet. Godt gået piger (kvinder)!!!! :) :) :)

 

De debattører jeg sætter mindst pris på er:

 

1. Alle som provokerer udelukkende for provokationens skyld!!!

2. Alle som provokerer udelukkende for provokationens skyld!!!

3. Alle som provokerer udelukkende for provokationens skyld!!!

 

PS. Like-systemet skal man absolut ikke tillægge nogen som helst værdi overhovedet. Der er alt for stor tendens til at man like'er sine "venner", at brugere like'er sig selv via skyggebrugere, at man like'er i forhold til generelle forhold snarere end det konkrete indlæg, samt at det opildner til grupperinger/kliker. Jeg bruger derfor - som udgangspunkt - ikke at like'e.

Kære Filosoffen

 

- så undlader jeg at like; - - et godt indlæg fra din side.

 

- at brugere like'er sig selv via skyggebrugere, - -  er det virkelig tilfældet? / =  "platugler"  -  dertil rakte mine værste fantasier desværre ikke

 

Mange hilsner

Nyder livet

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Liderligfyr

Det var mig som foreslog "Like" i sin tid, men det har nu ikke udviklet sig som jeg tænkte og jeg håbede :-) Skyggelike, måske, tror det ikke :-) Men som Filosoffen skriver, så er Like i sin renhed, når man synes et indlæg er godt. Sådan bliver det i mange tilfælde ikke brugt! 

 

Du likede mig jeg likede dig

 

svine like, hvor en bruger bliver svinet og likene strømmer ind… når man kalder hinanden fjols etc

 

vennelikes

 

den lille "gruppering" man er med i like

 

og mange andre ting. Ja der er formentlig ligeledes nogle likes der ikke bliver givet pga Personen indlægget kommer fra.

 

Ja så er det ganske enkelt ikke hvert enkelt indlæg der tages stilling til længere. Forleden skrev en et ganske godt indlæg, en anden trykkede "svar" og skrev det kunne man godt lide og var ganske enig. Forfatteren fik 0 like "svar" personen fik 2 eller 3 like. Hmmmm man smiler lidt i Skægget når man ser sådan noget :-) Jeg bruger selv likene yderst sjældent grundet disse ting. Lidt ved anmeldelser, men ellers synes jeg ideen i dem er forsvundet. Det samme er desværre tilfældet på Facebook :-(

 

Men nu er det Topdebatøter :-) Den er jo straks langt sværere at svare på…..

 

Generelt kan jeg godt lide Debatører der ikke har travlt med at hævde sig, går efter Bolden og ikke manden, kan være uenig med nogle med argumenter og ikke tyr til Fjols eller prøver at være nedladende, som kan erkende de kan tage fejl, som kan sige undskyld hvis det var en ommer. Men heller ikke for Kantløs! gerne lidt skæve holdninger ligeså, finder jeg Charmerende og sætter lidt  kulørt på tingene.  Ja det begrænser jo feltet noget  :grin: Meennn man skal jo heller være Perfekt!

 

Borende X jeg kan lide meget af hans "Oldtidsviden" selvom der kommer en del flimmer kommer der også meget ganske interessant, som absolut er værd at læse, hvis man kan lade være med at stirre sig blind på Fejlene

 

MajaLærke Hun har godt nok haft sit hyr herinde med de kære Mænd  :-P Men en fantastisk måde at takle det på!!! virkelig overskuds agtig, intelligent og respektfuldt. Thumps up! Hun erkender ligeledes fejl og….. ja spændende personlighed

 

Gungner. God i anmeldelser både hans egne og andres. Bliver ikke fornærmet hvis nogle disser hans Piger eller Klubber, tværtimod lytter han og evt giver folk medhold i Kritikken, men skriver det ikke har så stor betydning for ham. Han virker meget reel.

 

Morgenbesøg ligeledes i mine øjne rigtig god i anmelderforum.

 

Og mange andre  :-P

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg kan ikke se ideen i at "like" sig selv fra et andet brugernavn, så er man lidt for selvglad.

 

Er man populær fordi man har mange likes ? Fx. har "Knallert" mange likes fordi han poster mange sjove og vittige billeder, men han blander sig sjældent i debatter... det er måske klogt gjort ?

 

Jeg har nogle gange kontroversielle holdninger eller indgangsvinkler

og jeg regner bestemt ikke med at alle mine indlæg bliver "liked"

At nogle deler mine holdninger er bare dejlig, men det er ikke noget jeg går efter, jeg er ikke tilhænger af klaner, grupperinger og røvslikkere.

Man kan tydelig se hvem der "liker" hinanden i debatter, f.eks. i den seneste debat om et afhugget pigehoved på en FKK-klub i Tyskland.

 

Jeg har mødt flere spændende piger og drenge fra EG IRL.

Folk kommer og går i denne branche... ja der er mange herinde fra, jeg gerne vil møde eller som gerne vil møde mig.

