Hop til indhold

Fjernet moderatorer og ny Superbruger-status

Featured Replies

Skrevet

Jeg har været med lige siden ruderkonge var knægt. Der har altid være sladder, misundelse, brok og alliancer, og..... forskel behandling.

Sådan er det og sådan vil det nok altid på en platform som denne.

Nå, men hvis jeg var moderator, ville jeg nok lukke den tråd nu. Alle har vist haft deres mulighed for at komme til orde.  Dem der ønsker at køre ring kan jo foresætte på pm

• Svar 287
  • Visninger 16.2k
  • Oprettet
  • Seneste svar

Top indlægsskrivere i denne tråd

Mest populære indlæg

• ensomfyr
    ensomfyr

Der kan sikkert altid diskuteres, om moderatorerne gør det godt nok. @Stapler og @Bryan Mills har gjort det på deres måde, og jeg synes helt sikkert, at de har gjort set enormt stort arbejde for at f

• Tak for informationen i denne besked, @Administrator, rart at høre fra dig! 😄😁😆

• Gylletrold
    Gylletrold

Mange tak. Det glaeder mig at, at der er lidt resson i hvad der foregaar herinde. Nu kan jeg saa godt tillade mig at sige, at jeg finder, at det er gaaet fuldstaendigt amok Det har vaeret helt ved sid

Postede billeder

Skrevet
Heliot skrev, for 1 time siden:

Retningslinjerne er, som de er, indtil @Administrator bestemmer noget andet. Punktum.

Dejligt endnu en svarer på hans vejen / har sin holdning til det.

Men du misser min pointe fuldstændig, den regel var blot beviset på, at retningslinjerne ikke er opdateret selv om det er sat ny dato på.

Og at retningslinjerne stadig har præcist samme ordlyd, fortæller mig ikke hvilke der fremover bliver håndhævet og hvilke der ikke gør. Hvis der var nogen af dem der ikke skulle være uddelt advarsler for. Må nogen af dem være formuleret forkert eller burde slettes. Men det er jo blot min mening.

Jeg mener han ligeså godt kunne slette retningslinjerne for alene denne tråd viser at mange reelt er ugyldige.

Så super fint der er åbnet for fri debat. Men så vær ærlig om det.

Skrevet
SweettieDK skrev, for 9 timer siden:

Dejligt endnu en svarer på hans vejen / har sin holdning til det.

Men du misser min pointe fuldstændig, den regel var blot beviset på, at retningslinjerne ikke er opdateret selv om det er sat ny dato på.

Jeg gør akkurat ligesom dig. Jeg svarer kun på egne vegne. Jeg svarer, som jeg gør, fordi det fremgår af forordet til retningslinjerne. At tillægge mig den evne, at jeg svarer på Admin's vegne, vil være det samme, som hvis jeg tillægger dig at svare på Stapler og Bryan Mils vegne. Det giver ingen mening, vel?

Den ene regel som du fremhæver, som ikke værende opdateret, er ikke samtidig et bevis for, at andre af de øvrige regler heller ikke er opdateret.

Under alle omstændigheder, er disse retningslinjer de gældende retningslinjer. Det kan ikke være anderledes (uanset om der er et eller flere punkter, der ikke er ændret i forhold til tidligere).

Det kan hverken gradbøjes eller betvivles.

Venlig hilsen

Heliot

Redigeret af Heliot
sætning tilføjet

Skrevet
TheVoice skrev, for 11 timer siden:

Nå, men hvis jeg var moderator, ville jeg nok lukke den tråd nu. Alle har vist haft deres mulighed for at komme til orde.  Dem der ønsker at køre ring kan jo foresætte på pm

Vi skal lige se om sidetællen kan vise tre cifre! 😉🤣

Skrevet
Heliot skrev, 1 time siden:

Jeg gør akkurat ligesom dig. Jeg svarer kun på egne vegne

Men du citerer mit indlæg, svarer til mig i en kommentar hvor jeg specifikt, tiltaler og tagger admin. Det opfatter jeg som at svare for ham på min opfordring til ham.

Anfægter ikke du må have din holdning til retningslinjerne. Men din formulering med ordet “punktum” antyder andre ikke må have en anden holdning.

Så vidt jeg erindrer, jeg kunne tjekke datoerne men så ryger jeg ud af mit svar, så var admin ikke aktivt tilbage i marts. Så ingen garanti for han har gennemlæst retningslinjerne og den som har markeret dem som opdateret.

I min optik ville det være logisk man ved den gennemgang af reglerne havde fjernet noget der er digitalt umuligt at overholde. Derfor tænker jeg ikke, at de ikke er blevet tjekket igennem. Hverken før eller efter advarsler er trukket tilbage.

Skrevet
SweettieDK skrev, for 10 timer siden:

Men du citerer mit indlæg, svarer til mig i en kommentar hvor jeg specifikt, tiltaler og tagger admin. Det opfatter jeg som at svare for ham på min opfordring til ham.

Anfægter ikke du må have din holdning til retningslinjerne. Men din formulering med ordet “punktum” antyder andre ikke må have en anden holdning.

@SweettieDK

Jeg beklager, at du oprigtigt var kommet i den vildfarelse, at jeg svarede på Admin's vegne.