Tiden må vise om vore veje mødes :D

 

God weekend

Redigeret af Nille

Del dette indlæg


Link til indlæg

Havnebumsen sagde den 11 Dec 2014 - 10:33 PM: snapback.png

 

Se, årsagen til dette fænomen har jeg faktisk spekuleret meget over på det sidste... Selvom du åbenbart finder det underholdende, så synes jeg jo ikke selv, at ballade om min person ligefrem er videre morsomt (også selvom jeg ej heller tilhører nogen fløj) men det er jo svært at være herre over andet end sig selv og sine egne handlinger.

Så at du ligefrem ville komme til at savne den ballade, der kan opstå omkring min person, hvis jeg forsvandt, er ikke videre smigrende eller motiverende... :huh:

Men sådan er der jo så meget

 

Kære Nikita

Nu kender jeg dig ikke så meget :) - men gennem mange af dine emner/indlæg og anmeldelser osv. er det mit indtryk, at du har et stort hjerte og et personlig storsind overfor andre mennesker herunder dem der har det svært - - og det værdsættes af de mennesker der får din hjælp, og værdsættes af andre, det er dem der gør opmærksomhed på det. Desværre er det også sådan, at der bredt forstået i det danske samfund er mennesker der ikke er i stand til at se/føle medmenneskelige empati - herunder din - ; - men på værste uempatiske vis overfalder ildsjæle -  herunder desværre også dig, og for ganske nylig.

 

Den seneste meningsudveksling omkring FKK - Jeg ser ofte den slags episoder fra andre vinkler - f.eks: dem der "angreb dig"! - -  hvad siger det egentlig om dem selv ????  - det var mit indtryk, at virkelighedens - virkelighed, - for pigerne på tyske FKK, var ilde hørt - de er jo selv deltagere lige midt i det hele!!  - jeg fornemmede ømme ligtorne - -  med al det skrammelskyts der blev kørt i stilling - CNN level - internationale eksperter - Google dit og dat

 

Det undrer mig, at der fra "Førerbunkeren" ikke tidligere blev grebet ind mod de hårde angreb mod din person; men første da du var trådt ud på fortorvet som et stykke tyggegummi - meget uheldigt

Du må for gudsskyld ikke drosle dine emner/indlæg ned - så bliver der kedeligt her på EG - og bare tage visse svar som det de bare er udtryk for!! -  og tænke dit!!

 

Derimod synes jeg det er lidt pjattet at ”Førerbunkeren” siger stop når BX og Starson går i bokseringen, de bliver bare ved til der ikke er flere argumenter eller den ene ligger ovre i ringhjørnet og gisper efter åndedræt - for så at begynde igen en anden dag, - deres kræfter ophører aldrig. Disse dueller minder om datidens dueller mellem Svend Auken og ullermand = uffemanden = Uffe Ellemand - ret morsomme.

 

- - Nikita - du er god nok :) 

 

Nu bliver jeg nok beskyldt for både det ene og andet - bl.a. - lefle for de "lyserøde"  men det vil jeg som journalisten Martin Krasnik bare tage som et kompliment :P

 

Mange hilsner

 

Nyder livet

 

Redigeret af Nyder livet
  • Synes godt om 5

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg kan ikke se ideen i at "like" sig selv fra et andet brugernavn, så er man lidt for selvglad.

 

Hvad får dig til at tro nogen gør det?

 

Er man populær fordi man har mange likes ? Fx. har "Knallert" mange likes fordi han poster mange sjove og vittige billeder, men han blander sig sjældent i debatter... det er måske klogt gjort ?

 

Jeg har nogle gange kontroversielle holdninger eller indgangsvinkler - det har du da ikke??

og jeg regner bestemt ikke med at alle mine indlæg bliver "liked"

 

At nogle deler mine holdninger er bare dejlig, men det er ikke noget jeg går efter, jeg er ikke tilhænger af klaner, grupperinger og røvslikkere. - klaner, grupperinger og røvslikkere opfattes vist kun af de der vil :)

 

Man kan tydelig se hvem der "liker" hinanden i debatter, f.eks. i den seneste debat om et afhugget pigehoved på en FKK-klub i Tyskland.

Jamen har var der også nogen der trådte på dit "barn" og du gik derfor totalt i selvsving. Det var slet ikke den Nille vi kender, der ytrede sig. Jeg likede vist en del, på grund af at jeg ikke mener man kan betvivle en persons udsagn, udelukkende fordi man ikke tro noget sådant kan ske.

Er det ikke det alle familiemedlemmer siger, når en fætter har indrømmet en grov forbrydelse; Jeg kan simpelthen ikke tro han har gjort det. Jeg har kendt ham i mange år, og han er den sødeste og det mest kærlige mennneske osv, osv.

 

Jeg har mødt flere spændende piger og drenge fra EG IRL.

Folk kommer og går i denne branche... ja der er mange herinde fra, jeg gerne vil møde eller som gerne vil møde mig.

Tiden må vise om vore veje mødes :D

 

God weekend - ditto

 

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg kan ikke se ideen i at "like" sig selv fra et andet brugernavn, så er man lidt for selvglad.