Erkender at havde overset, at dit budskab var adresseret til Admin - måske fordi adresssaten havde taget en sydlig afsluttende retning i stedet for den mere almindelige indledende startposition.

Generelt går jeg ud fra, at alle indlæg må kommenteres. Ellers bør det nok fremgå, at kommentarer frabedes fra andre.

Jeg kunne også ha' valgt at citere dig fra et af de andre indlæg, hvor du nævner de famøse retningslinjer.

Jeg betragter god moderation som noget, der ikke afhænger af de specifikke retningslinjer for brugerne. Det er to vidt forskellige ting. Vi kan ikke læse i retningslinjerne, hvad god moderation er eller bør være. Det er noget, der helst skal være aftalt mellem Admin og moderatorer.

Angående min formulering med ordet 'Punktum' så skal det forstås sådan, at det jeg skriver, er faktuelt sandt og ikke ændres af andre holdninger. Der henvises til indledningen til retningslinjerne.

Med venlig hilsen

Heliot

Skrevet
Heliot skrev, for 26 minutter siden:

Der henvises til indledningen til retningslinjerne.

Jeg ser ikke en mulighed for at nå til enighed.

Og at indgå i diskussion om formuleringer i retningslinjerne er for mig en helt ny diskussion.

Men det, jeg ser er man skal følge anvisninger fra “medlemmer af administrationen” altså også mods. At de så sig nødsaget til at ændre linjen uden at kunne kommunikere med Admin er jo netop en af grundene til jeg forsvarer dem i det omfang jeg gør. Fordi jeg ikke ser ham tage noget ansvar for at have været væk og kun smed mods under bussen.

Ja hvordan der skulle modereres er netop det store emne i denne debat, som brugere ikke kan nå til enighed om. Og aldrig har haft rettigheder til at bestemme.

Hvis jeg virkelig skal gå i små sko var admin nævnt meget tidligt i mit indlæg. Men ja selve “tagget” er i bunden. Jeg har skrevet i mange efterfølgende kommentarer “har fået nok holdninger fra alle andre” og det var et sidste forsøg på at få svar fra Admin.

Mods gad i det mindste svare, og stå ved deres handlinger. Så ja tillader mig stadig at stille mig uforstående for hvad de gjorde forkert. De tillod sig at bruge de sanktions muligheder der er nævnt i retningslinjerne de havde ret til. Og man skulle være forberedt på kunne ske. Men selv den del i retningslinjerne er åbenbart ikke korrekt information.

Skrevet
SweettieDK skrev, den 1.5.2026 at 18:41:

Fedt for Jer som jubler og tænker “karma”, men husk lige vi fik advarsler og en chance for at rette op på vores adfærd. Den samme chance har de ikke fået.

Nej, vi fik ikke altid advarsler..... Men nogle gange gjorde vi. Det var ligesom lidt tilfældigt.... og så ER det jo netop karma, hvis det rammer dem selv.

Og om det er fordi de havde travlt eller ikke kunne læse indenad, skal jeg ikke kunne sige (men det har jo nok været en kombination), og det sammenkoblet med en total mangel på humor, er en meget dårlig kombo for moderatorer...... Så det gik jo som man kunne forvente. Omend noget senere end jeg havde troet.

Jeg har f.x fået advarsel for "misforstået humor".... advarslen lød på at jeg ikke skulle lave jokes som (en eller anden) ikke forstod.....Eller for sarkasme. Eller for at påtale at de 2 herrer selv brød sig mod nogle af deres egne regler (hvilket de jo gjorde).

Alt i alt, er det nok meget godt de ikke er moderatorer længere....

Skrevet
SweettieDK skrev, for 4 timer siden:

Så ja tillader mig stadig at stille mig uforstående for hvad de gjorde forkert. De tillod sig at bruge de sanktions muligheder der er nævnt i retningslinjerne de havde ret til.

Jeg tror ikke de nødvendigvis gjorde noget “forkert”. De havde et modus operandi som rigtigt mange var kritiske imod. Nu ville Admin prøve et andet MO. Hvad det så indebærer ved vi jo ikke helt. Måske får vi aldrig det at vide?

Skrevet
JenniferRomantica skrev, for 19 minutter siden:

Og nej @SweettieDK jeg kunne ikke engang få et svar eller en forklaring på noget som helst.. Så det var ikke alle der oplevede det.. Der var du nok heldig igen☺️..

Jeg mente svar aktiv på siden, til aktive brugere, især i feedback sektionen.

Tænker (jeg kan tage fejl) den måde du har forsøgt at kontakte dem på var i “support”, og de mails gik til admin. Som vi har konstateret ikke var her. De skulle kontaktes i tråde eller pb. Da en anden spurgte på dine vegne svarede de også. Ikke det svar du ønskede. Men dog et svar.

Skrevet

Det var stukket helt af for dem, linjen ville have aflivet forummet… kan forestille mig admin reagerede da han kom til at kigge på noget analytics 😊

Der er forhåbentlig en gylden mellemvej mellem ragnarok og diktatur 😊

Glæder mig til at se hvor vi ender, lige nu går det meget godt, gamle fjendskaber blusser op, det er altid underholdende læsning - der bliver faktisk skrevet kommentarer, for det meste gode kommentarer. Det skal nok blive fint.

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.