Er man populær fordi man har mange likes ? Fx. har "Knallert" mange likes fordi han poster mange sjove og vittige billeder, men han blander sig sjældent i debatter... det er måske klogt gjort ?

Jeg har nogle gange kontroversielle holdninger eller indgangsvinkler

og jeg regner bestemt ikke med at alle mine indlæg bliver "liked"

At nogle deler mine holdninger er bare dejlig, men det er ikke noget jeg går efter, jeg er ikke tilhænger af klaner, grupperinger og røvslikkere.

Man kan tydelig se hvem der "liker" hinanden i debatter, f.eks. i den seneste debat om et afhugget pigehoved på en FKK-klub i Tyskland.

Jeg har mødt flere spændende piger og drenge fra EG IRL.

Folk kommer og går i denne branche... ja der er mange herinde fra, jeg gerne vil møde eller som gerne vil møde mig.

Tiden må vise om vore veje mødes :D

God weekend

Man "liker" vel fordi at man er enig, eller kan lide indlægget, uanset hvem der har skrevet det.

Nu jeg tænker over det, så kunne der jo være en sammenhæng mellem mit valg af piger som jeg besøger fast, og nogle af mine "likes" af pigernes skriv.

- At vi måske har samme meninger, holdninger og syn på tingene :)

Ej fordi at jeg skulle være "hvid hingst" :D eller røv slikker!

Redigeret af holstebronx
  • Synes godt om 3

Del dette indlæg


Link til indlæg

- At vi måske har samme meninger, holdninger og syn på tingene :)

Ej fordi at jeg skulle være "hvid hingst" :D eller røv slikker!

 

Nemmerlig. Det synes desværre som om denne synsvinkel ikke er så iøjnefaldende.

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg

Inspireret af Filosoffen vil jeg også tillade mig at komme med mine bud på de værste debattører:

 

1. Alle de medlemmer, som lefler for GPerne.

2. Alle de GPer, der deltager i mudderkastning mod andre medlemmer.

3. Alle de medlemmer, som deltager i mudderkastning mod andre medlemmer. 

 

Det betyder jo rent faktisk en lukning af EG, hvis disse forsvandt.

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Det betyder jo rent faktisk en lukning af EG, hvis disse forsvandt.

 

Nu vrøvler du X.

Det vil snarere betyde en lukning, hvis de fortsatte.  :-P

Redigeret af titman

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er dog en forfærdelig masse likerier. Selv ser jeg muligheden for at like noget som en kommunikationsværktøj og ikke som en karaktergivning. For eksempel likede jeg.

Kaj's

Ikke fordi jeg syntes indlægget er godt skrevet, genial eller særlig venlig. Men for at tilkendegive at jeg forstod hans trolleri. Redigeret af Midtj

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg kan ikke se ideen i at "like" sig selv fra et andet brugernavn, så er man lidt for selvglad.

 

Er man populær fordi man har mange likes ? Fx. har "Knallert" mange likes fordi han poster mange sjove og vittige billeder, men han blander sig sjældent i debatter... det er måske klogt gjort ?

 

Jeg har nogle gange kontroversielle holdninger eller indgangsvinkler

og jeg regner bestemt ikke med at alle mine indlæg bliver "liked"

At nogle deler mine holdninger er bare dejlig, men det er ikke noget jeg går efter, jeg er ikke tilhænger af klaner, grupperinger og røvslikkere.

Man kan tydelig se hvem der "liker" hinanden i debatter, f.eks. i den seneste debat om et afhugget pigehoved på en FKK-klub i Tyskland.

 

Tak for et forstandigt indlæg, der undtagelsesvis ikke er ledsaget at en tungerækende grafik.

At like sig selv i et andet brugernavn er vist ikke muligt, uden at "firmaet" griber ind - med mindre man har oprettet sig ad helt andre kanaler, der ikke kan spores.

 

Likes siger ikke en pind. Og alligevel en del.

 

Ikke en pind, fordi jeg efterhånden springer Knallerts letbenede indlæg over. De kan da være meget sjove, men der er ingen substans i dem overhovedet.

 

Og alligevel en del, fordi jeg tydeligt har fornemmet, at de bruges til at markere en holdning. Jeg er selv et par gange blevet overfaldet med det argument, at jeg har liket en debattør, eller har liket i en bestemt streng.

 

Du er ikke tilhænger af "klaner, grupperinger og røvslikkere". Det sidste er jeg nu begyndt at indberette, men gør her en undtagelse :P.

 

Jeg var i sin tid imod likere, netop fordi de som slutresultat og helt uargumenteret kunne føre til skillelinier.

Det var da fint, som nogen argumenterede med, at et sympatiindlæg blev overflødigt, men andre har så set/brugt likere som et middel til at afsløre klaner og andre onde ting.

 

Din sidste sætning bekræfter egentlig kun min opfattelse af, at vi aldrig skulle have et likersystem på EG

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

×
×
  • Create New...